Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DE CE AU BMW SI MERCEDES TRACTIUNE SPATE?
Last Updated: Jan 08 2019 21:32, Started by
ORSO
, Mar 09 2010 22:13
·
0
#19
Posted 26 March 2010 - 10:08
O singura data - iarna - am condus asa ceva si dupa umila mea parere este o MARE porcarie...cu toate avantajele si dezavantajele pe care unii iustrii maestrii ai volanului le sustin.
|
#20
Posted 27 March 2010 - 02:08
Am inteles ca era iarna dar si detaliaza mai exact ce nu ti-a facut placere ca asta il intereseaza pe initiator si oferi o parere completa.
P.s:ce masina?(consider ca trebuie subliniat ca si sistemele moderne fac o diferenta) |
#21
Posted 27 March 2010 - 02:19
Dupa ce intelegi principiile de functionare nu prea ai probleme cu tractiunea spate (ca sa zic asa)... Pleci mai greu de pe loc in anumite conditii, dar asta se datoreaza si distributiei maselor, dar in rest nici o problema... Prima mea iarna cu BMW m-a surprins cu cauciucuri de vara pe un e46 si singura problema majora, chiar era cu emotii, o aveam la urcarea dealului de la Cotroceni pentru ca la ora 6-7 cand veneam eu acasa si era coloana mi-era groaza sa nu scap masina pe spate... Si apropos, il urcam cu cauciucuri de vara si nu aveam decat ASC+T pe respectiva masina...
|
#22
Posted 27 March 2010 - 02:20
ncristi, on 26th March 2010, 10:08, said: O singura data - iarna - am condus asa ceva si dupa umila mea parere este o MARE porcarie...cu toate avantajele si dezavantajele pe care unii iustrii maestrii ai volanului le sustin. nici cei care au condus masina americana cu V8 benzina si tractiune fata nu au fost incintati... Quote The 1966 Oldsmobile Toronado was the first U.S. front-wheel drive car since the Cord 810. It used a longitudinal engine placement for its V8, coupled with an unusual "split" transmission, which turned the engine power 180 degrees. Power then went to a differential mounted to the transmission case, from which half-shafts took it to the wheels. The driveline was set fairly at centre-point of the wheels for better weight distribution, though this raised the engine, requiring lowered intake systems. |
#23
Posted 31 March 2010 - 13:16
ORSO, on 9th March 2010, 22:13, said: Exact din acelasi considerent pentru care, iepurii au picioarele din spate mai mari decat cele din fata. Chiar am vazut o reclama care se intitula: De ce nu va face BMW masini cu tractiune fata: si sub slogan era poza unui iepure cu picioarele din fata mai lungi si cele din spate mai scurte. Eu am si BMW si masina cu tractiune fata. Toata iarna asta catastrofala , nu m-am dat jos din BMW. A fost cel mai "fun " de condus si in plus mi-as fi dorit sa mearga cealalta ca BMW-ul. |
#24
Posted 22 April 2010 - 09:39
D-O-G, on 10th March 2010, 01:17, said: Uite una bunã: Dacã într-o mașinã cu tracțiune fațã bagi greutate pãnã la refuz în portbagaj, mașina va avea o stabilitate de toatã jena. Dacã într-o mașinã cu tracțiune spate bagi greutate pãnã la refuz în portbagaj, mașina va avea o stabilitate excelentã. |
#25
Posted 04 June 2010 - 07:48
ioannes, on 22nd April 2010, 10:39, said: cine draq umple portbagajul cu zarzavaturi sau cartofi la un M5 sau 320CDI sau altele.hai sa fim seriosi,sunt masini de viteza si/sau saloane nu sunt de carat ca Dacia varza in piata. Nu le umpli cu zarzavaturi ma. Mergi cu familia( tu, nevasta, 2 copii si soacra toti cu bagaje pt 2 luni) la munte. Se poate realiza si cu loganul, da nu poti sa iti iei toate bagajele si sa depasesti 70 kmph. |
#26
Posted 04 June 2010 - 07:58
nu inteleg care este problema... daca vrei tractiune fata, mergi cu bemveu' in march-arriere!
|
#27
Posted 14 June 2010 - 13:17
Drosophila-melanogaster, on 4th June 2010, 07:58, said: nu inteleg care este problema... daca vrei tractiune fata, mergi cu bemveu' in march-arriere! E un topic gen "cearta" Prefer tractiunea spate din diferite motive, s-a vobit despre torquesteer, despre understeer, fenomene care se intampla la masini cu tractiune fata. E simplu, prefer tractiunea spate pentru ca fiecare punte are rolul eu, puntea fata cu rotile are rolul de a directiona masina, iar puntea spate de a pune puterea la asfalt. Pentru mine sunt mituri povestiile ca nu poti circula iarna cu BMW, am condus si iarna si vara BMW cu tractiune spate fara nici o problema, spunea cineva mai sus, e chiar "fun", sa fim seriosi, se conducea acum 20 de ani BMW ursulet iarna fara probleme, de ce nu ar putea in ziua de azi un e46,e39,e60,e90 sa circule fara probleme. Am dat exemplele de mai sus fiindca sunt BMW-ist convins. Bafta tuturor... Edited by tudor_navigator, 14 June 2010 - 13:17. |
#28
Posted 15 June 2010 - 17:36
Huck_, on 11th March 2010, 08:49, said: Motivul principal pentru care marcile premium folosesc configuratia RWD este ca ea permite instalarea unor motoare foarte puternice (peste 250 de cai). Nu poti instala un V8 sau V12 pe o masina FWD pentru ca ar merge stramb la acceleratie in linie dreapta (torque steer) si drept in curbe (understeer). Audi foloseste platforme FWD, dar pentru motoarele puternice instaleaza AWD pentru ca sa combata torque steer. AWD aduce un plus de tractiune dar comportamentul ramane subvirator in curbe iar consumul este mai ridicat decat la RWD. Cadillac Eldorado (ALL of them), Oldsmobile Toronado (some of them), Buick Riviera (some), Cadillac Fleetwood (post 96), Cadillac Deville/DTS (current production), Cadillac Seville/STS (previous generation and earlier), Lincoln Continental (last generation), Passat W8, Chevy Impala SS and Malibu SS, the Pontiac Grand Prix GXP, Monte Carlo SS, Lancia Thema 8.32. |
|
#29
Posted 15 June 2010 - 18:00
Nu a mentionat nimeni avantajul de a avea greutatea distribuita 50/50 intre punti.
|
#30
Posted 17 June 2010 - 22:40
iarna , o masina cu tractiune spate , la deal are mai multa aderenta decat una cu tractiune fata. legile fizicii ne spun ca atunci cand plecam de pe loc in fata greutatea masinii se distribuie in partea opusa , deci in spate. se numeste forta de accelerare. de aceea cand pleci de pe loc foarte puternic simti ca masina te baga in scaun.
problema cu tractiune spate iarna la deal nu este aderenta. problema e ca masina poate sa fuga de fund si sa te invarti sau sa o arzi prin santuri. totusi , masinile moderne au sisteme electronice care mai stopeaza dezastrele astea. parerea mea personala e ca electronica stica funul si asa va ramane. dezavantajele tractiunii spate sunt: 1. cost mai mare de productie 2. randament mai mic cu PUTIN al motorului |
#31
Posted 21 June 2010 - 20:59
Imi place ca s-au bagat multi care habar nu au ce vorbesc , in special cei care nu stiu cu ce se mananca tractiunea spate dar zic ca e nasol iarna.
Am 18 ani(deci sunt incepator) , un Mercedes (tractiune spate) din 95' care nu are nici un fel de electronica sau control al tractiunii si iarna asta care a fost foarte lunga, si foarte "aspra" am combatut-o cu usurinta , chiar m-am si distrat de minune. Si cand am vrut sa merg serios , nu am stat cu frica'n sange ca am tractiune spate si ma tem ... Ar fi cazul ca inainte sa spuneti ceva aici , sau in orice forum sa vorbiti doar din experienta , nu doar ca sa faceti posturi in plus. Nu va ajuta cu nimic! |
#32
Posted 21 June 2010 - 22:21
KoKet, on 21st June 2010, 21:59, said: Imi place ca s-au bagat multi care habar nu au ce vorbesc , in special cei care nu stiu cu ce se mananca tractiunea spate dar zic ca e nasol iarna. Am 18 ani(deci sunt incepator) , un Mercedes (tractiune spate) din 95' care nu are nici un fel de electronica sau control al tractiunii si iarna asta care a fost foarte lunga, si foarte "aspra" am combatut-o cu usurinta , chiar m-am si distrat de minune. Si cand am vrut sa merg serios , nu am stat cu frica'n sange ca am tractiune spate si ma tem ... Ar fi cazul ca inainte sa spuneti ceva aici , sau in orice forum sa vorbiti doar din experienta , nu doar ca sa faceti posturi in plus. Nu va ajuta cu nimic! dak te referi la mine , inseamna ca nu ai citit ce am scris |
#33
Posted 21 June 2010 - 22:51
@voposphere Nu m-am referit la tine , @ncristi e unul dintre ei
Edited by KoKet, 21 June 2010 - 22:53. |
|
#34
Posted 21 June 2010 - 23:12
mihai720, on 15th June 2010, 11:36, said: Ia uite lista de V8 FWD: Cadillac Eldorado (ALL of them), Oldsmobile Toronado (some of them), Buick Riviera (some), Cadillac Fleetwood (post 96), Cadillac Deville/DTS (current production), Cadillac Seville/STS (previous generation and earlier), Lincoln Continental (last generation), Passat W8, Chevy Impala SS and Malibu SS, the Pontiac Grand Prix GXP, Monte Carlo SS, Lancia Thema 8.32. Eu ma refeream la cazul general, nu la exceptii. Cel care a deschis discutia se gandea probabil de ce marcile premium prefera tractiunea pe spate, iar in contextul asta raspunsul meu este corect: prefera RWD pentru a putea instala motoare puternice. Acum ce e cu masinile din lista ta. Toronado si Eldorado au fost primele masini americane cu tractiune pe fata de serie relativ mare. Motivul pentru care au recurs la FWD este siguranta, atunci nu exista ESP, iar masinile RWD puternice erau mai putin stabile la apasarea pedalei pana la podea. In plus Toronado si Eldorado, spre deosebire de masinile FWD europene aveau motorul amplasat central (adica intre punti) si longitudinal, lucru care impreuna cu masa mare elimina 'torque steer', unul din motivele principale pentru care nu se pot instala motoare puternice pe masini FWD. Oricum, chiar si masinile americane FWD au avut motoare puternice pentru doar 5 ani (sfarsitul anilor 60), apoi V8 instalate pe FWD nu treceau de 200-250hp (din cauza reglementarilor legate de poluare). De abia dupa 90, s-a ajuns din nou la 300 de cai, cifra care nu a mai fost depasita. Concluzia ramane aceeasi, la o masina mica sau medie, FWD nu duce mai mult de 250 de cai, iar la o masina mare se opreste cam la 300 de cai. |
#35
Posted 29 November 2011 - 06:47
Mercedes-Benz (ca asta e denumirea corecta a masinii fabricate de firma Daimler-benz) si BMW au tractiune spate (de fapt corect se spune propulsie) deoarece aceasta asigura aderenta cea mai buna si performantele dinamice cele mai bune masinii. Exista multe idei preconcepute referitoare la stabilitatea unor astfel de masini pe timp de iarna dar nu sint sustinute decit de soferii lipsiti de indeminarea necesara si de experienta conducerii unor astfel de masini.
Tractiunea fata (FWD) prezinta urmatoarele avantaje in schimb cae nu au absolut nici o legatura cu aderenta si performantele dinamice ale masinii. 1 Datorita lipsei cardanului si a diferentialului spate dispare "tunelul" de cardan din podea si ramine astfel mai mult loc pentru pasageri si pentru bagaje in portbagaj. 2 Sint mai usor de asamblat pe liniile de productie, iar costurile de productie sint mai mici. 3 Sint mai usor de servisat. 4 Sint mai usor de condus de Gheorge de rind care nu stie sa controleze un derapaj, datorita faptului ca derapeaza ceva mai greu. Insa atunci cind o fac totusi sint aproape imposibil de redresat. Tractiunea spate (de fapt propulsia - RWD) are insa urmatoarele avantaje. 1 Aderenta mult mai buna la accelerari si la urcari. Nu ma luati cu faptul ca pe zapada nu au aderenta buna. Puneti-le pur si simplu cauciucuri de iarna bune sau chiar din acelea cu tinte si nu vor fi probleme. Eventual ma puneti-le si un pic de greutate in portbagaj si va merge ca un tanc masina prin zapada mult mai bine decit cele FWD. 2 Comportament mai degraba supravirator in curbe decit subvirator cum se intimpla la masinile FWD, lucru care duce la posibilitatea atacarii curbelor cu viteza mai mare 3 Distributie a greutatii pe axe mult mai echilibrata (mai aproape de 50% - 50%) fata de masinile FWD 4 Desi pot derapa mai usor derapajul este usor controlabil si redresabil pentru cei cu indeminarea necesara acestor masini sau chiar experienta competitionala. Dintre performantele dinamice as putea mentiona un singur dezavantaj..acela ca daca vreodata esti nevoit sa urci in marsalier o panta in conditii de aderenta scazuta esti mincat. Dar situatia asta se intilneste extrem de rarisim in prcatica. Toata lumea stie de trucul acela cum ca daca nu ai suficienta aderenta sa urci dealul pe zapada sa o faci in marsarier...ei bine trucul functioneaza doar la masinile FWD. Cele RWD urca bine cu fata cum e si normal. Probleme vei avea doar daca esti nevoit sa urci cu spatele Si nu in ultimul rind pentru un pasionat de masini exista doar RWD. FWD NU EXISTA. Mai acum citiva ani cind mi-am cumparat un Mercedes 190 si m-am mindrit cu noua achizitie la unii din prietenii mei, vreo 2-3 m-au intrebat: "-are tractiune fata nu-i asa?" "-mercedes cu tractiune fata? niciodata!" |
#36
Posted 29 November 2011 - 09:33
LOL
zmeulcelrau, on 29th November 2011, 06:47, said: "-mercedes cu tractiune fata? niciodata!" Mercedes B Class Mercedes SLA Quote BMW Group board member Ian Robertson has a perfect counterargument: “In the last 10 years we have built nearly two million front-wheel-drive Minis and no one has ever told me the driving dynamics are questionable” |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users