Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cel mai bun sistem 4x4
Last Updated: Nov 16 2011 11:36, Started by
ge_ntleman
, Dec 15 2009 23:48
·
0
#55
Posted 19 December 2009 - 18:36
Stai stai...n-am zis nimic despre viteza similara la toate rotile . Si evident, mai depinde si de sofer. Si, precum am spus, mai mare grija la franare....
|
#56
Posted 19 December 2009 - 23:16
richelieu, on 18th December 2009, 12:17, said: Pe Pathfinderul sotiei, am pus asta vara niste Continental Cross Contact care sunt M+S Eu am Contintental Cross Contact UHP pe ML, dar nu sunt all season, ci de vara! Ai grija... http://www.conti-onl...tact_lx_ro.html Eu pt iarna am tot Continental si sunt excelente. [ http://www.conti-online.com/generator/www/shared_content_tires/continental/winter/conticrosscontact_winter_uv;property=original.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am avut si anvelope all-season, dar zau ca in extreme nu sunt deloc stralucite. Vara simteam cum se lipesc de asfaltul incins la 100 de grade, iar iarna ma duceam ca sania. Nici in zapada nu erau stralucite, ca tractiune. |
#57
Posted 21 December 2009 - 16:42
Interesant faptul ca nimeni nu pomeneste de sistemul de pe Lada Niva. Personal, il consider unul foarte simplu si eficient. Ai 2 manete - una pentru low/high, una pentru diff lock / neutru / unlock. In total 4 moduri. Totul e mecanic, fara electronica, senzori, alte parascovenii. Cine doreste (si are si bani, bineinteles, multi!) poate face si diferentialele fata si spate blocabile. Si basta!
Nu doresc si nici nu interntionez a porni o dezbatere pe tema Lada Niva! Pur si simplu exista si o alta "abordare". Sandu |
#58
Posted 21 December 2009 - 16:50
sanduu, on 21st December 2009, 16:42, said: Interesant faptul ca nimeni nu pomeneste de sistemul de pe Lada Niva. Personal, il consider unul foarte simplu si eficient. Ai 2 manete - una pentru low/high, una pentru diff lock / neutru / unlock. In total 4 moduri. Totul e mecanic, fara electronica, senzori, alte parascovenii. Cine doreste (si are si bani, bineinteles, multi!) poate face si diferentialele fata si spate blocabile. Si basta! Nu doresc si nici nu interntionez a porni o dezbatere pe tema Lada Niva! Pur si simplu exista si o alta "abordare". Sandu total de acord , insa noi vorbim de masini... si sa fie ala de pe lada niva cel mai bun... tu ai cumpara o lada niva? noi vb aici de masini 4x4 de strada cu lux in ele , aere conditionate , climatroanice , navigatii.... stii tu.... Touareg , Outback , Santa Fe... dalea care fac caldura iarna... altfel aduceam in discutie ara care le bate pe toate la 4x4. mai pe intelesul tau... cel mai bun 4x4 electonic pe un suv modern cu toate utilitatile moderne. |
#59
Posted 21 December 2009 - 16:53
Horsie, on 19th December 2009, 23:16, said: Eu am Contintental Cross Contact UHP pe ML, dar nu sunt all season, ci de vara! Ai grija... Am avut si anvelope all-season, dar zau ca in extreme nu sunt deloc stralucite. Vara simteam cum se lipesc de asfaltul incins la 100 de grade, iar iarna ma duceam ca sania. Nici in zapada nu erau stralucite, ca tractiune. Eu am alea All Season...LX Si..ca orice strutocamila, nu exceleaza la nimic. In zapada nu sunt bune mai deloc...daca masina nu ar avea tractiunea buna, n-ai face nici o treaba cu ele. Dar...in zapada nu cred ca va avea nevasta-mea mult de mers cu ele...asa ca, ea singura a decretat ca nu mai investim in gume de iarna...momentan. Se descurca..stie ea ce face . Edited by richelieu, 21 December 2009 - 16:54. |
#60
Posted 21 December 2009 - 16:57
Scuze. Nu am inteles eu bine atunci. Am citit rapid titlul "Cel mai bun sistem 4x4, Pareri , experiente , dovezi , informatii si dezbateri" si m-am pripit probabil. Oricum, nu se preciza nicaieri de 4x4 electronic.
Numai bine P.S. AM mers cu Lada Niva iarna. E o masina ruseasca, facuta probabil pentru Siberia. Crede-ma, da caldura. Mult mai multa chiar decat ar trebui |
#61
Posted 21 December 2009 - 17:39
sanduu, on 21st December 2009, 17:57, said: Nu am inteles eu bine atunci. Am citit rapid titlul "Cel mai bun sistem 4x4, Pareri , experiente , dovezi , informatii si dezbateri" si m-am pripit probabil. Edited by anakin28, 21 December 2009 - 17:40. |
#62
Posted 21 December 2009 - 18:57
anakin28, on 21st December 2009, 17:39, said: Pai vezi ca stii! Nici nu ai inteles si te-ai si pripit! Topicul se numeste: "Infiniti - Cel mai bun sistem 4x4, Pareri din auzite , experiente pe PC , dovezi neconcludente , informatii numai de pe Youtube si dezbateri cu conditia sa respectati semnificatia titlului". vezi ca acum imi place quattro |
#63
Posted 01 January 2010 - 00:19
Intr-adevar topicul asta, asa cum a pornit, este unul de genul "care este cel mai bun 4x4 dar sa nu ziceti altceva decat ce imi place mie".
Dupa mine, 4x4 serios este cel AWD, cu diferential central, care trimite puterea egal (sau hai, un 35/65) spre cele 2 punti in functionare normala si cu posibilitatea blocarii in caz de alunecare (ABS driven traction control pe punti si ceva in genul multiplate sau vascos pe cel central). Roti ajutate de un motor capabil, cu suficient cuplu. Restul, sunt doar sisteme paleative, economice, dar fara prea multa practicalitate, in afara de clipurile doctoricite de pe youtube. Poate ca sunt bias pentru ca Explorerul meu are AWD (nu 4x4), dar eu nu vad rostul unor 4x4 "de asfalt". Oricat de inteligente s-ar declara ele, nu sunt decat inutile in final. Ori le iei sa poti merge pe teren accidentat ori nu. La ce bun este un Subaru sau Volvo 4x4? Ca merge pe o strada cu zapada batatorita? Pai peste 6 ore a venit plugul (in tarile civilizate)? O masina cu tractiune fata si cauciucuri in buna conditie si ABS va merge la fel de bine pe zapada batatorita. Nu va castiga curse, dar iti faci treaba cu ea. Iar un 4x4 care nu are diferential central, face mai mult rau pe teren alunecos, decat ajuta. Edited by SuperDuper, 01 January 2010 - 00:29. |
#64
Posted 01 January 2010 - 23:11
Cred ca este gresit titlul topicului trebuia sa scrie "cea mai ciumeaga si de fite masina 4x4". Infinitiu lu' peste care ramane suspendat intr-o pietricica,
m-am dat pe spate de ras cand am vazut aici asa ceva. Infinity asta este la categoria "asa nu", decat daca aveti fitze in cap sau o cumperi pentru o piti sa poata sa fie cu nasu pe sus. |
|
#66
Posted 02 January 2010 - 14:24
"Cel mai bun" e prea simplu spus, mai ales ca sistemele 4x4 sunt foarte diferite.
Pentru puritani 4x4 inseamna offroad alaturi de ursi si capre negre, cu troliu etc. E musai sa aiba diferentiale blocabile, low gear etc. E o viziune foarte exagerata si oarecum limitata avantajelor tractiunii integrale. Aici intra in scena clasicii: Patrol, pajero, G klass, Discovery etc Personal prefer un 4x4 permanent, care sa permita atat o dinamica excelenta in curbe, cat si performante mai mult decat decente offroad. Sisteme ca Quattro, 4Matic, Quatra Drive, Terrain Response etc ofera standard doar o dinamica excelenta, DAR optional permit diferentiale blocabile, low gear si garda la sol de pana la 30 cm (perna de aer). X-drive permite doar o dinamica cu tenta sportiva (permite un usor drifting), BMW nu se faleste cu faciitatile de offroad extrem. La capitolul "entry level", au devenit foarte populare sistemele optional 4x4, adica 4x2, care pot repartiza 50% pe puntea spate la nevoie (daca se pierde aderenta). E un adevarat val acum: Duster, x-Trail, Koleos, Rav4, Antara, Captiva, CR-V, CX-7, Tucson, Patriot etc. |
#67
Posted 02 January 2010 - 17:15
#68
Posted 02 January 2010 - 22:17
#69
Posted 02 January 2010 - 22:35
|
#71
Posted 03 January 2010 - 09:41
#72
Posted 03 January 2010 - 10:37
horia66, on 3rd January 2010, 09:41, said: Sa stii ca [,] cu chestia asta, cu caldura, chiar ai nimerit-o la Niva. Face o caldura de zici ca-i godin... Alte bube are ea (rugineste repede, nu tin simeringurile uleiul etc...), dar de caldura ... jos palaria. Da... si in Dacia 1300 a lu tata baga caldura de parca era sauna (daca a vea un carton in fata la radiator...), dar e cam offtopic |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users