Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cumparare masina electrica
Last Updated: Apr 02 2024 09:24, Started by
bzalex
, Sep 30 2018 11:36
·
43
#775
Posted 15 November 2018 - 19:13
bobalex18, on 15 noiembrie 2018 - 17:17, said:
Am mai zis, eu nu baterie o văd ca fiind problema ci prețul și ce primești de acei bani. Poate ne fac ăștia o surpriză plăcută cu soul ev Foarte de acord Impresia mea e ca, in afara de Tesla, toate masinile electrice le judeci cu -10k de euro la pret, mai bagi cat salvezi cu combustibilul si incepe sa bata pe acolo cu o masina cu motor termic. Adica Golf-ul electric, comapcta aia dotata decent cu care iti faci treaba e de fapt cu vreo 10k de euro mai scumpa decat un Golf. Lucru absolut normal, volumele sunt extrem de mici acum. Ma astept sa ajungem la o masina electrica de acelasi calibru si pret cu Golful in doar cativa ani. E incredibil saltul facut din 2015 (cand aveam practic doar Tesla) si pana acum - Model 3, Leaf Gen 2, Kia, Hyundai, Jaguar etc. Pentru cunoscatori. De ce as avea nevoie de la proprietarul masinii ca sa pot incarca la prize normale, "de casa" ? |
#776
Posted 15 November 2018 - 19:17
De nimic. Masina vine cu incarcator de priza normala.
|
#778
Posted 15 November 2018 - 22:24
#780
Posted 16 November 2018 - 09:16
figo1988, on 15 noiembrie 2018 - 19:13, said:
Foarte de acord Impresia mea e ca, in afara de Tesla, toate masinile electrice le judeci cu -10k de euro la pret, mai bagi cat salvezi cu combustibilul si incepe sa bata pe acolo cu o masina cu motor termic. Adica Golf-ul electric, comapcta aia dotata decent cu care iti faci treaba e de fapt cu vreo 10k de euro mai scumpa decat un Golf. Lucru absolut normal, volumele sunt extrem de mici acum. Ma astept sa ajungem la o masina electrica de acelasi calibru si pret cu Golful in doar cativa ani. E incredibil saltul facut din 2015 (cand aveam practic doar Tesla) si pana acum - Model 3, Leaf Gen 2, Kia, Hyundai, Jaguar etc. Pentru cunoscatori. De ce as avea nevoie de la proprietarul masinii ca sa pot incarca la prize normale, "de casa" ? Pret pornire Golf 15300, E Golf+ priza AC/DC 39000. Scazand reducerile ajungem la aprox. 15k euro. Luat in rate diferenta va fi si mai mare. Principalul handicap al lui EGolf este autonomia mica, apoi adugam si cele 400kg in plus, are greutate de seria 5. La Kona diferenta de pret este si mai mare. Edited by ionutMembruAnonimut, 16 November 2018 - 09:35. |
#781
Posted 16 November 2018 - 09:43
Nu poți compara varianta de pornire de la Golf cu e-Golf nici la putere și nici la dotări. Mai corecta este comparația prețului lui Golf 1.5 TSI cu dotări maxime și cutie automată cu e-Golf.
Probabil că diferența ar ajunge sub 10000 euro după ce scazi Rabla Plus. Nu știu. O să mă uit când ajung acasă. |
#782
Posted 16 November 2018 - 09:50
#783
Posted 16 November 2018 - 10:56
ionut_ionut, on 16 noiembrie 2018 - 09:16, said:
Pret pornire Golf 15300, E Golf+ priza AC/DC 39000. Scazand reducerile ajungem la aprox. 15k euro. Luat in rate diferenta va fi si mai mare. Principalul handicap al lui EGolf este autonomia mica, apoi adugam si cele 400kg in plus, are greutate de seria 5. La Kona diferenta de pret este si mai mare. nu mai comparati trim-uri diferite! la un un golf de 15.300 mai trebuie adaugate optionale de cel putin cateva mii pentru a ajunge la dotarea standard a unui eGolf. Dupa ce aveti dotarile identice pe ambele masini, atunci incep calculele pro/contra. |
#784
Posted 16 November 2018 - 10:59
zeroice, on 16 noiembrie 2018 - 10:56, said: nu mai comparati trim-uri diferite! la un un golf de 15.300 mai trebuie adaugate optionale de cel putin cateva mii pentru a ajunge la dotarea standard a unui eGolf. Dupa ce aveti dotarile identice pe ambele masini, atunci incep calculele pro/contra. |
|
#786
Posted 16 November 2018 - 11:59
cata, on 16 noiembrie 2018 - 11:56, said:
si ai bagat optionale si la e-golf? Am ajuns la +42k d euro, si m-am oprit, asta de la 37k de euro. Idem la BMW I3 și da, egolf cu câteva opțiuni e 42k. la fel cum i3 ajunge la 50k. |
#787
Posted 16 November 2018 - 12:04
bobalex18, on 16 noiembrie 2018 - 11:59, said:
și da, egolf cu câteva opțiuni e 42k. la fel cum i3 ajunge la 50k. Dynamic Light Assist si Lane Assist, 778,26 € Light Assist si Lane Assist 573,58 € Privacy-glass 285,60 € Priza combinata AC/DC 554,54 € Sunet motor 138,04 € Chestii care la altii sunt in standard, sa nu spun ca ei se lauda ca scoat una electrica in urmatorii ani cu pret de pornire 20k euro. O fi fara caroserie? BMW este in lupta cu AUDI, Mercedes, nu cu VW. Electricele sunt ff scumpe pentru ce ofera, din punctul meu de vedere Zilnic vad electrice, si tot zilnic imi spun ca ar fi trebuit sa iau o electrica. Imi revin repede cand imi dau seama cat trebuia sa platesc in plus pentru o masina echipata ca actuala Edited by cata, 16 November 2018 - 12:08. |
#788
Posted 16 November 2018 - 12:14
cata, on 16 noiembrie 2018 - 12:04, said:
Blind Spot Plus si Rear Traffic Alert 342,72 € Dynamic Light Assist si Lane Assist, 778,26 € Light Assist si Lane Assist 573,58 € Privacy-glass 285,60 € Priza combinata AC/DC 554,54 € Sunet motor 138,04 € Chestii care la altii sunt in standard, sa nu spun ca ei se lauda ca scoat una electrica in urmatorii ani cu pret de pornire 20k euro. O fi fara caroserie? BMW este in lupta cu AUDI, Mercedes, nu cu VW. Electricele sunt ff scumpe pentru ce ofera, din punctul meu de vedere Zilnic vad electrice, si tot zilnic imi spun ca ar fi trebuit sa iau o electrica. Imi revin repede cand imi dau seama cat trebuia sa platesc in plus pentru o masina echipata ca actuala iar referitor la ce va lansa vw...oho, să vedem lansat și apoi livrat pentru că este o mare problemă cu livrarea la electrice. |
#789
Posted 16 November 2018 - 12:38
bobalex18, on 15 noiembrie 2018 - 17:17, said: Poate ne fac ăștia o surpriză plăcută cu soul ev |
|
#790
Posted 16 November 2018 - 12:42
#791
Posted 16 November 2018 - 19:59
Sa vedem interiorul ca acolo petrecem timpul cand suntem la volan !
Cum va arata pe exterior din poza aia pot zice ca-mi place deja insa astept sa vad interiorul si liniile sa curga fluent ( la Leaf de ex nu-mi place deloc plansa de bord ) . Degustibus ! bobalex18, on 16 noiembrie 2018 - 12:42, said:
așa da......să ne mai dea să ne mai dea...și prețul ca actuala ca să fie de luat în calcul Edited by Baxon, 16 November 2018 - 20:00. |
#792
Posted 16 November 2018 - 20:38
Clar. Eu pe acolo o văd ca fiind o oferta foarte tentantă..cu acel.exterior, cu baterie de 40 și interior de ceed e tot ce trebuie.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users