Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

Tractorase facute acasa

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
3832 replies to this topic

#55
stefanut23

stefanut23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 02.06.2009
cautati la rematuri . ARO cu motor de brasov. ecartamentul poate fi micsorat foarte simplu si pe spate se poate folosi o alta fata daca vrei suspensie independenta etc.
Are multe avantaje:cutia de viteze solida,greu-usor,4x4,la motor se poate monta pompa ulei pentru hidraulic si pentru directie,practic trebuie doar modificate pozitiile pieselor nu trebuie adaptari de la un motor la alt model de cutie etc.
daca se pastreaza sasiul se muta motorul+cutia+comenzile mai an spate.........continui maine daca va intereseaza

#56
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Toate sint idei bune,insa tre sa ai si banii respectivi pentru a achizitiona piesele respective.
Propun un alt proiect care mi-a fost propus prin pm,si un am zis sa continuam pe principa,datorita faptului ca mai multe capete,mai multe idei.
Este vorba despre construcit aunei senilate,momentan atit stiu,fara date concrete.Astept si eu sa aflu mai multe amanunte pentru a aavea un punct de inceput,o idee de baza.
Va multumesc pentru intelegere si ideile de mai sus.

#57
bobiroc

bobiroc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 14.01.2011

View Poststefanut23, on 10th February 2012, 14:05, said:

cautati la rematuri . ARO cu motor de brasov. ecartamentul poate fi micsorat foarte simplu si pe spate se poate folosi o alta fata daca vrei suspensie independenta etc.
Are multe avantaje:cutia de viteze solida,greu-usor,4x4,la motor se poate monta pompa ulei pentru hidraulic si pentru directie,practic trebuie doar modificate pozitiile pieselor nu trebuie adaptari de la un motor la alt model de cutie etc.
daca se pastreaza sasiul se muta motorul+cutia+comenzile mai an spate.........continui maine daca va intereseaza
pe mine sincer da

#58
gonghy

gonghy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 11.02.2012

View Postbobiroc, on 10th February 2012, 19:05, said:

pe mine sincer da
si pe mine.am un motor cu tot cu cutia de viteve de la un opel omega a din 90 e benzina pe injectie a-s vrea sa fac un tractoras mai mare.motorul are 115cp si cutia e cu cardan dar nu mai am grupul cu planetarele

#59
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Pntru directie de tractoras am gasit posibilitatea asta Attached File  jug.jpg   14.4K   135 downloads cu posibilitatea de a fi construita acasa.Problema mea este ca acel "ochi"de care se prinde levierul directiei este sudat ca si corp comun cu tija pe care  vine roata.Acea ureche m-ar interesa sa fie sudata de surubul vertical,care sa faca corp comun prin sudura de tija rotii.Roata sa fie deci manevrata prin levier pe deasupra si nu pe la mijlocul rotii,ceva in genul directiei la tractor.
Ce posibilitati am de modifica acest lucru?Idei?
In imagine este de fapt nuca,cotul direciei la un kart (din cele de la Casa Pionierilor :D )si eu vreau sa il adaptez la tractoras.
Problema ar fi ca in acest caz levierul este unit cu bara de cealalta roata (celalalt levier) iar aceasta bara este la jumattea rotii ca si inaltime,iar eu vreu sa mut acest levier la inaltimea cadrului,astfel incit cadrul sa fie DEASUPRA rotii si NU la mijlocul rotii.Practic,sa ridic "caseta de directie" de la nivelul rotii pana deasupra ei,exact ca la tractor [ http://www.chatstractors.com/allis-chalmers-tractors/1379-allis-chalmers-wd-45-tractor-right-profile.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ],pentru a se putea "incaleca" rindurile de cartofi.

#60
stefanut23

stefanut23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 02.06.2009

View Postgonghy, on 11th February 2012, 19:41, said:

si pe mine.am un motor cu tot cu cutia de viteve de la un opel omega a din 90 e benzina pe injectie a-s vrea sa fac un tractoras mai mare.motorul are 115cp si cutia e cu cardan dar nu mai am grupul cu planetarele
grupul si planetarele le pui de la alta masina dar nu merge ca tractor pentru ca o sa aiba viteza prea mare ,daca ai pui si roti mai mari viteza creste.
Si sincer nu prea vad ce reductor ai putea sa adaptezi.
De aceea spuneam ca aro este mai bun ,ca are de la mamica lui reductor,4x4,etc.
Ziceam ca ar merge mutat motorul+....mai an spate pentru a i creste aderenta puntii spate ,si sa nu fie mereu nevoie de 4x4
Daca se doreste modificarea ecartamentului se poate adapta alta ''punte fata''si an spate dar cu grupul rasturnat(nerecomandat)
Se gasesc destul de usor cauciucuri cu profil agricol(gasisem 4 bucati foarte bune la 400ron),jenti JR pe15 foarte solide etc
Sfatul meu este sa cautati ARO,am cumparat unul camioneta acum 4 ani cu 3 milioane,arata jalnic dar era complet si functional.Nu prea cred sa aveti norocul meu ,totusi ancercati.

Edited by stefanut23, 12 February 2012 - 18:37.


#61
stefanut23

stefanut23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 02.06.2009

View Postgonghy, on 11th February 2012, 19:41, said:

si pe mine.am un motor cu tot cu cutia de viteve de la un opel omega a din 90 e benzina pe injectie a-s vrea sa fac un tractoras mai mare.motorul are 115cp si cutia e cu cardan dar nu mai am grupul cu planetarele
La motorul tau se va rupe discul de ambreaj si vibrochenul.Compara dimensiunile cu cele de la U650si ati vei da seama,sa tii cont si ca respectivul are 65 cp si tu aproape dublu

#62
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,624
  • Înscris: 31.01.2010
Pai nu`i chiar asa!
Compara momentul motor de la 650 cu cel de la Opel.

Grig

#63
stefanut23

stefanut23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 02.06.2009

View PostIon_Bumbu, on 12th February 2012, 19:17, said:

Pai nu`i chiar asa!
Compara momentul motor de la 650 cu cel de la Opel.
Totusi la tractor sunt mult mai mari .De ce??????

Edited by horia66, 14 February 2012 - 21:56.


#64
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,624
  • Înscris: 31.01.2010
Momentul motor e mai mare la Diesele .La benzinare e mai mic dar puterea maxima se
atinge la turatii mai mari.
La diesele e pe la 2000rpm iar la benzinare pe la 6000rpm

Grig

#65
cgd2

cgd2

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 10.10.2011
salut. Ca si transmisie eu as folosi transmisia de la samurai la care grupul diferential este pozitionat lateral. Presupunind ca planetarele sint identice la prindere,la canelurile dingrup, atunci probabil ar putea fi taiata partea lunga a axei la nivelul celei scurte pentru a putea fi folosita o planetara scurta si ar obtine o axa extrem de puternica si foarte ingusta ,la fel probabil ar merge si pentru axa fata . Operatiune grea dar nu imposibila, de altfel si cutia de viteze si cea de transfer suporta excelent muuuulte abuzuri si cred ca ar fi potrivite pentru un proiect de acest fel .Ca si reductie la cutia de transfer am citit pe undeva ca ar exista si 1;3 chiar si 1;4 .Grupurile de ARO 10 sint slabute dupa parerea mea.Axele astfel construite cred ca nu ar avea nici o problema in a fi fixate rigid de un sasiu ,cu bride.Singura problema ar fi motorul 1,3 benzina excelent in ture ,dar mort la cuplu la turatii joase din pacate .Jante pe 15 se gasesc cauciucuri agresive de asemenea . nu cred ca sint foarte scumpe

#66
stefanut23

stefanut23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 02.06.2009

View PostIon_Bumbu, on 12th February 2012, 20:03, said:

Momentul motor e mai mare la Diesele .La benzinare e mai mic dar puterea maxima se
atinge la turatii mai mari.
La diesele e pe la 2000rpm iar la benzinare pe la 6000rpm

Grig
Ai dreptate dar sa ari cu motorul la 6000 ture,ti se pare normal ????
Ma gandesc an afara de uzura oare ce consum va avea ???
Si de ce nici macar nu am auzit de tractoare benzinare ?

Edited by stefanut23, 14 February 2012 - 13:24.


#67
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,624
  • Înscris: 31.01.2010

View Poststefanut23, on 14th February 2012, 13:16, said:

Ai dreptate dar sa ari cu motorul la 6000 ture,ti se pare normal ????
Ma gandesc an afara de uzura oare ce consum va avea ???
Si de ce nici macar nu am auzit de tractoare benzinare ?
Normal ca nu`i ok.
Dar sa nu uiti ca acolo e puterea maxima deci 100Cp+.
Au fost destule mai demult dar din cauza avantajelor diesel
s`a renuntat la ele.
Cauta pe :  http://www.tractordata.com/
Pe la anii de inceput , cred ca si MF 35 aveau versiuni cu benzinare.
Bineinteles nici alea nu`s de turatie , erau lente ,de tras de ele.
Vezi si cele de la motocultoare , is benzinare dar pe la 3600rpm.

Grig

#68
stefanut23

stefanut23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 02.06.2009
Dupa ce va face tractoru cu motor de opel ,ce sfat o sa ai dai ?? Sa asi faca PECO si sa mai caute cateva motoare de rezerva ??
Nu am spus ca nu se poate  am spus ca nu merita efortul ,sa fim seriosi este un proiect foarte greu.
Eu personal as vinde motorul si cutia de la opel ,probabil as mai pune ceva si as cumpare un ARO

#69
hunor66

hunor66

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,413
  • Înscris: 23.11.2006

View Postalexbjorg, on 10th February 2012, 17:11, said:

...
Propun un alt proiect care mi-a fost propus prin pm,...
Este vorba despre construcit aunei senilate,momentan atit stiu, fara date concrete.

:roflmaofast:

Te-a rugat Dorel sa-i faci proiect de senilata ... ???

#70
stefanut23

stefanut23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 02.06.2009
http://www.tocmai.ro...43-2162082.html
o idee

#71
andrei_ci

andrei_ci

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 18.07.2009
O idee pentru cei ce vor sa-si faca un tractoras

Tractor home made

#72
asulintunecat

asulintunecat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 09.11.2011
Scuze ca am intarziat atat de mult dar in final m-am pus pe treaba.
Imagini:
Attached File  P200212_13.47__01_.jpg   1.45MB   459 downloads Attached File  P220212_11.06__01_.jpg   633.32K   430 downloads Attached File  P220212_17.47.jpg   437.26K   427 downloads Attached File  P240212_10.17.jpg   612.27K   446 downloads



Si pana se mai duce zapada ca sa duc la fier vechi caroseria m-am apucat de remorcuta :
Attached File  P240212_13.54.jpg   534.68K   457 downloads Attached File  P240212_18.41.jpg   385.86K   493 downloads

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate