Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...
 Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...

Cu autorulota prin jud. Buzau

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...
 Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto pt fotogr...
 

Intrebare costuri incheiere abonament

* * * - - 1 votes
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,231
  • Înscris: 01.12.2005
Cred ca s-a mai discutat, insa vin si eu cu o intrebare: am 2 contracte de mobil la VDF, cel al meu care se incheie acum pe 20 februarie (un Red 22 la 18,5euro) si al copilului (un Red 15 la 8,5 euro), care s-ar incheia in ianuarie 2025.

Mi s-a luat de VDF, am cerut oferta noua pentru mine si mi-au oferit un Red 17 la 14 euro/luna si primul an imi mia dau bonus 1 euro, deci ies la 13 euro :)))) , dar care nu va mai avea oferta de roaming cu UK (pe care o am acum activa, fara costuri). Adica o prostie, ca sa zic...

Nu am telefon cumparat pe abonamentul care inca mai e in vigoare, si intrebarea e daca as putea migra cu ambele numere la alt operator. Mai e vreo taxa de platit?
Intreb ca oricum eu as vrea sa migrez, insa iar ma "complic" cu 2 furnizori separati si nu stiu daca ar fi ceva de plata totusi.

Mersi de eventuale raspunsuri..

#2
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,049
  • Înscris: 02.08.2021
A fost abonament pe un an sau pe doi ani?
Dacă a fost pe doi ani cel mai probabil ți se va percepe o taxă.
Dacă ai primit ceva reduceri, gen 6 luni 50% reducere, bonus de portare, etc ți se va cere să dai acea reducere înapoi. La fel și cu telefoanele, modemurile sau ale aparate luate la abonament.
În rest, alte taxe de renunțare la contract nu sunt legale.

Edited by Valy_User, 12 February 2024 - 15:06.


#3
raducanu969

raducanu969

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,420
  • Înscris: 30.06.2023
Vei plati acea reducere de care ai beneficiat pana in momentul rezilierii iar daca ai luat un telefon in rate, ti se va emite factura pana la achitarea integrala ( chiar daca abonamentul l-ai incheiat si esti deja in alta retea ). Cel mai bine mergi intr-un magazin si acolo, ti se va spune exact cat vei avea de platit.

#4
2Unlimited

2Unlimited

    "No limits"

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,667
  • Înscris: 29.12.2016
Mai sunt in plus si taxe de utilizare retea, de activare cartela, etc..., taxe pe care unii operatori le ofera gratuit la incheierea contractului, si pe care le factureaza daca alegi sa reziliezi mai devreme. Cel mai sigur mergi la ei sau le dai un telefon, cum recomanda si colegul...

#5
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,883
  • Înscris: 30.08.2006
Mai bine le portezi pe rand la termen. Poate vor reveni cu un telefon si-ti vor face o noua oferta de retentie mai atractiva cand vor vedea cererea de portare venita de la noul operator.

#6
daniel28

daniel28

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,193
  • Înscris: 07.08.2003
Salut. Vezi in contractul tau paragraful de mai jos. Poate avea un text diferit in functie de vechimea lui. Pentru contractele mai recente penalitatea este de 18% din lunile ramase. Dar suma de 18% se aplica la pretul intreg de 15 EUR, nu la cel redus pt ca golanii de la VDF pun in contract pretul intreg si reducerea o pun in alta linie ca discount.
Deci 15 euro * 11 luni *18% = 29.7 EUR. Atat or sa iti ceara. Daca faci scandal la ANPC cred ca scapi si fara.

Durata, reinnoirea si incetarea contractului
Durata: nedeterminata, perioada minima contractuala 24 luni.
Incetare: prin denuntare unilaterala, de catre oricare dintre Parti, cu cel putin 30 de zile inainte de data la care doreste incetarea Contractului.
In cazul denuntarii unilaterale anticipate, inainte de expirarea perioadei minime contractuale, Clientul va plati o justa despagubire egala cu
procentul de 18% din valoarea abonamentului serviciilor contractate inmultit cu numarul de luni ramase pana la expirarea perioadei minime.


#7
Labargo

Labargo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 598
  • Înscris: 23.12.2023

View PostLeo2006, on 12 februarie 2024 - 15:36, said:

Mai bine le portezi pe rand la termen. Poate vor reveni cu un telefon si-ti vor face o noua oferta de retentie mai atractiva cand vor vedea cererea de portare venita de la noul operator.
Vodafone vine cu oferta de retentie abia dupa ce primesc cererea de portare de la alt operator. Adica prea tarziu, ca ai luat deja telefonul de la celalalt operator, l-ai activat, nu-l mai poti da inapoi. Dar totusi vodafone iti va face o oferta care sa te enerveze, mai buna decat oferta de portare pe care tocmai ai acceptat-o. Am trecut prin asta, nu mai vreau sa aud de vodafone

#8
dacibesti

dacibesti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,569
  • Înscris: 01.02.2007

View PostLeo2006, on 12 februarie 2024 - 15:36, said:

Mai bine le portezi pe rand la termen. Poate vor reveni cu un telefon si-ti vor face o noua oferta de retentie mai atractiva cand vor vedea cererea de portare venita de la noul operator.

Am facut eu cerere de portare (plecare din vdf) pentru 5 numere in data de 03 februarie. Foarte "agresivi" din acel moment cei de la retentie, tot felul de oferte, promotii, etc, etc. Am refuzat tot iar in acest moment sunt portate doar 3 din 5. Restul sunt in "waiting fo permission".

#9
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,399
  • Înscris: 01.12.2001
Și eu îți recomand să portezi la termenul de expirare a perioadei minime.
Altfel vei avea de plătit. Cat? Nimeni nu știe. Nimeni nu îți va spune exact.

#10
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,743
  • Înscris: 01.12.2018

View PostSwatKat, on 12 februarie 2024 - 14:46, said:

am 2 contracte de mobil la VDF

View PostSwatKat, on 12 februarie 2024 - 14:46, said:

Nu am telefon cumparat pe abonamentul care inca mai e in vigoare,
Pentru limba romana apasati tasta 1???
  • Ambele abonamente sunt in vigoare.
  • Ai specificat ca unul din ele NU are telefon cumparat, dar despre celalalt ai dat cu flit.
  • Perioada contractuala a celui despre care ai specificat ca NU are obligatii pare ca este incheiata, prin urmare suporta portare fara taxe. (Trebuie NEAPARAT sa instiintezi furnizorul ca nu esti de acord cu prelungirea  contractului  in mod automat)
  • Perioada contractuala a celuilalt  este inca purtatoare de obligatii ( cele scrise cu litere minuscule), prin urmare portarea fara taxe este putin probabila.

Edited by tioopedi, 12 February 2024 - 17:30.


#11
biggie1976

biggie1976

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 25.06.2010
La al tau nu platesti nimic, la al copilului a scris cineva mai sus formula de calcul.
Eu as face cerere de portare pentru ambele numere, sa vina VDF cu oferte mai actualizate - nu cred ca iti vor mai da optiunea aceea de roaming in bani putini.
Intra si pe topicul dedicat VDF si vezi ce abonamente se dau la retentie / portare.

#12
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,380
  • Înscris: 26.01.2019

View PostSwatKat, on 12 februarie 2024 - 14:46, said:

Nu am telefon cumparat pe abonamentul care inca mai e in vigoare, si intrebarea e daca as putea migra cu ambele numere la alt operator. Mai e vreo taxa de platit?
Daca nu ai cumparat un echipament cu reducere (telefon, modem), nu ai nimic de plata, poti sa portezi oricand.
Perioada minima contractuala e doar o gaselnita de marketing.

Se procedeaza astfel:
1 Trimiti un email la Vodafone in care le comunici ca nu esti multumit de calitatea serviciilor Vodafone, deci doresti sa te portezi la alt operator si soliciti sa-ti comunice costurile de plata pentru a putea face portare
2 Daca Vodafone nu-ti raspunde, faci reclamatie la ANPC
3 Cand / daca Vodafone iti raspunde ca ai de plata o suma diferita de zero, soliciti ANPC sa oblige Vodafone sa permita portarea cu cost zero

Daca vrei sa fii mai sigur ca ANPC iti da dreptate, se procedeaza astfel:
1 Alegi ceva ce nu functioneaza la Vodafone (ai de unde alege caci la Vodafone nu prea functioneaza nimic :D ).
2 Soliciti rezolvarea problemei catre Vodafone => Vodafone te va ignora caci stiu ei mai bine
3 Soliciti Vodafone sa aprobe portarea din retea pe motiv ca nu vor sa rezolve problema respectiva => Vodafone te va ignora caci stiu ei mai bine
4 Soliciti ANPC sa oblige Vodafone sa accepte portarea pe motiv ca nu vor sa rezolve problema respectiva

#13
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,049
  • Înscris: 02.08.2021
Nu există să refruze portarea.
ANCOM are niște reguli clare.

După aia, că se pot percepe diverse taxe, e partea a doua.

Edited by Valy_User, 12 February 2024 - 17:44.


#14
danaciu

danaciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 01.05.2006
Iti faci abonament gratuit in YOXO si ceri portare de la Voda.

Vei primi imediat oferte f bune de la retentie de la Voda, de ex. red 15 la 2 sau 3 euroi in functie de cum are chef operatorul de la voda.

Eu am primit la 3, am refuzat si mi-au dat dat cu 2.

Dureaza vreo saptamana toata mascarada dar daca ai rabdare si ai chef, faci o afecere buna pana la urma.

#15
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,106
  • Înscris: 29.01.2016
Daca ti s-a luat de Vodafone, mai bine portezi, mai ales daca ai alte oferte mai bune.
Din textul tau inteleg ca nu ai luat telefon pe niciunul. Cel care mai e in vigoare e cel al copilului, cu expirare in 2025.
Al tau il consideri deja iesit din vigoare (corect, in 8 zile).
Deci, eu zic ca nu vei avea nimic de plata. Ei vor incerca vrajeli, bineinteles. Dar tu vii si le dai cu legea in cap (193 / 2000).

Din lege citire :

Sectiunea LISTA :

Sunt considerate clauze abuzive acele prevederi contractuale care:

i) obligă consumatorul la plata unor sume disproporţionat de mari în cazul neîndeplinirii obligaţiilor contractuale
de către acesta, comparativ cu pagubele suferite de profesionist;
j) restrâng sau anulează dreptul consumatorului de a denunţa sau de a rezilia unilateral contractul, în cazurile în
care:
- profesionistul a modificat unilateral clauzele prevăzute la lit. e);
- profesionistul nu şi-a îndeplinit obligaţiile contractuale;
- profesionistul a impus consumatorului, prin contract, clauze referitoare la plata unei sume fixe în cazul
denunţării unilaterale;

#16
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,231
  • Înscris: 01.12.2005

View Posttioopedi, on 12 februarie 2024 - 17:23, said:

Pentru limba romana apasati tasta 1???
  • Ambele abonamente sunt in vigoare.
  • Ai specificat ca unul din ele NU are telefon cumparat, dar despre celalalt ai dat cu flit

Nu ma portez maine, nu-i asa? Am considerat ca nu e cazul sa specific pentru ceva ce e evident.

View Postdarkangel2, on 12 februarie 2024 - 17:39, said:

Daca nu ai cumparat un echipament cu reducere (telefon, modem), nu ai nimic de plata, poti sa portezi oricand.
Perioada minima contractuala e doar o gaselnita de marketing.

Se procedeaza astfel:
1 Trimiti un email la Vodafone in care le comunici ca nu esti multumit de calitatea serviciilor Vodafone, deci doresti sa te portezi la alt operator si soliciti sa-ti comunice costurile de plata pentru a putea face portare
2 Daca Vodafone nu-ti raspunde, faci reclamatie la ANPC
3 Cand / daca Vodafone iti raspunde ca ai de plata o suma diferita de zero, soliciti ANPC sa oblige Vodafone sa permita portarea cu cost zero

Daca vrei sa fii mai sigur ca ANPC iti da dreptate, se procedeaza astfel:
1 Alegi ceva ce nu functioneaza la Vodafone (ai de unde alege caci la Vodafone nu prea functioneaza nimic Posted Image ).
2 Soliciti rezolvarea problemei catre Vodafone => Vodafone te va ignora caci stiu ei mai bine
3 Soliciti Vodafone sa aprobe portarea din retea pe motiv ca nu vor sa rezolve problema respectiva => Vodafone te va ignora caci stiu ei mai bine
4 Soliciti ANPC sa oblige Vodafone sa accepte portarea pe motiv ca nu vor sa rezolve problema respectiva


Multumesc tuturor, ideea e ca mi s-a luat azi cand pana si site-ul pastrase cookiurile si a trebuit sa le sterg. Aplicatia e o mizerie, cand platesc serviciile fixe trebuie sa schimb identitatea, nu inteleg de ce e atat de greu sa faca o amarata de aplicatie unificata... la 2 ani de cand au preluat cu totul upc...

O sa fac portarea in trepte, am inteles tot ce ati recomandat si multumesc de sfaturi. O sa caut intai sa vad ce oferte primesc, n-am nevoie de telefon si e mai simplu. Si abia apoi semnez cererea de portare...

#17
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,380
  • Înscris: 26.01.2019

View PostSwatKat, on 12 februarie 2024 - 20:08, said:

Multumesc tuturor, ideea e ca mi s-a luat azi cand pana si site-ul pastrase cookiurile si a trebuit sa le sterg. Aplicatia e o mizerie

Cand sunt foarte foarte trist si obosit, deschid Google Play Store, caut aplicatia MyVodafone, accesez "Ratings and reviews", ordonez dupa "Most recent" si citesc => in maxim 5 minute ma tavalesc pe jos de ras.
Nu glumesc, comentariile bat orice show de stand-up comedy....... :D

Saracutu' Vodafone, unde e ajuns....... :D

View PostSwatKat, on 12 februarie 2024 - 20:08, said:

nu inteleg de ce e atat de greu sa faca o amarata de aplicatie unificata...

Pai nici aplicatia initiala nu merge, de ce te astepti sa mearga "unificarea"? :D
Cred ca problema e la asteptarile tale....... :D

View PostSwatKat, on 12 februarie 2024 - 20:08, said:

O sa caut intai sa vad ce oferte primesc

Un singur lucru vreau sa zic: Yoxo :)

#18
petrepescarul

petrepescarul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,020
  • Înscris: 15.02.2012

Vizualizare mesajSwatKat, pe 12 februarie 2024 - 20:08, a scris:

....
O sa fac portarea in trepte, am inteles tot ce ati recomandat si multumesc de sfaturi. O sa caut intai sa vad ce oferte primesc, n-am nevoie de telefon si e mai simplu. Si abia apoi semnez cererea de portare...

Attached File  Screenshot_20240202-111440.png   290.04K   37 downloads
Asta am primit eu anul trecut.
Nu am acceptat si in 20 iulie 2023 eram portat cu numarul detinut din 2000 in Connex (Viitorul suna bine  => Meriti ce-i mai bun)

In decurs de 1 an de zile am avut parte de 3 modificari de abonament pentru serviciile mobile + o indexare de 3%  datorita taxei de inflatie. Am negociat de 2 ori cind a venit a III a notificare (ceea din sms) nu am mai negociat - am primit cele 2 oferte la care am zis pas iar in 19 iulie 2023, la primele ore, am fost si apelat, convorbirea a durat 45 secunde (aveam print si cu durata  convorbiri):
- Alo.
- Buna ziua, sint X de la ..... si va fac urmatoarea oferta;
- Ascult.
- bla, bla, bla .... .... .....   sinteti de acord?
- Nu. La revedere, si am inchis.
45 secunde in care am deschis gura de 3 ori. Pur si simplu ma saturasem de pierd timp pretios din viata mea cu negocieri, stres si griji privind instabilitatea contractelor negociate.

In acel decurs de 1 an am inchis si servicile fixe: tv+internet. Am fost notificat cu modificarea unilaterala a contractului prin marirea abonamentului, am reziliat imediat cind am primit notificarea, in plus aveam de 3 luni ticket deschis ca nu pot accesa posturile TV in aplicatia  Vodafone TV, ticket la care am primit raspuns abia dupa ce am reziliat servicile fixe.

Iar cu mizeria de my vomafone, aceasi poveste,  ticket deschis in aprilile 2023 la care am primit raspuns in august 2023 cind deja portasem de 3 saptamini.
Attached File  raspuns.png   58.02K   29 downloads
2 tickete deschise pentru cele 2 aplicatii la care am primit raspuns dupa ce am reziliat contractele.

Edited by petrepescarul, 12 February 2024 - 21:17.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate