Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Cumparare masina electrica

* * * - - 12 votes
  • Please log in to reply
17743 replies to this topic

#775
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postbobalex18, on 15 noiembrie 2018 - 17:17, said:

Am mai zis, eu nu baterie o văd ca fiind problema ci prețul și ce primești de acei bani.

Poate ne fac ăștia o surpriză plăcută cu soul ev

Foarte de acord :)

Impresia mea e ca, in afara de Tesla, toate masinile electrice le judeci cu -10k de euro la pret, mai bagi cat salvezi cu combustibilul si incepe sa bata pe acolo cu o masina cu motor termic.  Adica Golf-ul electric, comapcta aia dotata decent cu care iti faci treaba e de fapt cu vreo 10k de euro mai scumpa decat un Golf. Lucru absolut normal, volumele sunt extrem de mici acum. Ma astept sa ajungem la o masina electrica de acelasi calibru si pret cu Golful in doar cativa ani. E incredibil saltul facut din 2015 (cand aveam practic doar Tesla) si pana acum - Model 3, Leaf Gen 2, Kia, Hyundai, Jaguar etc.

Pentru cunoscatori. De ce as avea nevoie de la proprietarul masinii ca sa pot incarca la prize normale, "de casa" ?

#776
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
De nimic. Masina vine cu incarcator de priza normala.

#777
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Incarcatorul original la 220V , cu care vine dotata orice masina electrica ( in mod normal ) . Apropo de asta cei de la BMW , mi-au zis ca este separat si costa insa mi-l vor face cadou ....

Edited by Baxon, 15 November 2018 - 19:20.


#778
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

View PostBaxon, on 15 noiembrie 2018 - 17:11, said:

In 2020 mai degraba cand scot " astia " bateria cu 600 km autonomie . Poate am rabdare sa astept poate nu Posted Image

La cine te referi ?

#779
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
La zvonuri Posted Image

#780
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Postfigo1988, on 15 noiembrie 2018 - 19:13, said:

Foarte de acord Posted Image

Impresia mea e ca, in afara de Tesla, toate masinile electrice le judeci cu -10k de euro la pret, mai bagi cat salvezi cu combustibilul si incepe sa bata pe acolo cu o masina cu motor termic.  Adica Golf-ul electric, comapcta aia dotata decent cu care iti faci treaba e de fapt cu vreo 10k de euro mai scumpa decat un Golf. Lucru absolut normal, volumele sunt extrem de mici acum. Ma astept sa ajungem la o masina electrica de acelasi calibru si pret cu Golful in doar cativa ani. E incredibil saltul facut din 2015 (cand aveam practic doar Tesla) si pana acum - Model 3, Leaf Gen 2, Kia, Hyundai, Jaguar etc.

Pentru cunoscatori. De ce as avea nevoie de la proprietarul masinii ca sa pot incarca la prize normale, "de casa" ?


Pret pornire Golf 15300, E Golf+ priza AC/DC 39000. Scazand reducerile ajungem la aprox. 15k euro. Luat in rate diferenta va fi si mai mare.

Principalul handicap al lui EGolf este autonomia mica, apoi adugam si cele 400kg in plus, are greutate de seria 5.

La Kona diferenta de pret este si mai mare.

Edited by ionutMembruAnonimut, 16 November 2018 - 09:35.


#781
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017
Nu poți compara varianta de pornire de la Golf cu e-Golf nici la putere și nici la dotări. Mai corecta este comparația prețului lui Golf 1.5 TSI  cu dotări maxime și cutie automată cu e-Golf.
Probabil că diferența ar ajunge sub 10000 euro după ce scazi Rabla Plus. Nu știu. O să mă uit când ajung acasă.

#782
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postionut_ionut, on 16 noiembrie 2018 - 09:16, said:

Pret pornire  E Golf+ priza AC/DC 39000. Scazand reducerile ajungem la aprox. 15k euro.
Te inseli . Nu exista E Golf cu pret final 15 k euro !

Daca ar fii , azi l-as lua ...

#783
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,816
  • Înscris: 28.12.2006

View Postionut_ionut, on 16 noiembrie 2018 - 09:16, said:

Pret pornire Golf 15300, E Golf+ priza AC/DC 39000. Scazand reducerile ajungem la aprox. 15k euro. Luat in rate diferenta va fi si mai mare.

Principalul handicap al lui EGolf este autonomia mica, apoi adugam si cele 400kg in plus, are greutate de seria 5.

La Kona diferenta de pret este si mai mare.

nu mai comparati trim-uri diferite!
la un un golf de 15.300 mai trebuie adaugate optionale de cel putin cateva mii pentru a ajunge la dotarea standard a unui eGolf.
Dupa ce aveti dotarile identice pe ambele masini, atunci incep calculele pro/contra.

#784
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Postzeroice, on 16 noiembrie 2018 - 10:56, said:


nu mai comparati trim-uri diferite!
la un un golf de 15.300 mai trebuie adaugate optionale de cel putin cateva mii pentru a ajunge la dotarea standard a unui eGolf.
Dupa ce aveti dotarile identice pe ambele masini, atunci incep calculele pro/contra.
da. așa este. am făcut eu comparația cu opționale la virgulă. diferența este fff mare.

#785
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postbobalex18, on 16 noiembrie 2018 - 10:59, said:

da. așa este. am făcut eu comparația cu opționale la virgulă. diferența este fff mare.
si ai bagat optionale si la e-golf? Am ajuns la +42k d euro, si m-am oprit, asta de la 37k de euro. Idem la BMW I3

#786
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Postcata, on 16 noiembrie 2018 - 11:56, said:

si ai bagat optionale si la e-golf? Am ajuns la +42k d euro, si m-am oprit, asta de la 37k de euro. Idem la BMW I3
am făcut comparație egolf cu 1.4 tfsi  și cu gte cu opționale similare. la egolf nu am băgat opționale și doar la 1.4 tfsi ca să văd diferența de preț.

și da, egolf cu câteva opțiuni e 42k. la fel cum i3 ajunge la 50k.

#787
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postbobalex18, on 16 noiembrie 2018 - 11:59, said:

și da, egolf cu câteva opțiuni e 42k. la fel cum i3 ajunge la 50k.
Blind Spot Plus si Rear Traffic Alert 342,72 €
Dynamic Light Assist si Lane Assist, 778,26 €
Light Assist si Lane Assist 573,58 €
Privacy-glass 285,60 €
Priza combinata AC/DC 554,54 €
Sunet motor 138,04 €

Chestii care la altii sunt in standard, sa nu spun ca ei se lauda ca scoat una electrica in urmatorii ani cu pret de pornire 20k euro. O fi fara caroserie?
BMW este in lupta cu AUDI, Mercedes, nu cu VW. Electricele sunt ff scumpe pentru ce ofera, din punctul meu de vedere
Zilnic vad electrice, si tot zilnic imi spun ca ar fi trebuit sa iau o electrica. Imi revin repede cand imi dau seama cat trebuia sa platesc in plus pentru o masina echipata ca actuala

Edited by cata, 16 November 2018 - 12:08.


#788
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Postcata, on 16 noiembrie 2018 - 12:04, said:

Blind Spot Plus si Rear Traffic Alert 342,72 €
Dynamic Light Assist si Lane Assist, 778,26 €
Light Assist si Lane Assist 573,58 €
Privacy-glass 285,60 €
Priza combinata AC/DC 554,54 €
Sunet motor 138,04 €

Chestii care la altii sunt in standard, sa nu spun ca ei se lauda ca scoat una electrica in urmatorii ani cu pret de pornire 20k euro. O fi fara caroserie?
BMW este in lupta cu AUDI, Mercedes, nu cu VW. Electricele sunt ff scumpe pentru ce ofera, din punctul meu de vedere
Zilnic vad electrice, si tot zilnic imi spun ca ar fi trebuit sa iau o electrica. Imi revin repede cand imi dau seama cat trebuia sa platesc in plus pentru o masina echipata ca actuala
nu ai înțeles, și eu am comparat din prisma eficienței financiare pe un număr de km și mi-a dat cu virgulă. faptul că se înmulțesc aceste mașini nu înseamnă că sunt rentabile...vezi q8 sau urus care deja circulă...sau câte suv-uri mari stau blocate prin traficul de oraș.

iar referitor la ce va lansa vw...oho, să vedem lansat și apoi livrat pentru că este o mare problemă cu livrarea la electrice.

#789
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postbobalex18, on 15 noiembrie 2018 - 17:17, said:


Poate ne fac ăștia o surpriză plăcută cu soul ev
Un nou teaser cu viitorul Kia Soul: partea frontală, parțial dezvăluită

#790
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Postcata, on 16 noiembrie 2018 - 12:38, said:

Un nou teaser cu viitorul Kia Soul: partea frontală, parțial dezvăluită
așa da......să ne mai dea să ne mai dea...și prețul ca actuala ca să fie de luat în calcul

#791
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Sa vedem interiorul ca acolo petrecem timpul cand suntem la volan !
Cum va arata pe exterior din poza aia pot zice ca-mi place deja insa astept sa vad interiorul si liniile sa curga fluent ( la Leaf de ex nu-mi place deloc plansa de bord ) . Degustibus !

View Postbobalex18, on 16 noiembrie 2018 - 12:42, said:

așa da......să ne mai dea să ne mai dea...și prețul ca actuala ca să fie de luat în calcul
Daca a fi tot atata n-a fii bai ! Nu ?

Edited by Baxon, 16 November 2018 - 20:00.


#792
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Clar. Eu pe acolo o văd ca fiind o oferta foarte tentantă..cu acel.exterior, cu baterie de 40 și interior de ceed e tot ce trebuie.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate