Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Pareri polo 2012

- - - - -
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#37
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
@cavaliere: acei 54 de caluti ai Daciei 1300 erau indeajuns pentru a urni masina si pasagerii... si cam atat. Nu avea servo (nici frane, nici directie), nu avea aer conditionat (desi era existent pe piata la momentul respectiv), etc. Sa nu uitam, tabla de pe masina era mult mai grea decat cea de acum. Tehnologia a avansat. Cum ti se pare ca un motor in 4 cilindri de 1.3 litri (1285 cmc parca) are mai putini cai decat un motor de 0.9 litri in 3 cilindri? Conteaza foarte mult cat de dotata e masina si ce confort ofera.

Pentru zona urbana (sau naveta pentru scoala sau service) o masina de mic litraj e perfecta. Pentru orice adaugat suplimentar (sarcini de familie, transport familion in concediu, carat diverse in mod constant) nu te uiti la Polo, te uiti la Logan, Passat, 408, Megane, etc...

PS: ce masini ai vazut ca urca la deal cu 130 la ora si incarcate? Eu am reusit sa urc la Manastirea Caraiman (4 persoane, aproximativ 350 kg toti) cu viteza I si vreo 20 km/h, la a doua dadea sa moara).

#38
scutarovik

scutarovik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 30.06.2009
Scuze de off topic, desi are putin legatura, care e faza cu oferta de VW polo nou la 8100 de euro TVA inclus? Suna prea bine

#39
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
A fost oferta prin rabla. S-au dat ca painea calda.

Pentru a ajunge la acel pret, s-a mai dat de producator promotia "Porsche 20 ani"...

#40
scutarovik

scutarovik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 30.06.2009
Pfooai aia da oferta de oferta polo nou la 8k...

#41
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014

View Postcavaliere, on 11 aprilie 2018 - 11:31, said:



in ziua de azi cam e nevoie de raport unitar kg/cal putere pentru un confort cat de cat si pentru a nu trage de motor ca de cal mort.
  Du-te ma de-aci. Adica am nevoie de 1200 de CP sa imi urnesc breakul cat de cat decent? Adica asa vreo 3 motoare de pe tir puse pe un break.

#42
mihaibzgica

mihaibzgica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 23.06.2007
In calitate de posesor de masina cu 54 CP (POLO 9N) pot face urmatoarele afirmatii:
- depinde foarte mult cum e etajata cutia de viteze. Polo meu in 3 cilindri si 54 CP e mai sprinten decat Clio 1.4 75 CP in oras
- se simte lipsa de putere in special in afara localitatii
- consumul nu este atat de mare, dar DEPINDE FOARTE MULT DE STILUL DE CONDUS AL FIECARUIA. Eu scot 5.5% in afara localitatii si in jur de 7.5-8% in Bucuresti, vara. Asta daca motorul este in regula, fara defecte si erori.
- eu nu as lua POLO 2012 cu motorul de 60cp. Este un motor vechi si depasit pus pe o masina noua, astfel incat si pretul este nejustificat de mare.

Cumpararea unei masini e un cumul de dorinte, prioritati si concesii. Tocmai de aceea ce mi se potriveste mie nu se potriveste si altuia si tot asa. Nu exista masina perfecta.


@cavaliere raport kg/cp unitar? Pentru confort ?     Ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, ce prostie, nu am mai ras de mult timp asa rau

#43
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View Postmihaibzgica, on 11 aprilie 2018 - 16:38, said:

In calitate de posesor de masina cu 54 CP (POLO 9N) pot face urmatoarele afirmatii:
- depinde foarte mult cum e etajata cutia de viteze. Polo meu in 3 cilindri si 54 CP e mai sprinten decat Clio 1.4 75 CP in oras
- se simte lipsa de putere in special in afara localitatii
- consumul nu este atat de mare, dar DEPINDE FOARTE MULT DE STILUL DE CONDUS AL FIECARUIA. Eu scot 5.5% in afara localitatii si in jur de 7.5-8% in Bucuresti, vara. Asta daca motorul este in regula, fara defecte si erori.
- eu nu as lua POLO 2012 cu motorul de 60cp. Este un motor vechi si depasit pus pe o masina noua, astfel incat si pretul este nejustificat de mare.

Cumpararea unei masini e un cumul de dorinte, prioritati si concesii. Tocmai de aceea ce mi se potriveste mie nu se potriveste si altuia si tot asa. Nu exista masina perfecta.


@cavaliere raport kg/cp unitar? Pentru confort ? Ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, ce prostie, nu am mai ras de mult timp asa rau

HAhaha, habar n-aveti pe ce lume traiti. M-am referit la raportul cp kg pentru raportul putere pe tona. Evident, aici voi conduceti trotinete, nu ati auzit de asa ceva. Dar ca sa va edific putin, majoritatea in ziua de azi considera ca ceva optim este in jurul a 100 cp pe tona. Ce e sub 100 de cai pe tona este din ce in ce mai tricicleta. Deci pe intelesul poporului, daca o masina are 60 de cai si 1000 de kile, inseamna ca e sub acel optim.  
La masini de 1500 de kile, un motor de 150 de cai este optim. Si tot asa.
Ca unii dintre voi puteti merge in orice conditii din varii motive, este alegerea voastra, sau poate nu e alegere ci e ceva constrangere, dar nu conteaza, vorbim ca principiu.

View PostPoeOvidiu, on 11 aprilie 2018 - 15:52, said:

  Du-te ma de-aci. Adica am nevoie de 1200 de CP sa imi urnesc breakul cat de cat decent? Adica asa vreo 3 motoare de pe tir puse pe un break.

Am explicat mai sus ce isneamna, adica trebuie pe un break de 1500 de kile sa ai 150 de cai. Acel unitar ia ca referinta optimul, care optim e 100 de cai pe tona, unanim considerat. Daca tu n-ai auzit, du-te ma de-aci si urneste-ti breakul agale la vale.

#44
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Breakul meu se urnete bine si cu 90 de cai la 1200 de kg. Chiar nu ma pot plange. Pot sa ating lejer viteza maxima admisa pe apropape orice sector de drum din Romania indiferent de incarcatura. Si am avut si 500 de kg + remorca si am mers fara probleme la limita maxima legala.
Asa ca du-te si invata sa conduci daca iti trebuie 150 de cai sa urnesti o tona si jumatate.
Altii urnesc tona cu 10-15 cai (majoritatea tirurilor).

#45
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostPoeOvidiu, on 11 aprilie 2018 - 15:52, said:

  Du-te ma de-aci. Adica am nevoie de 1200 de CP sa imi urnesc breakul cat de cat decent? Adica asa vreo 3 motoare de pe tir puse pe un break.
Lasa-l mai ca asta daca nu are 200 CP nu e in stare sa conduca o masina Posted Image

#46
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View PostPoeOvidiu, on 11 aprilie 2018 - 18:23, said:

Breakul meu se urnete bine si cu 90 de cai la 1200 de kg. Chiar nu ma pot plange. Pot sa ating lejer viteza maxima admisa pe apropape orice sector de drum din Romania indiferent de incarcatura. Si am avut si 500 de kg + remorca si am mers fara probleme la limita maxima legala.
Asa ca du-te si invata sa conduci daca iti trebuie 150 de cai sa urnesti o tona si jumatate.
Altii urnesc tona cu 10-15 cai (majoritatea tirurilor).

Una e ca te descurci, alta e ca nu iti permiti masina de 200 de cai. Doar ca exemplu, poate tu iti permiti, nici nu ma intereseaza. Dar este tipic romanesc, daca ceva nu avem sau nu ne permite, este inutil sau prost. Du-te tu si invata sa conduci, faci aprecieri de gica contra, de parca stii tu cum conduc ceilalti. Toti va credeti soferii perfecti, mai ales astia cu masini mai putin puternice. Ati inventat voi truism, daca ai masina puternica automat esti mai putin sofer decat nea caisa cu masina de 90 de cai. Hai du-te, du-te.

View PostBaxon, on 11 aprilie 2018 - 18:25, said:

Lasa-l mai ca asta daca nu are 200 CP nu e in stare sa conduca o masina Posted Image

Sunt in stare sa conduc si masina de 95 de cai, una din cele pe care le am in curte, la fel cum sunt in stare si cu aia de 698 de cai. Repet, faptul ca voi nu aveti masini puternice nu va face cu nimic mai soferi decat restul de pe forum care au masini mai puternice.  Dar tu esti din ala care ii facea handicapati pe aia cu cutiile automate, deci no comment. :))

#47
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View Postscutarovik, on 11 aprilie 2018 - 14:36, said:

Scuze de off topic, desi are putin legatura, care e faza cu oferta de VW polo nou la 8100 de euro TVA inclus? Suna prea bine

Povesti.

View Post_R_A_D_U, on 11 aprilie 2018 - 15:22, said:

A fost oferta prin rabla. S-au dat ca painea calda.

Pentru a ajunge la acel pret, s-a mai dat de producator promotia "Porsche 20 ani"...

Luam 2 daca era valabila. Nici vorba. Cel putin in zona de vest.

View Postcavaliere, on 11 aprilie 2018 - 19:26, said:



Una e ca te descurci, alta e ca nu iti permiti masina de 200 de cai. Doar ca exemplu, poate tu iti permiti, nici nu ma intereseaza. Dar este tipic romanesc, daca ceva nu avem sau nu ne permite, este inutil sau prost. Du-te tu si invata sa conduci, faci aprecieri de gica contra, de parca stii tu cum conduc ceilalti. Toti va credeti soferii perfecti, mai ales astia cu masini mai putin puternice. Ati inventat voi truism, daca ai masina puternica automat esti mai putin sofer decat nea caisa cu masina de 90 de cai. Hai du-te, du-te.



Sunt in stare sa conduc si masina de 95 de cai, una din cele pe care le am in curte, la fel cum sunt in stare si cu aia de 698 de cai. Repet, faptul ca voi nu aveti masini puternice nu va face cu nimic mai soferi decat restul de pe forum care au masini mai puternice.  Dar tu esti din ala care ii facea handicapati pe aia cu cutiile automate, deci no comment. :))

Aoleo, am uitat. Baxoane, dupa ce mi-ai facut juniorii viitori hoti si violatori, acum o faci handicapata si pe nevasta'mea, saraca, tocmai i-am luat cutie automata. Si 150 cp...

#48
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Ce bine ca mai sunt si  nestiutori pe lumea asta , numai asa se vand masinile cu cai multi , mai ales in Romania unde viteza maxima legala pe drumurile noastre este de 100 km/h ( nu zic nimic de " autostrazile " care de fapt nu prea exista ) si unde orice masina cu 60 CP face fata cu brio . Deh , prostia nestiinta se plateste .
Scrie unu pe forum ca ai nevoie de minim 150 CP sa poti sa urnesti masina de pe loc si hop , lumea cumpara masini scumpe cu 150+ CP , baga credite , imprumuta , de frica sa nu cumva sa ajunga la baza dealului cu masina si sa nu poata sa-l urce Posted Image
Binenteles , ca sa se laude pe forum cine e " dansul " ca are masina de 698 CP care o foloseste tot ca pe una de 60 CP dar noa'  " e cineva " , mwhahahah ! Ti-au murit laudatorii ?! Unde nu e cap , vai de picioare ...

Edited by Baxon, 11 April 2018 - 21:30.


#49
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View PostBaxon, on 11 aprilie 2018 - 21:29, said:

Ce bine ca mai sunt si  nestiutori pe lumea asta , numai asa se vand masinile cu cai multi , mai ales in Romania unde viteza maxima legala pe drumurile noastre este de 100 km/h ( nu zic nimic de " autostrazile " care de fapt nu prea exista ) si unde orice masina cu 60 CP face fata cu brio . Deh , prostia nestiinta se plateste .
Scrie unu pe forum ca ai nevoie de minim 150 CP sa poti sa urnesti masina de pe loc si hop , lumea cumpara masini scumpe cu 150+ CP , baga credite , imprumuta , de frica sa nu cumva sa ajunga la baza dealului cu masina si sa nu poata sa-l urce Posted Image
Binenteles , ca sa se laude pe forum cine e " dansul " ca are masina de 698 CP care o foloseste tot ca pe una de 60 CP dar noa'  " e cineva " , mwhahahah ! Ti-au murit laudatorii ?! Unde nu e cap , vai de picioare ...

pe care.

ps: limita e 100 si 130 cam peste tot, te rog anunta-i pe toti cat de destept esti tu cu trotinetele de 80 de cai si cat de fraieri sunt restul care si-au luat masini de 150 200 300. Ai luat si ceva Nobel parca, nu? am auzit de tine.

#50
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012

View PostDannyMC, on 10 aprilie 2018 - 11:34, said:


Pai tu nu stii ca acum fara minim 150 de cai nu mai poti sa pleci de pe loc cu masina!?
Da, Adm zicea chiar ca daca are sub 250 se enerveaza!

#51
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
@ cavaliere
Mie imi sunt suficienti si 54 CP sa conduc o masina ca merg la munte sau la mare , nu am avut nici o problema , in cazul tau , se pare ca nu te-ai putea descurca , de fapt ai fi incapabil total sa conduci o masina cu cai putini  adica sub 100 Posted Image . Stai ca daca e manuala te-ai invarti pe langa masina nestiind cum se conduce Posted Image ca si @ denky ...

Edited by Baxon, 11 April 2018 - 21:47.


#52
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
@denky exista Logan asa puternic? Cu 150 cp?

#53
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Recunosc ca imi plac motoarele aspirate pe benzina fara multi cai pt ca atata imi permit => ar fi culmea sa nu fiu " iertat " ca-s sarac .

#54
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,032
  • Înscris: 24.02.2006

View PostBaxon, on 11 aprilie 2018 - 21:29, said:

Ce bine ca mai sunt si  nestiutori pe lumea asta , numai asa se vand masinile cu cai multi , mai ales in Romania unde viteza maxima legala pe drumurile noastre este de 100 km/h ( nu zic nimic de " autostrazile " care de fapt nu prea exista ) si unde orice masina cu 60 CP face fata cu brio . Deh , prostia nestiinta se plateste .
principala diferenta intre o masina cu multi cai putere si una cu mai putini nu e data de viteza maxima, ci de cat de repede poate atinge acea viteza.
cu 60 CP depasirile or sa necesite o pregatire mai atenta sau mult noroc. fie vii lansat (dar ai nevoie de spatiu suficient pt a accelera, iar drumurile noastre sunt destul de aglomerate) fie tii pedala la podea si speri ca apuci sa depasesti inainte sa apara cineva pe contrasens.


View PostBaxon, on 11 aprilie 2018 - 21:29, said:

Scrie unu pe forum ca ai nevoie de minim 150 CP sa poti sa urnesti masina de pe loc si hop , lumea cumpara masini scumpe cu 150+ CP , baga credite , imprumuta , de frica sa nu cumva sa ajunga la baza dealului cu masina si sa nu poata sa-l urce Posted Image
la urcat dealul important este cuplul, nu caii putere.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate