Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Tesla Model S facelift

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
1052 replies to this topic

#1
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,936
  • Înscris: 02.09.2005
Tesla Motors a deschis configuratorul pentru noul Model S facelift. Pentru moment, oficialii producătorului american nu au oferit informații cu privire la versiunea revizuită a lui Model S, însă, la o primă vedere, vedem o gamă bogată de modificări.
Zona frontală renunță la grila falsă și optează pentru o soluție de design regăsită și pe Model 3. De asemenea, prizele de la nivelul spoilerului au fost și ele revizuite. Totodată, apar și farurile full-LED adaptive.
În aceste condiții, Tesla Model S se apropie de linia de design dezvoltată de americani pe Model X și pe Model 3. La interior, clienții vor putea opta accesorii în nuanța Figured Ash Wood Décor și Dark Ash Wood Décor. Totodată, Tesla introduce și sistemul pentru purificarea aerului de pe Model X.
Din păcate, zvonurile cu privire la o baterie ceva mai mare încă nu au fost confirmate, în configurator fiind disponibile doar versiunile care folosesc acumulatori de 70 kWh sau de 90 kWh.
sursa

Attached Files



#2
DraculescuDraculescu

DraculescuDraculescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,504
  • Înscris: 31.07.2015
Arata mult mai bine dupa facelift. :)

#3
bogdan_z

bogdan_z

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,333
  • Înscris: 14.01.2012
https://en.wikipedia...i/Tesla_Factory

Deci, se poate fabrica si in U S of A.

Nu ca Ford, care va construi o fabrica in Mexic.

TESLA FOR THE WIN!Posted Image

Edited by bogdan_z, 12 April 2016 - 20:01.


#4
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006
arata cam urat, o combinatie de Mazda in fata si Ford in spate
insa masinile Tesla nu se vand pt. design ci pt. functionalitate care este foarte slaba in acest moment
e bine ca sunt preseverenti insa in afaceri conteaza partea practica si deocamdata tot ce fac e sa se imprumute mai mutl decat le e plapuma
cota de piata este foarte mica, sunt produse de nisa deocamdata si cand o sa apara baterii mai performante atunci Toyota si VAG o sa-i manance pe paine

Edited by Kroghy, 12 April 2016 - 20:35.


#5
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,289
  • Înscris: 07.02.2003
Mie imi place model X-ul totusi, desi e scump, ar fi masina mea de vis.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BdzDPUpyla4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Vag... spunne-mi ca glumesti, sunt la ani distanta in tehnologie... praf adica, fata de Tesla care deja are baterii tari by the way.

Edited by andreic, 12 April 2016 - 20:40.


#6
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006

View PostKroghy, on 12 aprilie 2016 - 20:34, said:

arata cam urat, o combinatie de Mazda in fata si Ford in spate
insa masinile Tesla nu se vand pt. design ci pt. functionalitate care este foarte slaba in acest moment
e bine ca sunt preseverenti insa in afaceri conteaza partea practica si deocamdata tot ce fac e sa se imprumute mai mutl decat le e plapuma
cota de piata este foarte mica, sunt produse de nisa deocamdata si cand o sa apara baterii mai performante atunci Toyota si VAG o sa-i manance pe paine

Cererea pt. automobile Tesla este deocamdata mai mare decat capacitatea de productie.

In 2015 au ajuns la o capacitate de 50000 unitati pe an, si aveau planificat sa ajunga la 500000 unitati pe an in 2020.

Dar in mai putin de o saptamana au primit 325000 ( 325 K ) precomenzi pt Model 3, si comenzile au crescut in continuare de saptamana trecuta.

Pana anul trecut Model S a depasit mult 100000 ( 100 K) unitati produse si livrate deja.

Si in paralel se fabrica si Model X care este SUV.

Model 3 urmaza sa inceapa sa fie livrat spre sfarsitul lui 2017.

Edited by loock, 12 April 2016 - 20:45.


#7
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006
baterii tari au toti, problema e greutatea si volumul
ca sa tina 1000 km cam cat tine un rezervor de motorina ai nevoie de baterii care sa ocupe tot portbagajul si locurile din spate si ca greutate ai nevoie de suspensii de suv ca sa le poata duce
iar la incarcat e si mai mare problema, un rezervor de motorina il incarci in 5 minute in timp ce un set de baterii pt. 1000 km le incarci in cateva ore bune

model 3 se vinde in pierdere

Edited by Kroghy, 12 April 2016 - 20:46.


#8
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,936
  • Înscris: 02.09.2005
Da kroghy, e foarte urâtă, Passat și golf sunt etalonul în design, știm deja.

#9
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,096
  • Înscris: 04.09.2013
Chiar nu inteleg rostul sa compari Tesla cu VW, Toyota si oricare alta marca de volum. Tesla se vine in jurul sumei de 100 de mii de euro, iar marcile de volum se vand de la ~10 mii pana la ~30 hai 40 de mii in cazul unui model echipat al naibii de bine, indiferent ca-i VW, Toyota, Mazda sau ce-or mai fi. Cum ar putea sa le ia fata cand pentru un model de-al lor platesti pana la de 4-5 ori mai mult .. Explicati-mi, va rog.

#10
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007

View PostKroghy, on 12 aprilie 2016 - 20:46, said:

baterii tari au toti, problema e greutatea si volumul
ca sa tina 1000 km cam cat tine un rezervor de motorina ai nevoie de baterii care sa ocupe tot portbagajul si locurile din spate si ca greutate ai nevoie de suspensii de suv ca sa le poata duce
iar la incarcat e si mai mare problema, un rezervor de motorina il incarci in 5 minute in timp ce un set de baterii pt. 1000 km le incarci in cateva ore bune

model 3 se vinde in pierdere
Eu cred ca la momentul actual se fac cercetari intense in domeniul fast charge-ului.  Probabil ca in cativa ani, o baterie va fi limitata doar de puterea sursei de incarcare. Deja citieam pe undeva ca Audi q6-e,  se va incarca la 80% in 50', cu sursa de curent continuu. Deci se poate.  O ora mi se pare absolut rezonabil, dupa o repriza de condus de 5-6h, cat poate dura un drum de 400km pe DN, sau 4h  pe autostrada.

View Postwld-ro, on 12 aprilie 2016 - 21:55, said:

Chiar nu inteleg rostul sa compari Tesla cu VW, Toyota si oricare alta marca de volum. Tesla se vine in jurul sumei de 100 de mii de euro, iar marcile de volum se vand de la ~10 mii pana la ~30 hai 40 de mii in cazul unui model echipat al naibii de bine, indiferent ca-i VW, Toyota, Mazda sau ce-or mai fi. Cum ar putea sa le ia fata cand pentru un model de-al lor platesti pana la de 4-5 ori mai mult .. Explicati-mi, va rog.
Pai modelul ala cu multe precomenzi parca incepea de la 35000$.

#11
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Pai Tesla nu are cum sa onoreze comenzile la modelul 3, decat in cativa ani si deja fac facelift?
Cam dubioasa treaba. Ce se ascunde oare? Comenzi umflate ce nu le poate verifica nimeni? Sau altceva?

Cel mai important in viata este timpul. Lucru pe care tesla nu la rezolvat. Cati ani arunci la gunoi, asteptand alimentarea unei tesla? Plus anii din traficul bucurestean? Simti ca traiesti 2 sau 3 ore intr.o zi, si restul ii arunci?

Edited by Torquemada-666, 12 April 2016 - 23:46.


#12
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

View PostTorquemada-666, on 12 aprilie 2016 - 23:43, said:

Pai Tesla nu are cum sa onoreze comenzile la modelul 3, decat in cativa ani si deja fac facelift?
Cam dubioasa treaba. Ce se ascunde oare? Comenzi umflate ce nu le poate verifica nimeni? Sau altceva?

Cel mai important in viata este timpul. Lucru pe care tesla nu la rezolvat. Cati ani arunci la gunoi, asteptand alimentarea unei tesla? Plus anii din traficul bucurestean? Simti ca traiesti 2 sau 3 ore intr.o zi, si restul ii arunci?

Model S, nu model 3 primește Facelift. Dar, na, un hater este un hater si atat.

#13
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004
Tesla S devine cea mai rapidă mașină de producție de serie din lume, cu 2.5s/0-100kmh, și extinde la 500km capacitatea bateriilor de 100kwh: http://www.wsj.com/a...ange-1471981062

#14
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 857
  • Înscris: 25.09.2011
^600km daca mergi la consum :D

Vroiam sa zic ceva ce a facut de 10 ani Audi. In urma rau Tesla ăștia.

//sarcasm off.

#15
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,917
  • Înscris: 25.04.2006

View PostKroghy, on 12 aprilie 2016 - 20:46, said:

baterii tari au toti, problema e greutatea si volumul
ca sa tina 1000 km cam cat tine un rezervor de motorina ai nevoie de baterii care sa ocupe tot portbagajul si locurile din spate si ca greutate ai nevoie de suspensii de suv ca sa le poata duce
iar la incarcat e si mai mare problema, un rezervor de motorina il incarci in 5 minute in timp ce un set de baterii pt. 1000 km le incarci in cateva ore bune

model 3 se vinde in pierdere
Colegu, sa stii ca TDI-ul e de cativa ani pe o panta descendenta. Doar uita-te la mult iubitii tai VW ce masini hybride au scos, Golf GTE ala chiar mi se pare incredibil pentru prima masina plug-in de productie in masa pe care sa te si poti baza ca te plimba electric nu doar ca scrie hybrid pe ea. Revenind la baterii in portbagaj care nu iti mai lasa loc sa cari baxul cu apa, ia cauta tu un pic despre Tesla sa vezi unde pun astia bateriile :)

#16
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postdiabolik213, on 24 august 2016 - 11:41, said:


Vroiam sa zic ceva ce a facut de 10 ani Audi.
Pai spune.Posted Image

#17
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postdiabolik213, on 24 august 2016 - 11:41, said:

^600km daca mergi la consum Posted Image

Vroiam sa zic ceva ce a facut de 10 ani Audi. In urma rau Tesla ăștia.

//sarcasm off.

Stiu A2 cu 600km autonomie.

#18
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 857
  • Înscris: 25.09.2011

View Postdiabolik213, on 24 august 2016 - 11:41, said:

^600km daca mergi la consum :D

Vroiam sa zic ceva ce a facut de 10 ani Audi. In urma rau Tesla ăștia.

//sarcasm off.

View Postericmario, on 24 august 2016 - 13:39, said:


Pai spune.Posted Image

https://dexonline.ro/definitie/sarcasm

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate