Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ulei 2T in motorina - idei pro/contra, dar argumentate
Last Updated: Feb 15 2022 12:19, Started by
curentelectric
, Feb 20 2013 23:22
·
0
#739
Posted 23 November 2018 - 13:02
Am citit si eu despre el, este foarte tentant, dar din pacate nu l-am gasit in Romania. La achizitionare din Germania, pretul transportului este prohibitiv (pentru un bidon de 5 l, curieratul costa 41 EUR...). L-am mai vazut si pe site-uri din Polonia, dar fara livrare in tara noastra.
|
#740
Posted 23 November 2018 - 13:09
#741
Posted 23 November 2018 - 13:36
Nu trage mai bine, în schimb sunetul este fin, în sarcină nu are nici un zgomot parazit, corecțiile sunt wow și am senzația că va prelungi intervalul dintre regenerari și mai mult. Adică e făcut special pentru diesel.
|
#742
Posted 23 November 2018 - 13:39
...daca nu trage mai bine, atunci nu ma intere'
Stiu ca sta @vinciun la panda sa ne prinda cu declaratii ca "trage mai bine" si apoi sa ne ceara socoteala si dovezi filmate... (sper ca se stie de gluma ) |
#743
Posted 23 November 2018 - 13:58
Nu mă interesează să tragă mai bine, folosesc oricum un produs în completare. Fiecare își cunoaște prioritățile și știe ce vrea de la mașină. Iar informațiile nu le dau special pentru tine @ncu, mai sunt și alți colegi care urmăresc subiectul.
|
#744
Posted 23 November 2018 - 14:37
Da ceva detalii despre corectii, te rog.
Eu nu caut vreun produs care sa creasca puterea. Daca masina functioneaza cum trebuie nu cred ca poti mari puterea cu ulei in motorina. Daca era asa simplu se stia demult. Mie imi promit 40 de cai in plus cu o reprogramare motor, cica motorul e mare si este de unde. Dar eu vreau sa lucreze cat mai aproape de nou. Asta inseamna puterea care trebuie sa o aiba, consum redus de carburant, rafinament si fiabilitate. Edited by vinciun, 23 November 2018 - 14:37. |
#745
Posted 23 November 2018 - 15:13
TLGTLC, on 23 noiembrie 2018 - 13:58, said:
Nu mă interesează să tragă mai bine, folosesc oricum un produs în completare. Fiecare își cunoaște prioritățile și știe ce vrea de la mașină. Iar informațiile nu le dau special pentru tine @ncu, mai sunt și alți colegi care urmăresc subiectul. vinciun, on 23 noiembrie 2018 - 14:37, said:
Mie imi promit 40 de cai in plus cu o reprogramare motor, cica motorul e mare si este de unde. Dar eu vreau sa lucreze cat mai aproape de nou. Asta inseamna puterea care trebuie sa o aiba, consum redus de carburant, rafinament si fiabilitate. Iti si promit si ii si poti obtine de la un diesel dar ok, am inteles dorintele tale. Pacat totusi.... Edited by ncu, 23 November 2018 - 15:13. |
#746
Posted 23 November 2018 - 15:17
De ce e pacat? Sunt ochi si urechi!
Nu scriu cu scop de a contrazice. Doar penteu informare. |
#747
Posted 23 November 2018 - 15:35
Nu vad nici un motiv pt care sa nu faci o schimbare de soft cu crestere putere si cuplu pana la un nivel safe, evident, altul de cel legat al hartiilor (poate in Franta altfel functioneaza chestiile astea)
Daca pui un soft in regula vei beneficia de fix aceleasi cerinte ce le-ai amintit cu o singura specificatie la consum - va fi acelasi daca vei continua sa exploatezi masina in aceeasi maniera. Cum "te-ai dat la ea", cum normal ca si consumul zboara. Nu trebuie sa forjalesti masina pt ca i-ai schimbat softul dar nu strica sa ai o rezerva de putere cand te vezi in situatii limita. Primul efect ce l-am simtit (offff, iar vorbesc cu simtaminte ! ) dupa inlocuirea softului a fost ca mi-a disparut lag-ul de pe acceleratie (sau ma rog, a devenit insesizabil) ...si asta m-a facut cel mai fericit ! Aproape ca nu-mi mai pasa daca masina "va mere' mai tare" vazand cat de promt si elastic a devenit motorul. Chiar ma intrebam de ce GM a livrat pietei un motoras oarecum ok dar in principiu cu un mers mizerabil si gatuit la 75 CP... |
#749
Posted 23 November 2018 - 16:51
vinciun, on 23 noiembrie 2018 - 16:40, said:
Nu au crescut vibratiile si sunetul? Ba da dar in casa. La nevasta. Nu s-a intamplat absolut nimic diferit, cum a fost masina inainte asa a fost si dupa - nici fum, nici sound marit, nici vibratii in plus, nici probleme de pornit sau orice altceva. Se modifica doar consumul daca ai chef de nebuneli dar daca continui sa mergi ca inainte, nu se modifica nici ala. Cred ca aici e partea cea mai grea - sa te abti sa-i dai in freza cand o vezi ca pur si simplu "si-o cere". In rest absolut nimic. Eu abia acum dupa vreo 4 ani incep sa ma mai cumintesc dar am tras urat de masina ...si n-a crapat nici blocul, nici pistoanele, nici ambreiajul, planetarele sau alte piese. N-a consumat ulei nici inainte, nu consuma nici acum. Am spus ca schimbarea softului mi-a adus fericirea de a scapa de lag-ul pe acceleratie (2 ani m-am chinuit sa scot pauza aia de 1-2-3 secunde si n-am reusit !) dar mi-a mai rezolvat o treaba. Ma confruntam cu eterna problema diesel - la rece tragea cumva dar dupa ce se incalzea devenea puturoasa. Ce sa-ti povestesc ce inseamna 75 CP dar si aia puturosi ! Radeau pe langa mine loganistii de 1.4 MPI. Restul de mici problemute (ce le aveam si inainte - sound, vibratii) le-am mai cizelat din ulei 2T, inlocuit toti 4 suportii motor, etc, etc Azi sa-mi iau un diesel, in secunda 2 tot acum seara l-as suna pe tuner sa-mi faca inlocuirea softului PS - uneori simt ca nu-mi prea ajung franele dar inca totusi cred ca "se incadreaza". Am fost la dezmembrari sa cumpar o punte completa cu discuri (eu am tamburi spate) dar mi-a cerut ala 800 lei ...si am renuntat. Edited by ncu, 23 November 2018 - 16:56. |
#750
Posted 23 November 2018 - 19:00
@vinciun am un sistem de injecție foarte problematic, despre injectoarele de 1.6 tdi sunt zeci de pagini pe toate forumurile mărcii. Cu ulei 2t sau alte combinații de aditivi am reușit să duc corecțiile în zona 0,2-0,3, cu motorină chioară stând frecvent în zona de 0,7-0,8 în condițiile în care maxim admis este 0,9 la acest model de injectoare.
Acum văd că sunt în zona de 0,1 și se simte și după modul în care toarce. Duminica îmi fac timp și fac o diagnoză să văd dpf-ul ce zice. Azi am mai adunat 400 km și acum am 800 de când am început să îl folosesc. |
#751
Posted 23 November 2018 - 23:09
#753
Posted 24 November 2018 - 04:23
Incredibil ca lumea inca mai foloseste solutii de acum 20 ani la motoare moderne . Pentru baietii cu dpf si catalizator , ce credeti ca le face uleiul ala ars ? Trebuie sa treaca si el pe undeva inainte sa iasa pe evacuare nu ? Ca doar nu o arde 100%.
|
|
#754
Posted 24 November 2018 - 09:17
Recunosc ca nu sunt expert in motoare/uleiuri si am inceput sa utilizez ulei 2T citind acest forum(am cca 300 km urbani de cand folosesc 2T). Pana sa ajunga sa fie ars, cei 5ml ulei 2T / litrul de motorina traverseaza si alte sisteme/componente ale motorului si probabil de acolo si beneficiile ultilizarii acestuia. DPF-ul si catalizatorul oricum sunt concepute sa elimine rezidurile gazelor de evacuare si am inteles ca oricum pe timpul verii motorina de la pompe este deja 'aditivata' cu o cantitate de biodiesel. Pana acum, in cazul meu, am remarcat ca motorul este mai silentios dupa pornirea la rece si voi continua sa utilizez ulei 2T
|
#755
Posted 24 November 2018 - 09:23
ct10dre, on 24 noiembrie 2018 - 04:23, said:
Incredibil ca lumea inca mai foloseste solutii de acum 20 ani la motoare moderne . Pentru baietii cu dpf si catalizator , ce credeti ca le face uleiul ala ars ? Trebuie sa treaca si el pe undeva inainte sa iasa pe evacuare nu ? Ca doar nu o arde 100%. Dar tu ce crezi ca le face? Dupa cum incepi cu "Incredibil ca lumea inca mai foloseste ..." si "baietii cu dpf si catalizator" ar trebui sa fii extrem de familiarizat cu subiectul asta. Impartaseste-ne din vasta ta experienta cu uleiul 2T in motorina. Scoate-ti colegii de forum din bezna necunoasterii... Edited by paultt, 24 November 2018 - 09:24. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users