Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare
 Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT
 Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...
 [unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ
 

DIGI_Helper

* * * * - 13 votes
  • Please log in to reply
15806 replies to this topic

#8767
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Imi place suportul DIGI Mobil ,fac sesizare ca au bube pe 3G B1 nu poti efectiv sa faci apeluri si ala de la suport ,da exista o problema locala nu este peste tot.. dar totusi nu este prima sesizare...

Eu inteleg ca nu ai ce sa ceri la "2 euro" dar eu dau suma intreaga "4.98 ", nu vreau sa ma portez , dar totusi mereu fac sesizari si nimic, sper ca cele "2 echipe * " ce au fost aseara, sa fi rezolvat problemele sa nu mai reapara...

(Aseara 4G a fost down pana dimineata - nefiind prima data)

Poate luati in calcul sa montati mai repede site-ul ala asteptat de anul trecut sa nu mai aveti atatea sesizari.


* Informatie obtinuta de la cineva din interior.

Edited by Seiren, 25 May 2018 - 21:31.


#8768
lexutzu

lexutzu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 26.06.2008
Digi Helper... sunteți certați cu Kaufland? De 3 ani de zile tot semnal 📶 nașpa este în Kaufland Pantelimon (lângă Megamall)... Adică 2-3 linii de 3G, nici nu vorbim de 4G.

Terminal folosit: ZTE Axon 7.

#8769
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,131
  • Înscris: 10.07.2013
Salut Digi_Helper!
Am facut vineri o noua sesizare in care am dat coordonatele GPS ale zonei in care nu am semnal normal 3G cat si 4G...
*Astazi 26.05.2018 semnalul 3G a scazut la -99 dBm ~ -101 dBm iar cel 4G este inutilizabil -121 dBm Posted ImagePosted Image Posted Image

Aceste reglari ale siteurilor Digi Mobil sunt facute de profesionisti?Posted Image

Parerea mea este ca nu sunt normale aceste fluctuatii in Bucuresti mai ales in weekend cand cetatenii capitalei migreaza la munte, la mare sau in provincie...

*Siteul cu probleme este 101065 amplasat la 200 metri fata de mine pe strada Nada Florilor din sectorul 2 Bucuresti.Posted Image Posted Image Posted Image

Edited by xmanyacs77, 26 May 2018 - 16:53.


#8770
http

http

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 359
  • Înscris: 26.06.2008
Oare se poate schimba titularul unui abonament? Momentan este pe numele mamei, dar vreau sa il trec pe numele meu fara a pierde numarul de telefon. A mai facut cineva asa ceva?

#8771
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,524
  • Înscris: 16.12.2006
Se poate fara probleme. Trebuie sa mergi in POP (agentie) impreuna cu mama ta. Sa aveti amandoi la voi cartile de identitate si faceti transfer de pe numele ei pe numele tau. ;)

#8772
valy2vv

valy2vv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 19.02.2006
@digihelper, de ce imi blocati accesul la traficul de date ? de ce imi trimiteti (iarasi) mesajul prin care ma instiintati ca astazi, 27.05.2018, figurez in baza voastră de date cu factura lunii curente neachitata si ma avertizati de risc de deconectare ? din cate stiu factura lunii curente nu este scadenta astazi ci in ultima zi a lunii.

#8773
DanHD

DanHD

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.07.2003
Salut. Am incarcat azi dimineata online o cartela digi prepaid , inca nu mi-a aparut creditul reincarcat. Au trecut cam 5 ore de atunci.

#8774
Master_Yoda

Master_Yoda

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 27.08.2014
Nu esti singurul. Eu am incarcat ieri cartela digi prepaid tot online. Nici acum la mai mult de 24h de la incarcare nu am primit creditul.
La *777 nu exista varianta sa vorbesti cu cineva de la ei din pacate, iar 031.400.4600 nu poate fi apelat fara credit.

Edited by Master_Yoda, 28 May 2018 - 13:19.


#8775
Master_Yoda

Master_Yoda

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 27.08.2014
Nu mai pot edita mesajul. S-a rezolvat, abia acum a venit SMS-ul de confirmare de la Digi.
Probabil problema a fost de la noul site digiromania.ro, data trecuta cand am incarcat pe vechiul site SMS-ul a venit imediat.

Edited by Master_Yoda, 28 May 2018 - 16:47.


#8776
DanHD

DanHD

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.07.2003
Am reusit sa vorbesc ieri la relatii clienti la*777, dupa multe selectii prin meniurile incredibile am reusit sa fiu preluat de un operator care mi-a facut apoi legatura la departamentul digi mobil, mai spre seara a intrat si creditul. Probabil noul site e problema. Nu mi s-a mai intaplat pana acum.

#8777
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Scadenta facturii e in 30-31 ale fiecarei luni, in ultima zi! De ce trimiteti sms de atentionare cu 5 zile inainte? Si asta pe toate numerele detinute-3 la numar!

De ce azi 30.05 primesc mail ca maine e scadenta facturii, desi eu inca de ieri am platit-o in POP si se vede in sistem asta?

De ce...de ce nu sunteti prompti si in alte privinte? De exemplu, sa operati o reducere de abonament pentru nefunctionare servicii de cablu si date 3G-4G timp de peste 8 ore!

Ah...da, mi-ati trimis sms ca situatia este remediata, dar asta a doua zi dupa, plus apel telefonic dupa inca o zi! Stiam si eu asta, evident! Poate ii faceti cumva sa se prezinte la telefon pe cei ce suna din partea firmei.

Incercati sa fiti preocupati, dar nu va iese neaparat, mai mult de forma asa.

Sa nu uit...cum reusiti performanta sa inchideti un apel automat, in care doream sa sesizez ca nu am cablu? Ati detectat locatia unde sunt? Sau cum? Ca m-ati instiintat automat ca aveti un incident in retea in zona si se va remedia la ora H!

Edited by arab, 30 May 2018 - 08:48.


#8778
aLLLx

aLLLx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 685
  • Înscris: 15.07.2006
Am si eu doua întrebări
1. Pe 1 iunie sunt deschise pop-urile?
2. Pot sa predau un decodor de cablu defect in alt pop decât cel de la care l-am ridicat?

Edited by aLLLx, 30 May 2018 - 12:13.


#8779
parintily

parintily

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,571
  • Înscris: 08.01.2007
@Digi_Helper, pot achiziționa, la liber, de la voi un MAXCOM MM721 3G?
Am două telefoane fixo-mobile și au început să cedeze.
Ca am întrebat reprezentanta pentru PJ dar nu am primit niciun răspuns.

#8780
zeus1

zeus1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,572
  • Înscris: 03.05.2008
Solicitarile de portare din contul de client sunt procesate ? Le preia cineva ? Am depus o comanda de servicii din contul de client pentru portare de pe prepaid pe abonament optim nelimitat si inca nimic (este a doua zi lucratoare , in situatia in care in mod normal o portare dureaza 3 zile lucratoare).

#8781
aLLLx

aLLLx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 685
  • Înscris: 15.07.2006
Cred ca digi helper a intrat in vacanta mai repede.

#8782
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

 zeus1, on 30 mai 2018 - 16:08, said:

Solicitarile de portare din contul de client sunt procesate ? Le preia cineva ? Am depus o comanda de servicii din contul de client pentru portare de pe prepaid pe abonament optim nelimitat si inca nimic (este a doua zi lucratoare , in situatia in care in mod normal o portare dureaza 3 zile lucratoare).
Întâi te suna un consultant din departamentul comenzi online,iti trimite un mail cu o cerere de portare necompletata,trebuie sa o completezi tu,trimiți înapoi cererea de portare împreuna cu celelalte acte cerute,te suna înapoi consultantul pentru a stabili adresa de livrare si perioada contractuala și primești in maxim 3 zile coletul.

 aLLLx, on 30 mai 2018 - 21:50, said:

Cred ca digi helper a intrat in vacanta mai repede.
Nu,Digi_Helper a fost activ azi.

 parintily, on 30 mai 2018 - 13:11, said:

@Digi_Helper, pot achiziționa, la liber, de la voi un MAXCOM MM721 3G?
Telefoanele comercializate de Digi sunt disponibile doar la abonament Digi.Mobil.

#8783
aLLLx

aLLLx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 685
  • Înscris: 15.07.2006
Daca stii atât de multe poate imi răspunzi si mie la întrebări 🙂

 aLLLx, on 30 mai 2018 - 12:13, said:

Am si eu doua întrebări
1. Pe 1 iunie sunt deschise pop-urile?
2. Pot sa predau un decodor de cablu defect in alt pop decât cel de la care l-am ridicat?


#8784
sarbulb

sarbulb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 24.09.2016
Digi Helper : sant probleme cu aplicatia MyDigi , IOS ?
Mie doar asa imi apare :

Edited by sarbulb, 31 May 2018 - 06:48.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate