minecraft...de ce?
Last Updated: Jul 19 2014 17:53, Started by
alexdobre
, Jun 22 2013 12:54
·
0
#19
Posted 22 June 2013 - 15:49
Eu l-am dezinstalat rapid... cand incepe sa-ti sacadeze pe un I7 cu 8GB Ram, inseamna ca e o problema!
|
#20
Posted 22 June 2013 - 22:28
Performantele slabe, bineinteles, sunt date si de Java. Probabil, daca Notch l-ar fi facut in c++, care e un limbaj low level, era mult mai rapid, dar si Java are avantajele ei.
Edited by mateiuli, 22 June 2013 - 22:28. |
#21
Posted 23 June 2013 - 01:00
Pe lângă faptul ca jocul e scris in JAVA si ca nu e optimizat bine, lumea in care se desfășoară jocul este infinita si se genereaza o parte noua in momentul cand te misti am încercat acum vreo luna sa merg înainte in joc, in zbor cat de repede pot sa vad daca gasesc capătul mapei si după vreo 3 ore de mers continuu n-am dat de nimic.... Peste tot lucruri noi. In joc ai anotimpuri in funcție de zona in care te afli... Ai iarna mereu in anumite zone de ex. Daca esti într-o zona normala si stai mult timp acolo o sa vezi ca vine si iarna si vara + ca poti modifica totul.
Problemele jocului ar putea fi din aceste cauze insa e posibil sa fie si de la versiunea jocului pe care o folosiți/folosim. Eu de exemplu nu am probleme in joc, rulează perfect ori ce ar fi, la cerintele maxime + moduri insa se incalzeste laptopul destul de tare pt ca e procesorul solicitat, si totuși e i7, am 8 gb ram placa video de 512 mb dedicată 4gb integrată sau ceva de genu... Nu stiu exact cum e cu memoria video... Pc afiseaza 4000 si cv de mb dar eu stiu ca are de 512. CRED CA DEPINDE DE VERSIUNEA JOCULUI Incercati versiunea 1.43 fara mod-uri am prieteni care rulează fara probleme pe configuratii gen 1 gb ram si procesoare vechi de 10 ani de 1,8-2,2 GHZ |
#22
Posted 12 July 2013 - 13:42
Uitati-va si voi in %appdata% ----> .minecraft ------> bin ------> minecraft.jar (deschideti cu WinRAR) si vedeti tot mob,title, etc. cate au trebuit pt un joc asa de bun. Si totul se regenereaza nu gasesti capatul planetei
|
#23
Posted 12 July 2013 - 13:59
Nu sunt specialist,dar bănuiesc că dacă sunt zeci de mii de cuburi care au texturi si sunt incărcate în permaneță,și mai ales când te deplasezi consumă resurse,plus enșpele mi de creaturi care sunt spawn-ate noapte, plus că spre deosebire de alte jocuri gen crysis 2 tu nu poti săpa în clădiri,dincolo de textura clădirii e gol,dar în minecraft sunt cuburi.
Nu cred că jocul are grafica din cauza că nu aveau din ce alege,ci mai degrabă din dorința de a economisi resurse,nu vreau să-mi imaginez cât consuma dacă era făcut într-un motor grafic modern. |
#24
Posted 12 July 2013 - 14:03
spumi, on 12 iulie 2013 - 13:59, said:
Nu sunt specialist,dar bănuiesc că dacă sunt zeci de mii de cuburi care au texturi si sunt incărcate în permaneță,și mai ales când te deplasezi consumă resurse,plus enșpele mi de creaturi care sunt spawn-ate noapte, plus că spre deosebire de alte jocuri gen crysis 2 tu nu poti săpa în clădiri,dincolo de textura clădirii e gol,dar în minecraft sunt cuburi. Nu cred că jocul are grafica din cauza că nu aveau din ce alege,ci mai degrabă din dorința de a economisi resurse,nu vreau să-mi imaginez cât consuma dacă era făcut într-un motor grafic modern. |
#25
Posted 12 July 2013 - 14:08
#26
Posted 12 July 2013 - 14:11
#27
Posted 13 July 2013 - 03:30
Ideea e simplă. Silent Hill pe Playstation schimbă vreo 2-3 personaje în prim plan și câțiva monștrii. În rest totul e o simplă încăcrcare a unor imagini statice pentru tot mediul în care se desfășoară jocul. În schimb un Minecraft are zeci de chestii care sunt simulate de la monștrii la alți jucători, la modificări ale terenului și până la simularea simplă dar periodică a creșterii plantelor. Asta pe lângă faptul că mai toată diferența vizuală în favoarea lui Silent Hill este în dimensiunea texturilor care îmbracă obiectele.
Poți să pui texturi care arată bine și sunt mai mari dacă știi dinainte cum se îmbină elementele din scenele randate și nu se modifică decât 3-4 chestii mari pe ecran de la un moment la altul al unei scene. Ai de exemplu vreo 20-40 de texturi care sunt folosite pentru tot ce se afișează pe ecran în Silent Hill fără să faci modificări gen refă locurile unde se afișează texturile, pe când în Miecraft ai mult mai multe chestii de umplut cu texturi și nici nu știi dinainte unde o să fie. Am eliminat un bloc? Refă structura geometrică și texturile întainte de randare. Am pus o nouă torță pe perete? Refă și configurarea luminilor care trebuie mai apoi să schimbe culorile texturilor. Și nici nu știi dinainte care sunt texturile care trebuie luminate. Pentru Silent Hill pe Playstation 1 dacă vrei să luminezi cu o lanternă vezi dacă un punct e luminat sau nu și citești din memorie culoarea texturilor care e precalculată. Astfel în zona neluminată citești o valoare dintr-un loc în memorie, iar în zona luminată schimbi locul din memorie de unde citești. Nu mai stai să faci calcule în timp real ca Minecraft pe namilele de calculatoare din prezent. Că stai o oră pe PS1 să randezi în timp real 5 secunde de Silent Hill cu luminozitate statică ca în implementarea cu care s-a vândut jocul. Concluzia: dacă iei un șahist și îl pui drept în postura de general care trebuie să știe de cum să conduci oameni, cum să pui logistică la punct, cum să folosești zeci sau sute de tipuri de combinații de soldați și arme pe un câmp de luptă, nu obții un strateg militar înnăscut. |
#28
Posted 15 July 2013 - 00:17
DeuxEx, on 22 iunie 2013 - 15:49, said:
Eu l-am dezinstalat rapid... cand incepe sa-ti sacadeze pe un I7 cu 8GB Ram, inseamna ca e o problema! La jocuri conteaza placa video mai mult MatiocaFelician, on 12 iulie 2013 - 13:42, said:
Uitati-va si voi in %appdata% ----> .minecraft ------> bin ------> minecraft.jar (deschideti cu WinRAR) si vedeti tot mob,title, etc. cate au trebuit pt un joc asa de bun. Si totul se regenereaza nu gasesti capatul planetei Si in minecraft pamantul e tot rotund daca stiu bine |
|
#30
Posted 23 July 2013 - 21:02
Nu toti sunt facuti pentru astfel de jocuri. Stiu de exemplu persoane ce mananca pe paine RTS-uri si TBS-uri, dar nu sufera deloc FPS-urile.
Sau eu nu sufar RTS-urile dar prefer orice joc FPS, adventure sau action. |
#31
Posted 24 July 2013 - 08:51
Mie sa nu-mi placa FPS-urile? Sunt preferatele mele! Dar Minecraft nu e shooter. E first-person adventure mai degraba.
Si din contra: eu le am cu RTS/TBS-urile precum parintele cu mitraliera. Am intrat in joc si am facut o casa la inaltime si una subterana. Apoi mai aveam doar sa ma plimb prin ele. Nu mai aveam ce sa fac. M-am plictisit si l-am sters. Palpitant la el e ca poti face harti din alte jocuri. Pacat ca nu au pus mai multe texturi la cuburi, ca altul era jocul. Pai astfel puteai imita orice harta doreai. |
#32
Posted 12 October 2013 - 22:54
Nu puteti spune ca minecraft e porcarie curata eu sunt un bun programator pentru el stiu sa fac bine editari din el moduri si e foarte greu dar merita
|
#33
Posted 10 January 2014 - 23:10
In Minecraft nu sunt zeci de mii de cuburi ci miliarde.
Ca sa intelegeti ca nu debitez prostii, Mincraft are trei ''coordonate''x - functioneaza ca linia nord - sud, cu cat mergi mai mult spre nord cu atat creste valoarea cordonatei si scade daca o iei spre sud, la fel si cu coordonata z- linia vest est si y - adancimea. In minecraft exista asa numitele chunk-uri care reprezinta o portiune de teren egala cu suprafata unui patrat de teren cu latura de 64 cuburi. Acum sa facem niste calcule , (64*64)*64 = ? . Paranteza reprezinta suprafata patratului si inmultirea suprafetei cu numarul de layere de blocuri aflam cate blocuri sunt intr-un chunk. In minecraft SP poti ajunge pana la 32.000.000 x si z de la -32.000.000 x si z. pardon, nu exista miliarde ci mult mai mult. Vad ca sunt barosani cu i7 8gb ram and shit care se plang de optimizarea jocului sau altceva, ce-i drept jocul o cam suge la aspectul ala dar daca eu pot juca perfect pe normal cu i3 si 4 gb de ram atunci nu am ce comenta. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users