Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Manere clasice mobila sau push to...

Contact pe piele cu sangele altei...

metoda constantelor de scurtcircuit

video file info
 Nu pot raspunde: Huawei P10

Cod cursor website

Cum se iese la pensie la munca di...

Inlocuire Tranzistor 4410 BA622T ...
 CASS pe veniturile din DOBANZI

Masina de spalat rufe Bosch

Spatiu prea mare inainte de titlu

Recomandare banca pentru firma
 Photoscape, unde?

Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...
 

Formula 1 - Sezonul 2008

- - - - -
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#55
exorcistul

exorcistul

    just listen

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,548
  • Înscris: 31.05.2006
Cine se trezeste sa puna rezultatele aici.

#56
Zamo

Zamo

    Eu sunt dintre aceia de care mamele voastre au spus sa va feriti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,605
  • Înscris: 09.01.2006

View Postexorcistul, on Mar 15 2008, 23:27, said:

Cine se trezeste sa puna rezultatele aici.

Io unul asa intentionez, sa ma trezesc :)

Ramane de vazut daca si reusesc :D

#57
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Formula 1: revanºa  
  
Raikkonen ºi Hamilton reiau mâine, la Melbourne, în prima etapã a noului sezon, duelul pasionant început anul trecut.

Un nou sezon de Formula 1 va debuta mâine-dimineaþã, când la Melbourne se va desf㺠ura Marele Premiu al Australiei, reprezentând prima etapã a celei de-a 59-a ediþii a competiþiei. Cursa va fi transmisã în direct de TVR 1 începând de la ora 6.25. Anul trecut, pe circuitul de la Antipozi, finlandezul Kimi Raikkonen (Ferrari) a obþinut prima poziþie pe grila de start, a realizat cel mai rapid tur de pistã ºi a câºtigat, în cele din urmã, cursa.

Alonso, un pericol

Sezonul începe sub semnul a douã întrebãri importante. Va reuºi Raikkonen sã-ºi pãstreze titlul? Va confirma britanicul Lewis Hamilton (McLaren) statutul de mare speranþã? Lupta pentru titlu se va da, cred specialiºtii, între Raikkonen ºi Hamilton, pe care un singur punct i-a despãrþit în clasamentul final al piloþilor pe 2007. Nordicul este marele favorit atât în viziunea adversarilor, cât ºi a caselor de pariuri, cu o cotã de 2,25.

Finlandezul ºi britanicul nu trebuie sã-l ignore însã pe spaniolul Fernando Alonso, revenit la Renault, formaþie cu care a cucerit douã titluri mondiale (2005 ºi 2006). Ibericul a pãrãsit echipa McLaren dupã un singur sezon, rãnit în amorul propriu. Alonso s-a rãzboit permanent cu Hamilton, iar McLaren a fost descalificatã din campionatul constructorilor dupã un scandal de spionaj cu Ferrari.

SECU va veghea ºi în automobilism

ªi în acest sezon, Federaþia Internaþionalã de Automobilism (FIA) continuã sã ia mãsuri pentru a face Formula 1 mai atractivã. Principala noutate poartã numele SECU (Unitate Standardizatã de Control Electronic) ºi este un sistem care va fi prezent pe toate monoposturile ºi care nu va permite instalarea altor sisteme ce ar putea contribui la îmbunãtãþirea pilotajului.

Sezonul de Formula 1 se va încheia dupã 18 runde, pe 2 noiembrie, la Interlagos, în Brazilia. Dupã Australia, urmã toarea etapã se va desfãºura pe 23 martie, în Malaysia.
[ http://evz.ro/imagemanager/images/2008/martie/15/graf16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Sursa

#58
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Postmoki, on Mar 15 2008, 19:52, said:

Oooo,mersi pentru pont.Nu imi inchipuiam ca e asa tragic la Monza.
O sa vedem diseara.Pun si eu mare pret pe fiabilitatea Ferrari,dar vedem noi.....
Nu e chiar asa tragic, dar e foarte iritant daca te duci cu masina (alta solutie oricum nu ai daca nu stai in oras in monza sau la camping in circuit, decat eventual vreun tren da' nu stiu daca o fi). In schimb atmosfera merita traita, mai ales daca esti ferrarist :-) Oricum, daca te gandesti sa stai la vreun hotel ceva, pregateste-te de preturi MARI, sunt cel putin duble in perioada GPului in zona (valabil pentru toate circuitele, nu doar monza).

#59
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Hopa, Barichello a fost descalificat!  :angry2:

Pilotul brazilian de la Honda, Rubbens Barrichello a fost descalificat de catre  organizatorii cursei din Australia pentru ca a iesit de la stand-uri desi nu avea unda verde.

Acesta reusise sa termine cursa de la Antipozi pe pozitia a 6-a. Punctele i-au fost retrase atat lui cat si echipei.  Nakajima obtine astfel 3 puncte, ducand Williams pe pozitia a doua.
http://www.sn.ro/bar...o-descalificat/

#60
neobluenet

neobluenet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 489
  • Înscris: 13.08.2004

View Postduculeana, on Mar 15 2008, 23:46, said:


Ce superstitiosi sunt astia din F1. Abia acuma am observat ca nu exista pilotul cu numarul 13 :lol:.

#61
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Postdennis12225, on Mar 17 2008, 11:02, said:

La piloti centrimetrii conteaza mai putin kg sunt esentiale la piloti sensibili egali in inaltime, bine Gerhard Berger care era inalt nu cred ca avea 50 de kg, idem Wurtz si Webber. Nigel Mansell era mai scund dar durduliu.
Sa stii ca totusi conteaza inaltimea, in sensul ca nu e bine sa fie prea inalt, gen Wurtz... Cu cat pilotu' iese mai mult in afara, cu atat devine mai mult un paravan dpdv al aerodinamicii. Lui Wurtz in general ii modifica masina ca sa incapa mai jos cu capu'.

View Postdennis12225, on Mar 17 2008, 11:02, said:

Duculeana unde vezi tu circuit de mare viteza la 270 km/h. Sa inteleg ca vechiul Hockenheim unde s-au atins 360km/h e pista de incercat avioane. E un circuit mediu, destul de tehnic care pune probleme si din cauza ca se alearga 1 sapt pe sezon.
Pai si Monaco e circuit de mare viteza, ca unde mai vezi tu sa alerge pe strazi cu >200/ora, nu?  :P

#62
Goofy

Goofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,732
  • Înscris: 10.04.2004

View Postdsdev, on Mar 17 2008, 12:19, said:

Sa stii ca totusi conteaza inaltimea, in sensul ca nu e bine sa fie prea inalt, gen Wurtz... Cu cat pilotu' iese mai mult in afara, cu atat devine mai mult un paravan dpdv al aerodinamicii. Lui Wurtz in general ii modifica masina ca sa incapa mai jos cu capu'.
Din cate stiu eu, masinile sunt facute special pentru piloti, cockpit-ul este adaptat caracteristicilor lor fizice, astfel incat masina sa fie cat mai aerodinamica.

#63
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View PostGoofy, on Mar 17 2008, 12:29, said:

Din cate stiu eu, masinile sunt facute special pentru piloti, cockpit-ul este adaptat caracteristicilor lor fizice, astfel incat masina sa fie cat mai aerodinamica.
Da, in limitele impuse de regulament. Dar un pilot gen Wurtz o sa fie tot timpul dezavantajat de inaltimea lui pentru ca trebuie facute mai multe compromisuri (aerodinamica, distributia greutatii, design cockpit, etc) a.i. masina sa nu piarda prea mult in aerodinamica.

Sunt multi factori aici... un exemplu: daca ai un pilot inalt ca Wurtz si unul scund gen Sato... cum faci masina de rezerva (apropo, de anul asta s-a scos masina de rezerva)? O faci pentru Wurtz sau pentru Sato? Daca o faci pentru Sato, aproape sigur Wurtz o sa stea ca in copac in ea, daca o faci pentru Wurtz saracu' Sato i-ar trebui o pernitza sub fund ca sa vada ceva in fata... Asta e unul din motivele pentru care sunt preferati pilotii medii de inaltime (170 - max 180). Mai putin de munca, mai putine componente de personalizat separat ptr fiecare pilot, mai putine batai de cap daca trebuie schimbat ceva.

#64
dennis12225

dennis12225

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 15.05.2007
Cea mai tare faza a fost la Ferrari in 94-95, dupa aia si la Benetton unde au alergat Alesi si Berger, alesi are 1,74 si Berger pe la 1,85 parca. Problema era can unul isi bulea masina si trebuia sa ia masina celuilalt de rezerva. That is a fucking problem <_< . Da in general o adapteaza, dar nu o pot lungi prea mult, diferenta o mai faceau si din scaun, daca poti sa-i spui asa, pilotul mai scund are scaunul ceva mai gros.

#65
jondaniel03

jondaniel03

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 207
  • Înscris: 09.07.2006
Maine incept testele de pe circuitul Paul Ricard. Stie cineva ce echipe participa si cine sunt pilotii care testeaza?
Schumi oare va testa pt Ferrari?

#66
intrebatoru

intrebatoru

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 11.11.2006
A fost cineva la Valencia la cursa de f1?

#67
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Postintrebatoru, on Jul 2 2008, 14:15, said:

A fost cineva la Valencia la cursa de f1?
Avand in vedere ca anul asta e prima oara cand se va tine GP la Valencia... cam greu sa fi fost deja cineva la cursa.

#68
Emperor_1

Emperor_1

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 29
  • Înscris: 26.01.2008
Cine credeti ca va castiga maine in Marea Britanie?

#69
exorcistul

exorcistul

    just listen

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,548
  • Înscris: 31.05.2006
Raikonnen sau Massa.

#70
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005
Tin cu Ferrari, dar cred ca va castiga Hamilton sau Kova. Asta daca nu e vreo surpriza cu ploaia.

#71
exorcistul

exorcistul

    just listen

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,548
  • Înscris: 31.05.2006
In urma cu o jumatate de ora Hamilton a fost retrogradat de catre comisarii de cursa cu 25 de secunde ptr ca l-a obstructionat pe Raikonnen in curba. Castigator : Massa, Heidfeld pe 2 si Hamilton abia 3.

#72
Goofy

Goofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,732
  • Înscris: 10.04.2004
Bai nene, Kimi asta e kamikaze rau de tot. Cat de rau s-a dus dupa Lewis dupa ce l-a depasit.... Mai avea putin si facea praf inca vreo 2 concurenti nevinovati. Super final de cursa.
Sa vedem ce se decide la apelul celor de la mclaren.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate