Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
TURBINA GOLF IV TDI
Last Updated: Jul 24 2011 08:01, Started by
m_criss23
, Nov 12 2007 17:47
·
0
#1
Posted 12 November 2007 - 17:47
SAL,
TOCMAI MI-A MURIT TURBINA LA PROASPATUL GOLF CUMPARAT......(VINA MEA) CAM CAT COSTA......UNA SH, DE REPARAT NU MA RISC.......... MULTUMESC |
#3
Posted 12 November 2007 - 18:12
m_criss23, on Nov 12 2007, 17:47, said: SAL, TOCMAI MI-A MURIT TURBINA LA PROASPATUL GOLF CUMPARAT......(VINA MEA) CAM CAT COSTA......UNA SH, DE REPARAT NU MA RISC.......... MULTUMESC Da-mi mai multe detalii. Cum adica "a murit"? ce simptome are? scoate fum? de unde stii ca e vina ta? e posibil sa fie un furtun sarit, asa ca nu dispera. Mai da-mi detalii si o sa incerc sa te ajut. Cheers. P.S. O turbina reparata in care s-a schimbat ce trebuie s-ar putea sa te tina mult mai mult decat una SH. Edited by KLF, 12 November 2007 - 18:13. |
#4
Posted 12 November 2007 - 18:20
De unde ti-ai dat seama ca e defecta turbina? Fa-i o scanare cu vag-com poate e altceva!
|
#5
Posted 12 November 2007 - 21:07
totul s-a petrecut de la sibiu la bucuresti....
la un moment dat a ainceput sa scoata un fum alb..... in service mi-au spus ca lagarele turbinei au prins un joc si ca nu mai functioneaza cum trebuie, aruncand uleiul afara pe teava de esapament....... de la service m-au trimis undev ain rahova sa o repar....dar inca nu sunt hotarat, nu stiu daca imi da o garantie ceva daca o repara daca stie cineva...pls... |
#6
Posted 12 November 2007 - 21:23
Unde stai ?
Daca stai in Buc, se rezolva. Si de ce ai zis ca este vina ta ? Edited by MAK, 12 November 2007 - 21:24. |
#7
Posted 12 November 2007 - 21:33
sal, stau in bucuresti..doar ca vreau ceava asigurari ca se poate face, si garantie, asa sa dau bani sa ma aflu in treaba....
lasa un nr de tel si un pret estimativ merci |
#8
Posted 13 November 2007 - 01:43
curios cati cai dezvolta acum 1,9 diesel. Nu cred ca mai mult de 40 - 50.Cred ca nebunesti ca nu mere turbo.
|
#9
Posted 13 November 2007 - 02:12
@badegheo Nu stiu ce a lamurit postul tau, dar daca tot esti curios iti zic eu: cu turbina in limp mode merge ca un SDI.
@m_criss23: Se poate face, poate sa coste de la 10 euro la 500, costul exact il poti afla doar dupa ce se uita cineva la turbina si ii face un log in mers. Edited by KLF, 13 November 2007 - 02:15. |
#10
Posted 13 November 2007 - 07:48
Spui ca totul s-a petrecut "la un moment dat". Lagarele turbinei nu prind joc "la un moment dat" , nu ai spus daca in afara de fumul alb mai e ceva, adica masina trage ca inainte sau nu?
|
|
#11
Posted 13 November 2007 - 08:06
KLF, on Nov 13 2007, 02:12, said: @badegheo Nu stiu ce a lamurit postul tau, dar daca tot esti curios iti zic eu: cu turbina in limp mode merge ca un SDI. @m_criss23: Se poate face, poate sa coste de la 10 euro la 500, costul exact il poti afla doar dupa ce se uita cineva la turbina si ii face un log in mers. in limp mode este sub SDI cu mult bafta |
#12
Posted 13 November 2007 - 09:23
#13
Posted 13 November 2007 - 14:43
Nu cred ca a pus cineva un TDI in limp mode pe dyno (din cate stiu eu), totusi cred ca un motor de 140 de cai nu are cum sa cada la 65 din cauza limp mode-ului.
@frexxl: te rog ai grija la modul de adresare, am cu cativa ani mai mult decat tine. Multumesc |
#14
Posted 13 November 2007 - 14:53
500e+100e cu actuator vindea cineva pe vwForum, NOI!
Edited by absolutul, 13 November 2007 - 14:53. |
#15
Posted 13 November 2007 - 23:44
......multumesc la toti cei ce mi-au raspus...
treaba s-a rezolvat: am schimbat turbina cu tot cu galerie( 250 eur-reconditionata cu piese noi- arata foarte bine)+ 200 ron in service masina merge super bine turbina care era pe ea era facuta praf. avea un joc de 2-3 mm, si mancatedin palete cred ca 4-5 mm sper ca nu mai ajung prea curand sa o schimb |
|
#16
Posted 14 November 2007 - 12:04
#17
Posted 14 November 2007 - 14:52
KLF, on Nov 13 2007, 14:43, said: Nu cred ca a pus cineva un TDI in limp mode pe dyno (din cate stiu eu), totusi cred ca un motor de 140 de cai nu are cum sa cada la 65 din cauza limp mode-ului. si ca idee ...conduc zilnic un A4@131 si nevasta are un golf SDI ...am luat si eu LimpMode in prima luna dupa ce am cumparat Audi-ul....au fost ceva probleme cu N95-ul era oxidata mufa asadar pot spune ca Golful SDI mergea mai bine decat 131 Cp in limp bafta |
#18
Posted 21 July 2011 - 15:20
badegheo, on 13th November 2007, 02:43, said: curios cati cai dezvolta acum 1,9 diesel. Nu cred ca mai mult de 40 - 50.Cred ca nebunesti ca nu mere turbo. salutare!am si eu o prb la un golf 4 tdi ,90 cp ,an 2002!as avea nevoie de indrumarea celor care au avut o probleama asemanatoare sau a celor care cunosc subiectul! masina am luat`o din buc si propietarul a cam mers cu ea subturata!am fortat`o putin insa degeaba,nu ishi da drumu la cai!am bagat`o pe pc si mia dat o eroare la debitmetru de aer ceva de genu!(parerile am observat ca sunt impartite de la un mecanic la altul!)!mashina nu scoate fum negru sau alb pe toba! PROBLEMA E CA NU SE INFINGE NEAM!IN TREAPTA A TREIA IN DEAL....INEBUNESC MA FACE SHI UNU CU DACIA!NU AM REUSHIT SA AJUNGA DECAT LA VITEZA DE 160 KM/H ...SI ASTA IN VALE;))!LASAND GLUMA LA O PARTE MASINA SE MISCA RAU DE TOT II TREBUIA DISTANTA MARE SA SE DESFASOARE!TREAPTA A 5 E CA SI INEXISTENTA! AST UN RASP! VA MULTUMESC! Edited by macho4u, 21 July 2011 - 15:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users