Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Formula 1 - Sezonul 2008
Last Updated: Nov 03 2008 18:42, Started by
dennis12225
, Jan 08 2008 21:13
·
0
#37
Posted 02 March 2008 - 10:52
Intr-adevar Dennis putea sa-si "struneasca" mai bine pilotii.De ce i-a lasat sa sara calul nu stiu.
Poate s-a gandit ca o sa fie mai competitivi,poate nu a vrut sa impuna o ordine,tinand cont ca Alonso era dublu campion mondial,iar Hamilton talent pur si s-a gandit ca oricum ar fi,iese bine. Oricum cred ca nici in visele lui cele mai urate nu s-a gandit ca o sa se termine asa sezonul. Mi s-a parut ca Alonso isi bagase picioarele la un moment dat si mai redusese turatia.Ori asta,ori era pur si simplu afectat de scandalurile permanente. Asa zic si eu,ca atat timp cat la Ferrari sunt Jeam Todt si Schumi e putin probabil sa il vedem pe Alonso la ei. |
#38
Posted 03 March 2008 - 11:37
dsdev, on Mar 1 2008, 22:48, said: Are si Ron Dennis atat o "vina" pozitiva (totusi masina a fost super competitiva anul trecut) dar si o mare parte de vina in ratarea titlurilor... nu stiu cat e vina lui in scandalul de spionaj (nu cred ca a stiut dinainte), dar evident are o mare vina in modul in care a gestionat relatia alonso - hamilton. Pe de alta parte, Jean Todt a spus foarte clar cand se putea problema unui inlocuitor ptr Schumi: cat timp este el la Ferrari, Alonso nu va ajunge acolo. Inainte de a ajunge prima oara la Renault, Alonso avusese o intelegere cu Ferrari pe care se pare ca nu si-a respectat-o... si de atunci nu il inghite. Vedeti cum aprobati strategia de echipa, atat de hulita la Ferrari. Daca nu se sicanau atata Alonso cu Hamilton unul din ei castiga campionatul. McLaren a fost peste Ferrari anul trecut, dar Ferrari a fost o echipa care s-a batut cu Alonso si Hamilton, rezultat: exponentul echipei Ferrari, Raikkonen, a castigat titlul. NB: Postul nu i se adreseaza lui dsdev, sunt niste unii care la sfarsitul sezonului trecut vorbeau de moralitate si egalitatea sanselor, chestii din alea |
#39
Posted 03 March 2008 - 22:40
Sunt convins ca pe la toate echipele exista "ordine de echipa", prioritati si tot felul de interese... Inclusiv anul trecut la McLaren: sincer era normal si firesc ca Alonso sa fi fost tratat cu prioritate de echipa (era campion mondial, se spune ca a contribuit decisiv la dezvoltarea masinii din 2007, avea un coechipier debutant in F1, parca pus special ptr a-i face "jocurile" lui Alonso)... DAR imediat dupa inceputul sezonului a devenit evident ca Hamilton dpdv al marketingului era prea valoros ca sa fie pus in umbra lui Alonso. Asa ca tot despre un interes a fost vorba si aici, si anume acela de a-l impune pe Hamilton, pilot englez intr-o echipa de sorginte englezeasca, cu sanse reale la titlu dupa vreo 10 ani de pauza de la Demon Hill incoace. Un adevarat "cash cow"
Culmea, Alonso reprosa faptul ca nu a fost tratat ca prim-pilot, asta dupa ce acum 2-3 ani tot Alonso comenta ca vezi-Doamne nu e corect ca Schumi sa beneficieze de pe urma lui Massa/Barrichello... LE: @dennis, din care post e scos citatu' lu uko? se pare ca l-am ratat pe asta Edited by dsdev, 03 March 2008 - 22:41. |
#40
Posted 05 March 2008 - 22:05
Pana la urma si asa zisa ordine de echipa are rolul ei.Totusi trebuie sa exista o trasa pe care trebuie pilotii unei echipe.
E normal sa se gandeasca la binele echipei pana la urma,pentru ca echipa le plateste salariul,iar beneficiile pe care le au tot din cauza ca sunt pilotii unei echipe F1 le au,asta doar ca sa fiu materialist. Pe Hamilton mi se pare normal sa il promoveze,tocmai din motivele zise de dsdev si nu numai,pentru ca pana la urma este un pilot cu un potential enorm. |
#41
Posted 10 March 2008 - 10:56
Calendarul:
01 Marele Premiu al Australiei (Melbourne) 14 - 16 Martie 02 MP al Malaieziei (Kuala Lumpur) 21 - 23 Martie 03 MP al Bahreinului (Bahrain) 04 - 06 Aprilie 04 MP al Spaniei (Catalunya) 25 - 27 Aprilie 05 MP al Turciei (Istanbul) 09 - 11 Mai 06 MP al Statului Monaco (Monte Carlo) 22 - 25 Mai 07 MP al Canadei 2008 (Montreal) 06 - 08 Iunie 08 MP al Franței (Magny-Cours) 20 - 22 Iunie 09 MP al Marii Britanii (Silverstone) 04 - 06 Iulie 10 MP al Germaniei 2008 (Hockenheim) 18 - 20 Iulie 11 MP al Ungariei 2008 (Budapesta) 01 - 03 August 12 MP al Europei (Valencia) 22 - 24 August 13 MP al Belgiei (Spa-Francorchamps) 05 - 07 Septembrie 14 MP al Italiei 2008 (Monza) 12 - 14 Septembrie 15 MP al Statului Singapore (Singapore) 26 - 28 Septembrie 16 MP al Japoniei (Fuji) 10 - 12 Octombrie 17 MP al Chinei (Shanghai) 17 - 19 Oct 18 MP al Braziliei (Sao Paulo) 31 Oct - 02 Noiembrie Echipele si pilotii: Ferrari 1. Kimi Raikkonen (Finlanda), 2. Felipe Massa (Brazilia) BMW Sauber 3. Nick Heidfeld (Germania), 4. Robert Kubica (Polonia) Renault 5. Fernando Alonso (Spania), 6. Nelson Piquet Jr. Williams 7. Nico Rosberg (Germania), 8. Kazuki Nakajima (Japonia) Red Bull 9. David Coulthard (Marea Britanie), 10. Mark Webber (Australia) Toyota 11. Jarno Trulli (Italia), 12. Timo Glock (Germania) Toro Rosso 13. Sebastien Bourdais (Franța), 14. Sebastian Vettel (Germania) Honda 15. Jenson Button (Marea Britanie), 16. Rubens Barrichello (Brazilia) Super Aguri 17. Takuma Sato (Japonia), 18 Anthony Davidson (Marea Britanie) Force India 19. Adrian Sutil (Germania), 20. pilotul urmează să fie desemnat McLaren 21. Lewis Hamilton (Marea Britanie), 22. Heikki Kovalainen (Finlanda) ...si cireasa de pe tort MP al Australiei trebuie să se desfășoare în nocturnă Șeful Formulei 1, Bernie Ecclestone, a declarat că Marele Premiu al Australiei trebuie să se desfășoare noaptea, iar în caz contrar își va pierde locul în calendar, informează Reuters. "Singura modalitate ca etapa din Melbourne să rămână în circuit este ca întrecerea să fie noaptea, pentru ca telespectatorii din Europa să o poată viziona. În acest moment, este ridicol să le ceri să nu se culce pentru a o putea viziona cursa în direct. Nu se mai poate așa, iar singura alternativă este să nu mai organizăm curse în Australia", a afirmat Bernie Ecclestone. restul articolului aici |
#42
Posted 11 March 2008 - 18:34
Norbert Haug, directorul de motorsport al Mercedes a dezvaluit ca Ron Dennis ramane in continuare sef al echipei McLaren.
Acesta a dezvaluit marti in cadrul unui interviu pentru postul de televiziune Eurosport ca structura departamentului de conducere este neschimbata. sursa Gazeta Sporturilor da stirea cu o completare: Ron Dennis, a anunțat marți că va rămâne în funcție chiar dacă a cedat o parte dintre atribuții către directorul executiv Martin Whitmarsh. sursa Stefano Domenicali sustine ca Raikkonen si Massa sunt tratati in mod egal. "Cel mai important lucru este ca suntem o echipa. Nu exista vedete, si nu avem nevoie de vedete. In ceea ce priveste pilotii, faptul ca Raikkonen este campion mondial nu schimba modul de abordare in privinta lor. Dar avem propriile noastre reguli si este clar ca vor lua startul cu aceeasi oportunitate de a castiga. Cel mai rapid se va decide pe pista". sura Magma Group este incepand de luni noul propietar al echipei Super Aguri, iar Takuma Sato si Anthony Davidson au fost confirmati oficial ca piloti ai echipei. Bernie Ecclestone despre plecarea lui Ralf Schumacher din F1: "Era foarte talentat, dar nu avea constanta in evolutii. Daca ar fi alergat pentru McLaren sau Ferrari ar fi fost inca in Formula 1, dar a avut ghinionul sa concureze pentru o echipa nu foarte puternica. In astfel de situatii este foarte greu pentru un tip ca el sa aiba performante. Mi-l imaginez cu usurinta pe Ralf din nou in Formula 1" sursa Edited by 0mega0, 11 March 2008 - 18:36. |
#43
Posted 11 March 2008 - 19:22
0mega0, on Mar 11 2008, 18:34, said: Gazeta Sporturilor da stirea cu o completare: Ron Dennis, a anunțat marți că va rămâne în funcție chiar dacă a cedat o parte dintre atribuții către directorul executiv Martin Whitmarsh. sursa Ralf a avut sansa lui pe cand era la Williams, avea o masina cu care se putea bate ptr puncte... sincer nu cred ca ar mai fi stat atatia ani in F1 daca nu era fratele lui Michael. |
#44
Posted 12 March 2008 - 20:28
Marele Premiu al Australiei:
Calificari - vineri, ora 04.55, TVR1; Cursa - sambata, ora 06.25, TVR1. |
#45
Posted 13 March 2008 - 17:03
#47
Posted 13 March 2008 - 23:45
#48
Posted 14 March 2008 - 23:11
Ma gandeam eu ca e cam din scurt toata treaba.......
Ar fi interesant de vazut o cursa de F1 in nocturna.Desi cred ca ar fi cam greu pentru spectatori sa o urmareasca Oricum ar fi astept cu nerabdare ziua de duminica. Cu toate cu nu era programat,cred ca am sa fac pe dracu in patru si am sa ajung la o cursa anul asta. |
#49
Posted 15 March 2008 - 00:02
Pai o sa avem anul asta cursa in nocturna, GPul din Singapore, la sfarsitul lui septembrie.
Cel mai ieftin iesi daca mergi la Hungaroring... Si A1 Ring in Austria ar fi fost o solutie pe aproape daca ar mai fi fost GP acolo... |
#50
Posted 15 March 2008 - 14:02
Uite ca asta nu stiam.
La Hungaroring ma gandeam si eu,dar si Monza e o optiune.Acum o sa vad eu pana la urma. Vad ca BMW au din nou o masina supercompetitiva.Tare imi e ca anul asta o sa fie o lupta in trei. |
#51
Posted 15 March 2008 - 14:24
Hungaroring e ok, ca spectator. E un circuit mic, lent, vezi tot timpul masini, in mai multe viraje. Cam 2-3 viraje le acoperi din orice tribuna, chiar si de pe deal. Si e si aproape, Wizzair e foarte ieftin pana la BUD.
Vazut la TV Hungaroring e un circuit nespectaculos, eu in ultimii 3 ani am adormit la fiecare cursa. |
|
#52
Posted 15 March 2008 - 14:50
moki, on Mar 15 2008, 14:02, said: Uite ca asta nu stiam. La Hungaroring ma gandeam si eu,dar si Monza e o optiune.Acum o sa vad eu pana la urma. Vad ca BMW au din nou o masina supercompetitiva.Tare imi e ca anul asta o sa fie o lupta in trei. Intr-adevar, se pare ca BMW au super masina anul asta, sa vedem si cum rezista la noapte in cursa... Massa zicea azi dupa calificari ca spera sa castige pentru ca, zice el, masina Ferrari e mai competitiva in conditii de cursa (pneuri mai uzate, combustibil mult, etc) decat in conditii de calificari. Sa vedem... |
#53
Posted 15 March 2008 - 19:52
Oooo,mersi pentru pont.Nu imi inchipuiam ca e asa tragic la Monza.
O sa vedem diseara.Pun si eu mare pret pe fiabilitatea Ferrari,dar vedem noi..... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users