Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme
 Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel
 [Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali
 Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic
 

Tesla Model S facelift

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
1052 replies to this topic

#793
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostWrite&Run, on 30 iulie 2018 - 16:19, said:

Omg... Le slutzesc si pe alea care aratau cumva... a masina... Eu cred ca e chestie de bani.

E clar chestie de bani. Dar si mai interesant motiv, este ca asa simplu, bordul este mai curat.
Chiar asa nu pot sa vada in fata proprietarii de bordul clasic?

"For example, Model S and Model X have an instrument cluster and I think most owners, including myself, would want to keep it, but the Model 3’s lack of instrument cluster resulted in a very cool and clean front view."

Edited by Torquemada-666, 31 July 2018 - 07:39.


#794
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Nu inteleg cu ce te incurca instrumentele sa vezi in fatza. Na... misterioase sunt caile Domnului... :)

#795
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Se cauta motive dubioase si puerile pentru a "justifica" reducerea cheltuielilor.

De atatia ani de zile pe sutele de milioane de proprietari nu i.a incurcat.
Il incurca si head.up display.ul de la Seria 7, daca un proprietar de Tesla 3 ar avea asa ceva? 😂

Edited by Torquemada-666, 31 July 2018 - 08:16.


#796
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016
Faceți un drive test cu Citroen c4 sa vedeți ce bine e când ai doar un ecran unde îți arată viteza și alte câteva detalii importante :) E o masina mica, dar renunțând la bordul clasic au aerisit mult interiorul mașinii.

#797
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Deodata incepe sa va incurce bordul clasic. Asta inseamna sa idolatrizezi, fara nici o urma de analiza clara a utilitatii.

Numai cei de la Tesla sunt deranjati de bord. Cum de?
Sunt asa, de rusine ca asteapta atata o masina, dau atatia bani si in loc de bord primewc un tv central vortex si un volan. In acest caz de mandrie, trebuie sa.si justifice alegerea acestei saracii de la tesla, care inca nu face profit.

Sa dai o gramada de bani pe o masina, trebuie sa justifici orice gasesti la ea. E o chestie explicata de psihologi.

Edited by Torquemada-666, 31 July 2018 - 08:11.


#798
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
În peste 20 de ani de condus, de departe cel mai cool bord de mașină și cel mai funcțional în același timp a fost cel de pe C4 grand picasso. Este superior tuturor mașinilor conduse de mine pana acum. Dacă as avea opțiunea unui bord similar pe alte mașini as alege-o fără sa clipesc.

#799
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Nu e o pro lema neapărat ca bordul este în centru, cum este la C4, ci faptul ca totul a fost redus la o simpla tableta, cu meniuri de tableta, din motive evidente legate de costuri. Ca tu preferi mijlocul, e problema ta, însă tableta aia este o reducere de costuri. Model S avea și bord și tableta, acum vă avea doar tableta. Probabil din motive de ergonomie, nu-i așa?

View Postinuendo0, on 31 iulie 2018 - 11:17, said:

pentru ca asa au decretat 2 hateri pe u  forum din lumea a 3-a.
tu ești din lumea a 3-a?

#800
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Inca o bataie de jos, marca Tesla. Omul si.a cumparat masina si a ajuns sa o repare singur.

https://www.google.c...y-as-legos.html

"Greg Furstenwerth thinks of himself as a Tesla fan. But after months of waiting on parts and appointments for his out of warranty Model S, he decided to take repairs into his own hands."

"But as soon as I exceeded my warranty, the interactions all went away. I was treated like I didn't really own a Tesla."

"He says if he had been able to get a timely appointment, he was looking at a minimum of $14,000 in costs. At one point, he even considered destroying the car."

Cost reparatie era infiorător de mare.



#801
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Tu nu înțelegi absolut nimic din ce postezi amice, doar te faci de rușine.
Keep up the good work!

#802
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Da, articolul are cu totul alta idee de baza

#803
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Da, chiar, care e ideea de baza a articolului? Ca Tesla e asemenea unui lego, sau ca un individ frustrat pe experienta post-garantie s-a apucat sa si-o repare singur?

#804
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Pai suma aia de 14k $ e inutilizabila. Nu știm dacă a avut și un accident sau nu, deci fără context nu poți decât sa te uiți și sa ridici din umeri. La mine, pentru o lovitura la 15km/h in parcare am avut cost de reparatie de aproape 10k de dolari.

Pe urma, se plânge ca nu au trimis service mobil. Asta e de rasul lumii pentru o masina asa ieftina. Faptul ca oferă asta gratuit cât timp sunt în garanție e o atitudine excepțională și departe de normal în intervalul asta de preț.

Da, e o problema cu service-ul și probabil o vor rezolva, e o sursa extra de bani. Din nou, e oarecum de așteptat la o companie care creste atât de repede sa apară probleme, nu e scuzabil, dar trebuie sa te aștepți.

Si da, articolul nu e concentrat pe problemele cu service-ul, cât pe activitatea lui, de a lua piese de pe alte Tesla, cum a învățat sa o repare și tot asa.

#805
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007
Well, a aparut si Model S cu motor de SpaceX https://insideevs.co...ailroad-tracks/
Ever wonder what happens when you drive a Tesla Model S way too fast up an incline and over a set of railroad tracks? Wonder no more.
The rate of speed was so high that the car was reportedly in the air for more than 100 feet.

Bineinteles, inregistrarea trimisa la Politie, soferul a fost arestat si va aparea in fata instantei. Amuzante si comentariile...

#806
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

View PostHansolo, on 30 august 2018 - 09:01, said:

Bineinteles, inregistrarea trimisa la Politie, soferul a fost arestat si va aparea in fata instantei. Amuzante si comentariile...
s-a oprit intr-un copac mai incolo putin.
Exact ce s-ar fi intamplat cu orice alta masina, benzina, diesel, hibrid daca mergea cu viteza aia pe zona aia, s-a intamplat insa sa fie o Tesla.

#807
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Dar cum de nu a luat foc? Vai ... nu se poate. Eu stiam ca toate teslele care fac accident ard in flacari mai rau ca Anna Lesko.

#808
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

View Postro_explorer, on 30 august 2018 - 14:14, said:

Dar cum de nu a luat foc? Vai ... nu se poate.
exagerezi. si cand nu e cazul de flame, il produci tu. sau ana lesko. Sincer, as prefera-o pe ea...

#809
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Eu flame? Nu prietene, Tesla flame. La fiecare impact. Trebuie doar sa te uiți spre ea și se umple de flame.
Ia întreabă-l pe torqé.

#810
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
A avut noroc de nu a luat foc. Un nebun a zburat cu masina. Daca nu era asigurat vai de el cat il costa reparatia.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8rtAebwR40w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Un film interesant cu testul la impact la Tesla s si micul BMW i3. Rezista si bmw.ul magistral. La impactul small overlap, la tesla s, capul soferului trece pe langa airbag.uri si se loveste urat. La BMW i3, nu se intampla asa ceva.
5 stele bmw.ul merita aigur. La tesla s se vede cum e.

Edited by Torquemada-666, 30 August 2018 - 18:27.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate