Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tesla Model S facelift
Last Updated: Oct 18 2021 18:13, Started by
jericho
, Apr 12 2016 19:47
·
0
#793
Posted 31 July 2018 - 07:37
Write&Run, on 30 iulie 2018 - 16:19, said:
Omg... Le slutzesc si pe alea care aratau cumva... a masina... Eu cred ca e chestie de bani. E clar chestie de bani. Dar si mai interesant motiv, este ca asa simplu, bordul este mai curat. Chiar asa nu pot sa vada in fata proprietarii de bordul clasic? "For example, Model S and Model X have an instrument cluster and I think most owners, including myself, would want to keep it, but the Model 3’s lack of instrument cluster resulted in a very cool and clean front view." Edited by Torquemada-666, 31 July 2018 - 07:39. |
#794
Posted 31 July 2018 - 07:55
Nu inteleg cu ce te incurca instrumentele sa vezi in fatza. Na... misterioase sunt caile Domnului...
|
#795
Posted 31 July 2018 - 07:59
Se cauta motive dubioase si puerile pentru a "justifica" reducerea cheltuielilor.
De atatia ani de zile pe sutele de milioane de proprietari nu i.a incurcat. Il incurca si head.up display.ul de la Seria 7, daca un proprietar de Tesla 3 ar avea asa ceva? 😂 Edited by Torquemada-666, 31 July 2018 - 08:16. |
#797
Posted 31 July 2018 - 08:07
Deodata incepe sa va incurce bordul clasic. Asta inseamna sa idolatrizezi, fara nici o urma de analiza clara a utilitatii.
Numai cei de la Tesla sunt deranjati de bord. Cum de? Sunt asa, de rusine ca asteapta atata o masina, dau atatia bani si in loc de bord primewc un tv central vortex si un volan. In acest caz de mandrie, trebuie sa.si justifice alegerea acestei saracii de la tesla, care inca nu face profit. Sa dai o gramada de bani pe o masina, trebuie sa justifici orice gasesti la ea. E o chestie explicata de psihologi. Edited by Torquemada-666, 31 July 2018 - 08:11. |
#798
Posted 31 July 2018 - 11:24
În peste 20 de ani de condus, de departe cel mai cool bord de mașină și cel mai funcțional în același timp a fost cel de pe C4 grand picasso. Este superior tuturor mașinilor conduse de mine pana acum. Dacă as avea opțiunea unui bord similar pe alte mașini as alege-o fără sa clipesc.
|
#799
Posted 31 July 2018 - 11:48
Nu e o pro lema neapărat ca bordul este în centru, cum este la C4, ci faptul ca totul a fost redus la o simpla tableta, cu meniuri de tableta, din motive evidente legate de costuri. Ca tu preferi mijlocul, e problema ta, însă tableta aia este o reducere de costuri. Model S avea și bord și tableta, acum vă avea doar tableta. Probabil din motive de ergonomie, nu-i așa?
inuendo0, on 31 iulie 2018 - 11:17, said:
pentru ca asa au decretat 2 hateri pe u forum din lumea a 3-a. |
#800
Posted 28 August 2018 - 17:40
Inca o bataie de jos, marca Tesla. Omul si.a cumparat masina si a ajuns sa o repare singur.
https://www.google.c...y-as-legos.html "Greg Furstenwerth thinks of himself as a Tesla fan. But after months of waiting on parts and appointments for his out of warranty Model S, he decided to take repairs into his own hands." "But as soon as I exceeded my warranty, the interactions all went away. I was treated like I didn't really own a Tesla." "He says if he had been able to get a timely appointment, he was looking at a minimum of $14,000 in costs. At one point, he even considered destroying the car." Cost reparatie era infiorător de mare. |
#801
Posted 28 August 2018 - 23:06
Tu nu înțelegi absolut nimic din ce postezi amice, doar te faci de rușine.
Keep up the good work! |
#804
Posted 30 August 2018 - 07:09
Pai suma aia de 14k $ e inutilizabila. Nu știm dacă a avut și un accident sau nu, deci fără context nu poți decât sa te uiți și sa ridici din umeri. La mine, pentru o lovitura la 15km/h in parcare am avut cost de reparatie de aproape 10k de dolari.
Pe urma, se plânge ca nu au trimis service mobil. Asta e de rasul lumii pentru o masina asa ieftina. Faptul ca oferă asta gratuit cât timp sunt în garanție e o atitudine excepțională și departe de normal în intervalul asta de preț. Da, e o problema cu service-ul și probabil o vor rezolva, e o sursa extra de bani. Din nou, e oarecum de așteptat la o companie care creste atât de repede sa apară probleme, nu e scuzabil, dar trebuie sa te aștepți. Si da, articolul nu e concentrat pe problemele cu service-ul, cât pe activitatea lui, de a lua piese de pe alte Tesla, cum a învățat sa o repare și tot asa. |
#805
Posted 30 August 2018 - 09:01
Well, a aparut si Model S cu motor de SpaceX https://insideevs.co...ailroad-tracks/
Ever wonder what happens when you drive a Tesla Model S way too fast up an incline and over a set of railroad tracks? Wonder no more. The rate of speed was so high that the car was reportedly in the air for more than 100 feet. Bineinteles, inregistrarea trimisa la Politie, soferul a fost arestat si va aparea in fata instantei. Amuzante si comentariile... |
#806
Posted 30 August 2018 - 14:05
Hansolo, on 30 august 2018 - 09:01, said:
Bineinteles, inregistrarea trimisa la Politie, soferul a fost arestat si va aparea in fata instantei. Amuzante si comentariile... Exact ce s-ar fi intamplat cu orice alta masina, benzina, diesel, hibrid daca mergea cu viteza aia pe zona aia, s-a intamplat insa sa fie o Tesla. |
#807
Posted 30 August 2018 - 14:14
Dar cum de nu a luat foc? Vai ... nu se poate. Eu stiam ca toate teslele care fac accident ard in flacari mai rau ca Anna Lesko.
|
|
#808
Posted 30 August 2018 - 17:51
#810
Posted 30 August 2018 - 18:15
A avut noroc de nu a luat foc. Un nebun a zburat cu masina. Daca nu era asigurat vai de el cat il costa reparatia.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8rtAebwR40w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Un film interesant cu testul la impact la Tesla s si micul BMW i3. Rezista si bmw.ul magistral. La impactul small overlap, la tesla s, capul soferului trece pe langa airbag.uri si se loveste urat. La BMW i3, nu se intampla asa ceva. 5 stele bmw.ul merita aigur. La tesla s se vede cum e. Edited by Torquemada-666, 30 August 2018 - 18:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users