Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tesla Model S facelift
Last Updated: Oct 18 2021 18:13, Started by
jericho
, Apr 12 2016 19:47
·
0
#1
Posted 12 April 2016 - 19:47
Tesla Motors a deschis configuratorul pentru noul Model S facelift. Pentru moment, oficialii producătorului american nu au oferit informații cu privire la versiunea revizuită a lui Model S, însă, la o primă vedere, vedem o gamă bogată de modificări.
Zona frontală renunță la grila falsă și optează pentru o soluție de design regăsită și pe Model 3. De asemenea, prizele de la nivelul spoilerului au fost și ele revizuite. Totodată, apar și farurile full-LED adaptive. În aceste condiții, Tesla Model S se apropie de linia de design dezvoltată de americani pe Model X și pe Model 3. La interior, clienții vor putea opta accesorii în nuanța Figured Ash Wood Décor și Dark Ash Wood Décor. Totodată, Tesla introduce și sistemul pentru purificarea aerului de pe Model X. Din păcate, zvonurile cu privire la o baterie ceva mai mare încă nu au fost confirmate, în configurator fiind disponibile doar versiunile care folosesc acumulatori de 70 kWh sau de 90 kWh. sursa Attached Files |
#3
Posted 12 April 2016 - 20:01
https://en.wikipedia...i/Tesla_Factory
Deci, se poate fabrica si in U S of A. Nu ca Ford, care va construi o fabrica in Mexic. TESLA FOR THE WIN! Edited by bogdan_z, 12 April 2016 - 20:01. |
#4
Posted 12 April 2016 - 20:34
arata cam urat, o combinatie de Mazda in fata si Ford in spate
insa masinile Tesla nu se vand pt. design ci pt. functionalitate care este foarte slaba in acest moment e bine ca sunt preseverenti insa in afaceri conteaza partea practica si deocamdata tot ce fac e sa se imprumute mai mutl decat le e plapuma cota de piata este foarte mica, sunt produse de nisa deocamdata si cand o sa apara baterii mai performante atunci Toyota si VAG o sa-i manance pe paine Edited by Kroghy, 12 April 2016 - 20:35. |
#5
Posted 12 April 2016 - 20:39
Mie imi place model X-ul totusi, desi e scump, ar fi masina mea de vis.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BdzDPUpyla4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Vag... spunne-mi ca glumesti, sunt la ani distanta in tehnologie... praf adica, fata de Tesla care deja are baterii tari by the way. Edited by andreic, 12 April 2016 - 20:40. |
#6
Posted 12 April 2016 - 20:44
Kroghy, on 12 aprilie 2016 - 20:34, said:
arata cam urat, o combinatie de Mazda in fata si Ford in spate insa masinile Tesla nu se vand pt. design ci pt. functionalitate care este foarte slaba in acest moment e bine ca sunt preseverenti insa in afaceri conteaza partea practica si deocamdata tot ce fac e sa se imprumute mai mutl decat le e plapuma cota de piata este foarte mica, sunt produse de nisa deocamdata si cand o sa apara baterii mai performante atunci Toyota si VAG o sa-i manance pe paine Cererea pt. automobile Tesla este deocamdata mai mare decat capacitatea de productie. In 2015 au ajuns la o capacitate de 50000 unitati pe an, si aveau planificat sa ajunga la 500000 unitati pe an in 2020. Dar in mai putin de o saptamana au primit 325000 ( 325 K ) precomenzi pt Model 3, si comenzile au crescut in continuare de saptamana trecuta. Pana anul trecut Model S a depasit mult 100000 ( 100 K) unitati produse si livrate deja. Si in paralel se fabrica si Model X care este SUV. Model 3 urmaza sa inceapa sa fie livrat spre sfarsitul lui 2017. Edited by loock, 12 April 2016 - 20:45. |
#7
Posted 12 April 2016 - 20:46
baterii tari au toti, problema e greutatea si volumul
ca sa tina 1000 km cam cat tine un rezervor de motorina ai nevoie de baterii care sa ocupe tot portbagajul si locurile din spate si ca greutate ai nevoie de suspensii de suv ca sa le poata duce iar la incarcat e si mai mare problema, un rezervor de motorina il incarci in 5 minute in timp ce un set de baterii pt. 1000 km le incarci in cateva ore bune model 3 se vinde in pierdere Edited by Kroghy, 12 April 2016 - 20:46. |
#9
Posted 12 April 2016 - 21:55
Chiar nu inteleg rostul sa compari Tesla cu VW, Toyota si oricare alta marca de volum. Tesla se vine in jurul sumei de 100 de mii de euro, iar marcile de volum se vand de la ~10 mii pana la ~30 hai 40 de mii in cazul unui model echipat al naibii de bine, indiferent ca-i VW, Toyota, Mazda sau ce-or mai fi. Cum ar putea sa le ia fata cand pentru un model de-al lor platesti pana la de 4-5 ori mai mult .. Explicati-mi, va rog.
|
#10
Posted 12 April 2016 - 23:31
Kroghy, on 12 aprilie 2016 - 20:46, said: baterii tari au toti, problema e greutatea si volumul ca sa tina 1000 km cam cat tine un rezervor de motorina ai nevoie de baterii care sa ocupe tot portbagajul si locurile din spate si ca greutate ai nevoie de suspensii de suv ca sa le poata duce iar la incarcat e si mai mare problema, un rezervor de motorina il incarci in 5 minute in timp ce un set de baterii pt. 1000 km le incarci in cateva ore bune model 3 se vinde in pierdere wld-ro, on 12 aprilie 2016 - 21:55, said: Chiar nu inteleg rostul sa compari Tesla cu VW, Toyota si oricare alta marca de volum. Tesla se vine in jurul sumei de 100 de mii de euro, iar marcile de volum se vand de la ~10 mii pana la ~30 hai 40 de mii in cazul unui model echipat al naibii de bine, indiferent ca-i VW, Toyota, Mazda sau ce-or mai fi. Cum ar putea sa le ia fata cand pentru un model de-al lor platesti pana la de 4-5 ori mai mult .. Explicati-mi, va rog. |
|
#11
Posted 12 April 2016 - 23:43
Pai Tesla nu are cum sa onoreze comenzile la modelul 3, decat in cativa ani si deja fac facelift?
Cam dubioasa treaba. Ce se ascunde oare? Comenzi umflate ce nu le poate verifica nimeni? Sau altceva? Cel mai important in viata este timpul. Lucru pe care tesla nu la rezolvat. Cati ani arunci la gunoi, asteptand alimentarea unei tesla? Plus anii din traficul bucurestean? Simti ca traiesti 2 sau 3 ore intr.o zi, si restul ii arunci? Edited by Torquemada-666, 12 April 2016 - 23:46. |
#12
Posted 13 April 2016 - 00:40
Torquemada-666, on 12 aprilie 2016 - 23:43, said:
Pai Tesla nu are cum sa onoreze comenzile la modelul 3, decat in cativa ani si deja fac facelift? Cam dubioasa treaba. Ce se ascunde oare? Comenzi umflate ce nu le poate verifica nimeni? Sau altceva? Cel mai important in viata este timpul. Lucru pe care tesla nu la rezolvat. Cati ani arunci la gunoi, asteptand alimentarea unei tesla? Plus anii din traficul bucurestean? Simti ca traiesti 2 sau 3 ore intr.o zi, si restul ii arunci? Model S, nu model 3 primește Facelift. Dar, na, un hater este un hater si atat. |
#13
Posted 24 August 2016 - 09:52
Tesla S devine cea mai rapidă mașină de producție de serie din lume, cu 2.5s/0-100kmh, și extinde la 500km capacitatea bateriilor de 100kwh: http://www.wsj.com/a...ange-1471981062
|
#15
Posted 24 August 2016 - 12:01
Kroghy, on 12 aprilie 2016 - 20:46, said:
baterii tari au toti, problema e greutatea si volumul ca sa tina 1000 km cam cat tine un rezervor de motorina ai nevoie de baterii care sa ocupe tot portbagajul si locurile din spate si ca greutate ai nevoie de suspensii de suv ca sa le poata duce iar la incarcat e si mai mare problema, un rezervor de motorina il incarci in 5 minute in timp ce un set de baterii pt. 1000 km le incarci in cateva ore bune model 3 se vinde in pierdere |
|
#16
Posted 24 August 2016 - 13:39
#18
Posted 24 August 2016 - 18:54
diabolik213, on 24 august 2016 - 11:41, said:
^600km daca mergi la consum Vroiam sa zic ceva ce a facut de 10 ani Audi. In urma rau Tesla ăștia. //sarcasm off. ericmario, on 24 august 2016 - 13:39, said: Pai spune. https://dexonline.ro/definitie/sarcasm |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users