Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Pod peste Dunăre, la Brăila
Last Updated: Apr 18 2024 04:57, Started by
Allahu
, May 06 2017 09:15
·
26
#56
Posted 06 May 2017 - 18:22
#57
Posted 06 May 2017 - 18:23
shefu_de_combinat, on 06 mai 2017 - 18:07, said:
Si Giurgeni-Vadu Oii are 2 benzi/sens. My bad. N-am mai mers pe el de 15-20 de ani. Dar puteam sa verific si singur pe google maps... Podul de la Braila TREBUIE sa aiba doua benzi pe sens si separator de sensuri. Nu incetez sa ma minunez de imbecilitatea celor care au decis sau au preferat sa faca traversarile Centurii la Pipera si Andronache cu o singura banda pe sens. Solutia a fost depasita de trafic inca de la inaugurare. Asa: spinname, on 06 mai 2017 - 18:09, said:
" - Latimea totala a podului va fi de 31,70 metri. - Calea pe pod va avea 22,00 metri si va fi alcatuita din 4 benzi de circulatie de cate 3,50 m latime fiecare, 4 benzi de incadrare de cate 0,5 m latime, doua acostamente de 1,50 m latime si o zona mediana cu latimea de 3,00m. - La acestea se adauga, de o parte si de alta, 2 benzi aditionale pentru trafic pietonal, biciclete si intretinere, trotuarele avand de cate 2,80 m fiecare." Edited by Mount_Yerrmom, 06 May 2017 - 18:25. |
#58
Posted 06 May 2017 - 18:27
#59
Posted 06 May 2017 - 18:28
#60
Posted 06 May 2017 - 18:30
DANANDREI2001, on 06 mai 2017 - 18:27, said:
Cand galatiul si braila se vor uni cu macinul va fi un boom economic incredibil. Si atunci Galeo va parasi Highlands-ul( ) si va reveni in locurile natale. In zona respectiva cred ca ar trebui si o trecere directa cu Ucraina prin RM. O pasarela ingradita cu sarma de Buzau care sa dea direct din vama RO in vama ucrainiana, dar pentru asta trebuie cooperare cu moldovenii (eventual taiere de fonduri din Romania daca refuza). Edited by Kersim, 06 May 2017 - 18:32. |
#61
Posted 06 May 2017 - 18:34
#62
Posted 06 May 2017 - 18:36
shefu_de_combinat, on 06 mai 2017 - 18:34, said: Si pentru toate astea, again, exista bani. Azi. Fara taxe suplimentare. Aveam eu vise intr-o noapte cum eram PM si ii aduceam pe toti la un loc (din MT, CNADNR, CFR, etc.) dupa care ii sechestram acolo pana ce nu terminam de urcat pe SEAP toate licitatiile posibile pe care le puteam face la momentul respectiv (si asta cu contracte in avantajul romanilor, penalizari grave pe intarzieri, etc..) |
#63
Posted 06 May 2017 - 18:40
Podul ala din punct de vedere trafic nu se justifica ca si o prioritate. Plus ca leaga nimic de... nimic.
Nu sint autostrazi care vin in punctul acela si nici nu vor pleca din punctul acela. Nici macar drumuri foarte circulate. Dar in fine, cum noi in general gindim cu curul nu cu capul, no problem for me. Macar de s-ar face intr-adevar. Ca din experientele pe care le avem.... Edited by Skytalker, 06 May 2017 - 18:42. |
#64
Posted 06 May 2017 - 18:42
Daca sunt din bani europeni care nu pot fi folositi decat pe poduri / nu pot fi folositi pentru ca nu mai avem SF pentru alte proiecte faci podul. Simple as that.
|
|
#65
Posted 06 May 2017 - 18:46
la macin este drum european ce duce pana la tulcea, iar de acolo un altul pana la constanta. nu e autostrada, insa e macar un drum european de doamne ajuta. ca pe la smardan mergi de-ti clantane dintii-n gura e alta poveste.
|
#66
Posted 06 May 2017 - 18:52
cica va fi pe fonduri structurale: http://adevarul.ro/l...6bbb/index.html
atunci, despre ce vorbim? sa se faca! |
#67
Posted 06 May 2017 - 18:53
Skytalker, on 06 mai 2017 - 18:40, said:
Podul ala din punct de vedere trafic nu se justifica ca si o prioritate. Plus ca leaga nimic de... nimic. Nu sint autostrazi care vin in punctul acela si nici nu vor pleca din punctul acela. Nici macar drumuri foarte circulate. Dar in fine, cum noi in general gindim cu curul nu cu capul, no problem for me. Macar de s-ar face intr-adevar. Ca din experientele pe care le avem.... Conform Master planului de transport va avea ce lega. http://mobile.hotnew.../stire/21287736 |
#68
Posted 06 May 2017 - 18:59
Proiectul din cate am inteles eu va include practic si o centura a Braila si Macin, deci nu este doar podul de 500m.
|
#69
Posted 06 May 2017 - 19:07
spinname, on 06 mai 2017 - 18:53, said:
Absolut, dar sint alte elemente care sint mai prioritare care nu s-au executat insa. Kersim, on 06 mai 2017 - 18:59, said:
Proiectul din cate am inteles eu va include practic si o centura a Braila si Macin, deci nu este doar podul de 500m. |
|
#70
Posted 06 May 2017 - 19:13
23 de kilometrii incluzand un pod peste Dunare.
Si repet, daca banii vin de la altii, de ce sa ne doara? |
#71
Posted 06 May 2017 - 19:19
inteleg ca s-a umplatut tara de autostrazi si nu mai aveam ce face cu banii...si legam si periferia la sistemul central de autostrazi...puternic dezvoltat.
500mil eur ...la 8mil eur/km autostrada 60km de autostrada...legai Ploiestiul de Buzau, salvai zeci de vieti din carnagiile rutiere. 2014-2020 e aproape la jumatate si nu s-au pornit nici macar proiecte. e disperare mare si arunca cu porcarii in speranta de a nu pierde definitiv banii. Pitesti-Sibiu o tin ingropata in studii de 3 ani. Edited by christig, 06 May 2017 - 19:23. |
#72
Posted 06 May 2017 - 19:30
Ok, bun, si preferi sa nu faca absolut nimic din banii aia? Daca nu au avut alte proiecte, macar sa finanteze ce pot prinde in exercitiul asta. Si nu, nu este o porcarie podul ala. Traficul cu bacul arata asta, plus ca ai si induced demand. Fireste, podul este doar o parte. Pentru dezvoltarea zonei respective mai ai multe alte lucruri de facut.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users