Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cumparare masina electrica
#793
Posted 16 November 2018 - 23:57
cata, on 16 noiembrie 2018 - 12:04, said:
Zilnic vad electrice, si tot zilnic imi spun ca ar fi trebuit sa iau o electrica. Imi revin repede cand imi dau seama cat trebuia sa platesc in plus pentru o masina echipata ca actuala Nu stiu ce optionale suplimentare iti doresti, dar am comparat un e-Golf in varianta de baza (38468) si un Golf 1,5 TSI DSG ACT (21850 Euro) echiparea comfortline (ambele au cam aceeasi putere si echiparea e cred asemanatoare). Dupa scaderea Rabla Plus intre ele ramane o diferenta de 7000 Euro. La un consum de 6% si 20000 km/an iti amortizezi numai din combustibil aceasta diferenta in mai putin de 5 ani. Am considerat ca electrica o alimentezi doar de la chargerele gratuite si in compensare nu am considerat ca va creste pretul benzinei ! Daca mergi mai mult prin oras (cel mai probabil deoarece are autonomie mica) si atunci mai creste acel consum de benzina si daca mai pui reviziile mai ieftine la electrica si impozitul mai mic cred ca se poate amortiza si in 3-4 ani acea diferenta. Edited by Ford4, 16 November 2018 - 23:58. |
#794
Posted 17 November 2018 - 00:32
Faci câteva omisiuni. La egolf nu prea primești discount la golf simplu da. Punem costurile cu casco?
20.000 de km pe an înseamnă cam 1700 de km pe lună și cam 60 de km.pe zi...destul de mult. 1700 de km.pe luna înseamnă cam 8 plinuri full la Kaufland. Ok, te duci in weekend, dar ce faci, mai pierzi și o seară pe săptămână?! Daca pui plinul la 150 de km, respectiv 50 de km autonomie rămasă, inseamnă 12 plinuri. Adică de 3 ori pe săptămână să stai pe la Kaufland. Hmmmmm, o plăcere. Îți spun, cu tot cu bonusul de 9500 de euro diferența abia se amortizează in 100k km daca nu luam în calcul alimentari la tarif de peste 1 leu kwh sau costurile cu un nou branșament sau o statie de încărcare acasă. Cine are răbdare să aștepte 5-6 ani pentru amortizare? Mai ales când sunt niște semne de întrebare mari cu privire la baterii și costurile.de înlocuire. Vezi trendul pe de paginile anterioare și ce costuri se vor practica pentru încărcare. Este fff posibil că peste 3 ani acele costuri să fie normale și deplasarea pe termic sau electric sa implice costuri similare. Hai sa iti dau o temă. Ai un rulaj mediu de 60 de km /zi in scenariul tău. Cum sa faci 1000 de km pe zi este aproape imposibil, înseamnă că acest rulaj îl.asiguri printr-o naveta de 45-50-60 de km zilnic. Iarna ai autonomie mai mică. Cum faci tu sa încarci?! La monofazic încarci teoretic in 15+ ore, practic în 20 de ore - de la zero la 100%. |
#795
Posted 17 November 2018 - 00:55
bobalex18, on 17 noiembrie 2018 - 00:32, said:
Faci câteva omisiuni. La egolf nu prea primești discount la golf simplu da. Punem costurile cu casco? Am zis de omisiuni cum ar fi si posibilitatea la 7 lei litrul de benzina peste vreo 2-3 ani ! bobalex18, on 17 noiembrie 2018 - 00:32, said:
1700 de km.pe luna înseamnă cam 8 plinuri full la Kaufland. Ok, te duci in weekend, dar ce faci, mai pierzi și o seară pe săptămână?! Daca pui plinul la 150 de km, respectiv 50 de km autonomie rămasă, inseamnă 12 plinuri. Adică de 3 ori pe săptămână să stai pe la Kaufland. Hmmmmm, o plăcere. Îți spun, cu tot cu bonusul de 9500 de euro diferența abia se amortizează in 100k km daca nu luam în calcul alimentari la tarif de peste 1 leu kwh sau costurile cu un nou branșament sau o statie de încărcare acasă. Cine are răbdare să aștepte 5-6 ani pentru amortizare? Mai ales când sunt niște semne de întrebare mari cu privire la baterii și costurile.de înlocuire. Vezi trendul pe de paginile anterioare și ce costuri se vor practica pentru încărcare. Este fff posibil că peste 3 ani acele costuri să fie normale și deplasarea pe termic sau electric sa implice costuri similare. Hai sa iti dau o temă. Ai un rulaj mediu de 60 de km /zi in scenariul tău. Cum sa faci 1000 de km pe zi este aproape imposibil, înseamnă că acest rulaj îl.asiguri printr-o naveta de 45-50-60 de km zilnic. Iarna ai autonomie mai mică. Cum faci tu sa încarci?! La monofazic încarci teoretic in 15+ ore, practic în 20 de ore - de la zero la 100%. La Kaufland sau la alte chargere nu incarci la monofazic. Daca te referi la incarcarea de acasa atunci pune un tarif de noapte de 0,3 lei/kw (nu stiu daca atata este, e posibil sa fie si mai putin) si atunci 20000 km ii faci cu aprox. 200 Euro fata de 1500 Euro varianta pe benzina. Asta inseamna ca vei amortiza diferenta de costuri nu in 5 ci in 5,5 ani ! |
#796
Posted 17 November 2018 - 08:32
Eu nu inteleg comparatiile astea si amortizarea . La ce va folosesc ? Ce conteaza ?
Dpmdv amortizarea nu exista din moment ce platesti bani pe care nu-i mai vezi niciodata Edited by Baxon, 17 November 2018 - 08:33. |
#797
Posted 17 November 2018 - 09:03
@bobalex18, nu recomanda tu diesel pentru amortizarea costului fata de benzina? 😁
La diesel contează amortizarea la electrice nu? |
#798
Posted 17 November 2018 - 09:16
Ford, așa îmi dau seama că nu ai nicio idee despre acest sector.
Benzina poate să fie 7 lei/l dar și 4.5 daca OPEC își simte interesele afectate de electrice. Dar mereu voi schimbați constantele..... Pentru a avea abonament de 0.3lei/kwh înseamnă branșament nou cu un cost minim de 1k euro sau +infinit. Doar pentru branșament, daca mai pui și o minimă amenajare sau vreo stație, deja costurile sunt Sf. In ffffff multe cazuri nu se poate face branșament nou. Eu zic să luați în calcul mai degrabă o ieftinire a combustibilului pe termen mediu decât gratuitate la electricitate MicroEdge, on 17 noiembrie 2018 - 09:03, said:
@bobalex18, nu recomanda tu diesel pentru amortizarea costului fata de benzina? 😁 La diesel contează amortizarea la electrice nu? Te bagi în discuție că de obicei.....nici macar nu înțeleg ce vrei sa spui. |
#799
Posted 17 November 2018 - 09:28
bobalex18, on 17 noiembrie 2018 - 00:32, said:
Faci câteva omisiuni. La egolf nu prea primești discount la golf simplu da. 20.000 de km pe an înseamnă cam 1700 de km pe lună și cam 60 de km.pe zi...destul de mult. 1700 de km.pe luna înseamnă cam 8 plinuri full la Kaufland. Ok, te duci in weekend, dar ce faci, mai pierzi și o seară pe săptămână?! Daca pui plinul la 150 de km, respectiv 50 de km autonomie rămasă, inseamnă 12 plinuri. Adică de 3 ori pe săptămână să stai pe la Kaufland. Hmmmmm, o plăcere. Îți spun, cu tot cu bonusul de 9500 de euro diferența abia se amortizează in 100k km daca nu luam în calcul alimentari la tarif de peste 1 leu kwh sau costurile cu un nou branșament sau o statie de încărcare acasă. Cine are răbdare să aștepte 5-6 ani pentru amortizare? Mai ales când sunt niște semne de întrebare mari cu privire la baterii și costurile.de înlocuire. Hai sa iti dau o temă. Ai un rulaj mediu de 60 de km /zi in scenariul tău. Cum sa faci 1000 de km pe zi este aproape imposibil, înseamnă că acest rulaj îl.asiguri printr-o naveta de 45-50-60 de km zilnic. Iarna ai autonomie mai mică. Cum faci tu sa încarci?! La monofazic încarci teoretic in 15+ ore, practic în 20 de ore - de la zero la 100%. Ford4, on 16 noiembrie 2018 - 23:57, said:
Nu stiu ce optionale suplimentare iti doresti, dar am comparat un e-Golf in varianta de baza (38468) si un Golf 1,5 TSI DSG ACT (21850 Euro) echiparea comfortline (ambele au cam aceeasi putere si echiparea e cred asemanatoare). Dupa scaderea Rabla Plus intre ele ramane o diferenta de 7000 Euro. La un consum de 6% si 20000 km/an iti amortizezi numai din combustibil aceasta diferenta in mai putin de 5 ani. Am considerat ca electrica o alimentezi doar de la chargerele gratuite si in compensare nu am considerat ca va creste pretul benzinei ! Daca mergi mai mult prin oras (cel mai probabil deoarece are autonomie mica) si atunci mai creste acel consum de benzina si daca mai pui reviziile mai ieftine la electrica si impozitul mai mic cred ca se poate amortiza si in 3-4 ani acea diferenta. Am luat Aurisul Hybrid SOL cu 21732 de euro, casco de 500 euro, fac 60 km/zi, fara concedii, consum mediu dupa 175xx km este de 5,5%. Compara cu e-Golf, BMW I3 sau Leaf cu dotarile pe care le are Auris si vezi diferenta de pret. Valoarea masini mai mari, +37K de euro care automat mareste casco, pretul benzinii creste,dar nici electricitatea nu sta pe loc. Am toate conditiile ca sa incarc acasa, nu am luat in calcul sa incarc gratis. Cand am facut calculele , diferenta era de +10000 euro, fara casco. Nu am fost niciodata bun la matematica, dar ieseam pe minus. 10000 euro plus diferenta de casco, minim 350 euro Sunt prea multi bani pentru o electrica, cel putin cele de la 22k euro in plus. Merita pentru oras doar Smart sau e-up, restul sunt prea scumpe, si pentru exterior deja este alta liga, de ex. Tesla, Jaguar. Singura pentru care as plati pretul de 37k, si se incadreaza in ce vreau de la o masina, este Tesla Model 3. Raman doar necunoscutele legate de pret pentru Europa si cand o sa avem un service in Romania Edited by cata, 17 November 2018 - 09:36. |
#800
Posted 17 November 2018 - 11:45
bobalex18, on 17 noiembrie 2018 - 09:16, said:
Ford, așa îmi dau seama că nu ai nicio idee despre acest sector. Pentru ce-mi trebuie mie legat de incarcarea unei masini electrice știu destule. bobalex18, on 17 noiembrie 2018 - 09:16, said:
Benzina poate să fie 7 lei/l dar și 4.5 daca OPEC își simte interesele afectate de electrice. Dar mereu voi schimbați constantele..... Eu zic să luați în calcul mai degrabă o ieftinire a combustibilului pe termen mediu decât gratuitate la electricitate. Ți-a spus ție mama omida acest lucru ? Deocamdată chargerele gratuite sunt majoritare iar prețul benzinei văd că tot creste. Iar previziunile experților se pare că diferade previziunile tale https://www.thebalan...orecast-3306219 bobalex18, on 17 noiembrie 2018 - 09:16, said:
Pentru a avea abonament de 0.3lei/kwh înseamnă branșament nou cu un cost minim de 1k euro sau +infinit. Doar pentru branșament, daca mai pui și o minimă amenajare sau vreo stație, deja costurile sunt Sf. In ffffff multe cazuri nu se poate face branșament nou. Ce branșament nou ? Toate garajele de la mine de la bloc sunt containere standard de beton și prevăzute cu priza de 220 V. Dacă nu ai așa ceva faci ca bzalex cu cablu scos pe geam și plătești 0,65 lei pe kw și o amortizezi in 6 ani, în loc de 5 , mare brânză ! PS Singura chestie pentru care nu se merită să dai in plus vreo 7000 euro este faptul ca dacă nu ai bani extra, nu merită să îi bagi anticipat într-o mașină când acum încă ai variante. Când însă ai bani multi intervin și alți factori in afara de consum, cum ar fi ușurința conducerii unei mașini electrice in aglomeratia urbana, insonorizarea etc. Edited by Ford4, 17 November 2018 - 11:49. |
#801
Posted 17 November 2018 - 14:29
Ce m-a incantat pe mine la TD cu i3 e franarea automata cand iei piciorul de pe acceleratie ( ca o frana de motor de fapt ) cat si faptul ca pe loc , sta efectiv , nu se deplaseaza daca nu accelerezi ceea ce pt mine e un mare plus fata de automatele cu motor termic unde , la stop trebuie sa tii frana de serviciu apasata sau frana de mana trasa/actionata . Asa de tare m-a incantat chestia asta ca nu am dormit azi noapte
|
#802
Posted 17 November 2018 - 15:56
E un pic optimista ideea ca o sa scada corporatiile pretul petrolului ca sa nu piarda cativa clienti. In primul rand, marja nu e atat de mare, adica vorbim de o reducere de costuri intre 50% si 90% intre electrica si termica, cu pretul real, fara a pune la socoteala incarcarile gratuite. E un compromis urias pe care ar trebui sa-l faca doar pentru a tine captivi niste clienti care oricum vor sa-i paraseasca. Un compromis care ar inseamna sa piarda sute de miliarde de euro din vanzarile la pret redus catre clientii captivi, inclusiv transport de marfa.
Electricele concureaza acum in mod real doar la masini +45k, fara subventii. Dar asta nu e o problema, acum 4 ani concurau doar la +80k, e clar care-i tendinta. Edited by figo1988, 17 November 2018 - 15:57. |
|
#803
Posted 17 November 2018 - 17:04
#804
Posted 17 November 2018 - 17:13
#805
Posted 17 November 2018 - 17:16
La Kia Soul cum e ? Sta pe loc daca nu accelerezi sau inainteaza usor ca la termice ?
@Ford4 : hai sa nu bagam in discutie hibridele , nu au treaba cu electrice , sunt 2 tipuri diferite si pe mine sincer conform titlului topicului , nu ma intereseaza hibrid ( n-as lua asa ceva , ori ori ! ) Edited by Baxon, 17 November 2018 - 17:16. |
#806
Posted 17 November 2018 - 17:36
Nu am adus in discutie hibridele, ca altfel intra bobalex in fibrilatie ! Cata a facut o comparatie intre Auris hybrid, fiindca asta are el, si e-Golf.
PS Nici eu nu mi-am luat hibrid fiindca 80-90% din km ii fac extraurban. Dar pentru unii cum e cata care face naveta 60 km zilnic singurele solutii convenabile sunt hibridele sau electricele. Cata spune ca iese mai bine la o hibrida, altcineva care face naveta cam tot atat si-a luat soul electric. Fiecare are calculele lui. Edited by Ford4, 17 November 2018 - 17:41. |
#807
Posted 17 November 2018 - 21:39
Baxon, on 17 noiembrie 2018 - 17:16, said:
La Kia Soul cum e ? Sta pe loc daca nu accelerezi sau inainteaza usor ca la termice ? Cam toate masinile electrice au modul acesta, cel putin optional. Nu stiu la Kia Soul daca se poate dezactiva. Eventual pune intrebarea pe jurnalul de bord: https://forum.softpe...a-soul-ev-2018/ Edited by bzalex, 17 November 2018 - 21:40. |
|
#808
Posted 18 November 2018 - 18:57
Conducerea grupului Volkswagen nu se dezminte și continuă seria declarațiilor foarte îndrăznețe cu privire la potențialul companiei.
După ce ne-a spus că VW are capacitatea să producă 50 de milioane de mașini electrice, Herbert Diess a ieșit la rampă cu un nou mesaj plin de optimism. “Ne așteptăm să devenim cel mai profitabil grup care produce mașini electrice,” a spus Diess, care se așteaptă ca primele vehicule electrice VW să aibă o contribuție pozitivă la profitul companiei, încă din primii ani de lansare. |
#809
Posted 18 November 2018 - 21:22
Vad ca deja a suplimentat bugetul initial cu vreo 10 miliarde. Cand o sa termine cu declaratiile si chiar or sa se apuce sa fabrice electrice probabil ca o sa realizeze ca le trebuie mult mai mult pentru dezvolatrea unor modele electrice competitive. Atunci vor vedea ca e mult mai usor sa stai pe margine si sa razi de Tesla care a bagat o multime de bani pentru asta, decat sa faci ceva concret.
|
#810
Posted 18 November 2018 - 23:40
Ca o ironie: ministrul economiei germane critica aspru conducerea VW, BMW si Daimler:
<Addressing CEOs Herbert Diess (VW) and Dieter Zetsche (Daimler), he said: "I really wonder when you, Mr. Zetsche, or you, Mr. Diess, or Mr. Krüger of BMW will be able to get an electric car build, which is only half as sexy as one Tesla. As far as the attractiveness of your e-cars is concerned, you could actually come up with some fresh ideas. " > http://m.spiegel.de/...-a-1239104.html Waw, ce rusine, trasi de urechi in fata natiunii. Poate odata cu revolutia electrica se mai schimba si mentalitatea politicienilor care credeau ca industria auto germana e cea mai tare din parcare si pot face ce vor in Europa. Edited by inuendo0, 18 November 2018 - 23:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users