Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...
 Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat
 Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate
 Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier

S-a dus seceta pedologica?
 

DE CE AU BMW SI MERCEDES TRACTIUNE SPATE?

- - - - -
  • Please log in to reply
201 replies to this topic

#55
oana0

oana0

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 01.12.2012
În primul rând menționez ca sunt fată:-P,am un e46 diesel încă din primul an de condus, în prima mea iarnă ca șofer m-am învârtit de doua ori,a doua oară chiar am fost la un deget de nuc,nu m-am pierdut,am făcut tot posibilul să evit orice tip de daune și să redresez masina,și am reușit! De atunci am învățat multe și acum știu cum să o iau! Pe polei unde abia poți sta în picioare eu merg cu mașina fără probleme! Nu rămân în casă când ninge pentru ca am mașina cu "tracțiune spate"! Îmi place și următoarea mașina a mea o să fie tot cu propulsie!

#56
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,693
  • Înscris: 30.01.2006
Avem o fata superba pe forum!!! Bine ai venit oanaO.


View PostDarkAngelBv, on 30 noiembrie 2011 - 04:39, said:

@N62B44, de cand ma stiu la intrarea in curbele mari iau piciorul de pe acceleratie si il tin aproape de frana in caz ca trebuie piscata iar dupa ce trec de jumatatea curbei o calc. Si cu FWD si cu AWD.
RWD am condus una de peste 600 CP, ce-i drept singurele curbe erau unele cam de 25-35 grade flat down, in rest am mai mers cu cateva BMW-uri, dar cu proprietarul in dreapta, deci nu mi-am permis sa o calc prea tare in curbe. In orice caz, feeling-ul nu este cu mult mai diferit fata de FWD.
La AWD este altceva, cand simti ca fuge masina iei piciorul de pe acceleratie si se redreseaza singura fata de FWD/RWD unde trebuie sa corectezi tu din acceleratie/volan.

Cum poti spune ca feelingul la RWD nu este cu mult diferit? Eu il simt si la 140 CP, si chiar plang dupa RWD acum ca am FWD. Adevarul e ca uitasem la un momendat cum e sa fii cu FWD. Dar ce sa-i faci.... eu cred ca ori nu ai condus RWD, ori nu esti prea pasionat de condus, si pentru tine masina este un.... ajutor de deplasare mai rapida, ceea ce si este de fapt daca nu esti pasionat.

edit: Stiu ca e cam vechi mesajul, dar acum l-am vazut si m-a zgariat pe retina. Diferenta este imensa. Problema RWD-ului in Romania este ca noi comparam masini noi FWD cu sisteme electronice si cu puteri mici cu Ursuletii BMW, cu puteri mari si electronica aproape zero. Si e normal sa ia toti copacii, mai ales ca stim ce specimene cumpara masinile astea.

#57
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011
Prefer oricand o masina FWD pentru ca motorul cu rotile tragatoare sunt practic aproape de mine , pot sa manevrez mai usor masina, este mai echilibrata astfel.

Ce rost ca o masina sa aibe rotile tragatoare aproape de pasagerii pe locurile din spate? Conduc ei sau eu ? Imi vor bate pe umar atunci cand spatele masinii fuge intr-o parte la o curba?

-------------
Primele automobile au avut tractiune spate deoarece "inventatorii" nu reuseau sa gaseasca un mecanism destul de inteligent incat sa puna rotile fata in miscare iar in acelasi timp sa si vireze! Posted Image

Edited by CorneliuRos, 01 December 2012 - 22:00.


#58
toceprol

toceprol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 308
  • Înscris: 20.09.2012
tractiunea spate e preferata de orice producator care face masini premium (bineinteles , Audi mai are de rumegat).

avantajele sunt multe , mai ales in cazul soferilor cu putina experienta. (mai multa experienta). pe masinile grele , gen Mercedes S sau serie 7  , e jenant sa ai tractiune pe fata.
pe langa avantajele enumerate anterior doresc sa mai aduc in discutie si faptul ca rotile din spate imping si rotile din fata au DOAR simpla sarcina sa vireze. daca vrei ca fata sa si vireze , sa si traga masina inainte atunci apar mai multe probleme (si ele enumerate anterior).

asa se face ca , luxul si sportivitatea au in 90% din cazuri tractiune pe spate , iar masinile comune si dedicate pentru pleaba globului au varianta ieftina si d.p.m.d.v. mai proasta cu tractiunea pe fata.

din pacate si eu conduc tot cu tractiune pe fata. e boring.

PS: un coleg pe prima pagina a punctat f bine ca (in special in RO) sunt multi dobitoci care se cred la f1 cu BMW ul lu tacso si ajung prin pomi. nu ma deranjeaza atata timp cat nu exista victime colaterale.

#59
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

View PostCorneliuRos, on 01 decembrie 2012 - 21:47, said:

Prefer oricand o masina FWD pentru ca motorul cu rotile tragatoare sunt practic aproape de mine , pot sa manevrez mai usor masina, este mai echilibrata astfel.


:roflmaofast:

Iti dai seama ce echilibrata e o masina care are totul pe fata...
Ia zi-mi geniule, ce se intampla din punct de vedere fizic la plecarea de pe loc? Poti sa-mi explici separat pentru variantele "tractiune" si "propulsie"
Apoi o sa te las sa tragi singur concluziile (nu sunt sigur ca o sa reusesti, da' hai sa vedem totusi...)

#60
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011
@calinkgb:

Quote


Îmi place şi următoarea maşina a mea o să fie tot cu propulsie!
Eu cred ca masina cu propulsie , spre diferenta de masina cu tractiune , te impinge cu putere pe la spate  !Nustiu sa iti explic Posted Image

Edited by CorneliuRos, 02 December 2012 - 09:56.


#61
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Ia uite cine blocheaza strazile !  Sa vedem ...
Daca as fi eu propietar de asa ceva ,mi-as lua si a doua masina.
Pentru mine , ar fi destul de frustrant ca o masina pe care am dat mai mult de 50.000 , nu se misca deloc in situatii in care Dacii ,Tico , si Matizuri se descurca onorabil .
As simti un impuls sa ii dau foc .

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/I4UPJx60dQY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MioFOXj6LLI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HxjoyfWN23o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BlrTIyNuoSo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/mMnR5vbIyNw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by mihai!, 02 December 2012 - 13:28.


#62
FlorinC

FlorinC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 297
  • Înscris: 03.01.2006
E discutabil...poate nu aveau anvelope de iarna sau daca aveau, erau prea late si asta afecteaza aderenta pe zapada.etc

#63
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Ce-i discutabil ?
Toate sunt foarte late. Ai vazut vreun BMW cu roti spate de 185 sau 215 ?

Propulsie , roti late , cutie automata - luate si analizate independent sunt mai bune decat tractiune , cutie manuala si roti mai subtiri .
Dar , puse impreuna si asezonate cu 2 fulgi de nea =  rasul curcilor .

Edited by mihai!, 02 December 2012 - 13:53.


#64
wiseguy76

wiseguy76

    just don't

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,232
  • Înscris: 24.05.2006

View Postmihai!, on 02 decembrie 2012 - 13:42, said:


Dar , puse impreuna si asezonate cu 2 fulgi de nea =  rasul curcilor


Depinde si de sofer. Eu am mers cu BMW-ul pe zapada fara probleme. Evident, cu cauciucuri de iarna, bune, si cu ceva experienta.

#65
sebannu1

sebannu1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 723
  • Înscris: 09.01.2010

View Postmihai!, on 02 decembrie 2012 - 13:42, said:

Ce-i discutabil ?
Toate sunt foarte late. Ai vazut vreun BMW cu roti spate de 185 sau 215 ?

Propulsie , roti late , cutie automata - luate si analizate independent sunt mai bune decat tractiune , cutie manuala si roti mai subtiri .
Dar , puse impreuna si asezonate cu 2 fulgi de nea =  rasul curcilor .

Da da, cred ca tu confunzi masinile cu tractiune spate cu snowombilele!

#66
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Ce vreti sa demonstrati mai mult decat ce vede evident pe strazi ? Toti care nu se descurca sunt prosti ? Parca prea multi.
Nu am nimic cu aceste masini . Sunt masini extraordinare . Dar nu in momentele astea . Daca nu ai a doua masina iti vine sa ii dai foc.

Edited by mihai!, 02 December 2012 - 14:24.


#67
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

View PostCorneliuRos, on 02 decembrie 2012 - 09:54, said:

@calinkgb:
Eu cred ca masina cu propulsie , spre diferenta de masina cu tractiune , te impinge cu putere pe la spate  !Nustiu sa iti explic Posted Image

Prietene, cand debitezi aberatiile tehnice pe care le debitezi, daca vrei sa ai putina credibilitate (nu e cazul la tine, dar nah, de dragul discutiei....), ar trebui sa le si demonstrezi. Sau putina gugaleala, ca nu face rau. Macar mai inveti si tu ceva. Ca altfel degeaba ma chinui sa-ti explic cum e cu distributia maselior, si care legatura e intre asta si aderenta....

View Postmihai!, on 02 decembrie 2012 - 13:42, said:

Ce-i discutabil ?
Toate sunt foarte late. Ai vazut vreun BMW cu roti spate de 185 sau 215 ?

.

Putin cam gresit, dar nah, e in firea noastra sa generalizam :)
Eu am 205-uri pe E34 si 215 pe E90. Echipare de fabrica. Niciodata nu am pus mai late. Si mai sunt destui, chiar aici pe forum.
Ca idee, am permis din 1994, iar din 1996 conduc doar masini cu tractiune spate (sau propulsie, cum vrei...). Am trecut destule ierni, si nu am iesit in decor, nu am lovit pe nimeni.  Si sa nu uitam ca pe W123 si pe E34 nu am nici un sistem electronic, nici macar  ABS.
Si totusi am supravietuit.....

Acum chiar daca am 4x4, trebuie sa fie rau de tot pe jos, ca sa cuplez si fata. in 90% din situatii ma descurc doar cu puntea spate.

View Postmihai!, on 02 decembrie 2012 - 13:42, said:

Propulsie , roti late , cutie automata - luate si analizate independent sunt mai bune decat tractiune , cutie manuala si roti mai subtiri .
Dar , puse impreuna si asezonate cu 2 fulgi de nea =  rasul curcilor

Ai mai uitat un factor in ecuatia aia. Mai trebuie sa fi si american retardat si afon total la condus....
Bine, nici cu unii "pitzi" (nu conteaza sexul) mioritici nu mi-e rusine, da' si aia tot de la cei de peste balta au invatat....bleah.

#68
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

View Postcalinkgb, on 02 decembrie 2012 - 14:28, said:

Prietene, cand debitezi aberatiile tehnice pe care le debitezi, daca vrei sa ai putina credibilitate (nu e cazul la tine, dar nah, de dragul discutiei....), ar trebui sa le si demonstrezi. Sau putina gugaleala, ca nu face rau. Macar mai inveti si tu ceva. Ca altfel degeaba ma chinui sa-ti explic cum e cu distributia maselior, si care legatura e intre asta si aderenta....

Vrei demonstratie? Reuseste sa stai bara la bara de masina mea pe un drum cu serpentine umed unde viteza maxima este de 50 km/h .Posted Image

Cat despre distributia maselor la cele cu tractiune pe spate , oricine stie ca atunci cand vine iarna trebuie sa puna doi 3 saci de ciment in portbagaj . Ce rost mai are sa vin cu ecuatii si teoreme Posted Image

Edited by CorneliuRos, 02 December 2012 - 14:57.


#69
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
problema majora la 'tractiune' spate ramane stabilitatea pe zapada, gheata, eventual noroi si drumuri desfundate
am colegi cu BMW care iarna aproape renunta la masina, cel putin perioada cand drumurile sunt pline cu zapada
alta, intr-o iarna am fost la munte, o vila in varf de serpentine, drum cu zapada
3 masini, un golf 4, o Mazda si un bmw
ghici care pasageri au urcat cu bagajele in spate cateva sute de m de drum?

#70
sebannu1

sebannu1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 723
  • Înscris: 09.01.2010

View Postmihai!, on 02 decembrie 2012 - 14:14, said:

Ce vreti sa demonstrati mai mult decat ce vede evident pe strazi ? Toti care nu se descurca sunt prosti ? Parca prea multi.
Nu am nimic cu aceste masini . Sunt masini extraordinare . Dar nu in momentele astea . Daca nu ai a doua masina iti vine sa ii dai foc.
Ce te mira? Prostia e sport national in romania!
Am avut un E65 vre-o patru ierni si nu am ramas blocat ,desi am vazut o gramada de bizoni care impingeau la ele!

View Postaeon, on 02 decembrie 2012 - 15:04, said:

problema majora la 'tractiune' spate ramane stabilitatea pe zapada, gheata, eventual noroi si drumuri desfundate
am colegi cu BMW care iarna aproape renunta la masina, cel putin perioada cand drumurile sunt pline cu zapada
alta, intr-o iarna am fost la munte, o vila in varf de serpentine, drum cu zapada
3 masini, un golf 4, o Mazda si un bmw
ghici care pasageri au urcat cu bagajele in spate cateva sute de m de drum?
Asa si? Sa nu mai cumparam masini cu tractiune spate din cauza autoritatilor incompetente?

Edited by sebannu1, 02 December 2012 - 15:10.


#71
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

View PostCorneliuRos, on 02 decembrie 2012 - 14:56, said:

Vrei demonstratie? Reuseste sa stai bara la bara de masina mea pe un drum cu serpentine umed unde viteza maxima este de 50 km/h .Posted Image

Cat despre distributia maselor la cele cu tractiune pe spate , oricine stie ca atunci cand vine iarna trebuie sa puna doi 3 saci de ciment in portbagaj . Ce rost mai are sa vin cu ecuatii si teoreme Posted Image

1. DA vreau demonstratie.
De fapt ar trebui sa incerci TU sa te ti dupa mine pe drumul ala. Asta daca reusesti sa-l convingi pe "ion" din porkbagaj sa colaboreze, si sa nu te lase in pana la mijlocul rampei... Posted Image

2. Exact ce ce ziceam mai sus. habar n-ai despre ce vorbesti, dar insisti in a te afunda in ridicol....
De exemplu, o distributie a maselor de 50:50, prezenta la E90, iti spune ceva? Cat despre "oricine stie", nu reprezinta un argument.....

Edited by calinkgb, 02 December 2012 - 15:34.


#72
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,693
  • Înscris: 30.01.2006

View Postmihai!, on 02 decembrie 2012 - 13:23, said:

Ia uite cine blocheaza strazile !  Sa vedem ...
Daca as fi eu propietar de asa ceva ,mi-as lua si a doua masina.
Pentru mine , ar fi destul de frustrant ca o masina pe care am dat mai mult de 50.000 , nu se misca deloc in situatii in care Dacii ,Tico , si Matizuri se descurca onorabil .
As simti un impuls sa ii dau foc .
[multe filme cu BMW-uri RWD inzapezite. ]

Na de aici un AWD cu pedigree in zapada. Se intampla si la case mai mari [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/78vtdyMzGmM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View PostCorneliuRos, on 02 decembrie 2012 - 14:56, said:

Cat despre distributia maselor la cele cu tractiune pe spate , oricine stie ca atunci cand vine iarna trebuie sa puna doi 3 saci de ciment in portbagaj . Ce rost mai are sa vin cu ecuatii si teoreme Posted Image

Pe cuvantul tau? eu nici nu am carat vreodata saci de ciment in masina. Nici nisip nici alte inchipuri. Si am facut vreo 4 ierni, din care jumatate dintr-una cu anvelope de vara, si.... am supravietuit unei zapaezi.


View Postaeon, on 02 decembrie 2012 - 15:04, said:

problema majora la 'tractiune' spate ramane stabilitatea pe zapada, gheata, eventual noroi si drumuri desfundate
am colegi cu BMW care iarna aproape renunta la masina, cel putin perioada cand drumurile sunt pline cu zapada
alta, intr-o iarna am fost la munte, o vila in varf de serpentine, drum cu zapada
3 masini, un golf 4, o Mazda si un bmw
ghici care pasageri au urcat cu bagajele in spate cateva sute de m de drum?

Si eu am prieteni cu masini cu tractiune fata care nu le scot iarna din garaj.
Cat despre namoale si zapezi.... am trecut cu BMW-ul printr-un namol odata, trebuia sa fac poze, dar nu prea aveam chef, ca-mi tatia curu, de nu treceai nici cu range roverul. Mai conteaza si soferul, ca daca dai in ea ca inecatul, nici nu o sa treci indiferent de ce masina aia, cu toate ca la 4WD e mai simplu. Dar din cate stiu eu, zapezi sunt cateva zile pe an, iar namoale impracticabile, doar daca esti dus cu pluta, altfel, niciodata.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate