Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
DIGI_Helper
Last Updated: Apr 03 2024 09:13, Started by
cricri51
, Jul 20 2014 17:31
·
81
#8749
Posted 22 May 2018 - 07:42
Merge bine..dar mai organizata era vechea aplicatie, gaseam mai repede ceea ce vroiam ..
|
#8750
Posted 22 May 2018 - 11:15
Se da una bucata numar portat din Orange in 4.12.2017. Contract pe 12 luni, fara luni gratuite, telefoane cu subventie/rate sau alte bonusuri.
Ideea este ca(mai nou) 3 saptamani din luna stau intr-o zona din jud. Vrancea unde nu exista semnal voce/date Digi. Nu are nimeni vreun serviciu Digi acolo. Am facut 2 sesizari, una telefonica la RC si una in scris pe pagina lor. Am fost sunat si intrebat locatia exacta, am furnizat datele solicitate. In 4 zile am primit un alt apel de la ei in care mi se confirma ca nu exista semnal in localitatea respectiva, ca se va monta un releu in minim 6 luni, maxim 18 luni si ca nu imi pot furniza cu precizie un termen. Am cerut sa fiu transferat la un alt operator(cel cu care am avut aceasta discutie era de la tehnic) care sa imi spuna cum se procedeaza cu rezilierea. Aceasta a spus ca pot face solicitarea in anumite puncte de prezenta Digi si ca am de platit 230 lei taxa de utilizare retea si 50 lei taxa reziliere contract. Valoarea de plata pentru acest abonament, pana la sfarsitul perioadei contractuale este de aproximativ 90 lei. Dar am nevoie de acest numar! Care este procedura? As prefera ceva decent, nu povesti de pe net cu zmei si printese rapite! Sunt dispus sa platesc abonamentul in avans si sa il portez, dar nici asta nu se poate, trebuie sa platesc 230+50 lei. Sunt multumit de serviciile lor, am cablu, telefonie si net de la ei in 2 locatii, dar in locatia aceea chiar nu exista semnal si nu va exista mai devreme de minim 6 luni. Astazi am completat un formular din pagina de contact in care am solicitat sa mi se raspunda in scris despre etapele portarii/rezilierii si sumele de plata. Stiu, ANPC, ANCOM si alte balarii. Sper ca un helper Digi sa aiba amabilitatea(si timpul) sa raspunda aici sau pe PM. Edited by nic_otava, 22 May 2018 - 11:16. |
#8751
Posted 22 May 2018 - 13:58
DIGI_Helper, pot apela gratuit numere de America ? Am DON
|
#8752
Posted 22 May 2018 - 17:23
Ai 3000 de minute internationale cu SUA. Verifica aici totusi ca sa nu ai surprize. Bagi numarul tau de telefon si numarul de telefon al destinatarului.
Daca iti afiseaza 0,00 euro inseamna ca poti sa vorbesti linistit din cele 3000 de minute incluse. Daca iti afiseaza 0,01 euro inseamna ca o sa platesti 1 cent pe minut. https://www.digiroma...aca-esti-client |
#8753
Posted 22 May 2018 - 21:12
@nic_otava:
Cea mai 'elegantă' variantă e să lași abonamentul să 'curgă' până la final de contract,între timp îți mai iei alt număr convenabil (abon./prepay) de la alt furnizor,iar la numărul Digi îi faci Call Diverting pe numărul nou. La final de contract îți faci numărul prepay după care îl portezi unde vrei tu. Edited by bits, 22 May 2018 - 21:13. |
#8754
Posted 22 May 2018 - 23:25
Mersi de raspuns.
Am luat deja o cartela prepay de la alt operator. Ce cost implica acest call diverting? Am lacune pe partea asta La final de contract il portez direct, nu il mai fac prepay. Celelalte numere ale membrilor familiei sunt iesite din perioada contractuala, dar ma enerveaza ca tocmai acest numar care ma intereseaza, este practic "blocat" aici. Sa vedem daca cei de la Digi binevoiesc sa imi raspunda in scris, mira-m-as. |
#8755
Posted 23 May 2018 - 06:17
Pentru apelul redirectionat te taxeaza pe tine ca si cum ai face un apel catre numarul spre care redirectionezi. Daca ai minute incluse, limitate sau nu, se consuma din acelea. Cel care te-a apelat nu este afectat in nici un fel: nu il costa nici mai mult nici mai putin.
Atentie insa ca SMS-urile NU se redirectioneaza. Acesta inseamna si изма SMS-uri de validare pentru 3D secure/ login la unele banci/ autentificare in 2 pasi la unele conturi de email/ etc/ etc. Pentru aceste cazuri schimbi direct la furnizor numarul de telefon cu acela la care ai semnal. |
#8756
Posted 23 May 2018 - 06:43
De curiozitate,ce zona din Vrancea?
Ce abonament ai? Dacă e nelimitat,devierea se taxează ca apel național,deci nu ar fi o problemă. Partea cu SMS-urile e cum a zis și colegul mai sus. În ce privește răspunsurile din partea Digi Helper,să știi că e destul de activ,a și rezolvat multe situații expuse aici. Edited by bits, 23 May 2018 - 06:44. |
#8757
Posted 23 May 2018 - 07:29
Am incercat sa atasez o poza cu zona. Sunt pe un device care nu stie prea multe, calitatea pozei e jalnica.
Ca abonament este un DON de 3,ceva euro. Din exerienta mea de pana acum toti se feresc de situatii de genul acesteia. Attached Files |
#8758
Posted 23 May 2018 - 09:18
Zonele muntoase vor fi tot timpul dificil de acoperit.Vezi și zona Lepșa unde a fost acum,recent montat releu in zonă.
Sunt curios la Spulber ce semnal ai de la celelalte rețele. |
|
#8759
Posted 23 May 2018 - 10:25
nic_otava - Daca vorbim despre Spulber-Moraresti, atunci eu cred ca este practic imposibil sa nu exista macar o bruma de semnal pe acolo. Exista pilon (releu) Digi atat in Paltin cat si in Nereju. Telefonul tau stie banda 900 pe 3G, intreb si eu, nu da cu parul ... !?
Poate ca cel mai simplu este sa incerci cu alt telefon/telefoane. Daca vorbim de Andreiasu-Rachitasu atunci da, zona respectiva nu e acoperita de catre Digi. |
#8760
Posted 23 May 2018 - 14:59
@bits. La Spulber exista 3/5 la Vodafone si 2/5 la Telekom. Nu m-am uitat la tipul de semnal, dar whatsapp si mail functionau.
@mikeciprian. Spre Paltin exista voce si cu cat ma apropii apare si semnal de net. Spre Nereju exista voce, iar net foarte slab. Ma refer la mersul pe sosea. Am incercat cu: Huawei P8, Fire Phone, Samsung J3 si CAT S50. Nu e vorba de dat cu parul, o iau ca pe un ajutor/sfat, pentru asta scriem pe aici Confirm si eu ca pe partea cu Andriesu-Rachitasu nu exista semnal la Digi. M-am Oricum, multumesc pentru raspunsuri. Edited by nic_otava, 23 May 2018 - 15:02. |
#8761
Posted 23 May 2018 - 15:15
Salutare!!
Ghiordi, on 18 mai 2018 - 21:41, said:
Digi Online se plateste ? Cat pe luna ? Ca nu am gasit nicaieri sa scrie un pret ceva ... Oferta promotionala Digi Online a fost prelungita pana la data 30.09.2018. Ghiordi, on 18 mai 2018 - 22:00, said:
Digi_helper - In localitatea mea, la iesire din localitate la aproximativ 500-700 metrii exista un turn cu o gramada de antene (presupun ca Orange,Voda,Telekom au aici antenele lor pe 2/3/4G), oare de ce nu se baga si Digi sa instaleze cateva pe acest turn ? Sau la site-ul existent in localitate (situat pe silozul AMEROPA si pe siloz BRISE) de ce nu se mai adauga cateva sectoare ? A trecut 1 an si 3 luni de cand mi sa promis ca se va rezolva problema cu semnalul indoor si tot nimic. Ultima data cand am fost sunat de reprezentantul Digi mi sa spus ca nici macar nu sa discutat despre aprobarea antenei acelea ce mi sa promis ca se va instala si mai avea putin si ma scotea pe mine vinovat ca nu am eu semnal (citez: "nu este vina noastra ca nu aveti dumneavostra semnal"), alti operatori mi-au zis ca sa luat in calcul instalarea antenei si din ce imi aduc aminte mi sa dat termen si ANPC-ul stie, termenul de sfarsit martie 2018 sa se rezolve problema cu semnalul... semnal indoor ZERO. Nici o informatie/speranta ceva ? Cat sa mai astept ? Ti-am raspuns mesajului privat. biogood, on 19 mai 2018 - 08:33, said:
@DIGI_Helper, scriu aici ca poate observi, desi sunt offtopic - webcamul ala al vostru de la Predeal din centru e nefunctional de cateva luni. Si cand mergea, era murdar pe dinauntru ca facuse condens, nu se mai vedea mai nimic si nu s-a gasit nimeni de la voi sa se urce pe cladirea BRD sa il curete. Chiar nu se poate ocupa nimeni in ditamai compania, sa il aduca in stare de functionare din nou? Mersi pentru semnalarea acestei situatii, am trimis-o mai departe. Raaaduuu, on 19 mai 2018 - 19:38, said:
DIGI_Helper, când veți actualiza și aplicația Digi Oriunde la o nouă versiune ? Momentan este in lucru My Digi (redenumita Digi Romania), o sa revin in legatura cu orice update al aplicatiei Digi Oriunde. danutz1, on 19 mai 2018 - 19:45, said:
Cum fac sa primesc actualizarea la MyDigi? Inca nu este gata aplicatia si functioneaza doar meniul "Facturi". craiova70, on 20 mai 2018 - 18:27, said:
@DIGI_Helper In Melinesti - Dolj este internet FTTH conform acoperirii de pe site-ul vostru. E adevarat sau ati cumparat Akta? Da-mi un PM cu adresa ta completa (inclusiv strada si numar) sa verific exact situatia. slavyk, on 21 mai 2018 - 18:51, said:
DIGI_Helper, s-au scos din grilă antenele HD?! Canalele există dar fără semnal. A, și nu apar nici în lista de pe site. Nu a fost efectuata nicio modificare de acest gen, daca situatia persista te rog sa ma contactezi cu datele de identificare ale contractului tau. nic_otava, on 22 mai 2018 - 11:15, said:
Se da una bucata numar portat din Orange in 4.12.2017. Contract pe 12 luni, fara luni gratuite, telefoane cu subventie/rate sau alte bonusuri. Ideea este ca(mai nou) 3 saptamani din luna stau intr-o zona din jud. Vrancea unde nu exista semnal voce/date Digi. Nu are nimeni vreun serviciu Digi acolo. Am facut 2 sesizari, una telefonica la RC si una in scris pe pagina lor. Am fost sunat si intrebat locatia exacta, am furnizat datele solicitate. In 4 zile am primit un alt apel de la ei in care mi se confirma ca nu exista semnal in localitatea respectiva, ca se va monta un releu in minim 6 luni, maxim 18 luni si ca nu imi pot furniza cu precizie un termen. Am cerut sa fiu transferat la un alt operator(cel cu care am avut aceasta discutie era de la tehnic) care sa imi spuna cum se procedeaza cu rezilierea. Aceasta a spus ca pot face solicitarea in anumite puncte de prezenta Digi si ca am de platit 230 lei taxa de utilizare retea si 50 lei taxa reziliere contract. Valoarea de plata pentru acest abonament, pana la sfarsitul perioadei contractuale este de aproximativ 90 lei. Dar am nevoie de acest numar! Care este procedura? As prefera ceva decent, nu povesti de pe net cu zmei si printese rapite! Sunt dispus sa platesc abonamentul in avans si sa il portez, dar nici asta nu se poate, trebuie sa platesc 230+50 lei. Sunt multumit de serviciile lor, am cablu, telefonie si net de la ei in 2 locatii, dar in locatia aceea chiar nu exista semnal si nu va exista mai devreme de minim 6 luni. Astazi am completat un formular din pagina de contact in care am solicitat sa mi se raspunda in scris despre etapele portarii/rezilierii si sumele de plata. Stiu, ANPC, ANCOM si alte balarii. Sper ca un helper Digi sa aiba amabilitatea(si timpul) sa raspunda aici sau pe PM. Toate informatiile primite sunt corecte. In cazul rezilierii anticipate se genereaza la plata beneficiile ce au fost acordate in baza contractului (taxele operationale: utilizare si activare cartela) si eventualele promotii sau subventii (la tine nu este cazul). Da-mi in privat numarul de inregistrare al sesizarii depuse. Edited by DIGI_Helper, 23 May 2018 - 15:18. |
#8762
Posted 24 May 2018 - 08:59
Noul site a eliminat rubrica/sectiunea de sesizari...
asa intelege rds sa scada numarul de reclamatii probabil... imi si imaginez pe unul raportand la o sedinta ca o realizare faptul ca dupa lansarea site-ului nou, numarul de sesizari a scazut. Stiu ca exista o rubrica de contact, unde daca ai mult mult timp liber si noroc poti face o sesizare, adica desi esti logat, va trebui sa introduci numar client, localitate etc si daca ai mai multe locatii... ghinion. inainte selectai pt care faceai sesizarea si gata... |
#8763
Posted 24 May 2018 - 09:12
Sper sa se rezolve macar pentru aplicatia 'Digi Romania' problema asta cu sesizarile.
Nu suntem putini cei la care ramane "blocat" userul in server sau ce se intampla (nesuferita eroare 651), si trebuie sa trimitem sesizare si 3-4 zile la rand fiindca se intampla zilnic. Eroarea nu cred ca e locala, fiindca repornirea modemului sau a routerului nu rezolva nimic, ci doar sesiunea de hocus-pocus facuta de cei de la 'probleme tehnice'. Edited by Hider141, 24 May 2018 - 09:15. |
|
#8764
Posted 24 May 2018 - 16:14
Buna ziua! Am abonament digi net 1000 dar viteza mea este pana la 250 pe fir si 30 pe wifi. Am nevoie de o viteza mai buna pe un laptop surface pro 3 cu i5 4 gram si hard ssd. Am cumparat astazi un adaptor placa de retea gigabite prin usb 3.0 si aceasta se conecteaza dar nu primeste semnal prin cablu tras din routerul de la Digi Huawei HG 8245g. Ce pot face. Am inteles ca este blocat la un singur port. Din acesta cauza ? am 4 lanuri in care trebuie sa pun mufa? Multumesc!
|
#8765
Posted 24 May 2018 - 16:56
@smentoma subscriu! Si la mine de cateva zile la abb de 500 merge ca si cel de 300 (nu vrea mai sus de loc) ceea cee ste ciudat deoarece inainte mergea 480 - 490 dar nu sub 300 sau maxim 300..
@Digi_Hleper se poate rezolva situatia asta? Multumesc Anticipat! |
#8766
Posted 24 May 2018 - 18:36
Nu sunt probleme la Fiberlink 500. Incearca alt server, alt browser.
[ https://www.speedtest.net/result/7337123052.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.speedtest.net/result/7337129708.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 7337123052.png 58.17K 26 downloads 7337129708.png 64.46K 23 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users