Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara
 Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...
 AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...
 Cu autorulota prin jud. Buzau

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag
 

Formula 1 - Sezonul 2008

- - - - -
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#37
moki

moki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 15.01.2007
Intr-adevar Dennis putea sa-si "struneasca" mai bine pilotii.De ce i-a lasat sa sara calul nu stiu.
Poate s-a gandit ca o sa fie mai competitivi,poate nu a vrut sa impuna o ordine,tinand cont ca Alonso era dublu campion mondial,iar Hamilton talent pur si s-a gandit ca oricum ar fi,iese bine.
Oricum cred ca nici in visele lui cele mai urate nu s-a gandit ca o sa se termine asa sezonul.
Mi s-a parut ca Alonso isi bagase picioarele la un moment dat si mai redusese turatia.Ori asta,ori era pur si simplu afectat de scandalurile permanente.
Asa zic si eu,ca atat timp cat la Ferrari sunt Jeam Todt si Schumi e putin probabil sa il vedem pe Alonso la ei.

#38
dennis12225

dennis12225

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 15.05.2007

View Postdsdev, on Mar 1 2008, 22:48, said:

Are si Ron Dennis atat o "vina" pozitiva (totusi masina a fost super competitiva anul trecut) dar si o mare parte de vina in ratarea titlurilor... nu stiu cat e vina lui in scandalul de spionaj (nu cred ca a stiut dinainte), dar evident are o mare vina in modul in care a gestionat relatia alonso - hamilton.

Pe de alta parte, Jean Todt a spus foarte clar cand se putea problema unui inlocuitor ptr Schumi: cat timp este el la Ferrari, Alonso nu va ajunge acolo. Inainte de a ajunge prima oara la Renault, Alonso avusese o intelegere cu Ferrari pe care se pare ca nu si-a respectat-o... si de atunci nu il inghite.

Vedeti cum aprobati strategia de echipa, atat de hulita la Ferrari. Daca nu se sicanau atata Alonso cu Hamilton unul din ei castiga campionatul. McLaren a fost peste Ferrari anul trecut, dar Ferrari a fost o echipa care s-a batut cu Alonso si Hamilton, rezultat: exponentul echipei Ferrari, Raikkonen, a castigat titlul.

NB: Postul nu i se adreseaza lui dsdev, sunt niste unii care la sfarsitul sezonului trecut vorbeau de moralitate si egalitatea sanselor, chestii din alea :rolleyes:

#39
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005
Sunt convins ca pe la toate echipele exista "ordine de echipa", prioritati si tot felul de interese... Inclusiv anul trecut la McLaren: sincer era normal si firesc ca Alonso sa fi fost tratat cu prioritate de echipa (era campion mondial, se spune ca a contribuit decisiv la dezvoltarea masinii din 2007, avea un coechipier debutant in F1, parca pus special ptr a-i face "jocurile" lui Alonso)... DAR imediat dupa inceputul sezonului a devenit evident ca Hamilton dpdv al marketingului era prea valoros ca sa fie pus in umbra lui Alonso. Asa ca tot despre un interes a fost vorba si aici, si anume acela de a-l impune pe Hamilton, pilot englez intr-o echipa de sorginte englezeasca, cu sanse reale la titlu dupa vreo 10 ani de pauza de la Demon Hill incoace. Un adevarat "cash cow" :)

Culmea, Alonso reprosa faptul ca nu a fost tratat ca prim-pilot, asta dupa ce acum 2-3 ani tot Alonso comenta ca vezi-Doamne nu e corect ca Schumi sa beneficieze de pe urma lui Massa/Barrichello...

LE: @dennis, din care post e scos citatu' lu uko? se pare ca l-am ratat pe asta  :wub:

Edited by dsdev, 03 March 2008 - 22:41.


#40
moki

moki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 15.01.2007
Pana la urma si asa zisa ordine de echipa are rolul ei.Totusi trebuie sa exista o trasa pe care trebuie pilotii unei echipe.
E normal sa se gandeasca la binele echipei pana la urma,pentru ca echipa le plateste salariul,iar beneficiile pe care le au tot din cauza ca sunt pilotii unei echipe F1 le au,asta doar ca sa fiu materialist.
Pe Hamilton mi se pare normal sa il promoveze,tocmai din motivele zise de dsdev si nu numai,pentru ca pana la urma este un pilot cu un potential enorm.

#41
dennis12225

dennis12225

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 15.05.2007
Calendarul:
01 Marele Premiu al Australiei (Melbourne) 14 - 16 Martie
02 MP al Malaieziei (Kuala Lumpur) 21 - 23 Martie
03 MP al Bahreinului (Bahrain) 04 - 06 Aprilie
04 MP al Spaniei (Catalunya) 25 - 27 Aprilie
05 MP al Turciei (Istanbul) 09 - 11 Mai
06 MP al Statului Monaco (Monte Carlo) 22 - 25 Mai
07 MP al Canadei 2008 (Montreal) 06 - 08 Iunie
08 MP al Franței (Magny-Cours) 20 - 22 Iunie
09 MP al Marii Britanii (Silverstone) 04 - 06 Iulie
10 MP al Germaniei 2008 (Hockenheim) 18 - 20 Iulie
11 MP al Ungariei 2008 (Budapesta) 01 - 03 August
12 MP al Europei (Valencia) 22 - 24 August
13 MP al Belgiei (Spa-Francorchamps) 05 - 07 Septembrie
14 MP al Italiei 2008 (Monza) 12 - 14 Septembrie
15 MP al Statului Singapore (Singapore) 26 - 28 Septembrie
16 MP al Japoniei (Fuji) 10 - 12 Octombrie
17 MP al Chinei (Shanghai) 17 - 19 Oct
18 MP al Braziliei (Sao Paulo) 31 Oct - 02 Noiembrie

Echipele si pilotii:
Ferrari
1. Kimi Raikkonen (Finlanda), 2. Felipe Massa (Brazilia)
BMW Sauber
3. Nick Heidfeld (Germania), 4. Robert Kubica (Polonia)
Renault
5. Fernando Alonso (Spania), 6. Nelson Piquet Jr.
Williams
7. Nico Rosberg (Germania), 8. Kazuki Nakajima (Japonia)
Red Bull
9. David Coulthard (Marea Britanie), 10. Mark Webber (Australia)
Toyota
11. Jarno Trulli (Italia), 12. Timo Glock (Germania)
Toro Rosso
13. Sebastien Bourdais (Franța), 14. Sebastian Vettel (Germania)
Honda
15. Jenson Button (Marea Britanie), 16. Rubens Barrichello (Brazilia)
Super Aguri
17. Takuma Sato (Japonia), 18 Anthony Davidson (Marea Britanie)
Force India
19. Adrian Sutil (Germania), 20. pilotul urmează să fie desemnat
McLaren
21. Lewis Hamilton (Marea Britanie), 22. Heikki Kovalainen (Finlanda)

...si cireasa de pe tort
MP al Australiei trebuie să se desfășoare în nocturnă
Șeful Formulei 1, Bernie Ecclestone, a declarat că Marele Premiu al Australiei trebuie să se desfășoare noaptea, iar în caz contrar își va pierde locul în calendar, informează Reuters.
"Singura modalitate ca etapa din Melbourne să rămână în circuit este ca întrecerea să fie noaptea, pentru ca telespectatorii din Europa să o poată viziona. În acest moment, este ridicol să le ceri să nu se culce pentru a o putea viziona cursa în direct. Nu se mai poate așa, iar singura alternativă este să nu mai organizăm curse în Australia", a afirmat Bernie Ecclestone. :lol:
restul articolului aici

#42
0mega0

0mega0

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 14.06.2007
Norbert Haug, directorul de motorsport al Mercedes a dezvaluit ca Ron Dennis ramane in continuare sef al echipei McLaren.
Acesta a dezvaluit marti in cadrul unui interviu pentru postul de televiziune Eurosport ca structura departamentului de conducere este neschimbata. sursa

Gazeta Sporturilor da stirea cu o completare: Ron Dennis, a anunțat marți că va rămâne în funcție chiar dacă a cedat o parte dintre atribuții către directorul executiv Martin Whitmarsh.  sursa

Stefano Domenicali  sustine ca Raikkonen si Massa sunt tratati in mod egal.
"Cel mai important lucru este ca suntem o echipa. Nu exista vedete, si nu avem nevoie de vedete. In ceea ce priveste pilotii, faptul ca Raikkonen este campion mondial nu schimba modul de abordare in privinta lor. Dar avem propriile noastre reguli si este clar ca vor lua startul cu aceeasi oportunitate de a castiga.  Cel mai rapid se va decide pe pista".  sura

Magma Group este incepand de luni noul propietar al echipei Super Aguri, iar Takuma Sato si Anthony Davidson au fost confirmati oficial ca piloti ai echipei.

Bernie Ecclestone despre plecarea lui Ralf Schumacher din F1:
"Era foarte talentat, dar nu avea constanta in evolutii. Daca ar fi alergat pentru McLaren sau Ferrari ar fi fost inca in Formula 1, dar a avut ghinionul sa concureze pentru o echipa nu foarte puternica. In astfel de situatii este foarte greu pentru un tip ca el sa aiba performante. Mi-l imaginez cu usurinta pe Ralf din nou in Formula 1" sursa

Edited by 0mega0, 11 March 2008 - 18:36.


#43
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Post0mega0, on Mar 11 2008, 18:34, said:

Gazeta Sporturilor da stirea cu o completare: Ron Dennis, a anunțat marți că va rămâne în funcție chiar dacă a cedat o parte dintre atribuții către directorul executiv Martin Whitmarsh.  sursa
Sa ma citez de acum 2 saptamani  :D  "Eventual poate sa i se aduca un manager peste el sau sa fie derogat de la niste sarcini... da' de plecat nu are cum, decat daca vrea el sa isi vanda actiunile."  :P

Ralf a avut sansa lui pe cand era la Williams, avea o masina cu care se putea bate ptr puncte... sincer nu cred ca ar mai fi stat atatia ani in F1 daca nu era fratele lui Michael.

#44
elian.baran

elian.baran

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 183
  • Înscris: 03.03.2006
Marele Premiu al Australiei:
Calificari - vineri, ora 04.55, TVR1;
Cursa - sambata, ora 06.25, TVR1.

#45
sebisava

sebisava

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 10.12.2001

View Postelian.baran, on Mar 12 2008, 20:28, said:

Marele Premiu al Australiei:
Calificari - vineri, ora 04.55, TVR1;
Cursa - sambata, ora 06.25, TVR1.
De fapt sambata, respectiv duminica.

#46
moki

moki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 15.01.2007
Se pare ca nu o sa mai fie in nocturna pana la urma  :D

#47
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Postmoki, on Mar 13 2008, 23:13, said:

Se pare ca nu o sa mai fie in nocturna pana la urma  :D
Propunerea pentru nocturna era pentru sezonul urmator (2009), iti dai seama ca nu pot schimba ora GPului doar cu cateva saptamani inainte (cand a aparut stirea)...

#48
moki

moki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 15.01.2007
Ma gandeam eu ca e cam din scurt toata treaba.......
Ar fi interesant de vazut o cursa de F1 in nocturna.Desi cred ca ar fi cam greu pentru spectatori sa o urmareasca  :D
Oricum ar fi astept cu nerabdare ziua de duminica.
Cu toate cu nu era programat,cred ca am sa fac pe dracu in patru si am sa ajung la o cursa anul asta.

#49
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005
Pai o sa avem anul asta cursa in nocturna, GPul din Singapore, la sfarsitul lui septembrie.

Cel mai ieftin iesi daca mergi la Hungaroring... Si A1 Ring in Austria ar fi fost o solutie pe aproape daca ar mai fi fost GP acolo...

#50
moki

moki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 15.01.2007
Uite ca asta nu stiam.
La Hungaroring ma gandeam si eu,dar si Monza e o optiune.Acum o sa vad eu pana la urma.
Vad ca BMW au din nou o masina supercompetitiva.Tare imi e ca anul asta o sa fie o lupta in trei.

#51
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,974
  • Înscris: 03.12.2005
Hungaroring e ok, ca spectator. E un circuit mic, lent, vezi tot timpul masini, in mai multe viraje. Cam 2-3 viraje le acoperi din orice tribuna, chiar si de pe deal. Si e si aproape, Wizzair e foarte ieftin pana la BUD.

Vazut la TV Hungaroring e un circuit nespectaculos, eu in ultimii 3 ani am adormit la fiecare cursa.

#52
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Postmoki, on Mar 15 2008, 14:02, said:

Uite ca asta nu stiam.
La Hungaroring ma gandeam si eu,dar si Monza e o optiune.Acum o sa vad eu pana la urma.
Vad ca BMW au din nou o masina supercompetitiva.Tare imi e ca anul asta o sa fie o lupta in trei.
Monza e super frumos pentru atmosfera creata de suporteri. In schimb ca spectator vezi mai putin din cursa (comparativ cu hungaroring), iar biletele pentru zonele bune se cam dau din timp (de ex intrarea in prima sicana, la piscina). In plus, e al dracu' de incomod de ajuns daca nu ai de gand sa stai cu cortu' chiar la circuit (au ditamai zona de camping/rulote) - au obiceiul sa inchida circulatia in oras in weekend si trebuie sa iti lasi masina la mama dracu' sau sa cunosti stradutele sa fentezi politia care face bariere pe arterele principale. Din milano pana in monza (cam 12km de autostrada) faceam cam 3-4 ore cu masina, plus timpu' pierdut pana gaseam un loc de parcare. Nu merita sa vi cu masina la monza, dar nu prea ai variante daca nu stai la cort/rulota la circuit.

Intr-adevar, se pare ca BMW au super masina anul asta, sa vedem si cum rezista la noapte in cursa... Massa zicea azi dupa calificari ca spera sa castige pentru ca, zice el, masina Ferrari e mai competitiva in conditii de cursa (pneuri mai uzate, combustibil mult, etc) decat in conditii de calificari. Sa vedem...

#53
moki

moki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 15.01.2007
Oooo,mersi pentru pont.Nu imi inchipuiam ca e asa tragic la Monza.
O sa vedem diseara.Pun si eu mare pret pe fiabilitatea Ferrari,dar vedem noi.....

#54
Zamo

Zamo

    Eu sunt dintre aceia de care mamele voastre au spus sa va feriti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,605
  • Înscris: 09.01.2006
Se trezeste cineva maine dimineata sa vada cursa?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate