Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pod peste Dunăre, la Brăila
#37
Posted 06 May 2017 - 16:05
Allahu, on 06 mai 2017 - 15:06, said: stiu trasele din zona, chiar si pe dig, ai 20km aproape, ca doar de asta discutam, plus ca pe la macin e traseul mai lung decat daca vii direct din galati spre tulcea. eu la asta ma refer. de asta multi evita braila, pt ca e un drum ocolitor, km si timp in plus, fara rost. asta e studiul care trebuie facut, autoritatile de obicei sar peste aspectele astea, ei stiu ca trebuie sa cheltuie. oricum, ideea e sa se faca cu cap, eu asta astept. pe de alta parte, pt colegul transportator de mai sus, daca tot esti prin zona, stii si de vechiul proiect care a fost in acea zona? acela de a face pod la galati peste dunare si sa se duca mult inspre tulcea? oare de ce s-a ales asa? ca e braila mai aproape? proiectul a fost dinainte de 89, dar dupa s-a ales praful de el. |
#38
Posted 06 May 2017 - 16:50
Dany_Darke, on 06 mai 2017 - 15:02, said:
pe de alta parte, s-a intrebat careva de ce nu se prea trece cu bacul la braila? de ce au doar bacuri mici de cateva masini, iar la galati unde si distanta de traversat este mai mica, sunt bacuri mari, pe care incap si tiruri? pt ca galatiul este mai important economic si mult mai aproape de restul legaturilor prin tara. Situatia exacta e asa: La Galati, Dunarea e mai lata intre cele doua maluri si s-a operat dintotdeauna cu bacuri mari (problema e ca pleaca din ora in ora - daca ajungi la 15.05, te uiti la un bac care pleaca si stai si fluieri in mal pana la ora 16). La Braila sunt si bacuri mici, operate de particulari care pleaca atunci cand se umplu cu masini... problema e ca, daca ajungi la bacul mare, si nu sunt masini mari, iar stai si fluieri pe bac pana se aduna suficiente masini sa poata pleca. Ora limita de operare a acestor bacuri e ora 22 deci, daca nu ti-ai facut bine calculele, seara, sau prinzi vreun sector de drum aglomerat ai toate sansele sa ramai in mal. Implicatiile sunt de natura economica - curierii nu sunt dispusi sa treaca cu bacul sa livreze in celalalt mal... localinicii de acolo nu au posibilitatea sa ajunga intr-un magazin mai mare de tip Dedeman care e la Galati, grosul aprovizionarii zonei se face "trecand cu pluta". Apoi, iarna Dunarea ingheata sau e plina de sloiuri cum a fost in aceasta iarna. La Galati mai trec spargatoare si, fiind Dunarea mai mare, se mai rezolva cu sloiurile de gheata dar, la Braila e jale, cele doua brate fiind inguste, vin sloiuri de-a valma si se blocheaza toate intr-un loc, caz in care nu mai trece niciun bac si stai si fluieri in mal. O masina de salvare, daca vrea sa treaca cu un pacient grav, spre Galati sau Braila sta uneori si fluiera a paguba in malul dobrogean.... Agricultorii au dificultati in realizarea livrarilor, uneori se aglomereaza malul in asteptarea plutei... Cei care opereaza in Insula Mare a Brailei isi transporta, de veacuri, granele cu pluta. Un pod peste deschierea aia de apa, e o constructie banala - la romani insa, e "centrala nucleara" cat timp, un pasaj de tip Piata Sudului dureaza ani sau zeci de ani pana la finalizare. Dany_Darke, on 06 mai 2017 - 16:05, said: stiu trasele din zona, chiar si pe dig, ai 20km aproape, ca doar de asta discutam, plus ca pe la macin e traseul mai lung decat daca vii direct din galati spre tulcea. eu la asta ma refer. de asta multi evita braila, pt ca e un drum ocolitor, km si timp in plus, fara rost. Drumul pe DN22A nu e cu mult mai lung (max 10km) numai ca pe zona Macin - Horia nu e modernizat - desi nu are gropi, nu e uniform, e cu ondulatii si denivelari, nu poti sa mergi cu cine stie ce viteza. Nu e un drum la standard de drum national modernizat, e un drum judetean uitat de Dzeu. Edited by rosix, 06 May 2017 - 16:46. |
#39
Posted 06 May 2017 - 16:57
stiu, de ce crezi ca am facut estimarile mai sus, stiu ce distante sunt pe acolo. dar poti lua si drumul european, de la macin faci stanga pana la vacareni si de acolo prin isaccea la tulcea. drum european ceva mai bun. multe curbe din pacate, dar mai bun.
podul nu este rau, nu asta am sugerat, era vb de amplasarea lui. cat despre bac, trece la jumatate de ora, iar vara imediat ce se umple bacul. chiar si iarna mai trece la jumate de ora. nu stiu de cand n-ai mai fost dar iti spun sigur ca asa e, de ani de zile chiar. |
#40
Posted 06 May 2017 - 17:10
Acum ca s-a terminat reteua de autostrazi, putem trece si la constructia de poduri.
Asta de la Galati costa o jumate de miliard de euro, ceea ce este o nimica toata avind in vedere perioada scurta in care se va amortiza datorita traficului extrem de mare intre Galati si Braila. Ce mai ... era clar o necesitate |
#41
Posted 06 May 2017 - 17:14
Skytalker, on 06 mai 2017 - 17:10, said:
Asta de la Galati costa o jumate de miliard de euro, ceea ce este o nimica toata avind in vedere perioada scurta in care se va amortiza datorita traficului extrem de mare intre Galati si Braila. Ce mai ... era clar o necesitate E pod între Tulcea și Brăila, nu între Galați și Brăila. |
#42
Posted 06 May 2017 - 17:20
Allahu, on 06 mai 2017 - 17:14, said:
Măi,.. tu ești cioloșist ? E pod între Tulcea și Brăila, nu între Galați și Brăila. Mai adica tara arde si baba se piaptana? Cind noi nu avem autostrazi si nu sintem racordati la coridoarele europene de transport, ne permitem sa aruncam banii pe poduri de-am pulea? Pai unde ne sint prioritatile ? Ce trafic este acolo sa justifice aceasta investitie in viitorul apropiat? Quote Lungimea totala a Proiectului este de 23,413 km si cuprinde doua sectiuni: - drumul principal Braila - Jijila, cu o lungime 19,095 km ( include si lungimea podului si a viaductelor de acces (viaduct de acces la pozitia km 4+486.10, cu o lungime de 110 m si viaduct de acces la pozitia km 6+570,52 km, cu o lungime de 110m) - drumul de legatura cu DN22 Smardan - Macin, in lungime de 4,328 km Astfel, traseul incepe la intersectia DN2B Buzau- Braila - Galati cu Soseaua Baldovinesti (km 110+344 DN2B). Traseul drumului proiectat se termina la km 19+095, in DN22 Rm.Sarat Braila - Tulcea (km 108+310), spre Tulcea. Traseul include o ramificatie de la km 7+940, in directia sud, pana la intersectia cu drumul existent Smardan - Macin (DN22). Sursa: hotnews Edited by Skytalker, 06 May 2017 - 17:30. |
#43
Posted 06 May 2017 - 17:31
Skytalker, on 06 mai 2017 - 17:10, said:
Acum ca s-a terminat reteua de autostrazi, putem trece si la constructia de poduri. Asta de la Galati costa o jumate de miliard de euro, ceea ce este o nimica toata avind in vedere perioada scurta in care se va amortiza datorita traficului extrem de mare intre Galati si Braila. Ce mai ... era clar o necesitate Pai cum sa faci City break in delta sau la malul marii daca stai si astepti bacul juma' de ora la dus si jumate la intors. Timpul costa... timp la un break de weekend. In plus avem port in Constanta care aduce trafic greu din Moldova (producator agricol important) si trimite marfa sosita in port si catre nord-vest si nord. Deci e o investitie utila atat in turism cat si in business. |
#44
Posted 06 May 2017 - 17:36
spinname, on 06 mai 2017 - 17:31, said:
Pai cum sa faci City break in delta sau la malul marii daca stai si astepti bacul juma' de ora la dus si jumate la intors. Timpul costa... timp la un break de weekend. In plus avem port in Constanta care aduce trafic greu din Moldova (producator agricol important) si trimite marfa sosita in port si catre nord-vest si nord. Deci e o investitie utila atat in turism cat si in business. Da-mi si mie exemplu ce exporta Moldova de trebuie acest pod? Cind mai degraba ar trebui o autostrada care sa colecteze traficul din Moldova si o conecteze autostrazile principale din Transilvania si mai incolo catre Vest. Asta pe linga facilitarea schimburilor comerciale, ar crea o serie de afaceri si locuri de munca. Sigur ca trebuie acest pod si multe altele, dar nu acum. Edited by Skytalker, 06 May 2017 - 17:39. |
#45
Posted 06 May 2017 - 17:54
De ce nu s-ar putea face o autostrada Transilvania-Moldova-Dobrogea cu trecere tocmai prin podul brailean?
|
#46
Posted 06 May 2017 - 17:57
|
#47
Posted 06 May 2017 - 18:02
Are profil de autostrada sau il fac cu o banda pe sens ca ala de la Vadu Oii?
|
#48
Posted 06 May 2017 - 18:04
Moftangiu, on 06 mai 2017 - 09:29, said:
Se publica undeva studiu de fezabilitate, sau e doar o alta constructie inutila menita sa gadile orgoliul unor oficiali? caietul de sarcini si SF-ul se cumpara de participantii la licitatie. oricum un sf de-asta probabil ca are 10.000 de pagini in 20 de bibliorafturi. daca nu esti direct interesat, nu iti pierzi vremea sa il citesti. Edited by Pollux, 06 May 2017 - 18:05. |
#49
Posted 06 May 2017 - 18:07
Mount_Yerrmom, on 06 mai 2017 - 18:02, said:
Are profil de autostrada sau il fac cu o banda pe sens ca ala de la Vadu Oii? Si Giurgeni-Vadu Oii are 2 benzi/sens. https://www.google.r...12!8i6656?hl=en Probabil geniile analizei economice de azi ar zice si de ala ca nu se justifica. Edited by shefu_de_combinat, 06 May 2017 - 18:07. |
#50
Posted 06 May 2017 - 18:09
Mount_Yerrmom, on 06 mai 2017 - 18:02, said:
Are profil de autostrada sau il fac cu o banda pe sens ca ala de la Vadu Oii? " - Latimea totala a podului va fi de 31,70 metri. - Calea pe pod va avea 22,00 metri si va fi alcatuita din 4 benzi de circulatie de cate 3,50 m latime fiecare, 4 benzi de incadrare de cate 0,5 m latime, doua acostamente de 1,50 m latime si o zona mediana cu latimea de 3,00m. - La acestea se adauga, de o parte si de alta, 2 benzi aditionale pentru trafic pietonal, biciclete si intretinere, trotuarele avand de cate 2,80 m fiecare." |
#51
Posted 06 May 2017 - 18:11
|
#52
Posted 06 May 2017 - 18:15
#53
Posted 06 May 2017 - 18:17
catalina1, on 06 mai 2017 - 14:51, said:
Întrebările astea și le mai pune lumea. Dar pe aia cu costul de oportunitate... depinde care este sursa finantarii. daca este bugetul national, prin programul ala al tovarasei Shaideh (PNDL), atunci costul de oportunitate este clar: este vorba de bani pe datorie pentru spagi, nu se va face nimic niciodata daca este pe fonduri structurale, nu se pune problema de cost de oportunitate. in conditiile in care pe 2007-2013 rata de absorbtie abia a sarit de 50%, iar pe 2014-2020 pana in clipa de fata avem 0%, inseamna ca sunt bani suficienti pentru orice ne-am putea inchipui in domeniul infrastructurii. shefu_de_combinat, on 06 mai 2017 - 18:15, said: discutia pleaca de la o idee absolut cretina, si anume aia ca n-ar fi bani. Exista bani de 5 spitale si 3 poduri, anul asta, trebuie doar luati din alte parti pe unde se toaca inutil. I know... tinta de absorbtie autopropusa de Romania pentru bugetul 2014-2020 este de 80%. pana in 2017 avem 0% absorbtie. deci orice discutie despre bani si infrastructura in tara asta este de fapt ca sa ii prosteasca pe prosti. apropo, de ce ne-am propus 80% si nu 100%... ma depaseste. |
#54
Posted 06 May 2017 - 18:18
shefu_de_combinat, on 06 mai 2017 - 18:15, said: Exista bani de 5 spitale si 3 poduri, anul asta, trebuie doar luati din alte parti pe unde se toaca inutil. de la cresterea salarilor bugetarilor si de la ajutoarele sociale ? Nu exista bani de investitii anul asta. Sau exista o bruma de bani care vor fi rectificati pana la anu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users