Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cel mai bun sistem 4x4
#37
Posted 16 December 2009 - 22:26
ge_ntleman, on 16th December 2009, 18:10, said: m ai facut sa rad cu justy ) boxerul nu am spus niciodata ca nu este bun ci doar ca nu mi place mie.... mi se pare un motor lat si incomod in masina , unul mare si plat greu de umblat la el , greu de modificat si ciudat datorita faptului ca nici unul din cei mai mari constructori de masini din lume nu il foloseste. si daca e asa de performant si bun cum naiba de Ferrari , lambo nu l au adoptat? cum de ei prefera volanta si contragreutatile? cum de BMW si Mercedes nu l a adoptat? si nu cred ca Subaru are patentul ca sa produca doar ei boxter engines. Daca il foloseste Porsche te consoleaza cu ceva? Parca si Ferrari a avut la un moment dat un 12 cilindri boxer, sper sa nu ma insel ! Edited by kodiak, 16 December 2009 - 22:28. |
#38
Posted 16 December 2009 - 22:37
Problema e ca in testele alea nu au dotat toate masinile cu aceeasi marca/model de cauciucuri. Corect ar fi fost nu numai sa fie aceeasi marca si model, ci si aceeasi dimensiune ... lucru aproape imposibil. Dimensiunea si tipul cauciucurilor (in special la limita) poate fi elementul care decide daca reusesti sau nu sa treci hopul.
Daca tot e sa judecam masini si sisteme 4x4 dupa filmulete de pe Youtube, uite ca Audi Q7 nu e singura masina care se poate da pe dune de nisip: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/mj0Xl15qe3I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#39
Posted 16 December 2009 - 23:30
Nitroglicerine, on 16th December 2009, 22:37, said: Problema e ca in testele alea nu au dotat toate masinile cu aceeasi marca/model de cauciucuri. Corect ar fi fost nu numai sa fie aceeasi marca si model, ci si aceeasi dimensiune ... lucru aproape imposibil. Dimensiunea si tipul cauciucurilor (in special la limita) poate fi elementul care decide daca reusesti sau nu sa treci hopul. Daca tot e sa judecam masini si sisteme 4x4 dupa filmulete de pe Youtube, uite ca Audi Q7 nu e singura masina care se poate da pe dune de nisip: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/mj0Xl15qe3I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] super , cu toate ca nu ma vad in un Jimny... nici in un q7 ) |
#40
Posted 17 December 2009 - 01:18
ge_ntleman, on 16th December 2009, 18:10, said: ...boxerul nu am spus niciodata ca nu este bun ci doar ca nu mi place mie.... ... si daca e asa de performant si bun cum naiba de Ferrari , lambo nu l au adoptat? cum de ei prefera volanta si contragreutatile? cum de BMW si Mercedes nu l a adoptat? si nu cred ca Subaru are patentul ca sa produca doar ei boxter engines. ... VW Coccinelle (broscuta) avea motor boxer. Si BMW a avut un motor boxer, cu doi cilindri, montat in spate, racit cu aer, la un model (nu mi-aduc aminte cum se numea...), fabricat prin anii '50. Si, daca nu gresesc, parca si Tatra a fabricat prin anii '70 un autoturism "de lux", cu motor boxer, racit cu aer, asezat in spate. |
#42
Posted 17 December 2009 - 15:51
Eu o sa fac cateva remarci :
-infinity ala care urca scarile are din ce se vede un sistem 4x4 extrem de simplist cu diferentiale deschise fata spate el probabil "plimba" cuplul intre punti. Exact asa face si un Santa Fe. -pt asfalt Richelieu ti-a raspuns bine. Pe asfalt insa cam tot acolo cu Subaru si BMW este si Audi si Mercedes. -skizo daca nu ai blocanti macar si pe spate o masina doar cu blocant central va ramane bine mersi blocata -referitor la clipul ala cu audi care urca partia eu vad o alta explicatie : patrolul e foarte greu si pare sa se fi infundat in zapada. X5 este modelul vechi fara x-drive. Audi are quatro, e usoara si daca soferul e putin destept putea sa o faca. my 2 cents |
#43
Posted 17 December 2009 - 16:34
Marius3k, on 16th December 2009, 16:22, said: Sistemul "ideal" pentru mine ar fi cel de pe Mitsubishi L200 si SsangYong Kyron: 2H, 4H, 4L. |
#44
Posted 17 December 2009 - 20:38
Ca posesor de Infiniti cu sistem ATTESA E-TS pot sa spun ca pe sosea este foarte ok , cuplul favorizeaza puntea spate (similar X-drive de la BMW) => tinuta de drum foarte buna si sportiva. In off-road insa nu se poate compara cu sistemul de la Land Rover de exemplu. ATTESA mareste siguranta, stabilitatea, tractiunea berlinelor si SUV-urilor pe sosea, nu este un sistem dedicat mersului in teren accidentat (pentru asta iti iei Patrol , tot de la Nissan). Ca a reusit sa urce scarile acelea nu este cine stie ce, sunt sigur ca un Defender trecea peste ele fara sa simta, insa pe sosea se comporta ca o cutie.
Edited by ivorymarci, 17 December 2009 - 20:42. |
#45
Posted 17 December 2009 - 22:21
hop si eu cu Mercedes 4Matic
+ offroad pro, adica Low gear, 2 diferentiale blocabile (central si spate, cel de pe fata cica e mimat de esp). Facut acum 2 zile, pe zapada Bucuresti - Budapesta fara probleme. Desigur, am anvelope de iarna performante. Am facut depasiti pe semi-sticla, deci se poate. In viata de zi cu zi e aproape imposibil sa iti dai seama de diferentele dintre 4x4 cand mergi cu 30-50 Km/h pe drumuri pline de zloata/zapada/gheata... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eT8nNFQ34WQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Horsie, 17 December 2009 - 22:58. |
#46
Posted 17 December 2009 - 22:41
Pai de-asta i-am si spus omului, ca la ce vrea el sa faca, se preteaza orice 4x4 de pe piata.....
|
|
#47
Posted 18 December 2009 - 00:22
richelieu, on 16th December 2009, 12:13, said: @skizo:Rotile se rotesc cu aceeasi viteza, daca ai 3 diferentiale blocante. Altfel nu. aici este link-ul se pe site-ul romanesc - http://www.jeep.ro/0...ommandtrac.html si aici link-ul de pe site-ul american, care arata cum functioneaza - http://www.jeep.com/...command_trac_2/ asa este sau am inteles eu gresit (din moment ce NU trebuie cuplata fata pe teren aderent) ? si inca o intrebare/precizare : anvelopele de iarna sint eficiente pe asfalt, pe zapada/polei derapeaza ca orice alta anvelopa. dupa parerea mea (de neavenit, desigur) pe zapada sint eficiente anvelopele M+S. asa este, sau iarasi vorbesc prostii ? lamuriti-ma si pe mine, ca sa ies odata din bezna ignorantei. Edited by Skizo, 18 December 2009 - 00:31. |
#48
Posted 18 December 2009 - 02:56
Nici eu pe zapada si gheata nu am avut probleme absolut deloc. Am venit miercuri de la Constanta la Tulcea fara absolut nici o problema desi soseaua era acoperita cu polei , gheata , zapada (in aceasta ordine cu cat ma apropiam mai mult de Tulcea). Initiatorul topicului vorbea de performantele anumitor sisteme in off-road unde nici unul dintre SUV-uri nu prea are ce cauta. Daca vrei off-road iti cumperi ceva construit pentru asa ceva (Defender, G-klass etc.). Eu vad treaba in felul urmator : SUV pentru asfalt ( in special ) cu mici escapade pe drumuri forestiere, zapada, chestiuni relativ lejere si un off-roader veritabil pentru chestii mai grele.
Edited by ivorymarci, 18 December 2009 - 03:02. |
#49
Posted 18 December 2009 - 09:25
Cel mai bun 4x4 tot Subaru!Am avut si alte 4x4-Jeep Grand,Jeep Cherokee,Volvo XC70.In prezent Forester si una bucata Hyundai H1 4x4.Subaru este peste toate.Dar trebuie facute distinctii:cel mai bun 4x4 awd sau 4wd.In orice caz este greu de departajat cel mai bun sistem pt ca la ora actuala fiecare are electronica.Cel mai fiabil tot Subaru.
|
#50
Posted 18 December 2009 - 11:17
ag19tol, on 18th December 2009, 09:25, said: Cel mai bun 4x4 tot Subaru!Am avut si alte 4x4-Jeep Grand,Jeep Cherokee,Volvo XC70.In prezent Forester si una bucata Hyundai H1 4x4.Subaru este peste toate.Dar trebuie facute distinctii:cel mai bun 4x4 awd sau 4wd.In orice caz este greu de departajat cel mai bun sistem pt ca la ora actuala fiecare are electronica.Cel mai fiabil tot Subaru. |
#51
Posted 18 December 2009 - 11:17
Skizo, on 18th December 2009, 00:22, said: si inca o intrebare/precizare : anvelopele de iarna sint eficiente pe asfalt, pe zapada/polei derapeaza ca orice alta anvelopa. dupa parerea mea (de neavenit, desigur) pe zapada sint eficiente anvelopele M+S. asa este, sau iarasi vorbesc prostii ? lamuriti-ma si pe mine, ca sa ies odata din bezna ignorantei. Cele mai bune sunt de departe cele de iarna. Cu M+S, trebuie totusi sa stii ce faci . Azi am trecut fluierand cu turismul, pe langa Suvulete gen Tucson echipate cu all season, care patinau pe loc din toate 4 rotile. Pe un SUV cu tractiune performanta in schimb, te poti descurca binisor si cu all season, dar trebuie grija mare la franare. Pe Pathfinderul sotiei, am pus asta vara niste Continental Cross Contact care sunt M+S, in ideea ca vara sunt oricum bune, iar la iarna voi vedea ce si cum. Pe vremea asta, a fost cam asa: Cu tractiunea in modul Auto, e sanie la franare si fiind cutie automata, nu face frana de motor cum trebuie. In schimb, la plecarea de pe loc nu sunt probleme. Pe 4H, (cu dif. central blocat) in schimb, e ok si la franare. Asa ca...a decretat ca nu mai cheltuim 3000 lei pe cauciucuri de iarna, pentru ca zapada asta nu va tine toata iarna . Deci nu vorbesti chiar prostii...dar nu sunt nici asa eficiente cauciurile M+S. Pentru un turism , sau crossover, sau chiar suv mic, cu tractiune integrala "AUTO" personal recomand cauciucurile de iarna All za uei.... |
|
#52
Posted 18 December 2009 - 11:22
Incearca si niste cross-country eu de abia mi-am pus asa ceva pe masina si merge ca pe asfalt uscat Din partea mea pot sa tina astia plugurile in garaj
Edited by abunea, 18 December 2009 - 11:27. |
#53
Posted 18 December 2009 - 11:55
uite o masina cu un 4*4 ok... mecanic, fara electronica, dar nu cred ca bate 4wd de la Infinity...
http://www.youtube.c...r..._type=&aq=f |
#54
Posted 19 December 2009 - 17:02
richelieu, on 18th December 2009, 11:17, said: Cele mai bune sunt de departe cele de iarna. Cu M+S, trebuie totusi sa stii ce faci . Azi am trecut fluierand cu turismul, pe langa Suvulete gen Tucson echipate cu all season, care patinau pe loc din toate 4 rotile. Pe un SUV cu tractiune performanta in schimb, te poti descurca binisor si cu all season, dar trebuie grija mare la franare. Dar altfel testez Tucsonul de trei zile prin zapada, cu anvelopele Kumho Solus, clasificate in cel mai bun caz ca fiind all-season si nu am reusit sa-l impotmolesc chiar daca am insistat trecand prin mai toate maldarele de zapada. Chiar m-am crucit cand am vazut din ce am iesit. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users