Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
DIGI_Helper
Last Updated: Apr 30 2024 18:51, Started by
cricri51
, Jul 20 2014 17:31
·
82
#8767
Posted 25 May 2018 - 21:30
Imi place suportul DIGI Mobil ,fac sesizare ca au bube pe 3G B1 nu poti efectiv sa faci apeluri si ala de la suport ,da exista o problema locala nu este peste tot.. dar totusi nu este prima sesizare...
Eu inteleg ca nu ai ce sa ceri la "2 euro" dar eu dau suma intreaga "4.98 ", nu vreau sa ma portez , dar totusi mereu fac sesizari si nimic, sper ca cele "2 echipe * " ce au fost aseara, sa fi rezolvat problemele sa nu mai reapara... (Aseara 4G a fost down pana dimineata - nefiind prima data) Poate luati in calcul sa montati mai repede site-ul ala asteptat de anul trecut sa nu mai aveti atatea sesizari. * Informatie obtinuta de la cineva din interior. Edited by Seiren, 25 May 2018 - 21:31. |
#8768
Posted 26 May 2018 - 10:31
Digi Helper... sunteți certați cu Kaufland? De 3 ani de zile tot semnal 📶 nașpa este în Kaufland Pantelimon (lângă Megamall)... Adică 2-3 linii de 3G, nici nu vorbim de 4G.
Terminal folosit: ZTE Axon 7. |
#8769
Posted 26 May 2018 - 16:26
Salut Digi_Helper!
Am facut vineri o noua sesizare in care am dat coordonatele GPS ale zonei in care nu am semnal normal 3G cat si 4G... *Astazi 26.05.2018 semnalul 3G a scazut la -99 dBm ~ -101 dBm iar cel 4G este inutilizabil -121 dBm Aceste reglari ale siteurilor Digi Mobil sunt facute de profesionisti? Parerea mea este ca nu sunt normale aceste fluctuatii in Bucuresti mai ales in weekend cand cetatenii capitalei migreaza la munte, la mare sau in provincie... *Siteul cu probleme este 101065 amplasat la 200 metri fata de mine pe strada Nada Florilor din sectorul 2 Bucuresti. Edited by xmanyacs77, 26 May 2018 - 16:53. |
#8770
Posted 27 May 2018 - 12:15
Oare se poate schimba titularul unui abonament? Momentan este pe numele mamei, dar vreau sa il trec pe numele meu fara a pierde numarul de telefon. A mai facut cineva asa ceva?
|
#8771
Posted 27 May 2018 - 12:21
Se poate fara probleme. Trebuie sa mergi in POP (agentie) impreuna cu mama ta. Sa aveti amandoi la voi cartile de identitate si faceti transfer de pe numele ei pe numele tau.
|
#8772
Posted 27 May 2018 - 12:28
@digihelper, de ce imi blocati accesul la traficul de date ? de ce imi trimiteti (iarasi) mesajul prin care ma instiintati ca astazi, 27.05.2018, figurez in baza voastră de date cu factura lunii curente neachitata si ma avertizati de risc de deconectare ? din cate stiu factura lunii curente nu este scadenta astazi ci in ultima zi a lunii.
|
#8773
Posted 28 May 2018 - 12:47
Salut. Am incarcat azi dimineata online o cartela digi prepaid , inca nu mi-a aparut creditul reincarcat. Au trecut cam 5 ore de atunci.
|
#8774
Posted 28 May 2018 - 13:14
Nu esti singurul. Eu am incarcat ieri cartela digi prepaid tot online. Nici acum la mai mult de 24h de la incarcare nu am primit creditul.
La *777 nu exista varianta sa vorbesti cu cineva de la ei din pacate, iar 031.400.4600 nu poate fi apelat fara credit. Edited by Master_Yoda, 28 May 2018 - 13:19. |
#8775
Posted 28 May 2018 - 16:44
Nu mai pot edita mesajul. S-a rezolvat, abia acum a venit SMS-ul de confirmare de la Digi.
Probabil problema a fost de la noul site digiromania.ro, data trecuta cand am incarcat pe vechiul site SMS-ul a venit imediat. Edited by Master_Yoda, 28 May 2018 - 16:47. |
#8776
Posted 29 May 2018 - 14:49
Am reusit sa vorbesc ieri la relatii clienti la*777, dupa multe selectii prin meniurile incredibile am reusit sa fiu preluat de un operator care mi-a facut apoi legatura la departamentul digi mobil, mai spre seara a intrat si creditul. Probabil noul site e problema. Nu mi s-a mai intaplat pana acum.
|
|
#8777
Posted 30 May 2018 - 08:37
Scadenta facturii e in 30-31 ale fiecarei luni, in ultima zi! De ce trimiteti sms de atentionare cu 5 zile inainte? Si asta pe toate numerele detinute-3 la numar!
De ce azi 30.05 primesc mail ca maine e scadenta facturii, desi eu inca de ieri am platit-o in POP si se vede in sistem asta? De ce...de ce nu sunteti prompti si in alte privinte? De exemplu, sa operati o reducere de abonament pentru nefunctionare servicii de cablu si date 3G-4G timp de peste 8 ore! Ah...da, mi-ati trimis sms ca situatia este remediata, dar asta a doua zi dupa, plus apel telefonic dupa inca o zi! Stiam si eu asta, evident! Poate ii faceti cumva sa se prezinte la telefon pe cei ce suna din partea firmei. Incercati sa fiti preocupati, dar nu va iese neaparat, mai mult de forma asa. Sa nu uit...cum reusiti performanta sa inchideti un apel automat, in care doream sa sesizez ca nu am cablu? Ati detectat locatia unde sunt? Sau cum? Ca m-ati instiintat automat ca aveti un incident in retea in zona si se va remedia la ora H! Edited by arab, 30 May 2018 - 08:48. |
#8778
Posted 30 May 2018 - 12:13
Am si eu doua întrebări
1. Pe 1 iunie sunt deschise pop-urile? 2. Pot sa predau un decodor de cablu defect in alt pop decât cel de la care l-am ridicat? Edited by aLLLx, 30 May 2018 - 12:13. |
#8779
Posted 30 May 2018 - 13:11
@Digi_Helper, pot achiziționa, la liber, de la voi un MAXCOM MM721 3G?
Am două telefoane fixo-mobile și au început să cedeze. Ca am întrebat reprezentanta pentru PJ dar nu am primit niciun răspuns. |
#8780
Posted 30 May 2018 - 16:08
Solicitarile de portare din contul de client sunt procesate ? Le preia cineva ? Am depus o comanda de servicii din contul de client pentru portare de pe prepaid pe abonament optim nelimitat si inca nimic (este a doua zi lucratoare , in situatia in care in mod normal o portare dureaza 3 zile lucratoare).
|
#8782
Posted 30 May 2018 - 22:04
zeus1, on 30 mai 2018 - 16:08, said:
Solicitarile de portare din contul de client sunt procesate ? Le preia cineva ? Am depus o comanda de servicii din contul de client pentru portare de pe prepaid pe abonament optim nelimitat si inca nimic (este a doua zi lucratoare , in situatia in care in mod normal o portare dureaza 3 zile lucratoare). aLLLx, on 30 mai 2018 - 21:50, said:
Cred ca digi helper a intrat in vacanta mai repede. parintily, on 30 mai 2018 - 13:11, said:
@Digi_Helper, pot achiziționa, la liber, de la voi un MAXCOM MM721 3G? |
#8783
Posted 31 May 2018 - 00:49
#8784
Posted 31 May 2018 - 06:47
Digi Helper : sant probleme cu aplicatia MyDigi , IOS ?
Mie doar asa imi apare : Edited by sarbulb, 31 May 2018 - 06:48. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users