Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
DIGI_Helper
Last Updated: Apr 24 2024 13:30, Started by
cricri51
, Jul 20 2014 17:31
·
81
#1
Posted 20 July 2014 - 17:31
Pentru ca forumul este din ce in ce mai greu de urmarit, in special pentru intrebari/raspunsuri (catre/ de la) cei autorizati, cred ca este util sa postam aici intrebari si sugestii.
Incep eu: 1. Ar fi util ca in cost-control sa apara consum date in retea si in rn. 2. Rn date, dupa 100MB, cu limitare viteza sau contra cost, N €/M MB. 3. Rn date dupa 100 MB, optiune suplimentara platita in abonament, pt inca ....MB. 3. Cum se calculeaza perioada de retentie: ex. Am DO2 pe un an, de 2 luni, vreau DO5. Mai "stau" 10 luni sau inca un an? 4. Portez peste un nr "provizoriu" digi. Retentia include lunile de "provizoriu", sau "ceasul" pleaca de la zero? Si ar mai fi.... |
#2
Posted 20 July 2014 - 17:39
La concurență, migrarea către un abonament superior este gratuită
|
#3
Posted 20 July 2014 - 17:42
Cred că îl cuplează adm. cu cel existent, deja există.
Poți sã dai pm Digi helper, dacã crezi cã nu vede întrebãrile. Edited by crisstonne, 20 July 2014 - 17:49. |
#4
Posted 20 July 2014 - 18:38
Migrarea catre un abonament superior (si la DIGI) este gratuita si o poti face oricand , fie ca e vorba de telefonie , internet sau TV.
Migrarea catre un abonament inferior e alta poveste... stiam ca se face contra unei taxe, dar mai multe detalii iti pot oferi DIGI_helper sau catalinman. In ceea ce priveste portarea peste un numar provizoriu, daca nu modifici abonamentul propriu-zis se contorizeaza cu lunile de provizoriu (asa stiu) |
#5
Posted 21 July 2014 - 08:43
vasilemadalincristian, on 20 iulie 2014 - 18:38, said:
Migrarea catre un abonament superior (si la DIGI) este gratuita si o poti face oricand , fie ca e vorba de telefonie , internet sau TV. Migrarea catre un abonament inferior e alta poveste... stiam ca se face contra unei taxe, dar mai multe detalii iti pot oferi DIGI_helper sau catalinman. In ceea ce priveste portarea peste un numar provizoriu, daca nu modifici abonamentul propriu-zis se contorizeaza cu lunile de provizoriu (asa stiu) Stiu despre taxe, intrebarea era in legatura cu durata abonamentului! Si repet, sper sa postam aici intrebarile catre cdi din interior, ca sa fie mai usor de gasit raspunsurile! Multumesc. |
#6
Posted 21 July 2014 - 12:50
Se pot opera modificari la abonamentele Optim atat pe parte de downgrade cat si pe parte de upgrade.
Pe parte de downgrade sunt anumite particularitati si anume ca nu se permite downgrade de la Complet la Optim respectiv de la Optim la Complet DACA la abonamentul Optim s-a contractat si un telefon. In rest se permit orice fel de modificari conform clauzelor. Am transmis si doleantele pe date in RN. @LE - Desigur, pe viitor se poate sa imi trimiti PM fiindca sunt topicuri create pentru fiecare situatie in parte. Multumesc. Edited by DIGI_Helper, 21 July 2014 - 12:51. |
#7
Posted 21 July 2014 - 17:59
Multumesc, asa am sa fac.
Deocamdata nu am situatii deosebite, doar mici nelamuriri. Ptr mine e ok acum, cu observatia rn pt date. Nu as vrea prepay in cadrul abonamentului (adica extra optiune la abonament) pentru date suplimentare in rn, as prefera scadere de viteza, sau, mai bine, plata decenta pt "portie" de n MB in rn, atunci cand depasesc cei 100alocati. Nu se va intampla prea des! LE. Ma incadrez, este ok, platesc abonamentul. Consum, deci platesc! (cand si CAT am consumat suplimentar) Edited by cricri51, 21 July 2014 - 18:01. |
#8
Posted 27 July 2014 - 14:34
Salut,
in ultimul timp pe Forumul Softpedia au aparut foarte multe informatii contradictori cu privire la serviciu preypay.De aceea am o intrebare pentru DIGI_Helper:exista vreo sansa ca in viitorul apropiat sa apara in portofoliu cartelei preplatite extraoptiunii ca si sau asemanatoare celorlante retele de telefonie mobila? multumesc. |
#9
Posted 28 July 2014 - 10:29
danutzld, on 27 iulie 2014 - 14:34, said:
Salut, in ultimul timp pe Forumul Softpedia au aparut foarte multe informatii contradictori cu privire la serviciu preypay.De aceea am o intrebare pentru DIGI_Helper:exista vreo sansa ca in viitorul apropiat sa apara in portofoliu cartelei preplatite extraoptiunii ca si sau asemanatoare celorlante retele de telefonie mobila? multumesc. Orice modificare a serviciilor RDS o voi posta in topicurile dedicate. |
#11
Posted 23 August 2014 - 23:13
#12
Posted 23 August 2014 - 23:32
Se referă la GB incluși utilizați prin rețeaua mobilă și nu la GB utilizați prin wi-fi!
|
#14
Posted 25 August 2014 - 10:40
#16
Posted 03 September 2014 - 11:29
DIGI_Helper, ma chinui de maim ulte zile sa activez iMessage si nu reusesc. Pe alte forumuri am vazut ca si altii au problema asta. Poti sa ne spui daca e aceasta problema cunoscuta sau daca exista vreo restrictie? Spun asta pentru ca poate folositi vreun sistem SMS anti-spam sau asa ceva, care ar putea bloca SMS-urile primite in retea de la serverele Apple. Verifica, te rog.
|
#17
Posted 03 September 2014 - 13:26
Ceva SMS-uri din afara sunt sigur blocate, nu pot activa aplicatia Sicher ( http://www.shape.ag/en/ ) pentru ca nu primes sms-ul cu codul.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users