Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Lenny Kravitz - TK421

Recomandare router repeater

Unde se poate face o radiografie,...

bug microsoft store (viteza down...
 Memorii RAM cu defect

Recomandare tastatura TKL (Buget:...

De unde pot descarca ROG Armoury ...

Aur ieftin?
 Boloboc digital

Intarziere turnare sapa peste ipat

Intrebare toyota prius

Recomandare Placa Video
 Mai exista in tara canale de tip ...

Huawei Freebuds 5i vs OPPO Enco A...

De ce pestele si fructele de mare...

Recomandare dezumidificator silen...
 

motor Skoda Octavia defect

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
cipas

cipas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 12.05.2007
Buna,
Doresc daca se poate sa ma lamureasca si pe mine cineva referitor la o defectiune grava la motor pentru care acum trebuie sa fie schimbat. Este vorba despre o Skoda Octavia 2 fab 2008, 1.9 TDI. Defectiunea constatata este "cilindru 3 uzat, segmenti colmatati, ax came deteriorat, umar ghidare segment piston 3 rupt, ax came deteriorat". Masina a facut toate reviziile in service skoda la timp si nu a avut probleme pana acum la motor. Cel mai grav este ca a iesit din garantie cu 10 zile inainte de aceasta constatare. Primul semn al defectiunii a aparut in timp ce ma deplasam cu masina si sa aprins martorul galben motor si martorul rosu ulei in bord. Am oprit masina imediat si am completat cu ulei dupa care am mers la service. Aici sa constatat ca trebuie schimbata turbina, au schimbato iar dupa schimbare la probe au constatat un zgomot nespecific la motor. Au demontat motorul si au constatat defectiunea aceasta.
Care poate fi cauza reala a acestei defectiuni si daca reprezentanta service are o vina. As vrea sa schimb motorul daca este posibil in garantie.
Mentionez ca cu aprox 5000 km in urma am schimbat un injector tot la reprezentanta si anume, coincidenta, injectorul 3.
Multumesc si astept pareri!

#2
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,793
  • Înscris: 23.09.2005
Stiu ca atunci cand pica turbina e posibil ca fragmente metalice sa ajunga in admisie si de aici in motor. Poate asta e cauza.
Ideea e ca iesind masina din garantie ca sa schimbi motorul pe bani lor trebuie sa faci tot felul de expertize + sa ii dai in judecata, deci o data te costa mult mai pierzi si o gramada de timp si poate sa nici nu rezolvi nimic in tribunal.
Mai ieftini iesi daca iei sh piesele care iti trebuie si la schimbi la un servici no name.

#3
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,444
  • Înscris: 08.12.2006
Eu m-as lupta sa il schimb pe banii skoda, integral. NU e normal sa patesti asa ceva cu o masina de 2 ani, intretinuta numai la service.
De curiozitate, cati km are masina?

#4
cipas

cipas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 12.05.2007

 closchkutza, on 26th October 2010, 17:27, said:

Eu m-as lupta sa il schimb pe banii skoda, integral. NU e normal sa patesti asa ceva cu o masina de 2 ani, intretinuta numai la service.
De curiozitate, cati km are masina?
Are 151 900 km si permanent a fost verificata fara a face rabat daca era nevoie. Ei spun ca atunci cand a ajuns masina in service avea vreo 2 ltr de ulei. Oricum daca in momentul cand sa produs defectiune a tras ulei turbina nu cred ca intr-un timp asa scurt sa produs o uzura asa mare. Este f ciudat si consider ca nici nu au facut reviziile f corect in timp.

#5
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
nu-ti schimba nimeni gratis un motorul de 150k de km daca nu mai ai garantie.

#6
daniel21

daniel21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,093
  • Înscris: 03.04.2006
Am pe cineva care a patit cam acelasi lucru dar la un VW, iar cauza reala si aflata pe "sub mana" a fost ca cei de service in loc sa-i puna uleiul care trebuie ia pus ulei romanesc de cea mai proasta calitate. Mare atentie, cand te-au schimbat uleiul ai vazut ce iti puneau ?

#7
cipas

cipas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 12.05.2007

 daniel21, on 26th October 2010, 18:05, said:

Am pe cineva care a patit cam acelasi lucru dar la un VW, iar cauza reala si aflata pe "sub mana" a fost ca cei de service in loc sa-i puna uleiul care trebuie ia pus ulei romanesc de cea mai proasta calitate. Mare atentie, cand te-au schimbat uleiul ai vazut ce iti puneau ?
nu am vazut ce au pus efectiv la schimbul de ulei. oricum sunt convins ca uzura sa produs in timp din cauza reviziilor prost facute. ei inclina sa sugereze ca eu nu am verificat uleiul si am mers fara ulei. niste ticalosi. oricum masina este de serviciu dar numai eu am utilizato de cand a fost cumparata. compania la care lucrez este o multinationala care are resurse sa se lupte cu ei.
ma intereseaza si ce motive ar putea ei sa invoce.

#8
daniel21

daniel21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,093
  • Înscris: 03.04.2006
Eu aproape ca bag mana in foc ca motorul tau sa defectat din cauza uleiului de proasta calitate. (adica baieti au luat uleiul bun si l-au vandut si tie te-a pus ceva ieftin si prost). Eu sub nici o forma nu mi-as lasa masina pe mana baietilor de la rprezentanta, din acest motiv prefer sa-mi cumpar masina SH si sa fac schimburile de ulei/filtre si reparatii la un mecanic ce lucreaza pe cont propiu. Este atat de frustrant sa traiesti intr-o tara in care credibilitatea este 0 in absolut toate domenile.

#9
gabibadea

gabibadea

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 27.12.2007
umar ghidare segment piston 3 rupt

Parerea mea este ca ai avut o problema de injectie. Daca ai vazut pistonul si canalul segmentului este spart in forma literei V este rezultatul unei probleme de injectie. Si de aici continua problema pentru ca motorina probabil in exces de la acel injector a "spalat" uleiul si astfel s-a uzat excesiv cilindrul 3, uleiul a patruns in camera de ardere si astfel s-a consumat, turbina si axa cu came au suferit de asemenea din cauza lipsei de ungere.

#10
cipas

cipas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 12.05.2007

 gabibadea, on 26th October 2010, 19:24, said:

umar ghidare segment piston 3 rupt

Parerea mea este ca ai avut o problema de injectie. Daca ai vazut pistonul si canalul segmentului este spart in forma literei V este rezultatul unei probleme de injectie. Si de aici continua problema pentru ca motorina probabil in exces de la acel injector a "spalat" uleiul si astfel s-a uzat excesiv cilindrul 3, uleiul a patruns in camera de ardere si astfel s-a consumat, turbina si axa cu came au suferit de asemenea din cauza lipsei de ungere.
Merci mult pentru explicatii. Eu nu ma pricep f bine la mecanica de aceea ma ajuta f mult aceste explicatii "cat mai pe problema".
Si eu ma gandesc ca este o legatura intre injectorul 3 care a fost "schimbat" si cilindrul si pistonul 3. Ultima revizie a fost facuta la o alta reprezentanta skoda si constatarea defectiunii a fost facuta de aceasta. Injectorul a fost schimbat de cealalta reprezentanta skoda inainte de ultima revizie. Cei care au facut constatarea de la reprezentanta, spun ca injectorul 3 posibil sa nu fi fost schimbat (are acealasi an de fabricatie ca si celelalte injectoare adica 2008). Coincidenta este prea mare.

 daniel21, on 26th October 2010, 18:21, said:

Eu aproape ca bag mana in foc ca motorul tau sa defectat din cauza uleiului de proasta calitate. (adica baieti au luat uleiul bun si l-au vandut si tie te-a pus ceva ieftin si prost). Eu sub nici o forma nu mi-as lasa masina pe mana baietilor de la rprezentanta, din acest motiv prefer sa-mi cumpar masina SH si sa fac schimburile de ulei/filtre si reparatii la un mecanic ce lucreaza pe cont propiu. Este atat de frustrant sa traiesti intr-o tara in care credibilitatea este 0 in absolut toate domenile.
Merci. Acelasi lucru cred si eu ca sa intamplat dar imi trebuie dovezi. Oricum este  o tara de rahat. Dai o groaza de bani pe o masina si ti-o distruge niste incopententi. Asta este ce ne caracterizeaza "incompetenta" si de aceea permanent ar trebui taxata si scoasa in evidenta. Poate in vreo 20 de ani se va schimba ceva.

#11
daniel21

daniel21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,093
  • Înscris: 03.04.2006

 cipas, on 26th October 2010, 19:43, said:

Merci mult pentru explicatii. Eu nu ma pricep f bine la mecanica de aceea ma ajuta f mult aceste explicatii "cat mai pe problema".
Si eu ma gandesc ca este o legatura intre injectorul 3 care a fost "schimbat" si cilindrul si pistonul 3. Ultima revizie a fost facuta la o alta reprezentanta skoda si constatarea defectiunii a fost facuta de aceasta. Injectorul a fost schimbat de cealalta reprezentanta skoda inainte de ultima revizie. Cei care au facut constatarea de la reprezentanta, spun ca injectorul 3 posibil sa nu fi fost schimbat (are acealasi an de fabricatie ca si celelalte injectoare adica 2008). Coincidenta este prea mare.


Merci. Acelasi lucru cred si eu ca sa intamplat dar imi trebuie dovezi. Oricum este  o tara de rahat. Dai o groaza de bani pe o masina si ti-o distruge niste incopententi. Asta este ce ne caracterizeaza "incompetenta" si de aceea permanent ar trebui taxata si scoasa in evidenta. Poate in vreo 20 de ani se va schimba ceva.


Din pacate pana se va schimba aceasta stare de fapt, tu vei ramane cu paguba (din pacate) si apropoo la revizie placutele de frana se inlocuiesc doar pe hartie  sau in cel mai bun caz se schimba de la o masina la alta (masini venite la revizie). Asta-i practica in majoritatea service-urilor, ideal ar fi sa puteti sta langa cei care va inlocuiesc diverse consumabile sau piese.
Cam cat ar costa reparatie/inlocuirea motorului "la cheie" ?

#12
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,821
  • Înscris: 08.02.2007

 cipas, on 26th October 2010, 16:37, said:

Are 151 900 km ....


 cipas, on 26th October 2010, 17:12, said:

oricum masina este de serviciu dar numai eu am utilizato de cand a fost cumparata.
prin astea ai spus foarte multe...
o masina care face 150.000 in 2 ani ... de acord, e de serviciu
sunt sigur ca unul o lasa de obosita, altul o lua de odihnita, sub nici o forma nu cred ca numai tu ai folosit-o... ar fi insemnat sa dormi in ea si sa iti faci toate treburile acolo...
pe langa reviziile prost facute (uleiul nasol samd), mai este si haituiala ei, fiecare cu talpa lui, nu ii pasa ca doar nu e a lui, "da-o-n ma-sa de masina" si alte stiluri de condus.
se mai poate suspecta si un defect ascuns de fabricatie
nu esti primul care are probleme cu S Octavia...

Edited by bonygy, 27 October 2010 - 07:19.


#13
gabytzu29

gabytzu29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 274
  • Înscris: 24.03.2009

 daniel21, on 26th October 2010, 23:03, said:

Din pacate pana se va schimba aceasta stare de fapt, tu vei ramane cu paguba (din pacate) si apropoo la revizie placutele de frana se inlocuiesc doar pe hartie  sau in cel mai bun caz se schimba de la o masina la alta (masini venite la revizie). Asta-i practica in majoritatea service-urilor, ideal ar fi sa puteti sta langa cei care va inlocuiesc diverse consumabile sau piese.
Cam cat ar costa reparatie/inlocuirea motorului "la cheie" ?
referitor la placute de frana la Fabia 1.2 HTP de serv a firmei eu stiu ca intotdeauna mi-au facut si test de frana la stand dupa ce au schimbat placutele si a iesit ok. Dac ar pune palcute uzate de la alta masina s-ar simti imediat la frnare si implicit la test.
Nu stiu ce sa zic de seriozitatea celor de la skoda eu sunt f multumit de ei in schimb cei din serv Fiat au incercat sa ma pacalesca de 2 ori cu un cablu frana mana si cu un filtru de aer parca................. :thumbdown:
din cate am inteles de la mecanicii de sko motoarele TDI au probleme mari cu turbinele dar si cu injectoarele PD pe care incerca sa le schimbe trecand pe Common rail dar sa fim seriosi acuma la ce motorina avem in Ro nici nu ma mira ca se duc motoarele asa repede

#14
cipas

cipas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 12.05.2007

 bonygy, on 27th October 2010, 08:18, said:

prin astea ai spus foarte multe...
o masina care face 150.000 in 2 ani ... de acord, e de serviciu
sunt sigur ca unul o lasa de obosita, altul o lua de odihnita, sub nici o forma nu cred ca numai tu ai folosit-o... ar fi insemnat sa dormi in ea si sa iti faci toate treburile acolo...
pe langa reviziile prost facute (uleiul nasol samd), mai este si haituiala ei, fiecare cu talpa lui, nu ii pasa ca doar nu e a lui, "da-o-n ma-sa de masina" si alte stiluri de condus.
se mai poate suspecta si un defect ascuns de fabricatie
nu esti primul care are probleme cu S Octavia...
Daca ma crezi bine daca nu la fel. Oricum masina a fost utilizata numai de mine si nimeni al cineva nu a mai condus-o (poate in total cu diferite ocazii 100 km). Si crede-ma ca am incercat sa am grija de ea. Cel putin partea mecanica la drumurile pe care sunt nevoit sa merg se prezinta f bine.
O data trebuiau sa imi schimbe scutul de protectie de plastic si cand am verificat (dupa ce am plecat de acolo pentru ca eram f grabit) am constatat ca nu este schimbat. Am crezut ca inebunesc. Mi-au spus ca nu sa potrivit cel pe care l-au incercat si ca il schimba altadata, dar la facturat. Neseriosi. Iti dai seama ce fac cu piese pe care nu le poti verifica

 daniel21, on 26th October 2010, 23:03, said:

Din pacate pana se va schimba aceasta stare de fapt, tu vei ramane cu paguba (din pacate) si apropoo la revizie placutele de frana se inlocuiesc doar pe hartie  sau in cel mai bun caz se schimba de la o masina la alta (masini venite la revizie). Asta-i practica in majoritatea service-urilor, ideal ar fi sa puteti sta langa cei care va inlocuiesc diverse consumabile sau piese.
Cam cat ar costa reparatie/inlocuirea motorului "la cheie" ?
vreo 28000 ron. mocaciune

#15
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Ce de scuze și parascuze. Că nu i-au schimbat uleiul, că i-au pus ulei prost, etc. A crăpat că e prost. În fond, este un motor de rahat (VW).

#16
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
zic ca o rezolvi pana intr-o mie de euro cu ceva second.

si asa ai luat masina la valoare reziduala (asa se practica). per total oricum iesi bine. n-are rost sa-ti faci sange rau degeaba.

#17
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002

 SonyAD, on 27th October 2010, 20:28, said:

Ce de scuze și parascuze. Că nu i-au schimbat uleiul, că i-au pus ulei prost, etc. A crăpat că e prost. În fond, este un motor de rahat (VW).
Că așa zici tu, nu?

La km ăia în 2 ani și cine știe cum exploatat motorul ăla, eu zic că șansele de a se întâmpla așa ceva au crescut cine știe de câte ori.

#18
cipas

cipas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 12.05.2007

 SonyAD, on 27th October 2010, 20:28, said:

Ce de scuze și parascuze. Că nu i-au schimbat uleiul, că i-au pus ulei prost, etc. A crăpat că e prost. În fond, este un motor de rahat (VW).
sa stii ca si eu mi-am schimbat parerea despre marcile astea nemtesti ( cu cateva exceptii). este clar ca am sa merg pe ceva japonez cand o sa vreau sa imi m-ai iau masina.

 undercoverbrother, on 27th October 2010, 20:55, said:

zic ca o rezolvi pana intr-o mie de euro cu ceva second.

si asa ai luat masina la valoare reziduala (asa se practica). per total oricum iesi bine. n-are rost sa-ti faci sange rau degeaba.
mi s-a propus ceva la vreo 3500 euro (cu volanta) si cu 40000 km

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate