Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tractorase facute acasa
Last Updated: Apr 11 2024 11:35, Started by
alexbjorg
, Oct 06 2011 10:37
·
8
#55
Posted 10 February 2012 - 14:05
cautati la rematuri . ARO cu motor de brasov. ecartamentul poate fi micsorat foarte simplu si pe spate se poate folosi o alta fata daca vrei suspensie independenta etc.
Are multe avantaje:cutia de viteze solida,greu-usor,4x4,la motor se poate monta pompa ulei pentru hidraulic si pentru directie,practic trebuie doar modificate pozitiile pieselor nu trebuie adaptari de la un motor la alt model de cutie etc. daca se pastreaza sasiul se muta motorul+cutia+comenzile mai an spate.........continui maine daca va intereseaza |
#56
Posted 10 February 2012 - 17:11
Toate sint idei bune,insa tre sa ai si banii respectivi pentru a achizitiona piesele respective.
Propun un alt proiect care mi-a fost propus prin pm,si un am zis sa continuam pe principa,datorita faptului ca mai multe capete,mai multe idei. Este vorba despre construcit aunei senilate,momentan atit stiu,fara date concrete.Astept si eu sa aflu mai multe amanunte pentru a aavea un punct de inceput,o idee de baza. Va multumesc pentru intelegere si ideile de mai sus. |
#57
Posted 10 February 2012 - 19:05
stefanut23, on 10th February 2012, 14:05, said: cautati la rematuri . ARO cu motor de brasov. ecartamentul poate fi micsorat foarte simplu si pe spate se poate folosi o alta fata daca vrei suspensie independenta etc. Are multe avantaje:cutia de viteze solida,greu-usor,4x4,la motor se poate monta pompa ulei pentru hidraulic si pentru directie,practic trebuie doar modificate pozitiile pieselor nu trebuie adaptari de la un motor la alt model de cutie etc. daca se pastreaza sasiul se muta motorul+cutia+comenzile mai an spate.........continui maine daca va intereseaza |
#58
Posted 11 February 2012 - 19:41
#59
Posted 12 February 2012 - 15:55
Pntru directie de tractoras am gasit posibilitatea asta
jug.jpg 14.4K
135 downloads cu posibilitatea de a fi construita acasa.Problema mea este ca acel "ochi"de care se prinde levierul directiei este sudat ca si corp comun cu tija pe care vine roata.Acea ureche m-ar interesa sa fie sudata de surubul vertical,care sa faca corp comun prin sudura de tija rotii.Roata sa fie deci manevrata prin levier pe deasupra si nu pe la mijlocul rotii,ceva in genul directiei la tractor.
Ce posibilitati am de modifica acest lucru?Idei? In imagine este de fapt nuca,cotul direciei la un kart (din cele de la Casa Pionierilor )si eu vreau sa il adaptez la tractoras. Problema ar fi ca in acest caz levierul este unit cu bara de cealalta roata (celalalt levier) iar aceasta bara este la jumattea rotii ca si inaltime,iar eu vreu sa mut acest levier la inaltimea cadrului,astfel incit cadrul sa fie DEASUPRA rotii si NU la mijlocul rotii.Practic,sa ridic "caseta de directie" de la nivelul rotii pana deasupra ei,exact ca la tractor [ http://www.chatstractors.com/allis-chalmers-tractors/1379-allis-chalmers-wd-45-tractor-right-profile.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ],pentru a se putea "incaleca" rindurile de cartofi. |
#60
Posted 12 February 2012 - 18:15
gonghy, on 11th February 2012, 19:41, said: si pe mine.am un motor cu tot cu cutia de viteve de la un opel omega a din 90 e benzina pe injectie a-s vrea sa fac un tractoras mai mare.motorul are 115cp si cutia e cu cardan dar nu mai am grupul cu planetarele Si sincer nu prea vad ce reductor ai putea sa adaptezi. De aceea spuneam ca aro este mai bun ,ca are de la mamica lui reductor,4x4,etc. Ziceam ca ar merge mutat motorul+....mai an spate pentru a i creste aderenta puntii spate ,si sa nu fie mereu nevoie de 4x4 Daca se doreste modificarea ecartamentului se poate adapta alta ''punte fata''si an spate dar cu grupul rasturnat(nerecomandat) Se gasesc destul de usor cauciucuri cu profil agricol(gasisem 4 bucati foarte bune la 400ron),jenti JR pe15 foarte solide etc Sfatul meu este sa cautati ARO,am cumparat unul camioneta acum 4 ani cu 3 milioane,arata jalnic dar era complet si functional.Nu prea cred sa aveti norocul meu ,totusi ancercati. Edited by stefanut23, 12 February 2012 - 18:37. |
#61
Posted 12 February 2012 - 18:56
gonghy, on 11th February 2012, 19:41, said: si pe mine.am un motor cu tot cu cutia de viteve de la un opel omega a din 90 e benzina pe injectie a-s vrea sa fac un tractoras mai mare.motorul are 115cp si cutia e cu cardan dar nu mai am grupul cu planetarele |
#62
Posted 12 February 2012 - 19:17
Pai nu`i chiar asa!
Compara momentul motor de la 650 cu cel de la Opel. Grig |
#63
Posted 12 February 2012 - 19:25
#64
Posted 12 February 2012 - 20:03
Momentul motor e mai mare la Diesele .La benzinare e mai mic dar puterea maxima se
atinge la turatii mai mari. La diesele e pe la 2000rpm iar la benzinare pe la 6000rpm Grig |
|
#65
Posted 14 February 2012 - 02:16
salut. Ca si transmisie eu as folosi transmisia de la samurai la care grupul diferential este pozitionat lateral. Presupunind ca planetarele sint identice la prindere,la canelurile dingrup, atunci probabil ar putea fi taiata partea lunga a axei la nivelul celei scurte pentru a putea fi folosita o planetara scurta si ar obtine o axa extrem de puternica si foarte ingusta ,la fel probabil ar merge si pentru axa fata . Operatiune grea dar nu imposibila, de altfel si cutia de viteze si cea de transfer suporta excelent muuuulte abuzuri si cred ca ar fi potrivite pentru un proiect de acest fel .Ca si reductie la cutia de transfer am citit pe undeva ca ar exista si 1;3 chiar si 1;4 .Grupurile de ARO 10 sint slabute dupa parerea mea.Axele astfel construite cred ca nu ar avea nici o problema in a fi fixate rigid de un sasiu ,cu bride.Singura problema ar fi motorul 1,3 benzina excelent in ture ,dar mort la cuplu la turatii joase din pacate .Jante pe 15 se gasesc cauciucuri agresive de asemenea . nu cred ca sint foarte scumpe
|
#66
Posted 14 February 2012 - 13:16
Ion_Bumbu, on 12th February 2012, 20:03, said: Momentul motor e mai mare la Diesele .La benzinare e mai mic dar puterea maxima se atinge la turatii mai mari. La diesele e pe la 2000rpm iar la benzinare pe la 6000rpm Grig Ma gandesc an afara de uzura oare ce consum va avea ??? Si de ce nici macar nu am auzit de tractoare benzinare ? Edited by stefanut23, 14 February 2012 - 13:24. |
#67
Posted 14 February 2012 - 17:54
stefanut23, on 14th February 2012, 13:16, said: Ai dreptate dar sa ari cu motorul la 6000 ture,ti se pare normal ???? Ma gandesc an afara de uzura oare ce consum va avea ??? Si de ce nici macar nu am auzit de tractoare benzinare ? Dar sa nu uiti ca acolo e puterea maxima deci 100Cp+. Au fost destule mai demult dar din cauza avantajelor diesel s`a renuntat la ele. Cauta pe : http://www.tractordata.com/ Pe la anii de inceput , cred ca si MF 35 aveau versiuni cu benzinare. Bineinteles nici alea nu`s de turatie , erau lente ,de tras de ele. Vezi si cele de la motocultoare , is benzinare dar pe la 3600rpm. Grig |
#68
Posted 14 February 2012 - 19:16
Dupa ce va face tractoru cu motor de opel ,ce sfat o sa ai dai ?? Sa asi faca PECO si sa mai caute cateva motoare de rezerva ??
Nu am spus ca nu se poate am spus ca nu merita efortul ,sa fim seriosi este un proiect foarte greu. Eu personal as vinde motorul si cutia de la opel ,probabil as mai pune ceva si as cumpare un ARO |
#69
Posted 14 February 2012 - 21:52
|
#71
Posted 21 February 2012 - 18:58
#72
Posted 24 February 2012 - 19:34
Scuze ca am intarziat atat de mult dar in final m-am pus pe treaba.
Imagini: P200212_13.47__01_.jpg 1.45MB 459 downloads P220212_11.06__01_.jpg 633.32K 430 downloads P220212_17.47.jpg 437.26K 427 downloads P240212_10.17.jpg 612.27K 446 downloads Si pana se mai duce zapada ca sa duc la fier vechi caroseria m-am apucat de remorcuta : P240212_13.54.jpg 534.68K 457 downloads P240212_18.41.jpg 385.86K 493 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users