minecraft...de ce?
Last Updated: Jul 19 2014 17:53, Started by
alexdobre
, Jun 22 2013 12:54
·
0
#1
Posted 22 June 2013 - 12:54
salutare...am si eu o nelamurire ...
de ce mananca atatea resurse minecraft? ce mi se pare mai "wow" este drawdistance in rest nu vad ce ar putea manca atatea resurse mie personal imi sacadeaza ) si ca exemplu(cs 1.6 )ca e foarte cunoscut merge la high wtf? |
#2
Posted 22 June 2013 - 13:06
Minecraft e un paradox...
Eu n-am inteles jocul ala niciodata. Grafica din consolele ATARI 2600, dar manca resurse cat GTA IV |
#3
Posted 22 June 2013 - 13:10
Pentru ca resursele nu sunt mancate numai de grafica!
Voi cum credeti ca s-ar puterea realiza o harta asa mare facuta numai din cuburi individuale fara sa manance atatea resurse? Fiecare cub e un obiect in memorie, are proprietati. Imaginati-va zeci de mii de astfel de obiecte... E cam acelasi lucru cu imaginile bmp si cele vectoriale. Alea vectoriale ocupa un spatiu mic, pentru ca in fisier sunt salvate niste proprietati pe baza carora se afiseaza imaginea finala. Pe cand alea bmp, fiecare pixel are o valoare independenta, propria ei zona de memorie. Iar o poza de 1000 x 1000 px cu 24 biti adancime culoare ocupa un spatiu de .... faceti si voi calculul. Edited by mateiuli, 22 June 2013 - 13:14. |
#4
Posted 22 June 2013 - 13:14
[ http://www.wdfnews.com/UserFiles/Image/silent_hill_1_alleydog.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
^Silent Hill... PlayStation. Arata mai bine ca minecraft si ruleaza pe 2MB RAM si procesor 33.8MHz Explica te rog Edited by RomanianAngel, 22 June 2013 - 13:15. |
#5
Posted 22 June 2013 - 13:18
@RomanianAngel
Casa aia e reprezentata ca un obiect simplu. O simpla forma, cubica, ce are o textura aplicata. La fel si podeaua si celelalte obiecte din cadru. Au niste coordonate pe care placa video stie sa le interpreteze si sa afiseze pe ecran ce trebuie. NU CONTEAZA ca ai o casa mare, imensa, sau una mica, cat o cutie de chibrituri, intr-un joc, atata timp cat e exact acelasi obiect 3D, cu aceleasi texturi, cu acelasi numar de poligoane, etc... TOT ATATA ocupa in memorie! Edited by mateiuli, 22 June 2013 - 13:19. |
#6
Posted 22 June 2013 - 13:19
Am o rugaminte, cine-mi explica ce face, sau cum se joaca Minecraft
Poate mai incerc sa-l joc o data, fara sa ma uit la el ca la Madonna in icoana |
#7
Posted 22 June 2013 - 13:20
Stiu si eu cum e cu poligoanele si cu grafica vectoriala... Dar totusi, in minecraft sunt la fel, cuburi si nimic mai mult. Ca sunt multe pe ecran e altceva, dar imi pare absurd cata memorie si putere de procesare necesita.
|
#9
Posted 22 June 2013 - 13:21
lex404, on 22 iunie 2013 - 13:19, said: Quote Modul de joc de bază se învârte în jurul constructiilor. Lumea jocului este în esență, alcătuit din blocuri cubice aranjate într-un model grilă fixă, care reprezintă diferite materiale, cum ar fi nisip, piatră, minereuri diverse, apă, trunchiuri de copac, etc. În timp ce jucătorii se pot deplasa liber în întreaga lume, obiectele și articolele pot fi plasate numai la puncte fixe în raport cu grila. Player-ul poate aduna aceste materiale "blocuri" și sa le poate pune în altă parte, creând astfel potențiale diferite construcții. Jocul are achievment-uri stabilite si in incepand cu versiunea 1.0.0 jocul poate fi castigat. Minecraft are două variante disponibile în prezent, Beta și Classic, ambele cu single-player și opțiuni de multiplayer. Classic este cea mai veche versiune gratuită și modul inițial ce prezinta aspecte ale jocului, blocurile fiind nelimitate.Clasic a fost apoi împărțit în modul de supraviețuire single-player, care conținea monștri și o varietate mult mai mare de blocuri și elementele disponibile. Mod de supraviețuire Clasic a servit ca bază pentru dezvoltarea de single-player non-free Indev ("în dezvoltare"), iar versiunile mai recente non-free Infdev ("Dezvoltarea Infinita"), fiecare extinderea numărului de caracteristici. Indev și Infdev mai târziu au fost înlocuite cu varianta Alpha non-free, care a continuat să adauge caracteristici la joc, inclusiv modul multiplayer. la data de 20 decembrie 2010, jocul a intrat în Beta. Acesta include muzica de Daniel "C418" Rosenfeld. Pentru jocul in multiplayer, serverele sunt în prezent găzduite de jucători;. Nu exista "oficial" servere Minecraft încă, singura modalitate de a conecta la un server este prin conectarea la IP-ul gazdei. Nu există diferențe de fond între multiplayer și Minecraft singleplayer, altele decât numărul de jucători într-o lume. Sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/Minecraft |
#10
Posted 22 June 2013 - 13:29
De la un coleg cu warn, care nu poate posta momentan.
"In imaginea data de tine (cea cu Silent Hill) ai vreo , hai sa zicem 100 de poligoane, poate nici atat. In schimb in minecraft ai zeci de mii de cuburi. Din cate am auzit planse se auto-genereaza. Hai sa luam de exemplu 10.000 de cuburi. Fiecare cub are 6 fete . 6 x 10.000 ai 60.000 de poligoane numai cuburi. Care sunt si obiecte detasate. Nu tine de placa video ci de procesor sa calculeze atatea informatii. In jocurile next-gen, de asemenea se incearca sa se foloseasca cat mai putine poligoane, insa se foloseste o textura mai complexa + map-uri "NORMALS" + functii de teselation ." |
|
#11
Posted 22 June 2013 - 13:30
eu am reusit sa il fac sa se vada mai prost ) si m-am putut juca cat de cat...mai avea momente cand agata
sincer m-a captivat putin..poate din cauza ca imi place sa construiesc...lucrez si in autocad, imi place sa fac proiecte una peste alta...mi se pare aiurea sa sacadeze pe placa video de 384 (ce-i drept,incorporata ) 2gbram si core2duo 1.6 |
#12
Posted 22 June 2013 - 13:36
Explicatiile nu sunt chiar bune. Sa fim seriosi, sunt si jocuri vechi cu multe cuburi si poligoane si toti ce vreti voi si zbarnaie pe un pc slab. Problema tine de optimizarea jocului in sine. Minecraft sacadeaza pe acelasi pc pe care Crysis 2 zbarnaie pe full. Cele mai multe jocuri indie sunt prost optimizate, sunt jocuri noi cu grafica gen ms dos care la fel au cerinte foarte mari.
|
#13
Posted 22 June 2013 - 13:39
Plm, minesweeper mi se pare mai distractiv decât răgălia asta de joc.
|
#14
Posted 22 June 2013 - 13:42
@gerbil, exact asta incercam si eu sa exemplific , poate nu la fel de bine.
|
#15
Posted 22 June 2013 - 13:42
@gerbil
imi place ce ai zis...daca ai comparat crysis cu minecraft e clar...m-am gandit si eu la varianta ca jocul sa fie prost optimizat |
|
#16
Posted 22 June 2013 - 14:09
#17
Posted 22 June 2013 - 14:21
Nu cred ca realizati ca in minecraft exista o lume complet deschisa, patrat cu patrat la voia utilizatorului, poti face ce vrei.
De ce functioneaza prost pe calculatoare decente ? JAVA. De ce nu se rescrie in altceva ? Fiindca jocul are succes asa cum e. |
#18
Posted 22 June 2013 - 15:19
mateiuli, on 22 iunie 2013 - 13:18, said:
@RomanianAngel Casa aia e reprezentata ca un obiect simplu. O simpla forma, cubica, ce are o textura aplicata. La fel si podeaua si celelalte obiecte din cadru. Au niste coordonate pe care placa video stie sa le interpreteze si sa afiseze pe ecran ce trebuie. NU CONTEAZA ca ai o casa mare, imensa, sau una mica, cat o cutie de chibrituri, intr-un joc, atata timp cat e exact acelasi obiect 3D, cu aceleasi texturi, cu acelasi numar de poligoane, etc... TOT ATATA ocupa in memorie! Lasa-ti frate ca nu inteleg despre ce vorbest . Edited by echo3, 22 June 2013 - 15:20. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users