Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

Cel mai bun sistem 4x4

- - - - -
  • Please log in to reply
269 replies to this topic

#37
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007

View Postge_ntleman, on 16th December 2009, 18:10, said:

m ai facut sa rad cu justy :))

boxerul nu am spus niciodata ca nu este bun ci doar ca nu mi place mie.... mi se pare un motor lat si incomod in masina , unul mare si plat greu de umblat la el , greu de modificat si ciudat datorita faptului ca nici unul din cei mai mari constructori de masini din lume nu il foloseste. si daca e asa de performant si bun cum naiba de Ferrari , lambo nu l au adoptat? cum de ei prefera volanta si contragreutatile? cum de BMW si Mercedes nu l a adoptat? si nu cred ca Subaru are patentul ca sa produca doar ei boxter engines.

Daca il foloseste Porsche te consoleaza cu ceva?

Parca si Ferrari a avut la un moment dat un 12 cilindri boxer, sper sa nu ma insel !

Edited by kodiak, 16 December 2009 - 22:28.


#38
Nitroglicerine

Nitroglicerine

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 10.09.2004
Problema e ca in testele alea nu au dotat toate masinile cu aceeasi marca/model de cauciucuri. Corect ar fi fost  nu numai sa fie aceeasi marca si model, ci si aceeasi dimensiune ... lucru aproape imposibil. Dimensiunea si tipul cauciucurilor (in special la limita) poate fi elementul care decide daca reusesti sau nu sa treci hopul.

Daca tot e sa judecam masini si sisteme 4x4 dupa filmulete de pe Youtube, uite ca Audi Q7 nu e singura masina care se poate da pe dune de nisip: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/mj0Xl15qe3I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#39
ge_ntleman

ge_ntleman

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 331
  • Înscris: 15.12.2009

View PostNitroglicerine, on 16th December 2009, 22:37, said:

Problema e ca in testele alea nu au dotat toate masinile cu aceeasi marca/model de cauciucuri. Corect ar fi fost  nu numai sa fie aceeasi marca si model, ci si aceeasi dimensiune ... lucru aproape imposibil. Dimensiunea si tipul cauciucurilor (in special la limita) poate fi elementul care decide daca reusesti sau nu sa treci hopul.

Daca tot e sa judecam masini si sisteme 4x4 dupa filmulete de pe Youtube, uite ca Audi Q7 nu e singura masina care se poate da pe dune de nisip: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/mj0Xl15qe3I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

super , cu toate ca nu ma vad in un Jimny... nici in un q7 :))

#40
hunor66

hunor66

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,413
  • Înscris: 23.11.2006

View Postge_ntleman, on 16th December 2009, 18:10, said:

...boxerul nu am spus niciodata ca nu este bun ci doar ca nu mi place mie....
... si daca e asa de performant si bun cum naiba de Ferrari , lambo nu l au adoptat? cum de ei prefera volanta si contragreutatile? cum de BMW si Mercedes nu l a adoptat? si nu cred ca Subaru are patentul ca sa produca doar ei boxter engines.
...

VW Coccinelle (broscuta) avea motor boxer.
Si BMW a avut un motor boxer, cu doi cilindri, montat in spate, racit cu aer, la un model (nu mi-aduc aminte cum se numea...), fabricat prin anii '50.

Si, daca nu gresesc, parca si Tatra a fabricat prin anii '70 un autoturism "de lux", cu motor boxer, racit cu aer, asezat in spate.

#41
anakin28

anakin28

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,268
  • Înscris: 23.08.2007

View Postkodiak, on 16th December 2009, 23:26, said:

Parca si Ferrari a avut la un moment dat un 12 cilindri boxer, sper sa nu ma insel !
Ferrari 365 GT4 BB, Ferrari 512 BB si  Ferrari 512i BB. BB= berlinetta boxer.

#42
Notorious

Notorious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 900
  • Înscris: 11.11.2003
Eu o sa fac cateva remarci :
-infinity ala care urca scarile are din ce se vede un sistem 4x4 extrem de simplist cu diferentiale deschise fata spate el probabil "plimba" cuplul intre punti. Exact asa face si un Santa Fe.
-pt asfalt Richelieu ti-a raspuns bine.  Pe asfalt insa cam tot acolo cu Subaru si BMW este si Audi si Mercedes.
-skizo daca nu ai blocanti macar si pe spate o masina doar cu blocant central va ramane bine mersi blocata
-referitor la clipul ala cu audi care urca partia eu vad o alta explicatie : patrolul e foarte greu si pare sa se fi infundat in zapada. X5 este modelul vechi fara x-drive.
Audi are quatro, e usoara si daca soferul e putin destept putea sa o faca.

my 2 cents

#43
abunea

abunea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,723
  • Înscris: 23.11.2007

View PostMarius3k, on 16th December 2009, 16:22, said:

Sistemul "ideal" pentru mine ar fi cel de pe Mitsubishi L200 si SsangYong Kyron: 2H, 4H, 4L.
Cel mai tare, dupa parerea mea, este Super Select 4WD de la Mitsubishi. Permite tractiune spate, 4x4 permanent, 4x4 50-50% fata-spate, 4x4L.

#44
ivorymarci

ivorymarci

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 15.11.2007
Ca posesor de Infiniti cu sistem ATTESA E-TS pot sa spun ca pe sosea este foarte ok , cuplul favorizeaza puntea spate (similar X-drive de la BMW) => tinuta de drum foarte buna si sportiva. In off-road insa nu se poate compara cu sistemul de la Land Rover de exemplu. ATTESA mareste siguranta, stabilitatea, tractiunea berlinelor si SUV-urilor pe sosea, nu este un sistem dedicat mersului in teren accidentat (pentru asta iti iei Patrol , tot de la Nissan). Ca a reusit sa urce scarile acelea nu este cine stie ce, sunt sigur ca un Defender trecea peste ele fara sa simta, insa  pe sosea se comporta ca o cutie.

Edited by ivorymarci, 17 December 2009 - 20:42.


#45
Horsie

Horsie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,372
  • Înscris: 10.06.2002
hop si eu cu Mercedes 4Matic ;)
+ offroad pro, adica Low gear, 2 diferentiale blocabile (central si spate, cel de pe fata cica e mimat de esp).

Facut acum 2 zile, pe zapada Bucuresti - Budapesta fara probleme.
Desigur, am anvelope de iarna performante.

Am facut depasiti pe semi-sticla, deci se poate.

In viata de zi cu zi e aproape imposibil sa iti dai seama de diferentele dintre 4x4 cand mergi cu 30-50 Km/h pe drumuri pline de zloata/zapada/gheata...

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eT8nNFQ34WQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Horsie, 17 December 2009 - 22:58.


#46
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,479
  • Înscris: 04.05.2006
Pai de-asta i-am si spus omului, ca la ce vrea el sa faca, se preteaza orice 4x4 de pe piata.....

#47
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001

View Postrichelieu, on 16th December 2009, 12:13, said:

@skizo:Rotile se rotesc cu aceeasi viteza, daca ai 3 diferentiale blocante. Altfel nu.
este vorba de sistemul command-trac 4wd II.
aici este link-ul se pe site-ul romanesc - http://www.jeep.ro/0...ommandtrac.html
si aici link-ul de pe site-ul american, care arata cum functioneaza - http://www.jeep.com/...command_trac_2/
asa este sau am inteles eu gresit (din moment ce NU trebuie cuplata fata pe teren aderent) ?
si inca o intrebare/precizare : anvelopele de iarna sint eficiente pe asfalt, pe zapada/polei derapeaza ca orice alta anvelopa. dupa parerea mea (de neavenit, desigur) pe zapada sint eficiente anvelopele M+S. asa este, sau iarasi vorbesc prostii ?
lamuriti-ma si pe mine, ca sa ies odata din bezna ignorantei.

Edited by Skizo, 18 December 2009 - 00:31.


#48
ivorymarci

ivorymarci

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 15.11.2007
Nici eu pe zapada si gheata nu am avut probleme absolut deloc. Am venit miercuri de la Constanta la Tulcea fara absolut nici o problema desi soseaua era acoperita cu polei , gheata , zapada (in aceasta ordine cu cat ma apropiam mai mult de Tulcea). Initiatorul topicului vorbea de performantele anumitor sisteme in off-road unde nici unul dintre SUV-uri nu prea are ce cauta. Daca vrei off-road iti cumperi ceva construit pentru asa ceva (Defender, G-klass etc.). Eu vad treaba in felul urmator : SUV pentru asfalt ( in special ) cu mici escapade pe drumuri forestiere, zapada, chestiuni relativ lejere si un off-roader veritabil pentru chestii mai grele.

Edited by ivorymarci, 18 December 2009 - 03:02.


#49
ag19tol

ag19tol

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 08.12.2009
Cel mai bun 4x4 tot Subaru!Am avut si alte 4x4-Jeep Grand,Jeep Cherokee,Volvo XC70.In prezent Forester si una bucata Hyundai H1 4x4.Subaru este peste toate.Dar trebuie facute distinctii:cel mai bun 4x4 awd sau 4wd.In orice caz este greu de departajat cel mai bun sistem pt ca la ora actuala fiecare are electronica.Cel mai fiabil tot Subaru.

#50
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001

View Postag19tol, on 18th December 2009, 09:25, said:

Cel mai bun 4x4 tot Subaru!Am avut si alte 4x4-Jeep Grand,Jeep Cherokee,Volvo XC70.In prezent Forester si una bucata Hyundai H1 4x4.Subaru este peste toate.Dar trebuie facute distinctii:cel mai bun 4x4 awd sau 4wd.In orice caz este greu de departajat cel mai bun sistem pt ca la ora actuala fiecare are electronica.Cel mai fiabil tot Subaru.
da-da :D

#51
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,479
  • Înscris: 04.05.2006

View PostSkizo, on 18th December 2009, 00:22, said:

si inca o intrebare/precizare : anvelopele de iarna sint eficiente pe asfalt, pe zapada/polei derapeaza ca orice alta anvelopa. dupa parerea mea (de neavenit, desigur) pe zapada sint eficiente anvelopele M+S. asa este, sau iarasi vorbesc prostii ?
lamuriti-ma si pe mine, ca sa ies odata din bezna ignorantei.

Cele mai bune sunt de departe cele de iarna. Cu M+S, trebuie totusi sa stii ce faci :D. Azi am trecut fluierand cu turismul, pe langa Suvulete gen Tucson echipate cu all season, care patinau pe loc din toate 4 rotile. Pe un SUV cu tractiune performanta in schimb, te poti descurca binisor si cu all season, dar trebuie grija mare la franare. Pe Pathfinderul sotiei, am pus asta vara niste Continental Cross Contact care sunt M+S, in ideea ca vara sunt oricum bune, iar la iarna voi vedea ce si cum. Pe vremea asta, a fost cam asa: Cu tractiunea in modul Auto, e sanie la franare si fiind cutie automata, nu face frana de motor cum trebuie.  In schimb, la plecarea de pe loc nu sunt probleme.  Pe 4H, (cu dif. central blocat) in schimb, e ok si la franare. Asa ca...a decretat ca nu mai cheltuim 3000 lei pe cauciucuri de iarna, pentru ca zapada asta nu va tine toata iarna :D. Deci nu vorbesti chiar prostii...dar nu sunt nici asa eficiente cauciurile M+S. Pentru un turism , sau crossover, sau chiar suv mic, cu tractiune integrala "AUTO" personal recomand cauciucurile de iarna All za uei....

#52
abunea

abunea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,723
  • Înscris: 23.11.2007
Incearca si niste cross-country  :P  eu de abia mi-am pus asa ceva pe masina si merge ca pe asfalt uscat  :lol:  Din partea mea pot sa tina astia plugurile in garaj  :roflmaofast:

Edited by abunea, 18 December 2009 - 11:27.


#53
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003
uite o masina cu un 4*4 ok... mecanic, fara electronica, dar nu cred ca bate 4wd de la Infinity...
http://www.youtube.c...r..._type=&aq=f

#54
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007

View Postrichelieu, on 18th December 2009, 11:17, said:

Cele mai bune sunt de departe cele de iarna. Cu M+S, trebuie totusi sa stii ce faci :D. Azi am trecut fluierand cu turismul, pe langa Suvulete gen Tucson echipate cu all season, care patinau pe loc din toate 4 rotile. Pe un SUV cu tractiune performanta in schimb, te poti descurca binisor si cu all season, dar trebuie grija mare la franare.
Ar fi grozav sa fie asa dar, din pacate, la Tucson lucrul asta nu se prea intampla. Cred ca l-ai laudat involuntar.
Dar altfel testez Tucsonul de trei zile prin zapada, cu anvelopele Kumho Solus, clasificate in cel mai bun caz ca fiind all-season si nu am reusit sa-l impotmolesc chiar daca am insistat trecand prin mai toate maldarele de zapada. Chiar m-am crucit cand am vazut din ce am iesit.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate