Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
panou de sigurante la casa

Comanda online, compania nu vrea ...

Reduceri mincinoase Makita

Ccleaner
 Interviu viza turist SUA

medicament melatonina

La mulți ani @A_Stere!

Vrabia a infundat cosul centralei
 Lipsa semnal decodor Kaon NA1000B

Recomandare sursa!

Avanti Delta Vox

20 de miliarde de euro ingropati ...
 Costuri PUZ

Varsta Biologica vs Varsta Fizica

Disjunctor maxilar - lipsa aparit...

Mutare sediu PFA
 

Cumparare masina electrica

* * * - - 12 votes
  • Please log in to reply
17877 replies to this topic

#847
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Subaru Crosstrek PHEV 2019

Edited by cata, 20 November 2018 - 15:15.


#848
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,819
  • Înscris: 28.12.2006

View Postcata, on 20 noiembrie 2018 - 15:12, said:

Subaru Crosstrek PHEV 2019

8 kwh / 17 mi / 27km range...in 2019??? cam trist...
cel putin are AWD, nice.

#849
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,819
  • Înscris: 28.12.2006
Skoda Superb FL PHEV
Range 70km
+ LED Matrix / bord digital / masca noua / elemente cromate spate / varianta combi Scout / mici modificari la interior
ETA Martie '19

Dac-ar fi sa iau ceva anul viitor, ar fi asta sau 3008 Hybrid4
Probabil ambele >35K, cu usor avantaj Skoda...ca de obicei.

#850
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,667
  • Înscris: 15.12.2009

View Postzeroice, on 20 noiembrie 2018 - 22:04, said:

8 kwh / 17 mi / 27km range...in 2019??? cam trist...
cel putin are AWD, nice.
Cam slabut, total ineficient. Pana si dulapul meu cu roti are 34-35 Km autonomie vara ... la 7.5kWh baterie.

Edited by ro_explorer, 20 November 2018 - 23:46.


#851
Crispy23

Crispy23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2009
Un articol cel putin interesant despre incarcarea/descarcarea bateriilor Li-Ion.

https://pushevs.com/...versus-partial/

Acele statistici sunt valabile si in cazul smartphone-urilor, laptop-urilor si tot ce mai tine de acest tip de baterii.

#852
pisoiu2

pisoiu2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,984
  • Înscris: 08.03.2007
Interesant articolul insa nu sunt atinse decat tangential cateva subiecte care si ele afecteaza sanatatea bateriei. Probabil din lipsa de date suficiente.
-incarcarea si descarcarea la curenti foarte mari afecteaza si ea sanatatea bateriei. Daca faci la greu fast charging si pleci des cu Tesla in luidicrous mode, va fi sigur afectata mai mult decat incarcarea la monofazat/trifazat plus o talpa mai usoara pe acceleratie.
-temperatura e alt factor, si aici e o discutie lunga. Unele masini fac management termic pentru a aduce bateria la temperaturi optime de incarcare, altele nu.
-echilibrarea celulelor de acumulator, din cate stiu eu, se face pasiv-top la majoritatea modelelor. Nu se face echilibrare activa si bottom din considerente de cost. Echilibrarea pasiva se face de obicei cu disipare de energie si la energii mici raportat la capacitatea totala a bateriei. In mod normal, echilibrarea pasiva e relativ incompatibila cu fast charging-ul. Pentru cine foloseste doar fast charging e posibil sa apara dezechilibre foarte mari intre celule, chestie care poate afecta si ea in timp sanatatea bateriei, anumite celule pot imbatrani accelerat fata de restul.
-timpul petrecut de baterie, fara incarcare si fara descarcare, la anumite niveluri de incarcare. O baterie se uzeaza mai mult daca e stocata in 100% sau 0% fara a fi folosita decat daca e stocata la 50%.

Edited by pisoiu2, 21 November 2018 - 14:36.


#853
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Asa cum au bunul obicei in ultimii ani, constructorii auto germani (in cazul de fata Audi) o dau in bara cu tehnologiile noi: http://www.automarke...d-nu-88261.html Eu stiu doar doua marci care au eliminat din gama modele PHEV in Europa: Ford (cu Focus) si Audi. Ma intreb cum indeplineste criteriile Golf GTE cand fratele mai scump nu reuseste sa o faca.

#854
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Audi ar putea renunța la dezvoltarea unui nou S1: investițiile nemților merg către viitoarea gamă de modele electrificate

Grupul Volkswagen a anunțat oficial că producția modelului VW Passat va fi mutată din Germania în Cehia, la fabrica Skoda din Kvasiny.
Volkswagen a anunțat de curând că vrea să convertească fabricile sale din Emden și Hanovra (ambele în Germania), astfel încât acestea să construiască doar mașini electrice până în anul 2022.

Bravo VAG, hai cu electricele!

VAG o tine numai in vesti foarte bune, dupa oprirea productiei ca avea cerere foarte mare pentru Golf GTE, acum se pare ca se poate comanda.
M-am bucurat de pomana, nu-l pot comandaPosted Image. Se poate doar e-golful, care parca s-a ieftinit putin, porneste de la 38468 euroPosted Image. +1500 euro intr-un an

Edited by cata, 22 November 2018 - 14:35.


#855
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Kia Soul EV 2019 pe Nurbrugring

Edited by cata, 22 November 2018 - 15:12.


#856
Fuserisk

Fuserisk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,874
  • Înscris: 26.02.2018
Deocamdată cea mai ecologica și economică mașina este Loganul pe GPL; ajungi cu ea până la Lisabona. Mașina electrică încă e politică și modă, deocamdată. Diversificarea e buna oricum.

Edited by Fuserisk, 22 November 2018 - 15:26.


#857
Crispy23

Crispy23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2009
Majoritatea masinilor electrice actuale sunt bune pe distante scurte si medii...castiga teren in fiecare an dar totusi trendul este destul de timid!

Edited by Crispy23, 22 November 2018 - 22:55.


#858
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
VW e-Up

#859
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,819
  • Înscris: 28.12.2006

View Postedi10000, on 21 noiembrie 2018 - 19:56, said:

Asa cum au bunul obicei in ultimii ani, constructorii auto germani (in cazul de fata Audi) o dau in bara cu tehnologiile noi: http://www.automarke...d-nu-88261.html Eu stiu doar doua marci care au eliminat din gama modele PHEV in Europa: Ford (cu Focus) si Audi. Ma intreb cum indeplineste criteriile Golf GTE cand fratele mai scump nu reuseste sa o faca.

Pai Golf GTE nu mai este in productie, printre altele tocmai din acest motiv.
Ce este deja pe piata, e bun ramas in urma...pre WLTP Posted Image

ce nu stiam insa, si m-a frapat, este ca desi WLTP este in vigoare de la 1.09.18, producatorii nu sunt (inca) obligati sa raporteze datele de consum/emisii in format WLTP?!?!
ma rog, bagati in google translate, mi-e lene sa link-uiesc..eu ma descurc si fara.

"Aktuell sind noch die NEFZ-Werte verpflichtend zu kommunizieren. Soweit es sich um Neuwagen handelt, die nach WLTP typgenehmigt sind, werden die NEFZ-Werte von den WLTP-Werten abgeleitet. Die zusätzliche Angabe der WLTP-Werte kann bis zu deren verpflichtender Verwendung freiwillig erfolgen. Soweit die NEFZ-Werte als Spannen angegeben werden, beziehen sie sich nicht auf ein einzelnes, individuelles Fahrzeug und sind nicht Bestandteil des Angebotes. Sie dienen allein Vergleichszwecken zwischen den verschiedenen Fahrzeugtypen. Zusatzausstattungen und ZubehĂśr (Anbauteile, Reifenformat usw.) kĂśnnen relevante Fahrzeugparameter, wie z. B. Gewicht, Rollwiderstand und Aerodynamik, verändern und neben Witterungs- und Verkehrsbedingungen sowie dem individuellen Fahrverhalten den Kraftstoffverbrauch, den Stromverbrauch, die CO₂-Emissionen und die Fahrleistungswerte eines Fahrzeugs beeinflussen."

View PostCrispy23, on 21 noiembrie 2018 - 13:07, said:

Un articol cel putin interesant despre incarcarea/descarcarea bateriilor Li-Ion.

https://pushevs.com/...versus-partial/

Acele statistici sunt valabile si in cazul smartphone-urilor, laptop-urilor si tot ce mai tine de acest tip de baterii.

pai wtf, daca incarci pana la 80% si nu cobori sub 20%, doar pt. ca e sanatos, range-ul efectiv al masinii cu cat se reduce? Posted Image
te p..i pe el de wltp sau nedc sau whatever...iti vand o masina cu range 500km WLTP dar de fapt este 320?
sau ne ghidam oare dupa 3000 (0-100-0) vs. 5000 cicluri (20-80-20), care oricum te tin minim 6-7-8 ani, timp dupa care majoritatea masinilor din "vest" oricum sunt schimbate...

3000 cicluri, chiar si 1 pe zi, tot te tine ~ 8 ani....wtf...

Edited by zeroice, 23 November 2018 - 11:03.


#860
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Pe piața din România s-au comercializat 740 de mașini electrice și plug-in hybrid în primele 10 luni ale anului, în timp ce segmentul de mașini hibride fără încărcare la priză a ajuns la aproape 2.800 de unități.

View Postzeroice, on 23 noiembrie 2018 - 10:59, said:

ce nu stiam insa, si m-a frapat, este ca desi WLTP este in vigoare de la 1.09.18, producatorii nu sunt (inca) obligati sa raporteze datele de consum/emisii in format WLTP?!?!
Începând de la 01.09.2018, sunt impuse pentru toate autoturismele noi specificaţiile determinate în baza valorilor WLTP de consum şi emisii. Asta am gasit la nr 1, vwPosted Image
Eu inteleg ca doar pentru autoturismele model nou, posibil sa ma insel

Edited by cata, 23 November 2018 - 11:09.


#861
pisoiu2

pisoiu2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,984
  • Înscris: 08.03.2007

View Postzeroice, on 23 noiembrie 2018 - 10:59, said:

pai wtf, daca incarci pana la 80% si nu cobori sub 20%, doar pt. ca e sanatos, range-ul efectiv al masinii cu cat se reduce? Posted Image
te p..i pe el de wltp sau nedc sau whatever...iti vand o masina cu range 500km WLTP dar de fapt este 320?
sau ne ghidam oare dupa 3000 (0-100-0) vs. 5000 cicluri (20-80-20), care oricum te tin minim 6-7-8 ani, timp dupa care majoritatea masinilor din "vest" oricum sunt schimbate...

3000 cicluri, chiar si 1 pe zi, tot te tine ~ 8 ani....wtf...

Fix aici se face o confuzie destul de mare. 100% incarcarea celulei nu inseamna 100% incarcarea bateriei din masina. La modul absolut, celula li-ion e incarcata 100% la 4,2 volti, aia inseamna 100% in articol. Insa procentul care ti-l arata masina este altceva. Spre exemplu, Renault twizy limiteaza tensiunea per celula la 4,13 volti, aia inseamna 100% pentru el, nu 4.2 volti. Cand masina zice ca ai acumulatorul plin, se refera la limita de top care a setat-o fabricantul bateriei in BMS, iar asta nu se stie intotdeauna cat e.

#862
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
" ninja mode " Posted Image
Strict pt oras e ok insa dpmdv ( degustibus ) e o masina jenanta si la ext si mai ales la interior ; nu stiu cat costa e-up dar nu as cumpara asa ceva !

View Postcata, on 23 noiembrie 2018 - 10:39, said:



#863
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,819
  • Înscris: 28.12.2006

View PostBaxon, on 23 noiembrie 2018 - 11:14, said:

" ninja mode " Posted Image
Strict pt oras e ok insa dpmdv ( degustibus ) e o masina jenanta si la ext si mai ales la interior ; nu stiu cat costa e-up dar nu as cumpara asa ceva !

doar volanul si maciulia de schimbator arata a VW, in rest....Posted Image
pana si Lupo 3L era mai aratos.

Edited by zeroice, 23 November 2018 - 11:34.


#864
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostBaxon, on 23 noiembrie 2018 - 11:14, said:

" ninja mode " Posted Image
Strict pt oras e ok insa dpmdv ( degustibus ) e o masina jenanta si la ext si mai ales la interior ; nu stiu cat costa e-up dar nu as cumpara asa ceva !
Pornea de la vreo 26k de euro, fara rabla plus. Nici eu nu as cumpara, dar fiecare cu ce are nevoie. Pe traseul meu vad zilnic ZOE si I3

Edited by cata, 23 November 2018 - 11:33.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

10 user(s) are reading this topic

5 members, 4 guests, 1 anonymous users

r_vlad, roPopa, DY2, E91, ariasi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate