Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DE CE AU BMW SI MERCEDES TRACTIUNE SPATE?
Last Updated: Jan 08 2019 21:32, Started by
ORSO
, Mar 09 2010 22:13
·
0
#37
Posted 29 November 2011 - 12:08
zmeulcelrau, on 29th November 2011, 06:47, said: Eventual ma puneti-le si un pic de greutate in portbagaj si va merge ca un tanc masina prin zapada mult mai bine decit cele FWD. Din pacate apasare fara greutate exista doar la masinile de competitie si doar la cateva modele de strada dar care nu se preteaza la mersul pe zapada. |
#38
Posted 29 November 2011 - 18:49
valitudor, on 29th November 2011, 10:33, said: Pai clasa A si B sint doua chestii care fac de ris numele Mercedes-Benz. Oricum nu existau pe vremea cind Daimler-Benz INCA fabrica MASINI. La data cind a aparut 190-ul acesta era cel mai mic Mercedes cu putinta..nu exista altul mai mic. Si a fost si cel mai bine vindut model de mercedes al tuturor timpurilor. La vremea aceea inca nu existau clasa A si B...Si tot la vremea aceea cei de la Daimler Benz nici nu se gindeau sa se spurce cu "tractiune fata ". E drept ca tot cam la acea vreme aparea 4-maticul, care a fost prima oara instalat pe modelul W124. Dar sa fie clar 4-maticul a aparut datorita trendurilor pietei moderne...si anume ca din ce in ce mai multi oameni incepeau sa se fereasca de masinile RWD, fiindu-le frica sa conduca asa ceva. Pina la urma totul se reduce la faptul ca pentru constructorul de masini este mai ieftin si mai simplu sa fabrice masini FWD, iar consumatorii cer din ce in ce mai mult astfel de masini intrucit le este frica de cele RWD din cauza ideilor preconcepute, a lipsei de experienta, etc. |
#39
Posted 29 November 2011 - 20:43
@zmeulcelrau, uite ca pentru multi pasionati de masini exista si FWD-uri.
Daca PENTRU TINE nu exista si FWD-uri, pentru restul exista. Intre FWD si RWD aleg.... AWD S-au spus multe lucruri corecte in acest topic, s-au expus avantajele/dezavantajele RWD fara de FWD, acum fiecare face cum vrea. RWD-urile pot ataca curbele cu viteza mai mare in conditii meteo prielnice, dar in conditii meteo severe ce faci? pot sa pariez ca cea cu RWD are tendinta sa "fuga" mai repede decat cea FWD. P.S. Planetarele spate sunt la fel ca cele de fata, diferenta este ca in general sunt de aceiasi lungime, deci se elimina torque steering cand "ii dai blana". Dar au tot 2 articulatii, constructiv fiind identice cu cele de pe fata, pentru ca desi rotile nu vireaza, exista suspensia care modifica distanta intre diferential si fuzeta in timpul mersului. |
#40
Posted 29 November 2011 - 22:11
N-am sa inteleg niciodata legatura dintre torque steering si lungimea diferita a planetarelor. Cred ca tine totusi de distributia stanga dreapta a masei.
Cu toate sistemele de siguranta mi se pare aiurea ca singura masina pe care o ai sa fie RWD. |
#41
Posted 29 November 2011 - 22:52
Este vorba de elasticitate diferita a planetarelor, din cauza lungimii diferite
|
#42
Posted 29 November 2011 - 23:24
undercoverbrother, on 29th November 2011, 21:11, said: Cu toate sistemele de siguranta mi se pare aiurea ca singura masina pe care o ai sa fie RWD. Saracii americani iti dai seama cat patimesc, cum vine iarna intra toti in hibernare ca nu au curajul sa iasa din casa cu RWD. Realizezi cum se uita invidiosi pe Antena 1 cum merg romanii cu Loganu Dci prin zapada de 2 metri si trag cate un Mercedes la stanga. Perle din asta vin doar de la cei care n-au apucat sa mearga 10 metri cu RWD iarna ( ori s-au dat cu ursuletu cu gume slick). Daca n-ai cauciucuri de iarna si electronica si ii dai in gura pe polei si zapada faci "buba" si cu FWD si cu RWD ; singura diferenta e ca la FWD cand iei curba te duci drept in sant, pom, gard iar la RWD pleaca spatele si te duci artistic si gratios in sant, pom sau gard. Macar la RWD ai un pic de suspans din cauza ca masina se invarte si nu stii in care pom te opresti. Tehnic vorbind in situatii critice ai mai mult control asupra RWD daca stii ce sa-i faci. La FWD in subvirare nu prea mai ai control pentru ca directie neam, doar luat piciorul de pe acceleratie, eventual ciupita frana si astepti pana vine aderenta fata, daca vine, daca nu CASCO. DarkAngelBv, on 29th November 2011, 19:43, said: RWD-urile pot ataca curbele cu viteza mai mare in conditii meteo prielnice, dar in conditii meteo severe ce faci? pot sa pariez ca cea cu RWD are tendinta sa "fuga" mai repede decat cea FWD. Eu zic ca nu e asa mare diferenta de aderenta intre RWD si FWD in curba "umeda". Tehnica de abordare e intradevar total diferita. La RWD accelerezi pe iesirea din curba, la FWD intri tare iesi incet. Majoritatea derapajelor (gen accidente de la stiri si alte intamplari de pe strada ) cu RWD nu se produc din cauza pierderii aderentei propriu zise ci din cauza idiotului de la volan care o calca mai mult decat trebuie (adica POWERDRIFT) si dupa aceea o pierde. |
#43
Posted 29 November 2011 - 23:31
Sa dai incepand cu 30.000euro pe o masina si sa nu traga integral, e nebunie. Zic si eu
|
#44
Posted 30 November 2011 - 03:26
Josef_Mengele, on 30th November 2011, 00:31, said: Sa dai incepand cu 30.000euro pe o masina si sa nu traga integral, e nebunie. Zic si eu |
#45
Posted 30 November 2011 - 04:39
@N62B44, de cand ma stiu la intrarea in curbele mari iau piciorul de pe acceleratie si il tin aproape de frana in caz ca trebuie piscata iar dupa ce trec de jumatatea curbei o calc. Si cu FWD si cu AWD.
RWD am condus una de peste 600 CP, ce-i drept singurele curbe erau unele cam de 25-35 grade flat down, in rest am mai mers cu cateva BMW-uri, dar cu proprietarul in dreapta, deci nu mi-am permis sa o calc prea tare in curbe. In orice caz, feeling-ul nu este cu mult mai diferit fata de FWD. La AWD este altceva, cand simti ca fuge masina iei piciorul de pe acceleratie si se redreseaza singura fata de FWD/RWD unde trebuie sa corectezi tu din acceleratie/volan. Ca sa raspundem la titlul topicului: 1. Pentru ca asa a vrut muschii lor. 2. Pentru ca este mai usor si mai putin costisitor sa dezvolti un singur tip de sistem de transmisie (in cazul de fata RWD) decat 2 sau 3. 3. Pentru ca trimiterea cuplului motor pe puntea spate face masina sa scape de torque steering-ul simtit destul de brutal la masinile puternice FWD. Si motive putem gasi sute. Dar la fel, putem gasi sute de motive pentru care am alege FWD. Pe scurt, fiecare cu ce-i place/cu ce s-a obisnuit. |
#46
Posted 30 November 2011 - 05:03
RWD vs FWD scapate de sub control....fara comentarii
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/udb-g9HyLe4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#47
Posted 30 November 2011 - 05:10
da, ai aratat cat de beton se lovesc RWD-urile de stalp si raman fara portbagaj. Altceva?
|
#48
Posted 30 November 2011 - 05:14
DarkAngelBv, on 30th November 2011, 06:10, said: da, ai aratat cat de beton se lovesc RWD-urile de stalp si raman fara portbagaj. Altceva? |
#49
Posted 30 November 2011 - 05:39
Oare cum e mai safe o masina? lovita frontal sau lateral?
BTW, in filmare se vede doar partea cand masina se pupa de stalp, nu si partea dinainte, deci ne dam cu parerea aiurea si oricum nu asta era subiectul topicului. |
#50
Posted 30 November 2011 - 09:38
N62B44, on 29th November 2011, 23:24, said: Saracii americani iti dai seama cat patimesc, E plin netul de filmulete dintr-astea. Intamplator toata povestea a pornit de la un RWD [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZJLinIxXt5s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] N62B44, on 29th November 2011, 23:24, said: Tehnic vorbind in situatii critice ai mai mult control asupra RWD daca stii ce sa-i faci. La FWD in subvirare nu prea mai ai control pentru ca directie neam, doar luat piciorul de pe acceleratie, eventual ciupita frana si astepti pana vine aderenta fata, daca vine, daca nu CASCO. De acord. De cand am masina care desi e FWD supravireaza cand e fortata nici eu nu prea suport masinile care subvireaza. Oricat de repede as merge m-am invatat sa accelerez usor in curba sa incarc spatele. Cu motorul meu de 110 cai oricat am incercat nu am reusit sa subvirez. Poate cu unul mai puternic sa descarci intr-atat fata incat sa subvireze. Din pacate e valabil doar cand e goala pentru ca atunci cand e plina subvireaza mai rau ca un Opel care nu a luat ITPul. Sper sa nu se supere cei cu Opeluri cu probleme la directie si la amortizoare. Edited by undercoverbrother, 30 November 2011 - 09:42. |
#51
Posted 07 December 2011 - 09:56
Am condus Focus3 1.6 150cp,mi s-a parut aiurea rau cu fwd,luam curba la dreapra,drum in urcare,carosabil ud; eram in tr a2a sau a3a,viteza in jur de 40-50km/h,cum acceleram mai tare cum patina fata,imediat intrau sistemele si volanul tindea sa o ia stanga/dreapta.
Nu vreau sa-mi inchipui un FWD cu 250cp. |
|
#52
Posted 07 December 2011 - 10:13
Anvelopele erau buca de bebelus? Oh, la FWD daca nu-ti MAI aduci aminte, nu prea accelerezi in curba, spre deosebire de RWD.
|
#53
Posted 07 December 2011 - 14:19
io nu stiu ce probleme aveti voi cu RWD
am luat bucla asta (de langa "4" venind din sus si mergand spre dreapta) fara probleme cu 90 (la iesire din bucla chiar aveam 100) de repetate ori, fara ca macar sa fluiere cauciucurile, darmite sa-mi fuga spatele, fie si pe umezeala. singurul loc unde ar vrea sa scape e o imbinarea cu fanta de dilatare (ca bucla face parte dintr-un pod) de vreo 20cm, care-i din metal. in rest absolut nici o problema cu supravirare. |
#54
Posted 07 December 2011 - 14:21
Asta e din ciclul "hai sa ne... facem pe noi ca nu mai stim cu fwd-ul".
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users