Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intarzieri mari la deschiderea me...

Lenny Kravitz - TK421

Recomandare router repeater

Unde se poate face o radiografie,...
 bug microsoft store (viteza down...

Memorii RAM cu defect

Recomandare tastatura TKL (Buget:...

De unde pot descarca ROG Armoury ...
 Aur ieftin?

Boloboc digital

Intarziere turnare sapa peste ipat

Intrebare toyota prius
 Recomandare Placa Video

Mai exista in tara canale de tip ...

Huawei Freebuds 5i vs OPPO Enco A...

De ce pestele si fructele de mare...
 

TURBINA GOLF IV TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
m_criss23

m_criss23

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 214
  • Înscris: 11.05.2006
SAL,
TOCMAI MI-A MURIT TURBINA LA PROASPATUL GOLF CUMPARAT......(VINA MEA)
CAM CAT COSTA......UNA SH, DE REPARAT NU MA RISC..........

MULTUMESC

#2
andreiandrei

andreiandrei

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,421
  • Înscris: 13.08.2007
Totusi cum ai reusit ?

#3
KLF

KLF

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 22.02.2006

 m_criss23, on Nov 12 2007, 17:47, said:

SAL,
TOCMAI MI-A MURIT TURBINA LA PROASPATUL GOLF CUMPARAT......(VINA MEA)
CAM CAT COSTA......UNA SH, DE REPARAT NU MA RISC..........

MULTUMESC

Da-mi mai multe detalii. Cum adica "a murit"? ce simptome are? scoate fum? de unde stii ca e vina ta? e posibil sa fie un furtun sarit, asa ca nu dispera. Mai da-mi detalii si o sa incerc sa te ajut. Cheers.

P.S. O turbina reparata in care s-a schimbat ce trebuie s-ar putea sa te tina mult mai mult decat una SH.

Edited by KLF, 12 November 2007 - 18:13.


#4
luci38

luci38

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 31.01.2007
De unde ti-ai dat seama ca  e defecta turbina? Fa-i o scanare cu vag-com poate e altceva!

#5
m_criss23

m_criss23

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 214
  • Înscris: 11.05.2006
totul s-a petrecut de la sibiu la bucuresti....
la un moment dat a ainceput sa scoata un fum alb.....

in service mi-au spus ca lagarele turbinei au prins un joc si ca nu mai functioneaza cum trebuie, aruncand uleiul afara pe teava de esapament.......

de la service m-au trimis undev ain rahova sa o repar....dar inca nu sunt hotarat, nu stiu daca imi da o garantie ceva daca o repara

daca stie cineva...pls...

#6
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Unde stai ?
Daca stai in Buc, se rezolva.
Si de ce ai zis ca este vina ta ?

Edited by MAK, 12 November 2007 - 21:24.


#7
m_criss23

m_criss23

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 214
  • Înscris: 11.05.2006
sal, stau in bucuresti..doar ca vreau ceava asigurari ca se poate face, si garantie, asa sa dau bani sa ma aflu in treaba....
lasa un nr de tel si un pret estimativ

merci

#8
badegheo

badegheo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,234
  • Înscris: 21.10.2007
curios cati cai dezvolta acum 1,9 diesel. Nu cred ca mai mult de 40 - 50.Cred ca nebunesti ca nu mere turbo.

#9
KLF

KLF

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 22.02.2006
@badegheo Nu stiu ce a lamurit postul tau, dar daca tot esti curios iti zic eu: cu turbina in limp mode merge ca un SDI.


@m_criss23: Se poate face, poate sa coste de la 10 euro la 500, costul exact il poti afla doar dupa ce se uita cineva la turbina si ii face un log in mers.

Edited by KLF, 13 November 2007 - 02:15.


#10
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005
Spui ca totul s-a petrecut "la un moment dat". Lagarele turbinei nu prind joc "la un moment dat" , nu ai spus daca in afara de fumul alb mai e ceva, adica masina trage ca inainte sau nu?

#11
frexxl

frexxl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 16.05.2005

 KLF, on Nov 13 2007, 02:12, said:

@badegheo Nu stiu ce a lamurit postul tau, dar daca tot esti curios iti zic eu: cu turbina in limp mode merge ca un SDI.


@m_criss23: Se poate face, poate sa coste de la 10 euro la 500, costul exact il poti afla doar dupa ce se uita cineva la turbina si ii face un log in mers.
te inseli baite ...
in limp mode este sub SDI cu mult
bafta

#12
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

 frexxl, on Nov 13 2007, 08:06, said:

te inseli baite ...
in limp mode este sub SDI cu mult
bafta
Este, ca nu se transforma si cutia.
Daca am 131 Cp si ajunge in limp mode, iti dai seama.

#13
KLF

KLF

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 22.02.2006
Nu cred ca a pus cineva un TDI in limp mode pe dyno (din cate stiu eu), totusi cred ca un motor de 140 de cai nu are cum sa cada la 65 din cauza limp mode-ului.

@frexxl: te rog ai grija la modul de adresare, am cu cativa ani mai mult decat tine. Multumesc

#14
absolutul

absolutul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 22.03.2006
500e+100e cu actuator vindea cineva pe vwForum, NOI!

Edited by absolutul, 13 November 2007 - 14:53.


#15
m_criss23

m_criss23

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 214
  • Înscris: 11.05.2006
......multumesc la toti cei ce mi-au raspus...
treaba s-a rezolvat: am schimbat turbina cu tot cu galerie( 250 eur-reconditionata cu piese noi- arata foarte bine)+ 200 ron in service
masina merge super bine
turbina care era pe ea era facuta praf. avea un joc de 2-3 mm, si mancatedin palete cred ca 4-5 mm


sper ca nu mai ajung prea curand sa o schimb

#16
frexxl

frexxl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 16.05.2005

 KLF, on Nov 13 2007, 14:43, said:

@frexxl: te rog ai grija la modul de adresare, am cu cativa ani mai mult decat tine. Multumesc
o zi minunata sa ai

Edited by frexxl, 14 November 2007 - 12:04.


#17
frexxl

frexxl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 16.05.2005

 KLF, on Nov 13 2007, 14:43, said:

Nu cred ca a pus cineva un TDI in limp mode pe dyno (din cate stiu eu), totusi cred ca un motor de 140 de cai nu are cum sa cada la 65 din cauza limp mode-ului.

si ca idee ...conduc zilnic un A4@131 si nevasta are un golf SDI ...am luat si eu LimpMode in prima luna dupa ce am cumparat Audi-ul....au fost ceva probleme cu N95-ul era oxidata mufa
asadar pot spune ca Golful SDI mergea mai bine decat 131 Cp in limp
bafta

#18
macho4u

macho4u

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 21.07.2011

 badegheo, on 13th November 2007, 02:43, said:

curios cati cai dezvolta acum 1,9 diesel. Nu cred ca mai mult de 40 - 50.Cred ca nebunesti ca nu mere turbo.



salutare!am si eu o prb la un golf 4 tdi ,90 cp ,an 2002!as avea nevoie de  indrumarea celor care au avut o probleama asemanatoare sau a celor care cunosc subiectul!
masina am luat`o  din buc si propietarul a cam mers cu ea subturata!am fortat`o putin insa degeaba,nu ishi da drumu la cai!am bagat`o pe pc si mia dat o eroare la debitmetru de aer ceva de genu!(parerile am observat ca sunt impartite de la un mecanic la altul!)!mashina nu scoate fum negru sau alb pe toba!
PROBLEMA E CA NU SE INFINGE NEAM!IN TREAPTA A TREIA IN DEAL....INEBUNESC MA FACE SHI UNU CU DACIA!NU AM REUSHIT SA AJUNGA DECAT LA VITEZA DE 160 KM/H ...SI ASTA IN VALE;))!LASAND GLUMA LA O PARTE MASINA SE MISCA RAU DE TOT II TREBUIA DISTANTA MARE SA SE DESFASOARE!TREAPTA A 5 E CA SI INEXISTENTA! AST UN RASP! VA MULTUMESC!

Edited by macho4u, 21 July 2011 - 15:23.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate