Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Pareri polo 2012

- - - - -
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#19
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Dacă nu exagerezi, folosești cum trebuie schimbătorul  și ești conștient de ce ai sub capota, nu vor fi probleme. Cu 50-60 în localități și 100-110 km/h în extraurban, mașina se descurca fara probleme.

#20
captain2552

captain2552

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 25.03.2018
Pentru oras e bun, la drum lung de 100-200-300km nu-l lua..

#21
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Bad post

Edited by uhu10uhu, 10 April 2018 - 11:11.


#22
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012

 LauCalin, on 10 aprilie 2018 - 08:55, said:

Dacă nu exagerezi, folosești cum trebuie schimbătorul  și ești conștient de ce ai sub capota, nu vor fi probleme. Cu 50-60 în localități și 100-110 km/h în extraurban, mașina se descurca fara probleme.
Chestia e in felul urmator, daca ar fi sa dai din banii tai ca sa il iei, l-ai lua? Primit de la cineva mi-ar placea si mie, dar sa dau eu banii mei de buna voie pe el, neah!

#23
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Lucidd, on 09 aprilie 2018 - 22:08, said:

Salut, sunt persoane aici care au VW polo 2012 cu motorizare de 1.2 60cp.
Nu vreau sa par penibil dar cum se manifesta o masina cu asa motor si putere? Nu prea am condus dar are legatura anul, cateva pareri m-ar ajuta, te rog nu comenta daca nu vrei sa ajuti .
Mie imi place masina aia, am mers cu una din 2013. Se "infige" bine la drumuri scurte de ici-colo. La drum lung sa n-ai pretentii la depasiri in scurt. Dpmdv e o masina ok.

 captain2552, on 10 aprilie 2018 - 11:04, said:

Pentru oras e bun, la drum lung de 100-200-300km nu-l lua..
Argumentul fiind...

#24
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 captain2552, on 10 aprilie 2018 - 11:04, said:

.. la drum lung de 100-200-300km nu-l lua..
Nu zau ?! Ai ghicit tu asa in stele ?

#25
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009

 _R_A_D_U, on 10 aprilie 2018 - 11:18, said:

Argumentul fiind...
Pai tu nu stii ca acum fara minim 150 de cai nu mai poti sa pleci de pe loc cu masina!?

#26
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

 captain2552, on 10 aprilie 2018 - 11:04, said:

Pentru oras e bun, la drum lung de 100-200-300km nu-l lua..

Eu am fost in concediu anul trecut cu o masina mai putin dotata si am facut peste 1600 km intr-o saptamana in regim de munte. Sa nu confundam mecanica cu confortul. Fiind masina mica (clasa mini), confortul pentru 4 persoane la drum lung nu e cel mai ravnit, dar pentru 2-300 km intr-o zi cu ceva opriri pe parcurs e numai buna.

#27
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 DannyMC, on 10 aprilie 2018 - 11:34, said:

Pai tu nu stii ca acum fara minim 150 de cai nu mai poti sa pleci de pe loc cu masina!?
Ba daaa.... Astia asa au invatat sa conduca pe feisbuc. Am auzit altele chiar si mai si... Zicea un cetatean (tot aici pe forum) ca n-a putut urca dealul in nu stiu ce statiune cu 5 persoane in masina. A trebuit sa-i dea jos si sa-i urce unu cite unu.  Sa te ia risu', nu alta. Risu'-plinsu'...

#28
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008

 marius87ism, on 10 aprilie 2018 - 11:11, said:


Chestia e in felul urmator, daca ar fi sa dai din banii tai ca sa il iei, l-ai lua? Primit de la cineva mi-ar placea si mie, dar sa dau eu banii mei de buna voie pe el, neah!

Ținând cont că merg cel puțin 4000 de km/an în extraurban, cu viteze de 90-100-110-120 km/h, nu cred. Nu pentru că nu merge, nu pentru că îi "pică rotile", ci pentru că merge mult la peste 3000-3500 rpm. Iar confortul (acustic cel puțin) nu e chiar ok. Dar nu toată lumea tre să facă așa cum aș face eu. Din fericire toți suntem diferiți.

#29
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
LauCalin, ai mers cu masina din discutie la 3500 rpm? Eu iti zic ca [din punct de vedere acustic] nu se aude nimic deranjant. Sau am surzit eu...

#30
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Stiu f bine ce vorbesc. Am avut ceva asemanator, chiar la nivelul lui Golf (deci mai scump si mai bine facut, adica insonorizat). Dupa 3000-3500 rpm zgomotul motorului se facea auzit destul de mult. Iar daca amintim ca la 120 km/h aveam 4000 rpm... de-asta zic. Daca se merge omeneste, masina se va comporta f ok. Daca mergi cu 120-130 km/h constant... ea de mers, merge. Insa nu va fi la fel ca la 90-100.
Tu ai motor de 75 CP. La 120 km/h ce turatie ai? Mai putine 200-300 peste ale tale si vezi la ce ajungi cu un 1.2 60 CP.
Si mai e o chestie: tu ai un motor mai nou si o masina de conceptie mai recenta. Poate ca si asta conteaza. Deci nu cred ca ai surzit tu.

Edited by LauCalin, 10 April 2018 - 12:42.


#31
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu, nu, nu! Nu comparam masina mea cu masina din discutie! Sunt diferite. Hai s-o luam pe rind. Deci, la masina din discutie:
1. Cei 60 de cai sunt la 5200 rpm. Are cuplu 108 Nm, mai mult decit are a mea.
2. La 3500 aveam 100, daca bine imi aduc aminte.
3. Ce-ti trebuie mai mult de 100 pe judeteana/nationala/europeana?
4. Chiar si pe autostrada, s-ar comporta binisor la 120-130. Oricum, noi nu avem autostrazi, deci excludem situatia.
5. La tacaneala "gara-parc" e mai mult decit ok.

Acum sa o luam pe a mea si sa-ti raspund la intrebari:
1. Cei 75 de cai sunt la 6200 rpm, deci nu voi folosi toata "herghelia" niciodata. La 5000 rpm am si eu tot 60 de cai.
2. Viteza vs Turatiile motorului sunt asa (treapta a V-a):
100 la 3200
110 la 3500
120 la 4000
130 la 4200
140 la 4500
Sa nu uitam ca la mine cuplul maxim (95 Nm) este intre 3000 si 4300 rpm.

As dori ca lumea sa faca un calcul [fiecare pentru el] citi cai foloseste o astfel de masina (din cei 60) la o viteza legala (100 km/h pe european si 130km/h pe autostrada) si apoi sa emita pretentii vis-a-vis de necesarul total de cai. Ca tot zic unii ca masina trebuie sa aiba "minim 1xx cai".

#32
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Eu nu am zis ca are nevoie de mai multi cai ca sa faca raliuri pe drum. Da, 90-100 km/h e o viteza normala si de bun simt in extraurban. Ii incurci doar pe cei care se dau "gongoi" si se "impiedica" de tine. Eu am spus ca disconfortul creat de o masina care merge cu peste 3000-3500 rpm, se va simti la un moment dat. La acele viteze, una e sa ai 3500-4000 rpm si alta e sa ai 2500-3000. Motorul "munceste" mai mult. Iar asta inevitabil se va simti si se va vedea. Deci repet: e vorba aici de confort ceva mai slab datorat rulatii motorului la o turatie mai mare. Nicidecum de performantele dinamice.

#33
RedDev

RedDev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,933
  • Înscris: 29.10.2014
Ce mă deranja cel mai mult la Polo nu era accelerația, care uneori nici nu o apăsam prea tare și ajungea la 80 - 95 km/h (3000 rpm), ci frânele. Trebuia să apăs serios pedala să obțin vreun efect. La service-uri toți ziceau că frânele sunt foarte bune. Apoi a murit pompa de ABS. Nu știu ce să zic.

Și pedala de ambreiaj era foarte greu de apăsat.

#34
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 _R_A_D_U, on 10 aprilie 2018 - 13:13, said:

Nu, nu, nu! Nu comparam masina mea cu masina din discutie! Sunt diferite. Hai s-o luam pe rind. Deci, la masina din discutie:
1. Cei 60 de cai sunt la 5200 rpm. Are cuplu 108 Nm, mai mult decit are a mea.
2. La 3500 aveam 100, daca bine imi aduc aminte.
3. Ce-ti trebuie mai mult de 100 pe judeteana/nationala/europeana?
4. Chiar si pe autostrada, s-ar comporta binisor la 120-130. Oricum, noi nu avem autostrazi, deci excludem situatia.
5. La tacaneala "gara-parc" e mai mult decit ok.

Acum sa o luam pe a mea si sa-ti raspund la intrebari:
1. Cei 75 de cai sunt la 6200 rpm, deci nu voi folosi toata "herghelia" niciodata. La 5000 rpm am si eu tot 60 de cai.
2. Viteza vs Turatiile motorului sunt asa (treapta a V-a):
100 la 3200
110 la 3500
120 la 4000
130 la 4200
140 la 4500
Sa nu uitam ca la mine cuplul maxim (95 Nm) este intre 3000 si 4300 rpm.

As dori ca lumea sa faca un calcul [fiecare pentru el] citi cai foloseste o astfel de masina (din cei 60) la o viteza legala (100 km/h pe european si 130km/h pe autostrada) si apoi sa emita pretentii vis-a-vis de necesarul total de cai. Ca tot zic unii ca masina trebuie sa aiba "minim 1xx cai".

Si cu 40 de cai poti merge linistit cu 120 la ora. Problema este in cat timp ajungi acolo cand e masina incarcata, in cat timp faci o depasire. Daca e deal si e incarcata, e o bucurie mare sa mentii viteze de 120 130 cu un motor de 60 de cai. Normal ca suntem diferiti, multi nu inteleg pentru ce ai nevoie de 200 300 de cai. Dar fiecare vede confortul in mod diferit.
Intr-un fel merge o masina de 150 de cai la 130, in alt fel merge una de 60 de cai.
Daca 54 de cai erau suficienti la Dacie acum 50 de ani, in ziua de azi cam e nevoie de raport unitar kg/cal putere pentru un confort cat de cat si pentru a nu trage de motor ca de cal mort.

#35
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Nu e nevoie de mai multi cai pt confort ci e nevoie de mai multi cai pt " zmeii " de pe strazile patriei . Conteaza sa ajungi in siguranta nu sa mergi tare . Stiu ca unii sunt incapabili sa conduca in limita legii , e treaba lor ,  nu castiga mai mult de 5 minute dar stresul la depasiri , viteza , franari accentuate nu fac bine la inima Posted Image mai ales bazandu-se pe masina nu pe instinctele lor si iaca vedem la stiri accidente ca o scapat masina de sub control ( majoritatea ) .

Edited by Baxon, 11 April 2018 - 11:36.


#36
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,690
  • Înscris: 23.04.2007

 tchoara, on 10 aprilie 2018 - 07:47, said:

are o problema de vreo saptamana (DPF infundat) si merge non-stop in limp-mode.
Eh, catastrofal asa cum mi s-a parut in prima zi, sa dea naiba daca nu m-am obisnuit cu ea asa.
De o saptamina mergi asa cu motoru in "limp-mode" ?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate