Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Consum combustibil cu frana de motor vs consum pe liber, la relanti
Last Updated: Mar 06 2018 18:28, Started by
piramyd
, Feb 27 2018 18:41
·
0
#37
Posted 27 February 2018 - 19:53
Daca mergi cu frana de motor, iti scade viteza mai mult decat ai merge pe liber. Asa ca iti consuma 0 in acea perioada, dar viteza scade mai mult decat daca ai merge pe liber, asa ca vei accelera mai mult, in final vei avea in consum mai mare decat daca ai merge pe liber. Cu cu cat motorul este mai mare / masina mai usoara, frana de motor iti va scadea mai mult din viteza.
|
#38
Posted 27 February 2018 - 19:54
Dar la +100/h e mai eficienta muult frana pedala+ motor decat frana simpla.
Bine ca intra abs si tote cele. Dar de ce sa risti? Iar la vale e recomandata frana de motor . Risti sa se incalzeasca discurile si sa au lipsa frana de picior. Pana nu patesti nu crezi. Am patit cu o dupa cu 1.5t pe ea dupa coborare Dealul Stefanitei aveam nevoie sa opresc si am depasit cu 3-4m . Noroc ca am evitat Edited by botelucian, 27 February 2018 - 19:57. |
#39
Posted 27 February 2018 - 19:55
RealThing, on 27 februarie 2018 - 19:46, said:
De fapt esti in frana de motor de fiecare data cand esti in viteza si ridici piciorul de pe pedala de acceleratie. In manualul masinii mele scrie clar: consumul este 0 in frana de motor pana cand se ating 1300 rpm, dupa care intra "pe consum". E un subiect care s-a discutat si ras-discutat pe Auto. iar pe la 3500 se simte bine, cand iau piciorul de pe acceleratie. Edited by arg, 27 February 2018 - 19:56. |
#40
Posted 27 February 2018 - 19:56
Normal ca se simte cand esti mai sus in ture, dar nu asta e subiectul topicului.
|
#41
Posted 27 February 2018 - 19:57
piramyd, on 27 februarie 2018 - 18:41, said:
Recent am aflat ca consumul (nu cred in cacofonii) masinii la frana de motor este 0 (sau aproape de 0 dupa unele surse), referindu-ne doar la masinile cu injectie electronica. Se poate folosi atat la pante rezonabile in tr 4-3 de ex insa puterea franei e slaba dar devine foarte utila in drumuri mai inclinate si in special pe suprafete alucecoase in tr 2 si chiar 1 intrucat are tendinta naturala de a mentine cel putin o roata invartindu-se si cand franezi combinat (adica impreuna cu frana de servici evita blocarea simultana a ambelor roti). |
#42
Posted 27 February 2018 - 19:58
Alex90USA, on 27 februarie 2018 - 19:53, said:
Daca mergi cu frana de motor, iti scade viteza mai mult decat ai merge pe liber. Asa ca iti consuma 0 in acea perioada, dar viteza scade mai mult decat daca ai merge pe liber, asa ca vei accelera mai mult, in final vei avea in consum mai mare decat daca ai merge pe liber. Cu cu cat motorul este mai mare / masina mai usoara, frana de motor iti va scadea mai mult din viteza. Asta e un raspuns la intrebarea mea, merci! Dar stim sigur ca e asa? |
#43
Posted 27 February 2018 - 19:58
botelucian, on 27 februarie 2018 - 19:54, said:
Dar la +100/h e mai eficienta muult frana pedala+ motor decat frana simpla. Bine ca intra abs si tote cele. Dar de ce sa risti? Ti-o spun eu ca am facut ca tine, am apasat frana cand era in viteza a 3-a si a piscat un pic de gheata si apoi mi s-a oprit motorul in timp ce incercam sa redrezez masina...si mi s-a blocat volanul - impropriu spus - pentru ca nu mai aveam servo....norocul meu ca era parapet si am lovit doar cu roata. Toate astea la doar 50km/h. Edited by tehnics, 27 February 2018 - 20:00. |
#44
Posted 27 February 2018 - 19:59
NU este consumul zero in conditii de frana de motor( ca tot comentati unii ..) Consumul zero inseamna motor oprit..Incercati sa impingeti o masina in treapta de viteza dorita dar cu motorul oprit..Sa vedeti aia "frana de motor"....
Diferanta dintre o frana de motor(cum a ipotetizat initiatorul)si o "lasare pe liber" tine de mult mai multe aspecte...Ce carburant foloseste motorul(benzina,GPL,diesel) tipul vehiculului(autoturism,camion..etc)forma aerodinamica(autoturism supersport vs duba obisnuita aka "dulap"..). De obicei,frana de motor opreste mai rapid un vehicul comparand cu scosul din viteza si "lasatul la liber",dar si franarea in acele conditii este mai greoaie si mai putin eficienta si cu uzura prematura elemente de franare. Cred ca,pentru o distanta de 100 de metri,de exemplu,consumul este egal in ambele conditii...probabil pe 100 km lucrurile se schimba,si castiga la limita "lasatul la liber" mai ales pentru ca,pentru a ajunge la o viteza la care trebuie sa reduci franand cu motorul trebuie sa accelerezi mai intai. Frana de motor este recomandata in conditii de iarna,de coborare,si de circulatie bara la bara. "Lasatul la liber" il folosesc la semafor si in momentele de stat in coloana. Succes! |
#45
Posted 27 February 2018 - 19:59
Bebeluka, on 27 februarie 2018 - 19:59, said:
NU este consumul zero in conditii de frana de motor( ca tot comentati unii ..) Consumul zero inseamna motor oprit..Incercati sa impingeti o masina in treapta de viteza dorita dar cu motorul oprit..Sa vedeti aia "frana de motor".... inclusv electromotrul trage curent din inertie/mers la vale. Edited by arg, 27 February 2018 - 20:05. |
#46
Posted 27 February 2018 - 20:00
arg, on 27 februarie 2018 - 19:55, said:
da, sunt de acord cu tine, dar la turatie mica nu se simte frana de motor, cel putin asa e la mine, la 2000-2500 ture pe unde merg eu de obicei nu-i pot spune fara ci doar "incetinire". iar pe la 3500 se simte bine, cand iau piciorul de pe acceleratie. |
|
#47
Posted 27 February 2018 - 20:01
And here we go again!
Doamne de cate ori am vazut filmul asta. |
#48
Posted 27 February 2018 - 20:02
#49
Posted 27 February 2018 - 20:02
E amuzant ca absolut toate aspectele au fost acoperite in topicul prezent, si tot apare cineva sa sustina o tampenie.
|
#50
Posted 27 February 2018 - 20:03
Da dar e remake . 2018 all new cast.
Intre timp am descoperit si gaura in gogoasa. |
#51
Posted 27 February 2018 - 20:03
|
#52
Posted 27 February 2018 - 20:06
Eu fac rev matching. E misto la benzinara turbo cu volant masa simpla
|
#53
Posted 27 February 2018 - 20:06
#54
Posted 27 February 2018 - 20:08
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users