Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cumparare masina electrica
Last Updated: May 20 2024 19:14, Started by
bzalex
, Sep 30 2018 11:36
·
42
#829
Posted 20 November 2018 - 00:09
Pai daca grupul vesel nu știa că diesel-ul are rezistenta electrica pentru a încălzi foarte repede...iar unul dintre ei a mai și spus că dieselul iarna pornește mult mai greu...probabil cele fabricate in '85.
|
#830
Posted 20 November 2018 - 00:30
bobalex18, on 20 noiembrie 2018 - 00:09, said:
Pai daca grupul vesel nu știa că diesel-ul are rezistenta electrica pentru a încălzi foarte repede...iar unul dintre ei a mai și spus că dieselul iarna pornește mult mai greu...probabil cele fabricate in '85. Nici mie nu mi-a placut remarca cu toate masinile din parcare , care nu pornesc la 0 grade dar pot sa va zic ca ieri dimineata un " bou " cu VW golf 5 a blocat o strada cu rabla lui diZal care nu pornea nici impinsa ... figo1988, on 19 noiembrie 2018 - 21:18, said:
Si eu tot cu 20* merg acum. E normal, iarna esti imbracat mai gros in masina, ca doar nu te schimbi in pantaloni scurti si tricou dupa ce te urci. Crispy23, on 19 noiembrie 2018 - 22:33, said:
Temperatura de confort e diferita de la persoana la persoana, eu la 21 de grade in casa mor de cald. La 25 de grade pentru mine e sauna! In masina am pus pe 20 fiindca afara erau 0 grade. MembruAnonim, on 19 noiembrie 2018 - 23:20, said: Aici diesel e rege frate. Pana iau curba sus e cald deja in masina, |
#831
Posted 20 November 2018 - 00:59
Nu cred c-a fost atat de frig in Sinaia incat masinile in toate mintile sa nu porneasca.
Benzinarele moderne... neah, nici nu se apropie de batranul Oltcit |
#832
Posted 20 November 2018 - 05:46
MembruAnonim, on 19 noiembrie 2018 - 23:20, said:
Nu e chair asa. Am obsevat si eu... Daca ai climatronic se vede dif... Mai, o fi la masinile diesel cu rezistenta electrica alt sistem, dar altfel nu are niciun sens. Caldura care vine in habitaclu e de la motor. Daca motorul e rece, nu are de unde sa iti dea mai multa caldura sau mai repede. Plus ca ma indoiesc ca ati facut vreunul din voi teste riguroase, la aceeasi temperatura exterioara, sa masurati in cat timp se incalzeste masina, cu termometru pe bord etc. Si ei par sa creada la fel ca mine... Quote 'High' Will Not Speed Up the Heat If your car has automatic climate control, you can still set your system to the temperature you like, and the car will warm up just as quickly as if you crank the dial. It works just like the thermostat in your house: The system can sense the temperature of the air being blown into the cabin, and knows that once the air coming out is hot enough, it will increase the fan speed. Cranking the temp and fan to high only results in passengers being force-fed a lot of freezing-cold air. https://www.consumer...our-car-heater/ |
#833
Posted 20 November 2018 - 06:55
Remarca cu vecinii a venit in momentul cand a venit frigul si eu eram intr-o electrica.
Nu poti face comparatia asta pana nu conduci o electrica si atunci o sa realizezi diferentele. Bineinteles ca nu erau toti vecinii, de aceea nici nu am spus toti, am spus doar vecinii... Mare parte dintre noi romanii avem masini second hand, unele mai obosite ca altele, puterea noastra de cumparare e mica in comparatie cu cei din vest, asa ca sunt toate sansele ca multe din ele sa nu porneasca cand vine frigul. Poate in Bucuresti si in orasele mari peceptia este usor diferita pentru ca sunt mult mai multe masini noi decat in restul tarii... Baxon, daca afara o sa fie -10 grade , caldura in masina (indiferent de masina) o dau pe 15 sau 16 grade, la limita minima, depinde de la masina la masina... La temperaturi negative o sa observati ca daca setati climatizarea chiar si la 15-16 grade, masina o sa bage aer cald. Edited by Crispy23, 20 November 2018 - 06:57. |
#834
Posted 20 November 2018 - 08:11
O data macar sa faci si un test la -10 grade si sa setezi caldura pe maxim sa vezi ce se intampla.
|
#835
Posted 20 November 2018 - 09:39
Am citit mai demult ca diferenta de temperatura dintre interior si exterior nu trebuie sa fie mai mare de 5 grade vara
si iarna sub zero grade, la masina trebuie data temperatura la minim, acolo unde incepe sa faca cald, in general pe la 15-16 grade. Socul termic suferit de organism este mult mai mic daca in masina avem vara 25 grade si afara sunt 30, decat daca am avea 18 grade in masina. La fel se intampla si iarna, daca afara sunt -15 grade si in masina aveti 25 ganditi-va la ce soc supuneti organismul. Daca va invatati copiii sa traiasca la asemenea temperaturi or sa fie toata viata niste persoane bolnavicioase, sensibile la orice schimbare brusca de temperatura...dar pana la urma fiecare face cum vrea! |
#836
Posted 20 November 2018 - 09:47
Crispy23, on 20 noiembrie 2018 - 09:39, said:
La fel se intampla si iarna, daca afara sunt -15 grade si in masina aveti 25 ganditi-va la ce soc supuneti organismul. Daca va invatati copiii sa traiasca la asemenea temperaturi or sa fie toata viata niste persoane bolnavicioase, sensibile la orice schimbare brusca de temperatura...dar pana la urma fiecare face cum vrea! Si banuiesc ca tu iarna tii 16 grade in casa, ca sa nu ai soc cand iesi afara la -5. Dar daca afara sunt -35? Cat tii in casa? -20? Organismul uman are 37 de grade cu o toleranta naturala intre cca 15 si 35 de grade. Idealul ambiental se considera la 18-22 de grade, in functie de fiecare in parte. Eu unul am 21 de grade punctul perfect ... punct pe care mi-l mentin de fiecare data cand am posibilitatea. De exemplu acum in birou am 24 de grade si imi este foarte cald. |
#837
Posted 20 November 2018 - 09:49
haideti sa strangem randurile putin, o dam in altele...
20, 23, 25 grade, wtf. who cares? caldura din habitaclu normal ca vine de la motor, daca n-ai sursa externa gen webasto. Unele se incalzesc mai repede, altele mai putin. n-ar tb sa fie asta un criteriu de comparatie, iarna orice masina consuma mai mult, benzina/diesel sau EV, fiecare in felul ei. |
#838
Posted 20 November 2018 - 09:50
@Crispy23
Permite-mi sa nu fiu de acord cu ce ai scris . Mai mult hai sa nu bagam in discutie copiii . Dpmdv , caldura in auto nu vine instant ca sa ai soc termic ! Ci vine treptat deci exista acomodarea necesara , mai mult , daca pornesti masina si dai pe maxim caldura si p lasi sa se incalzeasca , in momentul in care intri in habitaclu , de afara de la minus , dai jos geaca / pufoaica etc . Despre soc termic poti vorbi doar in cazul in care afara is 30+ de grade si bagi a/c pe minim si directionezi fluxul de aer direct pe corp ( nu stiu care tampit face asta dar mai sunt ) . |
|
#839
Posted 20 November 2018 - 10:04
in alta ordine de idei, iata cum sta treaba cu temperaturile componentelor de incarcare.
Poza facuta de un owner Tesla X cu o camera FLIR: [ https://uploads.disquscdn.com/images/78c004d44a6528a44c7b639d21fddff9a211e895972c3d16bbe74c6259d3ba11.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] pe viitor poate ajungem la cabluri de incarcare racite activ (lichid?) sau cel putin izolate f bine termic Edited by zeroice, 20 November 2018 - 10:07. |
#840
Posted 20 November 2018 - 10:10
#841
Posted 20 November 2018 - 10:20
ro_explorer, on 20 noiembrie 2018 - 09:47, said:
Mda ... Si banuiesc ca tu iarna tii 16 grade in casa, ca sa nu ai soc cand iesi afara la -5. Dar daca afara sunt -35? Cat tii in casa? -20? Organismul uman are 37 de grade cu o toleranta naturala intre cca 15 si 35 de grade. Idealul ambiental se considera la 18-22 de grade, in functie de fiecare in parte. Eu unul am 21 de grade punctul perfect ... punct pe care mi-l mentin de fiecare data cand am posibilitatea. De exemplu acum in birou am 24 de grade si imi este foarte cald. In casa tin pe 19.5 grade iarna. In anotimpul rece pui haine groase pe tine si de aceea toleranta ta la schimbari bruste de temepratura e mai mare. Cand apar temperaturi de sub zero grade, eu tin in masina caldura la 15-16 grade si imi e foarte bine. Am vrut doar sa atrag atentia ca socul e mult mai mare daca in masina sau acasa iti faci 25 grade si iesi la -15...exact ce ai spus si tu mai sus, depasesti toleranta naturala... Baxon, eu m-am referit doar la momentele in care iesi din casa afara(sau invers) si cand te dai jos din masina si esti afara ...acolo apar problemele, la diferente mari de temperatura. Edited by Crispy23, 20 November 2018 - 10:35. |
#842
Posted 20 November 2018 - 10:30
#843
Posted 20 November 2018 - 10:48
zeroice, on 20 noiembrie 2018 - 10:04, said:
in alta ordine de idei, iata cum sta treaba cu temperaturile componentelor de incarcare. Poza facuta de un owner Tesla X cu o camera FLIR: [ https://uploads.disquscdn.com/images/78c004d44a6528a44c7b639d21fddff9a211e895972c3d16bbe74c6259d3ba11.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] pe viitor poate ajungem la cabluri de incarcare racite activ (lichid?) sau cel putin izolate f bine termic Am inteles ca chargerele de 350 kw vor avea cablurile cu racire activa. |
|
#844
Posted 20 November 2018 - 10:51
sunt curios cat de eficiente sunt charger-ele prin inductie?
ar rezolva muuuuulte neajunsuri, mai ales pe domeniul public. |
#845
Posted 20 November 2018 - 11:02
Destul de putin eficiente. Chiar si la cele de telefon, unde distanta e semnificativ mai mica, poti ajunge pe la 50-60%, ceea ce ar duce electricele in acelasi taram de costuri ca si motoarele termice.
|
#846
Posted 20 November 2018 - 11:16
Fast charging-ul prin inductie e destul de putin probabil. Cu cat creste puterea de incarcare, cu atat electronica de control a incarcarii este mai complicata si mai voluminoasa/grea. De aceea la puteri relativ mici incarcatorul este in masina si te poti conecta la o sursa monofazica sau trifazica, iar la puteri mari, conexiunea se face DC iar controlul incarcarii este in statie si nu in masina. Transferul energetic prin inductie presupune o electronica de control destul de complexa de ambele parti, asta pe langa bobina in sine care trebuie montata in masina si care cu siguranta ca e mult mai grea decat un conector type2 sau de care o fi.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users