Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mazda CX5 - new Zoom-Zoom in town
Last Updated: Feb 25 2019 22:08, Started by
ovidiupatronu
, Jun 04 2013 13:09
·
0
#253
Posted 29 September 2015 - 21:10
Am facut revizia de 3 ani la aproximativ 33.000 km la BDT. Ulei Dexelia 5W30, filtru ulei, iar suplimentar am solicitat curatarea si gresarea suprafetelor de contact dintre etrier si placute si pe fata si pe spate. Operatiunea se pare ca nu e inclusa in operatiunile de mentenanta standard si am fost taxat cu 0,9 ore manopera pentru ea. Momentan franarea mi se pare mai zgomotoasa, cel putin pe spate. In total m-a costat 584 de lei cu tot cu reducerea de membru al Asociatiei Club Mazda (10% piese, 12 % manopera). Filtrele de aer si polen le-am schimbat eu cu o zi inainte, cumparate online, m-au costat ~100 lei.
|
#254
Posted 29 January 2016 - 15:09
Ma apropii de 40.000 km. Ce s-a mai intamplat in ultima vreme ?
- Chiar la iesirea din garantie am mers la service pentru a remedia problema cu vibratia oglinzilor la viteze mari. S-au schimbat carcasele exterioare cu totul si s-a introdus o ranforsare in usa soferului. Nu am apucat inca sa testez eficienta TSB-ului, insa as dori sa multumesc cu aceasta ocazie lui Bogdan si lui Stefan de la BDT Unirii, cat si dlui Basamac pentru amabilitate. - Dupa Sf. Ion am avut ghinionul sa-mi iasa pe A2 un caine in fata dintre separatoarele de sens, chiar cand depaseam o duba pe B2. Am reusit sa reduc viteza si sa trag usor de volan, insa tot l-am prins cu lateralul barii fata, spargandu-mi o portiune de ~ 15 cm din fusta barii fata (cainele a scapat cu bine din ce-am vazut). - Am rezolvat problema pe CASCO (a trebuit inlocuita toata bara fata, fiind dintr-o singura bucata), tot la BDT Splai, insa rezultatul nu e tocmai multumitor. Nuanta are o tenta usor mai deschisa, fapt ce se observa indeosebi in soare la o privire mai tenta si au aparut doua zgarieturi pe plasticele adiacente barii fata ce nu erau prezente la intrarea in service. Spalarea facuta dupa vopsire mi-a lasat si niste urme de stergere pe restul masinii, insa le voi remedia la primavara printr-o usoara corectie abraziva. Attached Files |
#255
Posted 08 April 2016 - 21:41
So.. imi mentin parerea (nu) buna.
La peste 4000rpm dadea mesaj check engine. Mers la service, raspun clasic: motorina in ulei ca s-a mers mult in oras subturat (Cutie automata, subturat nu se poate). Schimbat ulei (teoretic contracost) si dupa scandal la Mazda Romania guess what? Avem buletin de service ca daca face asa sunt probleme pe injectoare. Asadar stat 1 luna in service si schimbat mai multe repere, reschimbat uleiul. Acum nu mai am consum peste 8,5 in oras. |
#256
Posted 09 June 2016 - 11:53
Revizia de 2 ani. Schimbat si placutele fata. 20.000km. 1300lei fara ulei si FU. Schimbat filtru habitaclu, filtru aer, filtru motorina si placute frana fata. 1300lei: HUGE!
Din spusele mecanicului: toate 2.2 au probleme cu motoarele: pica in draci, incl ax cu came. |
#257
Posted 12 February 2019 - 18:20
Salut,
Daca autorul si restul posesorilor mai sunt activi. Sotia are 6 2018, 2.2, Takumi automata. Mie nu imi mai iau masina noua repede, ultima dupa ce a iesit din garantie are un deviz cat avansul la "prima casa", dar imi trebuie o masina relativ ieftina si CX-5, din 2012 - 2015, se cam incadreaza. Problema e ca nu prea gasesc benzina. Drumul meu obisnuit e 20 km si daca intervine schimbare de program/copii etc pot sa ajung la 80. Poate un we in care destinatia e pe vreun drum neasfaltat cam atat. Masina de concediu si deplasari in afara avem deja. Trebuie sa iau tot automata daca trebuie sa schimbam masinile. Am vazut ceva scris cu ax/came etc si nu stiu cat de serios sa iau aceasta avertizare. Dealerul cu care lucrez are un exemplar Revolution 2.2 cu 140000 km provenit de la buy-back rulat in zona si un GLK, mai vechi cu 5 ani, nu am fost sa le vad. O sa merg zilele urmatoare dar ma documentez. Garantia e mica, un an fara limita de km. Voi daca ar fi sa mai cumparati ...? Ati pastrat atat de mult exemplarele voastre? |
#258
Posted 12 February 2019 - 22:45
Se poate rupe lanțul de la pompa ulei si ii crapă motorul.
|
#259
Posted 13 February 2019 - 14:44
Un coleg si-a luat CX5 2.2. S-a rupt lantul la pompa de ulei si reparatia l-a ajuns 2500 euro (nu in reprezentanta dar nici intr-un garaj la colt de bloc). A luat masina in Iunie 2018 cu 11.800 si a vandut-o in Septembrie cu acelasi pret.
Edited by paul_kelso, 13 February 2019 - 14:45. |
#261
Posted 13 February 2019 - 18:22
Am fost foarte norocos si s-a rupat la 2 luni dupa terminarea garanției mașinii, deci dealer-ul si-a cerut scuze si cam asta e 😂
|
#263
Posted 15 February 2019 - 19:07
Salut.
Avand in vedere ultimele postari sa inteleg ca este de preferat un cx-5 pe benzina de 2.0L care consuma 14L/100km in oras (de 2.5L nu am vazut) decat un diesel de 2.2L care consuma 8L/100km in conditii similare daca nu vreau sa ajung la service pentru chestii majore .. deci o decizie grea de luat nu? Stie cineva daca motoarele diesel de la Mazda de pe cx-5 din 2014 pana azi sunt Ford sau nu? Edited by gooagle, 15 February 2019 - 19:07. |
#264
Posted 15 February 2019 - 20:22
Nu mai e nimic Ford pe Mazda de ceva ani, motorul e dezvoltat inhouse de ei.
Motorul de 2.0 nu consuma atata in oras, erau cativa utilizatori si aveau in medie intre 8-10 in oras. Media pe 357 de masini e 8.00:) https://www.spritmon...000&powerunit=2 Problema de la 2.2 s-a rezolvat, de prin 2016-2017 parca, poate si mai devreme, dar nu mai stiu exact cu ocazia faceliftului. |
#265
Posted 15 February 2019 - 22:35
Japoneze fiabile... Japoneze se iau cu motor pe benzina și gata.
|
#266
Posted 16 February 2019 - 09:55
consumurile la care faceam referire sunt cele inregistrate de mine pe masinini de testdrive de la radacini acum doua saptamani, dupa o ora de mers am resetat computerele de bord si am mers lejer in oras cam 3-4km pe acelasi traseu, 2-3 opriri medie 40km/ora ...
|
#267
Posted 25 February 2019 - 04:08
Schimbat vechea CX-5 GT 2.5 AWG/AT(modelul de top plus cam toate optionalele) model 2015 pe una noua 2019, acelasi GT.
Nici o problema in decurs de 5 ani fara 3 luni la masina anterioara, cat de mica, doar mers la schimb ulei si revizia programata. 85.000 km, majoritate urban (dar urban mai lejer, nu se pune comparatie cu urban romanesc) Asta noua e mult mai bine facuta, mai silentioasa si mai "desteapta". Cu toate astea, o problema pe care sper sa o rezolv: la temperaturi scazute (ceea ce aici inseamna doar mai jos de minus 15 ) apare o bataie dedesubt cand se trece peste un hop mai abrupt (groapa mica sau umflatura in carosabil), lovitura ca si cand suspensia loveste un limitator, e un "pac" sec. Am fost la dealer si a am spus ca "bate" uneori, etc si a zis "Cand e frig?", deci stiau ei despre ce e vorba; am auzit ca ar fi nu stiu ce care ci-ca ingheata (??) si de fapt bataia e de la suportul motor. Nu cred, dar voi vedea. La masinile vechi avute CX-5 nu s-a intamplat niciodata. Cand e mai cald, adica numai cateva grade sub zero nu se aude bataia. Altfel mersul e impecabil. |
|
#269
Posted 25 February 2019 - 22:08
Cica: se aude ca, se zice ca, se pare ca... sau unul isi da cu parerea si altul reproduce cea ce a spus primul, cu indoiala insa.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users