Cumparare masina electrica
Last Updated: Apr 02 2024 09:24, Started by
bzalex
, Sep 30 2018 11:36
·
43
#17731
Posted 20 March 2024 - 09:37
Si eu imi pusesem sperante mari in EX30, pe hartie era ce trebuie. Nu mai stiu nimic valabil la dimensiunile alea.
|
#17732
Posted 20 March 2024 - 09:54
DY2, on 19 martie 2024 - 23:19, said:
Mersi de sfaturi, sunt binevenite. Stau la casa, am statie de incarcare trifazica si hibridul sta cu cablul de incarcare conectat pana plec la munca eu sau nevasta. Din casa, de pe aplicatie preconditionez bateria si habitaclu. Cand va veni electrica aia full, voi proceda la fel, nu voi avea nevoie de incarcare decat acasa, deoarece drumul meu zilnic se rezuma la cca. 200 km. Si da, caut versiunea cea mai dotata, sa fie rosie, sa aiba trapa, incalzire in scaune si volan, scaune electrice, sistemul audio profi... Am inteles ca nu pot opta pentru nuca schimbatorului din cristal, asa cum am la hibrid, nici macar nu se poate monta mai tarziu, pacat. Ma intereseaza cat ai scos consumul cel mai mic la a ta? Nuca de cristal nu stiu sa vina optiune pe electrica, dar au fost personaje care au schimbat nuca schimbatorului cu cea de cristal, pana la urma este o piesa care se poate schimba, pretul ... daca imi amintesc undeva la 400 de euro, sper sa nu ma insel. Cel mai mic consum la mine a fost de 12.9kwh tranzitand prin Bucuresti. In oras merg cu 16kwh/100 destul de des, dar pe autostrada, forma de caramida isi spune cuvantul. Fac des Bucuresti SIbiu si imprejurimi iar media cu clima pe 21 de grade este la 18kwh/100km dus-intors, cu bare transversale pe plafon tot timpul, dar stii cum este cu consumul, depinde de talpa, vreme, relief si mai ales de modul de condus. Nu prea merg la consum cu ea, pe autostrada merg 140km/h cu pilot, si de fiecare data imi propun sa nu o alerg pe Dealul Negru dar odata ajuns pe curbele am uitat ce mi-am propus ). Ca diferente notabile, pe autostrada mers legal +10km/h Bucuresti Ploiesti vs mers pe DN1, pe DN1 salvez peste 10% din capacitatea bateriei la dus si inca pe atat la intors, si prefer fara vointa mea sa merg pe DN1 pentru ca a mea copilotesa nu agreeaza nesiguranta data de ceilalti participanti la trafic la viteza mare, si atunci linistea acasa primeaza. Daca te intereseaza, in linkul de mai jos poti extrage ceva din tehnica de condus de la un austriac care stie sa mearga la consum, are cateva teste interesante. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/D-QoIQV8qTc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#17733
Posted 20 March 2024 - 14:16
Eram doar curios cat consuma minim.
La hibrida am mers 47km electric cu bateria de 8kw Dacă zici că îți ia media de 20kw E ok pentru firma mașinii. |
#17734
Posted 20 March 2024 - 14:55
add, on 20 martie 2024 - 09:37, said:
Si eu imi pusesem sperante mari in EX30, pe hartie era ce trebuie. Nu mai stiu nimic valabil la dimensiunile alea. Casper80, on 20 martie 2024 - 09:54, said:
Nuca de cristal nu stiu sa vina optiune pe electrica, dar au fost personaje care au schimbat nuca schimbatorului cu cea de cristal, pana la urma este o piesa care se poate schimba, pretul ... daca imi amintesc undeva la 400 de euro, sper sa nu ma insel. E complicat de schimbat, nu e doar nuca de inlocuit ci intregul angrenaj si lumina nu va mai functiona pe schuimbator. Nu cred ca merita deranjul dar fiecare alege pentru el. Casper80, on 20 martie 2024 - 09:54, said:
prefer fara vointa mea sa merg pe DN1 pentru ca a mea copilotesa nu agreeaza nesiguranta data de ceilalti participanti la trafic la viteza mare, si atunci linistea acasa primeaza. DY2, on 20 martie 2024 - 14:16, said:
Dacă zici că îți ia media de 20kw E ok pentru firma mașinii. Vezi aici la Bjorn mai multe info: https://www.youtube....uery=bjorn xc40 Attached FilesEdited by lexraz, 20 March 2024 - 14:58. |
#17736
Posted 20 March 2024 - 16:08
CIudat, e posibil sa fie decizia dealer-ului. Poti verifica foarte simplu pe site, in Romania poti configura si comanda versiunea asta. Nu mi-as bate prea mult capul, oricum nu e asa impresionant interiorul ca sa merite, cum e cazul XC60. Cel de piele e mai mult decat suficient. Si din cate stiu nu mai e nevoie de "dublu-click" pentru trecerea prin neutru, au implementat diferit la noile modele.
|
#17737
Posted 20 March 2024 - 17:09
DY2, on 20 martie 2024 - 14:16, said:
Eram doar curios cat consuma minim. La hibrida am mers 47km electric cu bateria de 8kw Dacă zici că îți ia media de 20kw E ok pentru firma mașinii. Daca nu te dai la ea se duce sub 20kwh fara stres, e ok si cat am pe ultimii 9000 km facuti, din toamna pana acum media 22 kwh/100km, mai mult decat decent, frecat in oras preponderent, dar si combinat autostrada si DN-uri plus preincalzit habitaclul cam in fiecare dimineata. Ca exemplu pe Bucuresti - Budapesta si retur mers legal media a fost 19kwh/100km, suficient pentru ceea ce ofera masina. Probabil mai pot sa scad 1-2 kwh la 100km daca ii dau barele transversale jos, nu stiu, dar dupa nu merita frecatul, prefer sa le tin pentru suportii de skiuri si biciclete. lexraz, on 20 martie 2024 - 14:55, said:
Megane E-Tech? Serios, tocmai am pus mai devreme pozele cu optiunea pentru electrica?! E complicat de schimbat, nu e doar nuca de inlocuit ci intregul angrenaj si lumina nu va mai functiona pe schuimbator. Nu cred ca merita deranjul dar fiecare alege pentru el. Da, copilotesele au aceasta senzatie eronata. Mai nasol un frontal la 60-70 km/h x 2 pe DN1 decat un accident din spate la diferenta mai mica de viteza. Si in teorie nu risti sa-ti iasa nimeni din stanga sau dreapta pe autostrada, desi am mai auzit. Sa ai acrosaj cu masina din stanga, ma refer. Insa din fericire DN 1 acum are separatoare si nu mai mor zilnic oameni pe el intre Ploiesti si Bucuresti ami ales. Nu te baza pe asta, putin probabil sa reusesti astfel de consum mediu, mai degraba spre 24 ar fi tinta, cred eu. Depinde si de zona. Vezi aici la Bjorn mai multe info: https://www.youtube....uery=bjorn xc40 Nu stiu cat este de complicat sau nu de schimbat nuca schimbatorului, dar daca iti asumi pretul, se poate. Se circula haotic rau la noi atat pe DN-uri cat si pe autostrada, inteleg foarte bine pozitia de copilot, si eu stau umpic incordat cand merg ca pasager. Pe Bjorn il urmaresc dinainte trec la electrica, parca favorizeaza umpic Tesla in teste, insa pana la urma este canalul lui si face ce crede de cuviinta. |
#17738
Posted 20 March 2024 - 17:24
Casper80, on 20 martie 2024 - 17:09, said:
Nu stiu cat este de complicat sau nu de schimbat nuca schimbatorului, dar daca iti asumi pretul, se poate. Bjorn le cam spune cum sunt, ceea ce spune despre Tesla este corect. Ca unii doresc si altceva de la o masina, asta e altceva. Eu pe sosea vad 99% Tesla 3 si Y albe, ceea ce e cam trist, in opinia mea. Casper80, on 20 martie 2024 - 17:09, said:
Se circula haotic rau la noi atat pe DN-uri cat si pe autostrada, inteleg foarte bine pozitia de copilot, si eu stau umpic incordat cand merg ca pasager. |
#17739
Posted 20 March 2024 - 21:38
EX 30 expus la Baneasa Shopping City.
Attached Files |
#17740
Posted 21 March 2024 - 08:37
Arata bine EX30 pe Alb. a
Si Model 3 arata f bine pe alb. Cu siguranta multi au ales alb pentru ca nu e extra cost dar eu as fi ales alb si daca era culoare optionala. Acel alb perlat arata foarte bine. Mai bine arata doar noul rosu, in opinia mea dar eu, personal, n-as umbla cu o masina rosie. Nu pe toti ne intereseaza sa ca masina noastra sa iasa in evidenta. Imi place ca arata bine dar nu asta e cel mai important lucru si chiar nu ma intereseaza ca deja e plin Clujul de Tesle albe. Edited by andreyvsjoker, 21 March 2024 - 08:39. |
|
#17741
Posted 21 March 2024 - 09:18
EX30-ul de mai sus nu este pe culoarea alb (Crystal White). Este Vapour Grey cu interior Breeze.
Edited by lexraz, 21 March 2024 - 09:24. |
#17742
Posted 21 March 2024 - 10:36
hmm, asa de alb e griul ala? pe culoarea asta comandasem.
|
#17743
Posted 21 March 2024 - 11:18
Cred ca sunt si luminile din centrul comercial de vina, poate si telefonul. Nici interiorul nu pare ca in pozele de pe internet.
Cred ca as prefera negru, mai ascunde din ranjetul diabolic al grilei. Nu stiu de ce-mi aminteste dintr-un anume unghi. Insa negru in Romania e un cosmar de pastrat, as alege oricand argintiu, probabil cea mai iertatoare culoare. |
#17744
Posted 02 April 2024 - 09:24
Tesla continuă să domine vânzările europene pe piața mașinilor electrice.
• În februarie, Model Y a fost cea mai vândută electrică din Europa. Pe locul al doilea s-a clasat Model 3, la mare distanță de prima poziție. • Podiumul a fost completat de versiunea electrică a lui Peugeot 208. • Cele mai mari creșteri ale vânzărilor în februarie au fost înregistrate de MG 4, BMW i4 și BMW iX1. • Top 10 cele mai vândute electrice din Europa în februarie 2024: 1. Tesla Model Y: 19.940 (+8%) 2. Tesla Model 3: 7.912 (+71%) 3. Peugeot e-208: 5.322 (+31%) 4. MG 4: 5.231 (+93%) 5. Volvo XC40: 4.604 (+6%) 6. BMW i4: 3.748 (+120%) 7. Volvo EX30: 3.670* 8. BMW iX1: 3.545 (+121%) 9. Skoda Enyaq: 3.252 (+1%) 10. Fiat 500e: 3.045 (-37%) *Volvo EX30 nu a fost disponibil în februarie 2023 Sursa |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users