Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel
 [Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali
 Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic
 Recomandare firma/persoana pentru...

Motorul se intrerupe la gropi si ...

Plafoniera 132W, 9100lm, consum r...

Stabilire granita intre proprietati
 

Pareri polo 2012

- - - - -
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#55
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Așa ai învățat tu că se fac depășiri? Cu avânt, din scurt și bazandu-te pe speranța? Defapt speranța moare ultima, nu? Pe principiul asta ar însemna să nu avem mașini cu motoare de 60-70 CP pe piata. Că nu poți să faci o depășire. Ca sa vezi! Constructorii , care oferă asemenea mașini, te contrazic. Niste "dobitoci" care contribuie la creșterea numărului de accidente, pentru că oferă mașini cu motoare slabe. :D
Ce spui tu nu are legătură cu mașina de 60 CP in sine, ci cu legislația rutieră. O depășire NU se face cum zici tu. Fie că ai 60 CP, fie că ai 600. E o MARE diferență.
Dar trăim în Ro, tara aia fara autostrăzi, fara marcaje rutiere, cu multe gropi, cu cea mai mare rata de decese rutiere din UE și care consideră că o mașina de 60 CP este o puturoșenie care nu are ce căuta pe șosele. Ca sa vezi! VAG face mașini de 60 CP, dar și de peste 600 CP și toate cică pot merge pe șosele. LEGAL. Mvai, dar câtă inconștiență pe nemții ăștia! Zic să-i învețe romanii "meserie" cum e cu puterea mașinilor. Știm noi mai bine decât ei. :D

Edited by LauCalin, 11 April 2018 - 23:12.


#56
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 _Smiley_, on 11 aprilie 2018 - 22:17, said:

principala diferenta intre o masina cu multi cai putere si una cu mai putini nu e data de viteza maxima, ci de cat de repede poate atinge acea viteza.
cu 60 CP depasirile or sa necesite o pregatire mai atenta sau mult noroc. fie vii lansat (dar ai nevoie de spatiu suficient pt a accelera, iar drumurile noastre sunt destul de aglomerate) fie tii pedala la podea si speri ca apuci sa depasesti inainte sa apara cineva pe contrasens.

Si daca nu depasesti ?
P.S. Pt grabiti exista masinile cu cai multi , cuplu mare etc , pt restul care nu se dau in " stampa " exista masinile normale . Riscurile de accident is mai mari la soferii care au " putere " sub cur fata de cei care au putere limitata si constienti de capabilitatile masinilor lor nu se hazardeaza la depasiri riscante !
P.S. Vad ca sunt mult prea multi teribilisti pe aici care se cred soferi de soferi dar ma gandesc ca fiecare isi gaseste nasul intr-o zi ...
P.S.2 : Cererea in topic e despre o masina cu 60 CP , insa mereu vor exista frustrati care vor sugera ca nu e bun , trebuie 150+ cai ca sa poti conduce ...

Edited by Baxon, 12 April 2018 - 00:20.


#57
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,053
  • Înscris: 24.02.2006
n-am zis ca 60 CP n-ar fi suficienti pt o astfel de masina, doar am observat ca tu pari sa intelegi gresit scopul principal al acestor "cai putere" in viata de zi cu zi.
nu sunt utili pentru urcat dealul (unde cuplul conteaza mai mult) si nici pentru atingerea unor viteze foarte mari.

#58
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014

 cavaliere, on 11 aprilie 2018 - 19:26, said:

Una e ca te descurci, alta e ca nu iti permiti masina de 200 de cai. Doar ca exemplu, poate tu iti permiti, nici nu ma intereseaza. Dar este tipic romanesc, daca ceva nu avem sau nu ne permite, este inutil sau prost. Du-te tu si invata sa conduci, faci aprecieri de gica contra, de parca stii tu cum conduc ceilalti. Toti va credeti soferii perfecti, mai ales astia cu masini mai putin puternice. Ati inventat voi truism, daca ai masina puternica automat esti mai putin sofer decat nea caisa cu masina de 90 de cai. Hai du-te, du-te.


Am avut si 240 de cai sub dos, si 190, si 180, si 54 si 75 si benzinare si diesele. Asa ca las-o moale. Probabil 99% din timp foloseam 70 din cei 240, restul erau adormiti.  Dar am batut  si tara in lung si in lat cu Logan Van de 70 CP  incarcat cu 7-800 de kg. Adica pe la 2 tone  asa. Si am batut-o la greu, sute de mii de km.

Cat despre depasiri, am invatat sa ma bazez pe mine nu pe motor. Am invatat ca degeaba ai 240 de cai sub dos, depasirile la limita tot aproape de moarte sunt, cand te bagi sub tirul de pe contrasens nu prea mai conteaza caii aia. Am vazut mai multe masini cu multi cai implicate in accidente grave cauzate de depasiri fortate decat masini cu 75 de cai.   Dar asta tine de experienta si de a invata din greselile tale si ale altora ca aia 200 de cai nu iti dau nici un avantaj major atata timp cat circuli in limite legale sau cu 10-15km/h peste. In schimb iti dau un confort psihologic extrem de periculos in lipsa experientei  "masina poate" fara a mai lua in calcul si riscurile manevrei.

Edited by PoeOvidiu, 12 April 2018 - 06:41.


#59
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
aici nu discutam skillurile noastre si nici experienta in soferie ci era vorba ca e mai buna masina cu 200 de cai decat aia cu 90.  Daca nu ii ai, da, te descurci cu ce ai, nu am scris nicaieri ca nu poti pleca de pe loc cu 50 de cai. Doar ca e de preferat sa fie masina mai puternica. Punct.
  Apropos, pe principiul asta vezi ca si la o masina cu 60 de cai, 90% din timp folosesti vreo 20 30 deci e irelevant ce ai scris. Nu stiu cine a zis ceva de depasiri la limita. Si ca fapt divers la stiri vad ca ponderea accidentelor este cu tinichele cu sub 100 cai, loganuri opeluri VW etc. Tocmai aia cu 75 de cai sunt mai zmei si constituie risc cand intra in depasiri si ii uita dumnezeu acolo.  Rar am vazut masina de 250 300 de cai incolacita de pom.

#60
paco rabanne

paco rabanne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,152
  • Înscris: 29.09.2006
La 100 de masini cu 250cp, ii revin 10.000 cu 75cp, trebuie tinut cont si de asta.

#61
mihaibzgica

mihaibzgica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 23.06.2007
Oamenii nu par sa inteleaga ca nu exista raspuns unica la intrebarea "ce masina mi se potriveste?" . Daca o masina cu 60CP nu este potrivita pentru o persoana nu inseamna ca acelasi lucru este valabil pentru toata lumea. Daca tu nu ti-ai cumpara ceva, nu inseamna ca acel ceva este un lucru prost.

Sunt ok si 60 de CP si 200 CP. In functie de nevoile si prioritatile fiecaruia.

#62
paco rabanne

paco rabanne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,152
  • Înscris: 29.09.2006
Mare mahar, avand ca hobby distributia de marfa.

Cand nu cara marfa, cobora in garajul subteran si admira bolizii detinuti.

In zilele de Duminica, mergea cu Phaeton-ul si numara calutii de sub dos cu o precizie uimitoare, astfel incat niciodata nu a numarat mai mult de 70 din cei 240.

MoePovidiu - personaj fictiv, om de la tara si fin psiholog.

Edited by paco rabanne, 12 April 2018 - 09:43.


#63
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Concluzia fiind? Poate sa isi ia intiatorul Polo ala sau nu?  
Sau doar faci caracterizari de personaje? Incearca pe aici, aici e psibil sa ai succes cu caracterizarile personajelor din poveste: https://forum.softpe...98-literatorul/

#64
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Eu zic ca poate sa-si ia. Daca e ok masina dpdv tehnic si dupa ce o testeaza putin "intelege" ce are sub capota, nu e nici o problema.

 _Smiley_, on 12 aprilie 2018 - 05:53, said:

n-am zis ca 60 CP n-ar fi suficienti pt o astfel de masina, doar am observat ca tu pari sa intelegi gresit scopul principal al acestor "cai putere" in viata de zi cu zi.
nu sunt utili pentru urcat dealul (unde cuplul conteaza mai mult) si nici pentru atingerea unor viteze foarte mari.

Si totusi poti sa urci si un deal. Chiar si Transalpina incarcat. Daca unii se cred "zmei", se pun in fundul tau si iti dau flash-uri, poti sa le faci loc sa te depaseasca (de exemplu dai semnal dreapta, te opresti undeva unde ai un refugiu sau un loc mai larg si ii lasi sa treaca in fata ta). Nu te pui cu... vitezomanul care vrea neaparat sa urce un deal cu 90-100 km/h sa zicem, in loc de 60-70 km/h cum faci tu si o mare majoritate. Si poti sa mergi si pe autostrada cu 120-130 km/h. Si poti sa depasesti si tiruri. Ca nu o faci ca si cum ai avea 150-200 CP... nici tu cu puterea aia nu depasesti precum un Porsche 911. Posted Image  Ideea e ca o depasire trebuie sa se faca in siguranta pentru tine si pentru ceilalti participanti la trafic.
Diferenta dintre o masina cu 60 CP si una de 150 CP, nu o vad ca fiind pe drumurile publice. Unde (teoretic cel putin) se cere din partea TUTUROR atentie, preventie si respectarea legilor de circulatie.  Diferenta eu o vad la confortul dat de o masina care merge cu 120 km/h cu 3500-4000 rpm, si una care merge la aceiasi viteza cu mai putin de 3000. Si pentru asta as alege o masina cu motor mai mare. Aceata e parerea mea. Posted Image

Edited by LauCalin, 12 April 2018 - 10:18.


#65
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Mai fratilor , plin de raceri pe topic ! Culmea , nu exista nici un topic pt soferii de soferi care au bolide de 698 CP si " saracii " nu au unde sa se laude cu achizitiile lor scumpe Posted Image
Trebuie facut un topic special pt soferii speciali care nu se incumeta sa conduca un auto sub 150 CP !

#66
paco rabanne

paco rabanne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,152
  • Înscris: 29.09.2006
Cine sunt eu sau dumneata, sau oricare altcineva, sa trag concluzia daca initiatorul isi poate lua sau nu Polo de 60cp?

Pot spune doar ca personal nu mi-as lua.

Edited by paco rabanne, 12 April 2018 - 10:26.


#67
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 paco rabanne, on 12 aprilie 2018 - 10:25, said:

Cine sunt eu sau dumneata, sau oricare altcineva, sa trag concluzia daca initiatorul isi poate lua sau nu Polo de 60cp?

Pot spune doar ca personal nu mi-as lua.
Cu toate astea iti permiti sa categorisesti cum ai chef :

 paco rabanne, on 12 aprilie 2018 - 09:39, said:

Mare mahar, avand ca hobby distributia de marfa.

Cand nu cara marfa, cobora in garajul subteran si admira bolizii detinuti.

In zilele de Duminica, mergea cu Phaeton-ul si numara calutii de sub dos cu o precizie uimitoare, astfel incat niciodata nu a numarat mai mult de 70 din cei 240.

MoePovidiu - personaj fictiv, om de la tara si fin psiholog.


#68
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Lasa-l   ca nu-i ardelean Posted Image  

https://www.cotidian...sportul-rutier/


Ia uite. Salajul (si Alba care se bate de la ega la egal cu Salajul pentur pozitia 1) considerat judeul cu cei mai ptosti soferi.  Judetul cu cei mai prosti soferi ese unul din judetele cu cele mai putine accidente.
Bucurestenii si Clujenii ne credem mari soferi asa ca dominam primele doua pozitii din topul judetelor cu cele mai multe accidente. Asta spune tot despre cine e sofer bun si cine nu. De fapt aia care zicem noi ca sunt soferi prosti sunt soferi care respecta regulile. Rar gasesti unul de Alba sau Salaj sa mearga mai mult de 50-55 in localitate Posted Image

Apropo, in judetul cu cele mai putin accidente (Covasna) se circula cam ca in Salaj. Domol si fara graba.

Si acum concluzia. Cei mai prosti soferi sunt in Bucuresti si Cluj. Asa ca si eu ma incadrez la aceasta categorie. Doar se cred buni dar sunt praf, datele oficiale arata asta. Din pacate asta se vede in trafic. Si cine circula mult nu are cum sa nu ne observe ca multi suntem mai grabiti decat permite traficul.  Cand il vezi ca intra ca boul in depasire sau intersectie sunt 70% sanse sa fie de  Bucuresti sau de Cluj. Avem stiluri destul de apropiate de condus si nu prea ne caracterizeaza prudenta.

Edited by PoeOvidiu, 12 April 2018 - 11:12.


#69
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
La Cluj is multe " vinituri " de aia si multe accidenta , studenti multi din toata tara care abia au luat plasticul si se cred zmei pe strada . KKt , in vacante sunt libere strazile si traficul e decent fara claxoane si injuraturi ...

#70
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Acum nu te scoate :D Dai vina pe vinituri. Ca si eu sunt vinitura de prin Alba. Dar de 15 ani am deprins obiceiurile locului.

#71
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,006
  • Înscris: 09.05.2009

 Baxon, on 12 aprilie 2018 - 23:02, said:

KKt , in vacante sunt libere strazile si traficul e decent fara claxoane si injuraturi ...
Sa vezi in Bucuresti cum se goleste orasul de sarbatori! Vorba cuiva: " Ce liber e orasul! Se vede ca au plecat toti bucurestenii acasa!" :D

#72
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Asta zic si eu , cand e vacanta e traficul normal Posted Image

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate