Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intarzieri mari la deschiderea me...

Lenny Kravitz - TK421

Recomandare router repeater

Unde se poate face o radiografie,...
 bug microsoft store (viteza down...

Memorii RAM cu defect

Recomandare tastatura TKL (Buget:...

De unde pot descarca ROG Armoury ...
 Aur ieftin?

Boloboc digital

Intarziere turnare sapa peste ipat

Intrebare toyota prius
 Recomandare Placa Video

Mai exista in tara canale de tip ...

Huawei Freebuds 5i vs OPPO Enco A...

De ce pestele si fructele de mare...
 

Mazda CX5 - new Zoom-Zoom in town

- - - - -
  • Please log in to reply
268 replies to this topic

#253
ovidiupatronu

ovidiupatronu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 06.02.2004
Am facut revizia de 3 ani la aproximativ 33.000 km la BDT. Ulei Dexelia 5W30, filtru ulei, iar suplimentar am solicitat curatarea si gresarea suprafetelor de contact dintre etrier si placute si pe fata si pe spate. Operatiunea se pare ca nu e inclusa in operatiunile de mentenanta standard si am fost taxat cu 0,9 ore manopera pentru ea. Momentan franarea mi se pare mai zgomotoasa, cel putin pe spate. In total m-a costat 584 de lei cu tot cu reducerea de membru al Asociatiei Club Mazda (10% piese, 12 % manopera). Filtrele de aer si polen le-am schimbat eu cu o zi inainte, cumparate online, m-au costat ~100 lei.

#254
ovidiupatronu

ovidiupatronu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 06.02.2004
Ma apropii de 40.000 km. Ce s-a mai intamplat in ultima vreme ?
- Chiar la iesirea din garantie am mers la service pentru a remedia problema cu vibratia oglinzilor la viteze mari. S-au schimbat carcasele exterioare cu totul si s-a introdus o ranforsare in usa soferului. Nu am apucat inca sa testez eficienta TSB-ului, insa as dori sa multumesc cu aceasta ocazie lui Bogdan si lui Stefan de la BDT Unirii, cat si dlui Basamac pentru amabilitate.
- Dupa Sf. Ion am avut ghinionul sa-mi iasa pe A2 un caine in fata dintre separatoarele de sens, chiar cand depaseam o duba pe B2. Am reusit sa reduc viteza si sa trag usor de volan, insa tot l-am prins cu lateralul barii fata, spargandu-mi o portiune de ~ 15 cm din fusta barii fata (cainele a scapat cu bine din ce-am vazut).
- Am rezolvat problema pe CASCO (a trebuit inlocuita toata bara fata, fiind dintr-o singura bucata), tot la BDT Splai, insa rezultatul nu e tocmai multumitor. Nuanta are o tenta usor mai deschisa, fapt ce se observa indeosebi in soare la o privire mai tenta si au aparut doua zgarieturi pe plasticele adiacente barii fata ce nu erau prezente la intrarea in service. Spalarea facuta dupa vopsire mi-a lasat si niste urme de stergere pe restul masinii, insa le voi remedia la primavara printr-o usoara corectie abraziva.

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   181.47K   103 downloads
  • Attached File  2.jpg   199.17K   120 downloads
  • Attached File  3.jpg   231.83K   120 downloads
  • Attached File  4.jpg   220K   119 downloads


#255
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,481
  • Înscris: 14.04.2002
So.. imi mentin parerea (nu) buna.
La peste 4000rpm dadea mesaj check engine. Mers la service, raspun clasic: motorina in ulei ca s-a mers mult in oras subturat (Cutie automata, subturat nu se poate). Schimbat ulei (teoretic contracost) si dupa scandal la Mazda Romania guess what? Avem buletin de service ca daca face asa sunt probleme pe injectoare. Asadar stat 1 luna in service si schimbat mai multe repere, reschimbat uleiul. Acum nu mai am consum peste 8,5 in oras.

#256
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,481
  • Înscris: 14.04.2002
Revizia de 2 ani. Schimbat si placutele fata. 20.000km. 1300lei fara ulei si FU. Schimbat filtru habitaclu, filtru aer, filtru motorina si placute frana fata. 1300lei: HUGE!
Din spusele mecanicului: toate 2.2 au probleme cu motoarele: pica in draci, incl ax cu came. :(

#257
stormbrain

stormbrain

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 20.09.2010
Salut,
Daca autorul si restul posesorilor mai sunt activi.
Sotia are 6 2018, 2.2, Takumi automata. Mie nu imi mai iau masina noua repede, ultima dupa ce a iesit din garantie are un deviz cat avansul la "prima casa", dar imi trebuie o masina relativ ieftina si CX-5, din 2012 - 2015, se cam incadreaza.
Problema e ca nu prea gasesc benzina. Drumul meu obisnuit e 20 km si daca intervine schimbare de program/copii etc pot sa ajung la 80. Poate un we in care destinatia e pe vreun drum neasfaltat cam atat. Masina de concediu si deplasari in afara avem deja.
Trebuie sa iau tot automata daca trebuie sa schimbam masinile. Am vazut ceva scris cu ax/came etc si nu stiu cat de serios sa iau aceasta avertizare. Dealerul cu care lucrez are un exemplar Revolution 2.2 cu 140000 km provenit de la buy-back rulat in zona si un GLK, mai vechi cu 5 ani, nu am fost sa le vad. O sa merg zilele urmatoare dar ma documentez. Garantia e mica, un an fara limita de km.
Voi daca ar fi sa mai cumparati ...?
Ati pastrat atat de mult exemplarele voastre?

#258
andrey23

andrey23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 11.07.2007
Se poate rupe lanțul de la pompa ulei si ii crapă motorul.

#259
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Un coleg si-a luat CX5 2.2. S-a rupt lantul la pompa de ulei si reparatia l-a ajuns 2500 euro (nu in reprezentanta dar nici intr-un garaj la colt de bloc). A luat masina in Iunie 2018 cu 11.800 si a vandut-o in Septembrie cu acelasi pret.

Edited by paul_kelso, 13 February 2019 - 14:45.


#260
G2ubogdan

G2ubogdan

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 01.01.2019
Și garanția unde e în cazurile astea?

#261
andrey23

andrey23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 11.07.2007
Am fost foarte norocos si s-a rupat la 2 luni dupa terminarea garanției mașinii, deci dealer-ul si-a cerut scuze si cam asta e 😂

#262
stormbrain

stormbrain

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 20.09.2010
Am patit, la 3 luni dupa iesirea din garantie la Insignia.

#263
gooagle

gooagle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 01.05.2010
Salut.
Avand in vedere ultimele postari sa inteleg ca este de preferat un cx-5 pe benzina de 2.0L care consuma 14L/100km in oras (de 2.5L nu am vazut) decat un diesel de 2.2L care consuma 8L/100km in conditii similare daca nu vreau sa ajung la service pentru chestii majore .. deci o decizie grea de luat nu? Posted Image
Stie cineva daca motoarele diesel de la Mazda de pe cx-5 din 2014 pana azi sunt Ford sau nu?

Edited by gooagle, 15 February 2019 - 19:07.


#264
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,152
  • Înscris: 05.08.2005
Nu mai e nimic Ford pe Mazda de ceva ani, motorul e dezvoltat inhouse de ei.

Motorul de 2.0 nu consuma atata in oras, erau cativa utilizatori si aveau in medie intre 8-10 in oras.  Media pe 357 de masini e 8.00:)

https://www.spritmon...000&powerunit=2
Problema de la 2.2 s-a rezolvat, de prin 2016-2017 parca, poate si mai devreme, dar nu mai stiu exact cu ocazia faceliftului.

#265
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 02.02.2007
Japoneze fiabile...  Japoneze se iau cu motor pe benzina și gata.

#266
gooagle

gooagle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 01.05.2010
consumurile la care faceam referire sunt cele inregistrate de mine pe masinini de testdrive de la radacini acum doua saptamani, dupa o ora de mers am resetat computerele de bord si am mers lejer in oras cam 3-4km pe acelasi traseu, 2-3 opriri medie 40km/ora ...

#267
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,758
  • Înscris: 02.10.2009
Schimbat vechea CX-5 GT 2.5 AWG/AT(modelul de top plus cam toate optionalele) model 2015 pe una noua 2019, acelasi GT.
Nici o problema in decurs de 5 ani fara 3 luni la masina anterioara, cat de mica, doar mers la schimb ulei si revizia programata. 85.000 km, majoritate urban (dar urban mai lejer, nu se pune comparatie cu urban romanesc)

Asta noua e mult mai bine facuta, mai silentioasa si mai "desteapta".
Cu toate astea, o problema pe care sper sa o rezolv: la temperaturi scazute (ceea ce aici inseamna doar mai jos de minus 15 :D ) apare o bataie dedesubt cand se trece peste un hop mai abrupt (groapa mica sau umflatura in carosabil), lovitura ca si cand suspensia loveste un limitator, e un "pac" sec.  Am fost la dealer si a am spus ca "bate" uneori, etc si a zis "Cand e frig?", deci stiau ei despre ce e vorba; am auzit ca ar fi nu stiu ce care ci-ca ingheata (??) si de fapt bataia e de la suportul motor. Nu cred, dar voi vedea. La masinile vechi avute CX-5 nu s-a intamplat niciodata.
Cand e mai cald, adica numai cateva grade sub zero nu se aude bataia. Altfel mersul e impecabil.

#268
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Ce înseamnă ci-ca?

#269
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,758
  • Înscris: 02.10.2009
Cica: se aude ca, se zice ca, se pare ca... sau unul isi da cu parerea si altul reproduce cea ce a spus primul, cu indoiala insa.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate