Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
miniDV vs. ?
Last Updated: Dec 08 2009 19:52, Started by
addictboy
, Jun 09 2007 19:36
·
0
#19
Posted 12 June 2007 - 21:42
stiu ca toate cmos-urile au problema asta, dar mai mult sau mai putin. vad ca tu lauzi intr-un mod fanatic hv20-u dar faptul ca fenomenul asta e f vizibil la hv20 fata de alte modele si face imposibil trackingul motiv de care se plinge o multime de lume pe net ma indeparteaza complet de modelul asta.
minor zici??? ia uite aici cit de minor e http://www.ssontech....ent/crooked.mov http://www.ssontech....ntent/skool.mov aici chiar asta testeaza http://rebelsguide.c...Comp_1_LRES.mov jumatatea de jos a imaginii e cu un cadru in urma imediat cum o misca. Edited by sorin79, 12 June 2007 - 21:57. |
#20
Posted 12 June 2007 - 23:32
sorin79, on Jun 12 2007, 22:42, said: stiu ca toate cmos-urile au problema asta, dar mai mult sau mai putin. vad ca tu lauzi intr-un mod fanatic hv20-u dar faptul ca fenomenul asta e f vizibil la hv20 fata de alte modele si face imposibil trackingul motiv de care se plinge o multime de lume pe net ma indeparteaza complet de modelul asta. il laud deoarece cred cu tarie ca altceva mai bun la banii aia nu poate fi cumparat..sunt entuziast nu fanatic.Daca te uiti al rubrica "achizitii .." vei vedea ca am si criticat-o in cateva puncte. Quote http://www.ssontech....ent/crooked.mov http://www.ssontech....ntent/skool.mov aici chiar asta testeaza http://rebelsguide.c...Comp_1_LRES.mov jumatatea de jos a imaginii e cu un cadru in urma imediat cum o misca. http://www.fxsupport.de/fx.mpg Astea-s doar experimente,curiozitati.Ai incredere,"this is not a serious issue" la hv20,asa cum concluzioneaza toti meseriasii pe forumuri,ca doar nu-s eu unic importator de hv20.Ar avea alte probleme mai mari : rateurile "Instant AF-ului",modul eronat dpv cromatic in care lcd-ul camerei iti arata ce filmezi,white balance-ul stangaci pe auto ca la orice camera non-sony sub 3K$.Dar pt toate exista solutii. Problemele la tracking sunt doar teoretice ca doar n-o sa vrei sa faci motion tracking intr-un clip filmat in halul in care e filmat "crooked".Apropos de"crooked"...ia deschide-l cu vlc-ul,apoi click dr>deinterlace X..ai sa vezi ca distorsiunea ,mai bine zis iluzia optica,e mult atenuata. Edited by andjar, 12 June 2007 - 23:40. |
#21
Posted 13 June 2007 - 09:31
nu cred ca ala a filmat in camera lampa aia din "crooked" cu 1/2000, nu par mai mult de 100 watti in camera aia. si da, poti sa dai deinterlace dar liniile verticale tot diagonale ajung. daca mergi cadru cu cadru zici ca esti in star trek, nu e nici o "iluzie". inteleg de ce e soneala filmul ala cu ventilatorul dar sa filmezi la lumina artificiala sau din elicopter nu e nimic extrem.
si 24p era unu dintre cele mai importante motive sa cumperi hv20. daca face si mai urit in 24 decit interlaced asta e cu atit mai rau. |
#22
Posted 13 June 2007 - 11:26
m-ati zapacit de tot. sint in miami, cu banii in buzunar. m-ati speriat. asa mai bine imi cumpar un dc50. la cit costa nu mai am nici un fel de dileme.
|
#23
Posted 13 June 2007 - 11:34
addictboy, on Jun 13 2007, 12:26, said: m-ati zapacit de tot. sint in miami, cu banii in buzunar. m-ati speriat. asa mai bine imi cumpar un dc50. la cit costa nu mai am nici un fel de dileme. pai acolo poti sa le returnezi usor nu? o iei te joci cu ea toata ziua si daca face efecte star trek o dai inapoi si iei alta. |
#24
Posted 13 June 2007 - 11:34
si poate ca mesajul meu nu a fost destul de clar. imi cumpar o camera din motive pur sentimentale: sa-mi filmez fetita de citeva luni. o oarecare pasiune pentru tehnica, amestecata cu una pentru imagine (ma joc cu fotografia), ma fac sa-mi vina greu sa.mi cumpar o camera "oarecare". dar nu se pune, in nici un caz, problema sa o folosesc la modul profesional. cel putin nu inca ... :)
|
#25
Posted 13 June 2007 - 11:36
am auzit de procedura cu retunatu'. sint prima data aici, nu stiu cum functioneaza. adevarul e ca daca intr-adevar e posibil, ideea ta e foarte buna.
sorin79, on Jun 13 2007, 12:34, said: pai acolo poti sa le returnezi usor nu? o iei te joci cu ea toata ziua si daca face efecte star trek o dai inapoi si iei alta. |
#26
Posted 13 June 2007 - 11:39
sorin79, on Jun 13 2007, 10:31, said: nu cred ca ala a filmat in camera lampa aia din "crooked" cu 1/2000, nu par mai mult de 100 watti in camera aia. si da, poti sa dai deinterlace dar liniile verticale tot diagonale ajung. daca mergi cadru cu cadru zici ca esti in star trek, nu e nici o "iluzie". inteleg de ce e soneala filmul ala cu ventilatorul dar sa filmezi la lumina artificiala sau din elicopter nu e nimic extrem. si 24p era unu dintre cele mai importante motive sa cumperi hv20. daca face si mai urit in 24 decit interlaced asta e cu atit mai rau. eu ma arunc dintr-un elicopter ca ala daca secventa aia nu e trasa la cel putin 1/1000.Nu am intalnit nici urma de asemenea distorsiuni cu hv20-ul in conditii normale ca doar o duceam inapoi la circuitcity in 10 min pt full refund.M-am speriat si eu cand am vazut clipul.Si iti spun de ce sigur a tras ala din elicopter cu shutterul setat asa...ca sa se vada elicea "misto",a indreptat camera apoi spre sol,o mai si balanseaza/zgaltaie usor,lucru ce agraveaza lucrurile pt ca s-a observat ca fenomenul are legatura si cu OIS-ul si daca mai e si in 24p...chiar cred ca totul a fost pe bune.La "crooked " dupa lumina, shutter-ul e poate la o viteza mai normala,dar tot maricica ..ceva de genul 1/160 ca lumina e destul de slaba acolo, insa modul in care e filmat explica distorsiunea pt o camera cmos... dupa cum am si zis in penultimul meu post la pct.3(panning rapid,obiecte verticale alungite,24/25p=distorsiune).Dar si in acele conditii,fenomenul e mai observabil doar la miscari/pendulari repetitive. Asta e cu filmarea progresiva la camerele cmos daca exista si unul din factorii favorizanti pt "rolling shutter" de care am vorbit...si cu care parerea mea mai rar te intalnesti, ai acele distorsiuni.De ce? Pt ca metoda in care e scanat cmos-ul in regim progresiv ,se face de la un capat al lui la altul si dureaza o fractiune de secunda mai lunga decat fractiunea necesara scanarii progresive a unui senzor ccd(care e scanat in intregime aproape instant),de aceea uneori nu are timp sa inghita lumina ,necesara expunerii unui frame, pe care i-o trimite obturatorul(la 1/2000 iti dai seama) si se expune doar cate jumatate pt un frame. .Asta e un minus sa zicem. Dar hai sa-ti zic un plus mult mai mare pe care il are modul 24/25p al hv20-ului fata de modul progresiv de la dvx100/xl2 sau frame-mode-ul de la gs400.La panning,fenomenul ala de "jittering"/"stacato motion"/naluca observat la celelate camere la filmarea in 24/25p si mai ales 24f e aproape inexistent ,aducand mult mai mult cu felul in care arata panning-urile in filme. Nu cred ca te-am convins...poate o sa postez niste teste zilele astea. Edited by andjar, 13 June 2007 - 11:43. |
#27
Posted 13 June 2007 - 11:57
andjar, on Jun 13 2007, 12:39, said: Nu cred ca te-am convins...poate o sa postez niste teste zilele astea. eu iti multumesc ca dai explicatii, nu tin sa fiu gica contra. tipul cu elicopterul e ala care programeaza syntheyes, ala vroia sa faca tracking 3d nu cred ca avea el intentii sa filmeze misto elicea. chiar si in filmuletul cu cutiile alea puse pe jos , ala facuse un tracking sa arate ca se poate, dar jumatatea de jos a imaginii tot raminea in urma, chiar daca cutiile nu oscilau ce facuse era inutilizabil (bineinteles cutiile erau intr-un singur plan ca altfel aparea eroarea!). daca ne-ar fi aratat un screenshot din program ai fi vazut ca modelul 3d reprodus dupa film era varza, cu punctele de tracking pe toate cele 3 axe oscilind aiurea. daca ai putea sa pui un video filmat cu setari cit mai "normale" in care camera face pan sau mergi cu ea atunci chiar ar fi ideal. nu trebuie sa aiba rez prea mare. |
#28
Posted 13 June 2007 - 14:13
m-ati pierdut de mult cu amanuntele tehnice. alte recomandari in afara de HV20?
|
|
#29
Posted 13 June 2007 - 14:26
si eu caut o camera si tot citesc pe net. intre timp am mai gasit un clip cu jeleu' de hv20
http://www.socalspee.../incartest.html daca are cineva link spre clipuri cu un Sony HDR-SR7 as fi foarte recunoascator. |
#30
Posted 13 June 2007 - 15:05
sorin79, on Jun 13 2007, 12:57, said: eu iti multumesc ca dai explicatii, nu tin sa fiu gica contra. tipul cu elicopterul e ala care programeaza syntheyes, ala vroia sa faca tracking 3d nu cred ca avea el intentii sa filmeze misto elicea. chiar si in filmuletul cu cutiile alea puse pe jos , ala facuse un tracking sa arate ca se poate, dar jumatatea de jos a imaginii tot raminea in urma, chiar daca cutiile nu oscilau ce facuse era inutilizabil (bineinteles cutiile erau intr-un singur plan ca altfel aparea eroarea!). daca ne-ar fi aratat un screenshot din program ai fi vazut ca modelul 3d reprodus dupa film era varza, cu punctele de tracking pe toate cele 3 axe oscilind aiurea. pai daca esti matchmover ce sa zic...Sunt sigur ca nu vei avea probleme mari daca iti iei masuri de precautie: 50i,shutter 1/50 sau 1/100 ,un steady sau trepied, panning lent.Cred ca nici in 24p nu vei avea probleme in 80% din cazuri daca sti ce si cum sa eviti. Cu testul s-ar putea sa mai dureze ca stau toata ziua la servici(ca in momentul de fata) toata saptamana. Sony HDR-SR7 ?! Fi serios ce naiba! Pai tot pe CMOS e. |
#31
Posted 13 June 2007 - 15:29
sr7 tot cmos e insa revizia 2007 de la codecul avchd e mai buna, cel putin cadrele extrase arata f bine chiar nu vad diferente. si s-ar putea sa fie util si noul sistem de culori xvColor (sau nu...). daca cmosu de la sony are rolling la fel ca hv20 renunt la cmos de tot sau o prefer pe aia cu hdd.
recunosc ai putea sa scapi cu niste filtre sa fortezi camera in 1/50 in conditii mai variate decit fara. nu e graba. cind apuci sa filmezi ceva e ok. |
#32
Posted 13 June 2007 - 16:03
am gasit filme cu SR7 da' americanii astia sunt asa prosti ca nu-ti vine sa crezi. au filmat cu ea din pozitie fixa lucruri statice cum ar fi o balta.
http://www.camcorder...a...age=7&pp=15 |
#33
Posted 13 June 2007 - 16:27
sorin79, on Jun 13 2007, 16:29, said: sr7 tot cmos e insa revizia 2007 de la codecul avchd e mai buna, cel putin cadrele extrase arata f bine chiar nu vad diferente. si s-ar putea sa fie util si noul sistem de culori xvColor (sau nu...). daca cmosu de la sony are rolling la fel ca hv20 renunt la cmos de tot sau o prefer pe aia cu hdd. recunosc ai putea sa scapi cu niste filtre sa fortezi camera in 1/50 in conditii mai variate decit fara. nu e graba. cind apuci sa filmezi ceva e ok. tot rolling shutter e si pe sony-uri.Am citit pe un forum frustrarea unuia care facea matchmoving si care folosea un sony a1.Deasemenea stiu ca toate hc-urile au acelasi tip de rolling shutter.Cum sr 7 are acelasi senzor ca al hc7-lui sigur n-ai scapat. Decat sr7 mai bine astepti panasonic HDC-SD3.Va aparea in curand.Are enoderul avchd mult imbunatatit si va fi 3CCDx1/4".Chiar nu va trebui sa te stresezi de nici un rolling shutter cu ea avand ccd-uri.Eu personal nu mi-as lua camera pe AvcHd nici sa ma tai. |
|
#35
Posted 13 June 2007 - 18:40
Sony HDR-SR7. parca e o urma de jeleu dar minima.
http://www.megaupload.com/?d=YCAQTO4X Edited by sorin79, 13 June 2007 - 18:42. |
#36
Posted 14 June 2007 - 00:16
bey, da' pe mine m-ati uitat de tot. sa ramin la dc50?????????
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users