Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ulei 2T in motorina - idei pro/contra, dar argumentate
#775
Posted 05 December 2018 - 23:54
Nu există decât http://www.ctr-motor...c-bc0e1eda7ff3/
Mie mi l-a cumpărat cineva care lucrează în Germania și mi l-a adus în România. La preț s-a mai adăugat transportul până în localitatea unde locuiește persoana care mi l-a adus. Mai de mult am trimis un email în care am întrebat dacă trimit în România și care este costul de transport dar nu am primit nici un răspuns. Deci tot cu cineva care are treabă în Germania se poate rezolva. Sincer, bate tot ce înseamnă ulei 2t. Mersul catifelat care îl am acum fără nici un ronțăit sau zgomot parazit nu l-am obținut cu nimic. Și LM și Wolf fac treabă bună dar ăsta e cu câteva clase peste ele. |
#776
Posted 06 December 2018 - 00:12
Acel site il gasisem si eu...4 bidoane la 5L 114 euro.
Am incercat sa fac o comanda acum si sa platesc prin Paypal...dar la sfarsit imi spune ca nu s-a gasit metode de transport adecvate. Deci nu trimit in Ro. Nashpa...in Germania n-am pe nimeni. O sa incerc sa vorbesc cu un prieten din Spania...lucreaza pe tir in Spania si frecventeaza toata Europa...stiu ca are prieteni si in Germania....mi-a adus odata ceva de acolo. Sa vedem ce zice.... Edited by RasAlGhul, 06 December 2018 - 00:15. |
#777
Posted 06 December 2018 - 07:38
Am mai citit pe forum-uri din Germania/Austria despre persoane care au incercat sa comande Monzol din afara D (chiar si din Austria) si nu au reusit (acelasi raspuns legat de transport) iar tentativele de a contacta pe e-mail comerciantul au ramas fara raspuns. Am mai vazut ca e disponibil prin Polonia (allegro.pl si olx.pl) dar, la fel, fara livrare in strainatate.
|
#778
Posted 06 December 2018 - 18:14
S-a oferit cineva sa-mi aduca Monzol. Aduce orice cantitate se doreste...transportul este destul de scump. Ajunge bidonul la 40 euro cu tot cu transport. Zici ca Germania este in China....si din China e mai ieftin transportul. 1l de Monzol iese cam la pretul unui litru de Lm 1052. Tipul este de incredere...nu mi-a cerut niciun ban avans...,,plata o fac la ridicarea uleiului.
Am comandat 3 bidoane.....sa vedem ce stie sa faca. Trei bidoane am pentru o perioada destul de lunga. @TLGTLC...scrie cumva pe bidon ce termen de valabilitate are? Respecti indicatiile de amestec din prospect...sau pui mai mult sau mai putin? Merci. Edited by RasAlGhul, 06 December 2018 - 18:17. |
#779
Posted 06 December 2018 - 19:03
Nu, nu scrie nici un termen de valabilitate. Bidonul însă este de o simplitate...negru cu o simplă etichetă.
Eu am pus și 50 ml la 10 litri de motorină (prea mult pentru mașina mea), și 40 și 30. Acum merg cu 30 și văd că e ok. Am să mai adun kilometri până duminică și fac o diagnoză dar auditiv este foarte bine la 30 ml la 10 litri de motorină. Știi că eu am cr cu injectoarele care strâmbă din nas dacă pui prea mult. Edited by TLGTLC, 06 December 2018 - 19:24. |
#780
Posted 06 December 2018 - 20:05
TLGTLC, on 06 decembrie 2018 - 19:03, said:
Nu, nu scrie nici un termen de valabilitate. Bidonul însă este de o simplitate...negru cu o simplă etichetă. Eu am pus și 50 ml la 10 litri de motorină (prea mult pentru mașina mea), și 40 și 30. Acum merg cu 30 și văd că e ok. Am să mai adun kilometri până duminică și fac o diagnoză dar auditiv este foarte bine la 30 ml la 10 litri de motorină. Știi că eu am cr cu injectoarele care strâmbă din nas dacă pui prea mult. Azi mi-am schimbat bateria Varta 74 Ah 680 intensitate curent (3 ani vechime), desi incarcata la aparat tine si porneste masina la sfert(diesel 2.0) cu Tudor High Tech 77A, 760 intensitatea curentului de pornire..fratilor s-a schimbat si sunetul motorului..e adevarat ca eu pun 500 ml Wolf 2T la 50-60 litri motorina Efix 55. |
#781
Posted 10 December 2018 - 20:20
Azi m-am pricopsit si eu cu un bidon de Monzol 5C. Din pacate nu prea pot sa-l folosesc imediat...tocmai ce-am alimentat cu cateva zile in urma si am pus 30L de motorina cu 150ml de Shell 2T. Astept sa termin motorina...tare sunt curios de acest Monzol.
Attached FilesEdited by RasAlGhul, 10 December 2018 - 20:22. |
#782
Posted 10 December 2018 - 22:23
O să îmi mai cumpăr un bidon, am deja vreo 1800 km cu el. Părerea mea e că nu au scris nemții degeaba atâta amar de pagini https://www.motor-ta...ff-t623039.html Edited by TLGTLC, 10 December 2018 - 22:23. |
#783
Posted 11 December 2018 - 21:33
Daca cineva,cu ocazia plasarii unei comenzi pentru uz propriu, ar putea adauga un bidon in plus, as incerca si eu Monzol-ul cu mare drag (desi mai am vreo 10l de ulei 2t de 3 feluri... )
|
#785
Posted 21 December 2018 - 08:25
Daca nu aveti pe nimeni in Germania sa va trimita Monzol 5c atunci puteti folosi un mail forwarder cum este mailboxde.com
Solutii exista |
#786
Posted 09 February 2019 - 21:15
Va salut,
Sunt inscris de mult in clubul celor ce pun 2T in motorina dat fiind ca am un diesel commonrail cu injectie Delphi, dar pana acum nu am postat aici. Folosesc de 2 ani ulei Mol (bidon verde sau galben) in proportie de 5 ml la 1 litru de carburant. Nu am sezizat ca motorul e mai silentios, ca EGR-ul e mai curat (ptr. ca nu l-am desfacut niciodata) dar dorm mai linistit noaptea. Prin natura serviciului am o colaborare si cu un service de injectii diesel, oameni cu care, dupa 10 ani de colaborare suntem aproape prieteni. In urma unei discutii pe tema ulei amestec in motorina mi s-a spus ca nu au avut nici o masina care sa fi folosit 2T de noua, dar rau nu are cum sa faca ! Toti pun dupa ce au probleme. si atunci este prea tarziu sau din auzite, la masini cu km multi. Se unge intr-adevar pompa de inalte care face span. Un sistem de injectie contaminat (span extrafin) este aproape imposibil de reparat 100%. Motorina moderna este extrem de uscata iar tendinta fabricantilor de masini este bazata pe principiul societatii de consum. Nici n-au visat ei ca masini cu 5-600.000 de km la bord vor fiunctiona in RO (cumparate cu 260 k, bineinteles). Tot din experienta proprie va spun ca acei multi km sunt principala cauza si bineinteles calitatea carburantului. Ati alimentat de la "revanzatori", PA ! Sunt la a lll-a masina de serviciu, diesel.O ridici cu 8 km si la 300.000 km (5-6 ani) se schimba masina. Am alimentat doar de la un singur brand, avand card doar aici, si nu am avut probleme cu injectia. In general la masini au aparut oarecare probleme dupa 250k. Si stiti bine ca masina de serviciu consuma cel mai putin si merge cel mai repede. Masini care s-au urcat pe borduri, folosite "nemenajate", la care nu am schimbat mare lucru nici la suspensii. N-am schimbat nici ambreiaj la vreo una, si ce va spun e valabil pentru o flota intreaga. Edited by daniellu, 09 February 2019 - 21:15. |
#787
Posted 24 July 2019 - 10:07
Care mai e statusul pe la voi? Am citit topicul si am vazut in magazin LM 1052. Cat sa pun pentru inceput?
|
#788
Posted 25 July 2019 - 08:21
Bursul, on 24 iulie 2019 - 10:07, said:
Care mai e statusul pe la voi? Am citit topicul si am vazut in magazin LM 1052. Cat sa pun pentru inceput? Dat fiind cele menționate, nu mai recomand utilizarea 2t sau dacă se face, micșorarea dozelor (20-30 ml la 10 litri de motorină). |
#789
Posted 25 July 2019 - 09:55
Pai clar ca in dozaj mic. Chestie de intretinere sau mai exact de prevenire. O sa pun la inceput 200 ml la 50 L si am sa observ cum sta treaba. Cumpar de aici din DE, LM1052 si cand ajung in Romania fac plinul, ca acolo am ocazia sa bag cablu pentru o analiza. La intoarcere in DE, mai verific odata sa vad daca s-a schimbat ceva. Oricum, chiar si daca motorul va fi un pic mai silentios, voi fi multumit.
|
|
#790
Posted 25 July 2019 - 19:24
Bursul, on 25 iulie 2019 - 09:55, said:
Cumpar de aici din DE, LM1052 si cand ajung in Romania fac plinul, ca acolo am ocazia sa bag cablu pentru o analiza. La intoarcere in DE, mai verific odata sa vad daca s-a schimbat ceva. Oricum, chiar si daca motorul va fi un pic mai silentios, voi fi multumit. |
#791
Posted 26 July 2019 - 07:26
Nu am apucat sa ma documentez pentru Monzol 5C.
Hmm ... interesant, nu prea mai exista alt site de unde sa cumperi Monzol5C. In caz ca nu mai ajunge la timp, ce se mai baga pe langa LM1052? Pe asta il cumpar de la coltul strazii. Edited by Bursul, 26 July 2019 - 07:34. |
#792
Posted 26 July 2019 - 08:08
Motor-talk.de, oil-club.de și multe alte forumuri. Din Germania se poate lua Addinol mz 406, echivalentul lui 1052 vândut sub brandul Meguin. În România Wolf Synt 2t, Shell Advance VSX 2t sau Mannol 2-takt plus (ăsta e și în Germania). Dacă nu ai dpf oferta este mai bogată dar nu mi-am bătut capul cu ele.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users