Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.

* * * * - 14 votes
  • Please log in to reply
15158 replies to this topic

#8731
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Uleiul bun potrivit motorului are o definiție larga .
Orice ulei aprobat este teoretic bun pentru acel motor dar ținând cont de numărul de ore de funcționare , Nr de km, stilul de a conduce, sezon , regim urban / extraurban .

Problema mea cea mai mare este când spui că un ulei de cum este Rep aprobat MB 229.51/229.52 , BMW LL04, dexos 2  nu este bun pentru un motor de vag sau îl bagi pe barba ta atâta timp cât redline băgăm fara să aibă teste ci doar recomandări iar după ani de zile se umfla garniturile la TDI .

Aspectul numărul doi care mă uimește este pretenția la norma 507 pentru cupra ( fiind benzinar și na ... Cere 504 ) . Lăsând povestea diesel benzinar și inversarea normelor mi se pare absurd să ceri 504 de la un ulei care nu corespunde normei 504 aspect vizibil din TDS.  

Motul 300v nu are nici o recomandare pentru nici un motor marca sau aprobare .
Yacco Galaxie RS la fel - are o precizare cu privire la Ford
Fuchs Titan Pro S la fel nu are recomandare VAG.
Millers CFS NT acceasi poveste .


Sunt unii producători care au rețete de aditivare incomplete pentru uleiurile 504 507.

Liqui Moly Top Tec 4200 5w30  - care oferă uzuri similare pe fier și aluminiu . Adică dacă mașina are 30 ppm aluminiu are și 30 ppm fier .
Nu a fost un caz izolat ci mai multe analize de la mașini diferite , VAG au arătat asta .
VHVI PAO și esteri

Un alt caz fain care se găsește pe oilclub de Audi 2.7 TDI cu 8100 xclean + 5w30 are uzuri ridicate pe fier și aluminiu dar cu 8100 xlcean 5w40, varianta .ai bogata in zinc și fosfor cu cenuși mai mari oferă uzuri semnificativ mai mici dar culmea , 7 ppm pe un material pe care în mod normal nu îl găsești în ulei .

Mobil1 ESP 5w30 - fara stres face casa excelenta cu multe motorizări faine VAG.
VHVI PAO și esteri

Motul Specific 504 507 - in practica ofere confortul fonic inferior xclean+ dar uzuri mai faine in motor. Uzuri corecte in sensul raportului intre materialele din motor .  În plus există pe la ruși o dubita VW Transporter cu 500.000 km la bord făcuți cu specific 504 507 la oci decent .
VHVI PAO și esteri

Rowe multi synth dpf 5w30 pe 1.6 TDI face casa excelenta . El a mai fost testat cu analize de ulei uzat prin DE cu rezultate foarte bune .
VHVI PAO și esteri
Aditivare din câte știu lubrizol

Valvoline Synpower XL-III 5w30 nu are decât un UOA la un 1.8 TFSI cu contaminare de 7% carburant . Uzurile păstrate în raport corect și chiar mici pe elemente importante . Tind sa cred că facă o contaminare semnificativa face treabă excelentă , practic fiind foarte fain iar din materialele oficiale de la rețeta anterioară lucrurile arata excelent .
Cel mai probabil tot VHVI PAO și esteri

Ravenol VMP 5w30 - un ulei cu rețeta faina PAO + procent mare de esteri . Ulei cu TDS care atinge nr1 in topul 504 507.
Practic ulei ales pentru cupa TT audi cu rezultate faine in motoare diesel chiar și în condiții de contaminare mare cu motorina . Un ulei bun .

Amsoil European Car Formula 5w30 - rețeta veche cel puțin face exact același fenomen pe care top tec 4200 îl oferă. Uzuri simetrice pe aluminiu și fier , la nivel mare .  Practic la mine a fost un ulei ceva mai fain decât Castrol dar scos din motor după 2k km negru .
VHVI PAO și esteri

Fuchs titan gt1 pro C3 5w30 - ulei bun, care chiar daca are un TDS inferior rețete vechi oferă uzuri corecte în motoarele tfsi sau tdi .
VHVI PAO și esteri

Yacco lube de 5w30 - un ulei decent ,  baza buna VHVI PAO și doza mica de esteri , pachet de aditivare lubrizol la fel ca valvoline .  Un ulei bun care oferă uzuri corecte .

Total Quartz Ineo Long Life 5w30 - low price dar cu calitate . Simplu și la obiect .
Din câte știu tot lubrizol le oferă pachetele de aditivare

Uleiul Original VW Long Life III 5w30. Un ulei destul de controversat prin faptul ca este castrol in spatele lui.  Daca OCI-ul este corect, stilul de a conduce la fel de corect, este o varianta excelenta mai ales pentru cei care considera ca merita pretul platit

Eu asta vad pe piata 504 507 din Romania ca fiind gama cu uleiuri care merită atenție + cele două care merita și o analiza de ulei uzat pentru a nu avea uzuri accentuate așa cum s-a întâmplat la case mai mari .
Este un segment păcătos pentru că lipsa zddp trebuie compensată cu pachete de aditivare extra .

Edited by Kspic, 02 February 2018 - 01:44.


#8732
Vali_Lj

Vali_Lj

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 04.06.2008
Cand incepi discutii cu "prietene" si te dai rotund pe anumite motoare  de care habar nu ai , trebuie sa te astepti la raspunsuri de genu.
Ramai cu motoarele si experienta mecanicului tau , mecanic care sunt sigur ca diferentiaza antigelul in functie de culori ...
Nu ai destul experienta sa poti gestiona informatiile ,le arunci aici sa dovedesti ca esti un as. Cand iti pune cineva in dificultate intelectul, ocolesti intrebarile si dai raspunsuri vagi sau deloc.Raspunzi doar la ceea ce iti convine. Te crezi de neatis , vreu zeu al uleiului , iar modul cum raspunzi cel putin la intrebarile mele , denota faptul ca nu esti destul de educat incat sa raspunzi calm si pe intelesul general. Crezi ca limbajul stiintific pe un forum general te ridica in grade?

Tine cont de parerile celorlalti , de experienta lor cu un ulei, motoare si km.Nu esti tu testerul suprem in materie de uleiuri. Ai pus de 2 ori amsoil/redline si gata concluzia generala : ulei prost., inutil , degeaba
Pe parte de mecanica ti-am zis ca stai prost ( sa nu ma exprim altfel)  , sigur majoritatea experientei este insusita de la discutiile si experienta care oare prietenul mecanic.
Pe partea motoarelor asiatice traisca yutubu , forumurile si wikipedia in rest nu ai nici cea mai mica experienta cu asta . Ai condus si tu 2 ture masina aia si ai devenit formator de opinie.

Cum poti sa insinuezi ca ai experienta mecanica si aberezi mizeria asta :

 Kspic, on 28 ianuarie 2018 - 14:36, said:

Ca sa determini uzurile, motoarele se desfac, se face inspectie vizuala, se masoara cu scule cum gasesti doar in centrele pentru aprobari/ testari uleiuri.
Exista cote de reparatie pe care le poate determina un mecanic
Compresia pe care o ai la momentul respectiv.

Sigur ti-ai amintit de videoclipul cu opelul desfacut si gata , uite ce se face. Daca te exprimai altfel te puteam intelege ceva , nu aberatia de mai sus.

Cand te-am intrebat despre compresie  o chestie banala pentru cei care au cunostinte medii de mecanica

"Ce poti determina cu compresia? ce fel de test de compresie faci ( umeda ?, uscata?, la cald?, la rece?) si ce iti poate spune fiecare in parte..."

Raspunsul tau a fost ca de obicei evaziv pe partea asta.

"In functie de ce semne si simptome prezinta masina iti alegi si metoda de testare. Posted Image  Nu o sa fac test de compresie la un diesel pentru ca nu trage dar eu nu vad ca scoate fum ca una cu injectoare +120%."

Te-am intrebat in functie de simptome ce mod de testare alegi??
Puteai sa imi dai un raspuns simplu ce denota experienta. Sau la fel de bine puteai spune ca nu sti , nu era un capat de tara sau poate era ca iti scade rangul de guru.

Amsoil am folosit de prin 2010 urmat de Redline prin 2012 parca. Am precizat ca nu am fost nemultumit de varianta europeana de la Amsoil
Nu stiu cu cine ai necaz, de tot  repeti : daca nu folosesc redline crapa motorul , nici nu cred ca aveai notiune de Redline sau Ravenol pe vremea aia. Cel putin Ravenol avea niste bidoane de ziceai ca sunt facute in spate la targ la obor. Esti atat de inversunat impotriva brandului asta de parca ti-a furat casa. Mai reciteste posturile tale inainte de folosirea lui si dupa al 2 lea schimb poate ai uitat ceva pe drum spre grecia Posted Image). Tine cont de diferenta dintre Redline euro series si Redline High Performance.

Vrei sa imi arati diferenta financiara  intre un Ravenol VST si Redline , si generezi niste sume doar ca da bine numerele. Apoi imi recomanzi sa fac schimbul la un OCI de 6000 si as fi multumit cu orice ulei de pe piata. Desi eu am relatat in primul post  consumuri/uleiuri folosite/.

Hai sa iti desenez un pic (daca gresesc ceva te rog sa ma corectezi)

8 litri ulei Ravenol VST 5w40 248 ron + 2 litri de completat 310 lei  
4 litri ulei Redline 5w40 360 Ron. + 90 lei 1 litru de completat 450 lei.

Ravenol cu schimb la 6000 k ... si consum de 1 litru . Iti spun din experienta mea ce si cum , mai verifica odata consumurile cu celelata uleiuri postate de mine.
Redline schimb la 10-12k km si consum punem tot 1 litru sa dea bine pentru tine.
Diferenta de fix 140 ron  schimb ulei , nu mai adaugam filtre Posted Image)
Per 200.000 k adica +/- 10 ani ai redline 9000  si ravenol 6200. Diferenta de 2800 ron in +/- 10 ani
. O mare parte din bani o vei regasi in segmentare si costuri finale , si asta daca nu faci rabat de la calitatea pieselor si atunci pretul final scade mult mai mult. Situatie in care sigur nu va mai ajunge inca 100 k. Nu stiu daca vei reusi sa intelegi ca motoarele Honda sunt diferite de restul. Au problemele lor , majoritatea din cauza uleiului .

Repet am destula experienta in ce inseamna honda atat parte mecanica cat si teoretica. Ramai pe zona ta de confort , pe VAG/europene.


In aprox 80% din manualele service de prin 90 parca , se specifica un consum max de 1Litru/1000km ca ar fi normal.
Nu stau sa bat la cap oamenii ca imi consuma mie motorul ulei , ma pot descurca singur .Nu vin sa ma plang de consum , cunosc motorul indeajuns de bine .

 Kspic, on 31 ianuarie 2018 - 16:59, said:

Hai sa iti explic frumos ce se intampla cu un ulei fie el esteric pao redline fie el clasic de piata.
Din momentul in care ai turnat uleiul in motor pana il scoti, el acumuleaza reziduri din camera de ardere ( evident este filtrat de filtrul de ulei dar pana la un anumit nivel ), se contamineaza cu carburant  si cu produsi ai unei oxidari incomplete. Pe langa asta el este supus oxidarii.
- baza unui ulei este cea care poate lasa depuneri in motor si cea care intervine in transportul aditivilor la nivelul zonelor in miscare, la pastrarea curateniei in motor si la protejarea motorului impotriva degradarii .
Daca aditivii care previn descompunerea bazei, deci cei care o protejeaza sunt epuizati, degradati, baza isi pierde proprietatile isi pierde rezistenta la temperaturi mari si ce sa vezi, arde.  Multe uleiuri incep sa fie mancate de motor pe masura ce numarul de ore este mai mare
Cu cat aditivii care mentin baza la proprietatile initiale sunt mai epuizati cu atat proprietatile uleiului scad mai mult.
In plus uleiul se degradeaza prin simplul fapt al incalzirii lui exagerate. NOACK-ul iti spune ce procent se pierde la temperatura de testare si in cat timp.  Uleiurile redline au noack de 6% pentru 5w40 in timp ce VST are pe la 7% iar marea parte a celor de comert noack de 10% sau chiar mai mult intrand in contradictie cu 229.5

Raspuns aproape complet... Diferenta intre cele 2 la HTHS , KV100 si TBN nu o pui sa faci o imagine completa . Iti explic din nou de ce am spus de acel ulei , un ulei pe care eu il consider foarte bun pentru motorul meu , in urma folosirii indelungate. Daca ai ceva cu brandul ala e problema ta a  ,mea nu este.

Pentru motorul meu avem urmatoare vascozitati ,date de catre producator 5w30 , 10w30 , 10w40 , 15w40 , 20w40 , 15w50 , 20w50 in functie de temp ambianta cu sa da in grafic.
Din vascozitatile mai sus mentionate iti poti face i idee de min/max HTHS , KV@100 NOACK , TBN
Luand in calcul si regimul de turatii/ temp interne ale motorului , modul de folosire , temp anuale etc. Rezultatul pentru mine a fost un 5w40.
Aceasta vascozitate nu apare pana in anii 2000. Deh industria de uleiuri .

Iti aprieciezi efortul cu informatiile de care dai dovada , dar te rog , rezumate la ce cunosti , nu da lectii gratis cu informatii pe care nu le cunosti complet , recunoaste unde nu cunosti/gresesti . Discuta amical cu oamenii pe care incerci sa ii ajuti / sa ii faci sa intelega anumite aspecte
In prima parte a postului ti-am raspuns in tonul posturilor tale. Nu il lua ca pe un atac
Sunt sigur ca poti /putem discuta calm cu argumente si sa intelegem fiecare punctul celuilalt de vedere. Poate asa putem invata fiecare noi informatii nu sa lasam impresia ca suntem atotstiutori.

Fiecare motor in functie de cele mentionate mai sus are un anumit tip de ulei cu care se comporta cel mai bine , nu vor fi 2 motoare la fel . La tine redline nu a fost bun , la mine da. Asta nu inseamna ca brandul/uleiul in sine este prost daca la tine a dat fail.

Edited by Vali_Lj, 02 February 2018 - 05:13.


#8733
erich_manstein

erich_manstein

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 05.08.2017
@Kspic

De ce sa te complici cu Rowe 0w40 ?
Sincer mie nu imi inspira foarte mult interes, nefiind nici macar aprobat.


....asta era in 24.10.2017



Ravenol VST 5w40
Rowe Synth RS 0w40
Addinol Super Light 5w40


....recomandare 20.01.2018



Ravenol SSL 0w40
Rowe Synth RS 0w40
Valvoline Synpower 0w40


...recomandare 09.01.2018


Deci?


Asta este un exemplu care arata cum poti sa pierzi credibilitate.
Eu am adus uleiul asta in discutie dupa ce am vazut SDS -ul...
Intrebarea este ce crede unul care nu stie sa caute/interpreteze un SDS si intra pentru prima data pe aici cautand informatii/pareri despre uleiul asta...
Poate au schimbat reteta intre timp,poate au obtinut aprobari...sincer chiar nu stiu.
Daca tu stii,te rog sa spui si sa argumentezi schimbarea de optica in ceea ce priveste uleiul asta.
Fara patima si fara rautate!

Eu nu am nici o problema cu tine,apreciez pasiunea si efortul de pune pe aici o groaza de informatii...ma deranjeaza doar afirmatiile prezentate ca adevaruri absolute si contrazise ulterior chiar te catre tine.
Testeaza acel Ravenol Rep in propria masina,dar in conditii de circuit...vezi cum se comporta si vezi daca merita titulatura de ulei Race.
O poti face in Romania sa stii si asta de ani buni..asta in ciuda parerii tale ca aici nu avem circuit.
Avem si este unul decent...

http://motorparkromania.ro/

Asta este modul corect de a emite pareri obiective despre comportamentul acestui ulei...mai relevant decat o fisa tehnica,pareri de pe oilclub sau referirea la parteneriate de marketing.


Repet....fara patima si fara rautate!
Sper ca putem discuta civilizat!

Bafta!






#8734
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
@kspic, chiar exemplele tale de lm 4600 si 4200 au 0,8 cenusa amandoua..in fine, concluzia e ca VW 504/507 (mid-saps) e o clasa peste cealalta categorie.  Posted Image iar C3 e noul a3/b4 si il si intrece, desigur.

Edited by 41ex, 02 February 2018 - 09:55.


#8735
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,857
  • Înscris: 06.10.2003
Deci, ulei pt. Pompe Duse + DPF?

Chiar ieri am dat jos baia de ulei la Corsa - 0 depuneri, cu Mobil 1 0W40 made in USA. Nu regret absolut deloc că folosesc acest ulei, chiar dacă sperie mecanicii că-i prea "subțire" pt. un motor de 250k km.
Din păcate, cei de la care-mi iau uleiul n-au decât Triax pt. diesel cu filtru de particule , ulei de care nu știu nimic. Mai studiez ....

Edited by shiva, 02 February 2018 - 10:08.


#8736
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
In momentul in care am aflat de cateva UOA cu Rowe m-am informat si despre pachetul de aditivare . Fiind Lubrizol, deja mi-am eliminat orice semn de intrebare.

Eu nu recomand ceva in care nu cred.

41ex, 4200 si 4600 nu au 0.8% cenusa de sulf scrie pana in 0.8%. Este tipicul TDS-ului Liqui Moly care nu ofera cifre cu precizie ci intervale.


Masina de strada - ulei de strada
Masina de strada cu modificari - ulei de strada sau de competitii dar ceva de buget
Masina de curse - ulei de competitii.
dupa mule UOA citite si multe experimente pe care si proprietarii voiau sa le faca pe masinilor lor, la concluzia asta am ajung cu privire la masinile modificate ( nu am facut eu experimentele, ei au vrut sa teste  pe seama a ceea ce as testa eu )

Bafta

Edited by Speedo, 05 February 2018 - 14:36.


#8737
erich_manstein

erich_manstein

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 05.08.2017
Daca este asa cum spui tu in ceea ce priveste Rowe,corect ar fi fost sa explici schimbarea parerii tale despre acest ulei in momentul in care te-ai lamurit tu insuti.

Si mai corect ar fi fost sa nu faci afirmatia-te complici cu Rowe,nu merita...etc-pana nu vezi despre ceea ce este vorba.
Altfel apar discutii fara rost si o sa ai senzatia ca lumea are ceva cu tine...

Nu am nici o problema cu Ravenol...am mai spus ca nu-mi plac schimabarile dese de reteta...azi cumpar uleiul conform PDS/SDS si maine descopar alte date publicate incat ajung sa ma intreb ce dracu am cumparat.
Au devenit si foarte agresivi in piata ...ploua cu oferte de finantari in service-uri pentru a semna contracte.
Asta mie imi aduce aminteste de Motul si Liqui Moly...
Repet este strict parerea mea,dar mie personal nu-mi place marketingul agresiv .

Edited by Speedo, 05 February 2018 - 14:36.


#8738
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Și tu daca ai produce ceva ai avea interesul să te promovezi.
Marketingul agresiv îl vezi la Motul care la întâlnirile auto streetmaniacs filmează toate mașinile faine , au logo motul in clip când tu poate folosești redline sau Liqui Moly .

Este o piata in care trebuie sa te impui și să arăți că ești bun. Păcat că postează pe Facebook poze cu gagici și sticle de Ravenol când ar fi fost mai fain un set de clipuri prin care să explice de ce uleiul lor e bun .

Dar na .... Oameni în marketing care termina o facultate in domeniu și promovează uleiul la fel ca pe ciocolată.....

Edited by Speedo, 05 February 2018 - 14:37.


#8739
cnada

cnada

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 29.01.2013
Până la urmă bag de seamă că tot așa îmi consumă ulei. Deja am ajuns la minim. Sa mai incerc cu ceva gen Valvoline MaxLife 5w?

#8740
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,812
  • Înscris: 26.02.2010
Câți km?

#8741
cnada

cnada

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 29.01.2013
Cam 1700-2000. Pe aici ajunge la minim, adică un litru (de la maxim la minim). Mașina în cauză Mondeo mk3 benzina cu gpl.
Am pus și 10w și mi-l consuma mai repede.

Edited by cnada, 08 February 2018 - 09:07.


#8742
prometheuss

prometheuss

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 20.10.2017
Atunci inseamna c-ai probleme de natura mecanica (uzura) , poate atat consuma acel motor.

Edited by prometheuss, 08 February 2018 - 09:34.


#8743
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
https://www.autohaus...en-1774722.html
Cei de la Shell afirma că uleiurile nu pot susține intervalele long life, se impune revenirea la intervale de 15000 km. Citiți cu translate, este interesant.
Acum am și eu o întrebare, îi doare pe cei de la Shell de fiabilitatea motoarelor sau vor sa crească vânzările? Ca iî capitalism totul e pă bani.

Edited by TLGTLC, 13 February 2018 - 23:49.


#8744
spyros

spyros

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 16.12.2007
Puteti sa-mi recomandati un ulei bun ptr Honda i-ctdi (turbodiesel  2200 cc ) an 2006 , fara filtru de particule  cu 200mii km. ,se face schimbul la 12-15mii , mers cobinat localitate /in afara localitatii / autostrada , momentan nu consuma decit 1-1,7 litri intre schimburi , dar are momente si cind vede 4000 ture ( mai rar cei drept )

Se face cam 20-23 mii km an , deci cam doua schimburi an .

Eu m-am gindit la Total Quartz 9000 5w40 , Total Quartz Energy 5w40  ,  Mobil 1 Turbo Diesel 0w40  ,  Fuchs Gt1 5w40  ,  Fuchs Titan Supersyn 5w30  sau  5w40    sau   Fuchs Gt1  Pro Flex 5w30 .

Nu stiu care este mai bun din cele enumerate  ( ma intereseaza protectia motorului si nu partea long life )  sau daca  aveti alte recomandari mai bune le astept.

Multumesc

#8745
eolianu

eolianu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 01.03.2010
Nu cred ca s-a mai postat filmuletul acesta aici. Foarte interesant si direct la subiect. Ceea ce pare complicat este de fapt foarte simplu. De vizionat cap-coada pentru a intelege.


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/99cJ5sHG0oI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by eolianu, 20 February 2018 - 19:58.


#8746
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,235
  • Înscris: 01.12.2007
Ce filmuleț?

#8747
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
9000 km cu Shell 0w30 C3  in seat leon 2013 -1.4 tsi distributie pe curea CMBA cod motor.

in astia 9000km, masina a vazut si Transalpina, toata cap coada, 2 drumuri de Baia Mare, mers alert (600km-7 ore jumate) si vreo 6000km de Bucuresti.

Cam atata tine uleiul in motor, fara sa se degradeze sunetul, ieri seara era gata, se auzea deja motorul destul de tare, si varia putin relantivul de la benzina de 95 omv. (ca am pornti si clima).

Deci cere schimb cam la 8000-9000km, totusi il mai tin putin. Oricum, nici motorul TSI injectie directa si turbina, nu e tocmai cel mai prietenos motor, contribuie si asta la degradare.

Edited by Deenman, 21 February 2018 - 21:55.


#8748
razvi_gyl

razvi_gyl

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 10.02.2011
In 1.6 multijet nu rezista atat,sau poate l-am stresat eu prea rau,pe la 6000 era KO.
Ciudat e ca merge perfect,nu da semne de oboseala dar se taie ca maioneza deodata. Asa a facut si la tine?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate