Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Pareri polo 2012
Last Updated: Apr 21 2019 12:04, Started by
Lucidd
, Apr 09 2018 22:08
·
0
#19
Posted 10 April 2018 - 08:55
Dacă nu exagerezi, folosești cum trebuie schimbătorul și ești conștient de ce ai sub capota, nu vor fi probleme. Cu 50-60 în localități și 100-110 km/h în extraurban, mașina se descurca fara probleme.
|
#20
Posted 10 April 2018 - 11:04
Pentru oras e bun, la drum lung de 100-200-300km nu-l lua..
|
#22
Posted 10 April 2018 - 11:11
LauCalin, on 10 aprilie 2018 - 08:55, said:
Dacă nu exagerezi, folosești cum trebuie schimbătorul și ești conștient de ce ai sub capota, nu vor fi probleme. Cu 50-60 în localități și 100-110 km/h în extraurban, mașina se descurca fara probleme. |
#23
Posted 10 April 2018 - 11:18
Lucidd, on 09 aprilie 2018 - 22:08, said:
Salut, sunt persoane aici care au VW polo 2012 cu motorizare de 1.2 60cp. Nu vreau sa par penibil dar cum se manifesta o masina cu asa motor si putere? Nu prea am condus dar are legatura anul, cateva pareri m-ar ajuta, te rog nu comenta daca nu vrei sa ajuti . captain2552, on 10 aprilie 2018 - 11:04, said:
Pentru oras e bun, la drum lung de 100-200-300km nu-l lua.. |
#24
Posted 10 April 2018 - 11:19
#25
Posted 10 April 2018 - 11:34
#26
Posted 10 April 2018 - 11:40
captain2552, on 10 aprilie 2018 - 11:04, said:
Pentru oras e bun, la drum lung de 100-200-300km nu-l lua.. Eu am fost in concediu anul trecut cu o masina mai putin dotata si am facut peste 1600 km intr-o saptamana in regim de munte. Sa nu confundam mecanica cu confortul. Fiind masina mica (clasa mini), confortul pentru 4 persoane la drum lung nu e cel mai ravnit, dar pentru 2-300 km intr-o zi cu ceva opriri pe parcurs e numai buna. |
#27
Posted 10 April 2018 - 11:41
DannyMC, on 10 aprilie 2018 - 11:34, said:
Pai tu nu stii ca acum fara minim 150 de cai nu mai poti sa pleci de pe loc cu masina!? |
#28
Posted 10 April 2018 - 11:42
marius87ism, on 10 aprilie 2018 - 11:11, said: Chestia e in felul urmator, daca ar fi sa dai din banii tai ca sa il iei, l-ai lua? Primit de la cineva mi-ar placea si mie, dar sa dau eu banii mei de buna voie pe el, neah! Ținând cont că merg cel puțin 4000 de km/an în extraurban, cu viteze de 90-100-110-120 km/h, nu cred. Nu pentru că nu merge, nu pentru că îi "pică rotile", ci pentru că merge mult la peste 3000-3500 rpm. Iar confortul (acustic cel puțin) nu e chiar ok. Dar nu toată lumea tre să facă așa cum aș face eu. Din fericire toți suntem diferiți. |
|
#29
Posted 10 April 2018 - 11:59
LauCalin, ai mers cu masina din discutie la 3500 rpm? Eu iti zic ca [din punct de vedere acustic] nu se aude nimic deranjant. Sau am surzit eu...
|
#30
Posted 10 April 2018 - 12:38
Stiu f bine ce vorbesc. Am avut ceva asemanator, chiar la nivelul lui Golf (deci mai scump si mai bine facut, adica insonorizat). Dupa 3000-3500 rpm zgomotul motorului se facea auzit destul de mult. Iar daca amintim ca la 120 km/h aveam 4000 rpm... de-asta zic. Daca se merge omeneste, masina se va comporta f ok. Daca mergi cu 120-130 km/h constant... ea de mers, merge. Insa nu va fi la fel ca la 90-100.
Tu ai motor de 75 CP. La 120 km/h ce turatie ai? Mai putine 200-300 peste ale tale si vezi la ce ajungi cu un 1.2 60 CP. Si mai e o chestie: tu ai un motor mai nou si o masina de conceptie mai recenta. Poate ca si asta conteaza. Deci nu cred ca ai surzit tu. Edited by LauCalin, 10 April 2018 - 12:42. |
#31
Posted 10 April 2018 - 13:13
Nu, nu, nu! Nu comparam masina mea cu masina din discutie! Sunt diferite. Hai s-o luam pe rind. Deci, la masina din discutie:
1. Cei 60 de cai sunt la 5200 rpm. Are cuplu 108 Nm, mai mult decit are a mea. 2. La 3500 aveam 100, daca bine imi aduc aminte. 3. Ce-ti trebuie mai mult de 100 pe judeteana/nationala/europeana? 4. Chiar si pe autostrada, s-ar comporta binisor la 120-130. Oricum, noi nu avem autostrazi, deci excludem situatia. 5. La tacaneala "gara-parc" e mai mult decit ok. Acum sa o luam pe a mea si sa-ti raspund la intrebari: 1. Cei 75 de cai sunt la 6200 rpm, deci nu voi folosi toata "herghelia" niciodata. La 5000 rpm am si eu tot 60 de cai. 2. Viteza vs Turatiile motorului sunt asa (treapta a V-a): 100 la 3200 110 la 3500 120 la 4000 130 la 4200 140 la 4500 Sa nu uitam ca la mine cuplul maxim (95 Nm) este intre 3000 si 4300 rpm. As dori ca lumea sa faca un calcul [fiecare pentru el] citi cai foloseste o astfel de masina (din cei 60) la o viteza legala (100 km/h pe european si 130km/h pe autostrada) si apoi sa emita pretentii vis-a-vis de necesarul total de cai. Ca tot zic unii ca masina trebuie sa aiba "minim 1xx cai". |
#32
Posted 10 April 2018 - 16:01
Eu nu am zis ca are nevoie de mai multi cai ca sa faca raliuri pe drum. Da, 90-100 km/h e o viteza normala si de bun simt in extraurban. Ii incurci doar pe cei care se dau "gongoi" si se "impiedica" de tine. Eu am spus ca disconfortul creat de o masina care merge cu peste 3000-3500 rpm, se va simti la un moment dat. La acele viteze, una e sa ai 3500-4000 rpm si alta e sa ai 2500-3000. Motorul "munceste" mai mult. Iar asta inevitabil se va simti si se va vedea. Deci repet: e vorba aici de confort ceva mai slab datorat rulatii motorului la o turatie mai mare. Nicidecum de performantele dinamice.
|
#33
Posted 11 April 2018 - 10:45
Ce mă deranja cel mai mult la Polo nu era accelerația, care uneori nici nu o apăsam prea tare și ajungea la 80 - 95 km/h (3000 rpm), ci frânele. Trebuia să apăs serios pedala să obțin vreun efect. La service-uri toți ziceau că frânele sunt foarte bune. Apoi a murit pompa de ABS. Nu știu ce să zic.
Și pedala de ambreiaj era foarte greu de apăsat. |
|
#34
Posted 11 April 2018 - 11:31
_R_A_D_U, on 10 aprilie 2018 - 13:13, said:
Nu, nu, nu! Nu comparam masina mea cu masina din discutie! Sunt diferite. Hai s-o luam pe rind. Deci, la masina din discutie: 1. Cei 60 de cai sunt la 5200 rpm. Are cuplu 108 Nm, mai mult decit are a mea. 2. La 3500 aveam 100, daca bine imi aduc aminte. 3. Ce-ti trebuie mai mult de 100 pe judeteana/nationala/europeana? 4. Chiar si pe autostrada, s-ar comporta binisor la 120-130. Oricum, noi nu avem autostrazi, deci excludem situatia. 5. La tacaneala "gara-parc" e mai mult decit ok. Acum sa o luam pe a mea si sa-ti raspund la intrebari: 1. Cei 75 de cai sunt la 6200 rpm, deci nu voi folosi toata "herghelia" niciodata. La 5000 rpm am si eu tot 60 de cai. 2. Viteza vs Turatiile motorului sunt asa (treapta a V-a): 100 la 3200 110 la 3500 120 la 4000 130 la 4200 140 la 4500 Sa nu uitam ca la mine cuplul maxim (95 Nm) este intre 3000 si 4300 rpm. As dori ca lumea sa faca un calcul [fiecare pentru el] citi cai foloseste o astfel de masina (din cei 60) la o viteza legala (100 km/h pe european si 130km/h pe autostrada) si apoi sa emita pretentii vis-a-vis de necesarul total de cai. Ca tot zic unii ca masina trebuie sa aiba "minim 1xx cai". Si cu 40 de cai poti merge linistit cu 120 la ora. Problema este in cat timp ajungi acolo cand e masina incarcata, in cat timp faci o depasire. Daca e deal si e incarcata, e o bucurie mare sa mentii viteze de 120 130 cu un motor de 60 de cai. Normal ca suntem diferiti, multi nu inteleg pentru ce ai nevoie de 200 300 de cai. Dar fiecare vede confortul in mod diferit. Intr-un fel merge o masina de 150 de cai la 130, in alt fel merge una de 60 de cai. Daca 54 de cai erau suficienti la Dacie acum 50 de ani, in ziua de azi cam e nevoie de raport unitar kg/cal putere pentru un confort cat de cat si pentru a nu trage de motor ca de cal mort. |
#35
Posted 11 April 2018 - 11:35
Nu e nevoie de mai multi cai pt confort ci e nevoie de mai multi cai pt " zmeii " de pe strazile patriei . Conteaza sa ajungi in siguranta nu sa mergi tare . Stiu ca unii sunt incapabili sa conduca in limita legii , e treaba lor , nu castiga mai mult de 5 minute dar stresul la depasiri , viteza , franari accentuate nu fac bine la inima mai ales bazandu-se pe masina nu pe instinctele lor si iaca vedem la stiri accidente ca o scapat masina de sub control ( majoritatea ) .
Edited by Baxon, 11 April 2018 - 11:36. |
#36
Posted 11 April 2018 - 12:12
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users