Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pareri polo 2012
Last Updated: Apr 21 2019 12:04, Started by
Lucidd
, Apr 09 2018 22:08
·
0
#3
Posted 09 April 2018 - 22:24
Lucidd, on 09 aprilie 2018 - 22:08, said:
Salut, sunt persoane aici care au VW polo 2012 cu motorizare de 1.2 60cp. Nu vreau sa par penibil dar cum se manifesta o masina cu asa motor si putere? Nu prea am condus dar are legatura anul, cateva pareri m-ar ajuta, te rog nu comenta daca nu vrei sa ajuti . (mi-ai mancat 30 de secunde din viata cu un topic tampit ) Edited by realduc, 09 April 2018 - 22:25. |
#4
Posted 09 April 2018 - 22:25
Lucidd, on 09 aprilie 2018 - 22:08, said:
Salut, sunt persoane aici care au VW polo 2012 cu motorizare de 1.2 60cp. Sa ai 60 cai la 1.2l asta e chestie de anul 2000 nu 2012... vechiul Citroen Saxo a sotiei din 2001 avea 1197cm3 si 60 cai si daca-i dadeai talpi se infigea de n-aveai treaba. In ziua de azi totusi, te astepti de la 1.2l sa ai macar 100 cai. Edited by andreic, 09 April 2018 - 22:28. |
#6
Posted 09 April 2018 - 22:29
Problema sta asa, motorul e mic si mi se pare ca e in 3 pistoane(avea un amic una asemanatoare), la relanti suna ca un diesel dar se mai linisteste dupa pornirea de pe loc, plus e consumator de ulei de zici ca e motor de performanta. La interior e exterior e chestie de preferinta, este cui ii place si este la cine nu. Per total, nimic deosebit.
|
#7
Posted 09 April 2018 - 23:17
Eu am condus unul și nu mi s-a părut chiar catastrofă de lent. În oraș și în afară circulat legal este ok. Cutia îl ajută foarte mult. Sincer mi se pare că e mai ok decât un Sandero cu motor de 1.2. Într-adevăr se simte bine când sunt mai mulți în mașină dar clienții țintă nu au fost cei care circulă cu cățel și purcel. Legat de fiabilitate, nu cred că e catastrofă ca ,,celebrul" 1.2 tsi.
|
#8
Posted 09 April 2018 - 23:19
#9
Posted 10 April 2018 - 00:35
Lucidd, on 09 aprilie 2018 - 22:08, said:
Salut, sunt persoane aici care au VW polo 2012 cu motorizare de 1.2 60cp. Nu vreau sa par penibil dar cum se manifesta o masina cu asa motor si putere? Nu prea am condus dar are legatura anul, cateva pareri m-ar ajuta, te rog nu comenta daca nu vrei sa ajuti . |
#10
Posted 10 April 2018 - 06:47
E de oras si va avea rapoarte scurte,deci demarajul nu e asa slab cum ar putea sugera puterea motorului. E alta discutie daca vrei sa mergi cu ea in afara orasului insa...
|
|
#11
Posted 10 April 2018 - 07:03
masina are doar 1.1t, n-are nevoie de un motor foarte mare
|
#12
Posted 10 April 2018 - 07:26
Ei, unii au dube vechi cu 60 cp si fac excursii cu ele prin toata Europa, altii au masini cu 160 cp si isi plimba degetele pe tastatura...
|
#13
Posted 10 April 2018 - 07:41
1.2 60CP. Super ok in oras.Oricum in localitate folosesti rar mai mult de 35-40 CP, indiferent de cati are motorul. In afara mergi in limitele motorului. Nu o sa incurci traficul dar nici depasiri un forta nu faci. La un mers linistit poti sa faci si drumuri lungi.
|
#14
Posted 10 April 2018 - 07:44
Am Spark (2007) cu motor de 1 L si 65 CP (49Kw). Se descurca de minune in oras, daca nu o incarci cu cartofi si mergi cu ea plina pe serpentine, n-ai nicio treaba.
Polo e masina preponderent de oras (e fratele mai mic al Golfului). In afara localitatilor nu te astepta sa ai viteze de Fast and Furious. Se descurca bine pe la 100-110 km/h, dar nu m-as incumeta la depasiri scurte (sub 100 m). Edited by Pololica, 10 April 2018 - 07:44. |
#15
Posted 10 April 2018 - 07:47
Are un prieten si este foarte ok masina, incearca sa ignori pe aia care nu stiu ca, in afara de depasiri si liniute, masina in general mai poate fi folosita efectiv si sa ajungi din A in B.
Am avut Dacia de 60 de cai si mi-am facut treaba cu ea fara probleme. Mai mult, masina de serviciu (un Golf 7) are o problema de vreo saptamana (DPF infundat) si merge non-stop in limp-mode. Nu stiu daca ai condus vreodata o masina cu motor in limp-mode, dar oricum se simte pe la 30-40 de cai asa, deci dezastru. Eh, catastrofal asa cum mi s-a parut in prima zi, sa dea naiba daca nu m-am obisnuit cu ea asa. Merge ca melcu', dar merge, si pana la urma eu la asta o folosesc, sa ma deplasez. Concluzie: daca vii de pe 100+ cai si te sui in Polo de 60, ti se pare ca nu merge (cel putin in prima zi). Dar te obisnuiesti repede si de acolo ai multe avantaje (consum, impozit, mecanica simpla etc.). |
|
#16
Posted 10 April 2018 - 08:08
@tchoara: motor mic nu inseamna neaparat si consum mic. Eu am scos cel mai mic consum de 6.13%, iar un prieten, cu un Lodgy de 1.6 a scos 7.3% in conditii similare. Presupunand ca e motor in 3 cilindri, s-ar putea sa scoata un consum apropiat de 5%.
La restul ai punctat bine: impozit mic, mecanica (nu neaparat simpla, cat mai usoara), costuri mici de intretinere, etc... |
#18
Posted 10 April 2018 - 08:43
Polo-ul meu mereu scotea 8 litri pe suta de kilometri în oraș. A rezistat multor gropi.
Problema cea mai mare erau ceilalți șoferi, că aici toată lumea se grăbește. Toată lumea trebuie să prindă suta de kilometri în 50 de metri ca să ajungă primul la următorul semafor. Acuma eu stau în fundul altora care merg încet. Per ansamblu, trebuie să îți bagi picioarele în toți grăbiții de mari businessmen-i care nu au fost vreodată prin Vest să vadă acolo cum e să mergi cu 5 km/h pe autostradă de ce aglomerat e. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users