Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Pod peste Dunăre, la Brăila

* * * * * 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
1071 replies to this topic

#19
Ploiesteanul2015

Ploiesteanul2015

    Cel mai iubit dintre ploieșteni

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,681
  • Înscris: 13.09.2015

 slai, on 06 mai 2017 - 10:59, said:

cica mai sunt braileni care mai cred in mos craciun, dar nu mai este nici unul care sa mai creada in podul asta, de cate ori a fost promis.
Corect :D

#20
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
In caz ca v-a scapat articolul din TimesNewRoman:

13 lucruri despre proiectul podului peste Dunăre de la Brăila
• Cea mai bună şansă a brăilenilor e să se prăbuşească un pod din Viena sau Budapesta şi să-l aducă Dunărea până la ei;
• Investiția se ridică la 500 de milioane de euro pentru că trebuie cumpărate și mașini pentru brăileni, sau măcar tenişi, ca să aibă cu ce trece podul;
• La Galaţi a început deja construcţia unui proiect şi mai grandios: un pod peste Brăila;
• Înainte să se apuce de pod, brăilenii vor să trimită un explorator cu trei corăbii să afle ce e de partea cealaltă a Dunării;
• Podul putea fi început de mult, dacă toţi şantieriştii din Brăila n-ar fi plecat la Bucureşti să lucreze în publicitate;
• Construirea podului este văzută de Rusia drept un semn clar că ne pregătim de război, că pe acolo vor ajunge oile mai rapid la Constanţa;
• Odată podul terminat, brăilenii şi gălăţenii nu vor mai fi nevoiţi să-şi înscrie caii la cursuri costisitoare de înot;
• Patriarhul condamnă risipa de bani publici: ”Cu 500 de milioane de euro mai făceam o catedrală!”
• După inaugurare podul va fi probabil demolat, pentru că va îngreuna traficul maşinilor zburătoare cu care vom circula când va fi gata podul;
• Ungurii care vor să treacă podul pentru a se întoarce în Mongolia vor fi scutiţi de taxa de pod;
• Conflictul în zonă e inevitabil. Se anunță o bătaie crâncenă între gălăţeni şi brăileni pentru cele mai bune locuri de dormit sub pod;
•  Dacă se va construi, podul de la Brăila se va face integral cu fier furat de localnici din incinta Sidex Galaţi;
• De pod se vor bucura toți moldovenii, nu doar gălățenii și brăilenii: se va scurta drumul spre Thassos cu 20 de minute.

http://www.timesnewr...re-de-la-braila

#21
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
partea amuzanta este ca prin braila abia te misti, sa mai faca si pod sa faca braila de tranzit, au terminat de tot orasul orasul. mergi pe dorobantilor pe acolo si vezi cum la propriu nu ai loc, soferi ce trec dupa cum ii taie capul, toata lumea e intr-o lume fantastica. mie una braila nu-mi pare a fi pregatita pt asemenea investitii.

pe de alta parte, faci pod, dar cum ajungi la el? doar ideea de pod si sa nu mai fie trecerea de bac? nu ajuta prea mult. nu stiu ce studii au facut, dar daca doar au masurat nivelul apei, e degeaba.

cel mai frumos va fi cand il va inunda dunarea, pariu ca daca se va face acel pod, nimeni nu va lua in calcul cesterea apelor. problema pe care o are galatiul cu faleza de exemplu si cu trecerea de bac, la fel si la ic bratianu, unde cand se umfla dunarea, inunda insulitele si trece si peste dig.

ce vremuri "bune" vor veni ....

:facepalm:

#22
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016

 wallentin, on 06 mai 2017 - 10:12, said:


peste 20 de ani vor circula doar oile pe el.
populatia Romaniei scade vertiginos!
economia in zona va fi ca si inexistenta.

Galati +Braila, deservite de acest pod, reprezinta cea mai mare aglomerare urbana a Romaniei dupa Bucuresti

Galatiul nu prea areunde sa se poata desfasura cu zone industrale si rezidentiale noi, e inconjurat ba de combinat, ba de rauri.
Podul.asta va aduce o dezvoltare wxploziva pentru zona peste Dunare de Galati

Sper sa nu ramana doar la stadiul de studiu de fezabilitate, cum s-a intamplat cu tunelul.pe sub Dunare de la Galati, platit de fostul.primar Stan cu bani grei

Edited by Astute, 06 May 2017 - 12:28.


#23
Allahu

Allahu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,401
  • Înscris: 30.07.2008
Parca in imagine
[ https://c1.staticflickr.com/5/4157/33641379784_0a14ff6fc2_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
este si o sosea de legatura cu centura Brailei.


Cum nu e teren in Galati ? Spre Giurgiulesti(granita Moldova, Ucraina) este teren cat haul.


#24
catalina1

catalina1

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 62,884
  • Înscris: 21.04.2011
Nu cunosc prea bine zona, dar întrebarea pe care nu am văzut-o pe acest topic este: ce altceva am putea construi cu banii aia? Întotdeauna când cheltuim un leu trebuie sa ne punem întrebarea asta

#25
Moftangiu

Moftangiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,909
  • Înscris: 16.03.2010

 catalina1, on 06 mai 2017 - 13:14, said:

Nu cunosc prea bine zona, dar întrebarea pe care nu am văzut-o pe acest topic este: ce altceva am putea construi cu banii aia? Întotdeauna când cheltuim un leu trebuie sa ne punem întrebarea asta
Intotdeauna trebuie pusa intrebarea in cat timp se amortizeaza si ce beneficii aduce investitia.
La noi se fac investitii in obiective care ulterior au nevoie de alte costuri de intretinere.

Acum se face mare publicitate la o sosea Transalpina de Apuseni, si care se spera sa revigoreze turismul.
Drumurile la altitudini de peste 1000m sunt inchise cel putin 6 luni pe an, iar aluviunile de pe vesanti solicita cheltuieli mari de intretinere.
Nu se mai construiesc sali si terenuri de sport, sau telecabine, se construiesc poduri si sosele.
Probabil finantatorii celor de la putere au firme in domeniul respectiv.

Edited by Moftangiu, 06 May 2017 - 13:56.


#26
Allahu

Allahu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,401
  • Înscris: 30.07.2008

 Moftangiu, on 06 mai 2017 - 13:50, said:

se construiesc poduri si sosele.
Pai si asta nu e de bine ? Parca iohanistii spuneau ca nu se fac sosele, ci pomeni electorale.

#27
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 petre69, on 06 mai 2017 - 10:06, said:

e doar o smecherie pt o serie de studii de fezabilitate

Is facute alea de pe vremea lu Adrian Nastase... Acum e treaba cu licitatia...
Podul ala e util pentru ca, in prezent, de la Galati sau Braila, in Dobrogea se trece doar cu pluta.  Porturile inca mai au potential economic, la fel Dobrogea, de Insula Mare a Brailei, nu mai vorbesc.

Plus ca poate fi o scurtatura importanta catre Mare, pentru toti cei care vin din Sud-Sud Est..
Nu e moka - se va plati taxa de pod, ca la Fetesti sau Giurgeni, mi se pare normal.

 Astute, on 06 mai 2017 - 12:31, said:

Sper sa nu ramana doar la stadiul de studiu de fezabilitate, cum s-a intamplat cu tunelul.pe sub Dunare de la Galati, platit de fostul.primar Stan cu bani grei

E posibil. Escrocii PSD au mai aruncat cu astfel de promisiuni in toate campaniile electorale. La fel Emil Boc cand mergea pe la Galati sau Tulcea...
Dobrogea sau Delta Dunarii sunt moarte fara acest pod. Daca cineva din Brasov, vrea sa ajunga in prezent in Delta, trebuie s-o ia prin Sulla Calului, ca nu are pe unde traversa Dunarea, decat cu pluta pe la Galati sau Braila.

Edited by rosix, 06 May 2017 - 14:32.


#28
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
si daca traverseaza pe acolo cu bacul care e problema? a murit careva din asta? nu-ti inteleg nemultumirile astea si atitudinea

#29
catalina1

catalina1

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 62,884
  • Înscris: 21.04.2011

 Moftangiu, on 06 mai 2017 - 13:50, said:


Intotdeauna trebuie pusa intrebarea in cat timp se amortizeaza si ce beneficii aduce investitia.

Întrebările astea și le mai pune lumea. Dar pe aia cu costul de oportunitate...

#30
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
as mai adauga chiar faptul ca daca vii din nordul moldovei, ca sa treci in dobrogea trebuie sa treci cu bacul la galati, fiind drumul cel mai scurt, insa cum zice rosix ca e o tragedie acest aspect si nu mai poate lumea sa traverseze cu bacul, va merge pe la braila ca e pod.

dar intreb altceva, o fi mai ieftin sa traversezi cu bacul si sa dai 20 de lei, ori sa ocolesti galatiul si sa mergi la braila, adica vreo 10km, apoi sa mai ocolesti inca vreo 15 ca sa ajungi pana in punctul in care te intalnesti cu drumul de la galati, peste astea adunand si taxa de pod, pe langa timpul pierdut aiurea?

oare ar plange lumea ca trebuie sa treaca cu bacul ca si pana acum? eu o vad ca si situatie mult mai viabila si mai rapida pt cine vine din nord estul tarii si nu numai.

pe de alta parte, s-a intrebat careva de ce nu se prea trece cu bacul la braila? de ce au doar bacuri mici de cateva masini, iar la galati unde si distanta de traversat este mai mica, sunt bacuri mari, pe care incap si tiruri? pt ca galatiul este mai important economic si mult mai aproape de restul legaturilor prin tara.

braila din pacate nu a fost si nu va fi un punct economic forte pt a atrage asemenea investitii. doar ca sa vina bucuresteanul direct in delta si sa faca pod peste dunare, mi se pare un moft.

interesele de la mijloc, cele politice mai ales, sunt cele care dicteaza, nu cat de viabil este pt noi ca si utilizatori ai acelui pod.

Edited by Dany_Darke, 06 May 2017 - 15:01.


#31
Allahu

Allahu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,401
  • Înscris: 30.07.2008
In primul rand, la Galati Dunarea e mai mare, ca e in aval, si primeste si Siretul. De aia sunt bacurile mai mari, si de aia nu se face pod acolo.

Doi, daca vii din nordul tarii, nu mai treci prin Galati, ci, venind pe soseaua Tecuci Galati, la Sendreni faci dreapta, treci Siretul, apoi, prin Vadeni,  ajungi la podul ala,  nu spune nimeni ca trebuie sa ajungi in partea opusa Galatiului, dincolo de Dunare, ci prin Macin, direct la Tulcea, sau pe unde s-or duce.
Se mai poate veni si dinspre Focsani, sau Ramnicu Sarat.
Galatenii (sau altii din est) pot veni direct pe dig, fara sa intre in Braila.

Edited by Allahu, 06 May 2017 - 15:08.


#32
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 04.07.2009

 Dany_Darke, on 06 mai 2017 - 15:02, said:



dar intreb altceva, o fi mai ieftin sa traversezi cu bacul si sa dai 20 de lei, ori sa ocolesti galatiul si sa mergi la braila, adica vreo 10km, apoi sa mai ocolesti inca vreo 15 ca sa ajungi pana in punctul in care te intalnesti cu drumul de la galati, peste astea adunand si taxa de pod, pe langa timpul pierdut aiurea?




Ca si transportator pierzi mai mult timp si bani asteptand cateva ore sa treci bac-ul decat daca ai ocoli putin si-ai plati taxa de pod. Pe bacul de la Galati nu incap mai mult de 3 TIR-uri odata asta in timp ce cateodata sunt 10-15 asteptand la coada.

#33
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
tirurile respective sunt de la cariere, totusi nu am vazut acele 15 de care spui sa stea la coada.

#34
mediasettv

mediasettv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,237
  • Înscris: 24.05.2014
Sa speram ca in sfarsit se va face!Fiind locuitor al orasului Galati imi va prinde bine acest pod!

#35
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007
Hai ca a intrat in actiune armata clasica de la orice propunere de investitie mare (poate cu exceptia Pitesti-Sibiu)

-la ce ne trebuie
-nu se justifica
-din ce bani
-n-are sens
-care e oportunitatea

nu tre' ma la nimic sa construim nimic.
ne-am imprumutat vro' 5 miliarde in 5 luni ca sa-i aruncam pe fereastra, da' brusc la 500 de milioane din care chiar se construieste ceva, exigenta e over9000.

Edited by shefu_de_combinat, 06 May 2017 - 15:48.


#36
DANANDREI2001

DANANDREI2001

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,590
  • Înscris: 10.08.2009
Ce topic SFPosted Image
Doar o seceta criminala care sa sece total dunarea o sa realizeze podul asta .Posted Image

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate