Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.

* * * * - 14 votes
  • Please log in to reply
15158 replies to this topic

#8767
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
L-am folosit 50.000km in vechea masina, si apoi am desfacut motorul si am gasit impecabil. Schimburi la 10.000km.

Mai mult acu 5 pagini avem o analiza a unui utilizator din ro pe Fuchs 5w30 gt1 pro in VW golf 5 edition 30.

Imi este putin inconvenabil sa folosesc Fuchs, deoarece trebuie comandat de pe evomag, iar filtrele din alta parte.

Edited by Deenman, 02 March 2018 - 21:20.


#8768
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Acum depinde și ce vrei, să încerci pur și simplu altceva, să faci experimente, să găsești uleiul cel mai cel... Mai poți să încerci Total LL, la asta chiar am referințe de la  cunoscuți și sunt foarte bune. Prețul bun nu te va face să îți pară rău dacă nu te satisface. În toamnă Liqui Moly a schimbat o grămadă de rețete și cică Top Tec 4200 este acum nemaipomenit. Prețul mare mă face să nu fiu curios.
Rămân la Rowe pentru simplul motiv că îmi place cum se aude motorul. De fapt îl face semnificativ mai silențios și vorba aia...ce nu face zgomot nu se strică.

Edited by TLGTLC, 02 March 2018 - 21:47.


#8769
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
la fuchs pro c3 e cel indicat.

#8770
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Din pacate trebuie sa-l iau de pe emag, in rest e cam out of stock. Asta urasc la Fuchs, ca in rest sunt super multumit. E ca si cum ai comanda un ulei botique care vine din Madagascar, ce naiba, chiar asa slaba e aprovizionarea? sau astia nu isi updateaza stockurile.

Exemplu, evomag vinde Fuchs de acu 2 ani. Emag vinde de mai recent (1an).

Fuchs 5w30 acea c3 este pe emag in stock, dar pe evomag nu, si e de la acelasi importator oficial lubasyst. WTF?

#8771
eboda

eboda

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 07.12.2007

 Deenman, on 02 martie 2018 - 20:20, said:

Salut, trebuie sa fac revizia in maxim 10 zile (10.000km de la ultimul schimb).

Filtre o pun Mahle dar ulei nu stiu inca.

Momentan am shell 0w30 C3 am nevoie de norma 507.00 - am un benzinar turbo 1.4 tsi 2013+.

Uleiul o sa-l tin 10.000km si o sa fie folosita 30% urban si restul 70% extaurban in Austria .

As avea nevoie de 5 litri de ulei (3.8 litri in in motor) si sa mai raman cu 1 litru pentru completari ulterioare.

Ce sa iau?:

Valvoline 5w30 nu gasesc pe uleideulei.ro
Mobil 1 5w30 ESP - este foarte scump 200ron 5 litri, mai pun putin si iau Redline.
Shell 0w30 C3.

Ce sa bag?
MOBIL 1 NEW LIFE  165 ron 4 litri  la uleideulei
Duce PORSCHE-uri benzinare noi  pe atobahn in DE cu 250km/h   mii de ore...si sute de mii de km  cu schimb la 10000km/12 luni   duce si orice FAVEU  benzinar 1.4tsi ...ce nu papa ulei grav....
IN AUSTRIA un plin de  benzina V-POWER de la SHELL   (cea mai scumpa din statie)  la interval de 5000km cand prinzi autostrada  macar 200km  si ai injectia si supapele curate.

VASCOZITATI in 1.4  TSI

Volkswagen (EU) (VW) / Golf Plus / Golf Plus 1.4 TSI (118 kW)
Motor
Motor CAVD, CTHD
Füllmenge:
Füllmenge (gesamt) 3,6 Liter
Einsatz:
Normal
Intervall:
Wechseln 15000 km/ 12 Monate
Produkte:
SuperTronic Longlife III 5W-30
SuperTronic G 0W-40
HighTronic G 5W-30
HighTronic M 5W-40
Einsatz:
Verlängerter Intervall (max.)
Intervall:
Wechseln 30000 km/ 24 Monate
Produkte:
SuperTronic Longlife III 5W-30

Edited by eboda, 02 March 2018 - 23:01.


#8772
Vali_Lj

Vali_Lj

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 04.06.2008
Deenman , fuchs il poti gasi si la fratii oprean sau http://lubrifuchs.ro/Ulei-motor. Cand am cautat titan race,  nu aveau decat ei

#8773
rhdghdhs

rhdghdhs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,463
  • Înscris: 22.05.2011
Salut, am o intrebare... Am un Opel astra h, 1.6 benzina, cu 205000 km. Am cumparat-o acum un an, am facut schimbul de ulei si am bagar GM 10w40. Acum trebuie sa fac din nou schimbul, nu stiu ce sa bag, tot 10w40 sau 5w30 LL ? Nu a consumat deloc pana acum ulei, dar parca motorul e zgomotos. Stiu ca 10w40 e semisintetic, celalalt e sintetic. Diferenta de pret e nesemificativa. Ce ziceti voi? Si inca ceva, filtrele de ulei MAN sunt bune?

#8774
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,236
  • Înscris: 01.12.2007

 rhdghdhs, on 04 martie 2018 - 18:41, said:

Salut, am o intrebare... Am un Opel astra h, 1.6 benzina, cu 205000 km. Am cumparat-o acum un an, am facut schimbul de ulei si am bagar GM 10w40. Acum trebuie sa fac din nou schimbul, nu stiu ce sa bag, tot 10w40 sau 5w30 LL ? Nu a consumat deloc pana acum ulei, dar parca motorul e zgomotos. Stiu ca 10w40 e semisintetic, celalalt e sintetic. Diferenta de pret e nesemificativa. Ce ziceti voi? Si inca ceva, filtrele de ulei MAN sunt bune?
Filtrele Mann sunt bune, pe aceeasi scara sunt si cele Mahle.
Dacă nu vrei sa iti bati capul ca noi cei de pe aici, da, bagă gm 5w30.

#8775
rhdghdhs

rhdghdhs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,463
  • Înscris: 22.05.2011
Ma gandesc ca e mai subtire, sper sa nu il consume...

#8776
the-revenant

the-revenant

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 07.11.2016
daca tot am vb de ZDDP ,pun niste articole interesante
https://www.initiati...-Motorenoel.pdf
http://www.enginebui...e-what-why-how/
si unul de la unii care stiu sa faca uleiuri
https://www.amsoil.c...ear-protection/

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3oAsa8P0o4I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

eu unul am inteles sa aleg un ulei full/high saps si interval mic spre mediu,un maxim 10000km restul e can can

Edited by the-revenant, 05 March 2018 - 00:05.


#8777
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013

 the-revenant, on 05 martie 2018 - 00:04, said:


eu unul am inteles sa aleg un ulei full/high saps si interval mic spre mediu,un maxim 10000km restul e can can
cum? :) pai din linkul tau e asa: " Despite the reduction, there is no evidence to suggest modern engines using today’s lower-ZDDP oils are suffering widespread wear. A properly formulated oil that meets API SN and ILSAC GF-5 is capable of delivering reliable wear protection in stock engines." si cam asta spune toata lumea si e realitatea din jur.

#8778
the-revenant

the-revenant

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 07.11.2016
Nu ai înțeles mare lucru. Postezi doar ce îți convine sau o parte în care se spune de compromisul pe care producători de ulei trebuie sa îl facă după standardele API, ILSAC, etc.
Pe înțelesul tuturor:spun asa ca noi avem un ulei care protejează motorul mediocru, dar clima excelent in schimb cine vrea protecție maxima și poluare puțin mai multa doar în cazul în care motorul papa ulei semnificativ sa aleagă un ulei bogat în Zddp sau adaos de Zddp.
Dacă nici videourile nu te-au convins în care nu vb un neica nimeni c mine atunci degeaba.
Cine are cap sa gândească bine, cine nu la fel de bine!
Scuze de ortografie, dar sunt la munca și scriu printre altele!

Edited by the-revenant, 05 March 2018 - 21:09.


#8779
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
am postat concluzia trasa chiar de cei din linkul tau, ce ar mai fi de inteles? :)

#8780
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Azi ajunge oloiul.

Am luat 5x 1 litru valvoline xtreme 5w30 c3.

Era de ales intre fuchs 5w30 c3 vs mobil 1 esp 5w30 vs valvoline 5w30 xtreme.

A castigat valvoline din cauza pretului bun, si din cauza ca am comandat filtrele si uleiul din acelasi loc, am primit transport gratia, 5 % reducere si preturi mai mici decat la epiesa.

Sa sun sa mi fac programarea pt.revizie.

#8781
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Excelentă alegere, aștept feedback peste câteva mii de kilometri.
Esp inițial mi s-a părut senzațional iar la 6000 de kilometri mașina a devenit brusc zgomotoasă mai ales în sarcină, la 6500 nu am mai rezistat și l-am dat jos. Am crezut că doar la doar la mine a făcut așa dar am citit povești asemănătoare.

#8782
eolianu

eolianu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 01.03.2010
Si eu am comandat uleiul pentru prima revizie. Am hotarat momentan , vreo 2 schimburi ( o vara si o iarna) sa merg pe ce se foloseste in reprezentantele Suzuki adica Ecstar F9000 0w20 , mai ales din prisma faptului ca l-am gasit dupa lupte seculare la un pret omenesc - 4L la 110 lei.De altfel doar in acel loc se gaseste inafara de reprezentanta. Dupa cum am mai spus , schimburile le voi face la 7-8000 km. Vad cum se comporta 2 sezoane , pe timp de iarna si vara si decid dupa daca trec pe Ravenol ECS 0w20 pe care tot o vara si o iarna o sa-l testez. Imi este mai greu sa testez uleiuri din cauza garantiei.

#8783
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Eu as face schimburi mai des de 10.000km dar am un rulaj mare de 25.000km min pe an, asta inseamna ca fac 3-4 revizii la oci de 7+8.000km si chiar nu pot sa fac asta, nu din cauza banilor ci din cauza timpului la service. Singura metoda ar fi sa mi iau pompa si sa fac singul schimbul.
Posibil sa fac asta.

#8784
eolianu

eolianu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 01.03.2010
Inseamna ca mergi mai mult extraurban decat urban deci schimburile mai dese nu prea se justifica. Viata uleiului nu este afectata atat de mult ca in cazurile predominant urban , cum merg eu plus ca fac in jur de 10.000 km pe an.

Edited by eolianu, 07 March 2018 - 13:32.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate