Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...

cu autorulota prin BZ

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...
 Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto
 Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare
 

Intrebare costuri incheiere abonament

* * * - - 1 votes
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 27.02.2006
portarea se poate face in maxim 21 de zile, conform ancom, deci daca intiezi acum procedura se poate ca la data expirarii perioadei minime contractuale sa poti deja sa te consideri scapat de la vodafone, cel putin cu un numar de telefon.

#20
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,229
  • Înscris: 01.12.2005
Vreau sa va zic ca asa cum imi zice si nevasta, sunt un clasic in viata :))) Adica ma despart cu greu de niste chestii care sunt cumva constante in viata. Plus ca am avut mereu in analiza costul de oportunitate cum ii zice la facultate, adica am adunat mereu timpul necesar pentru o actiune, efortul ce trebuie depus vs costuri.
Si de aia am preferat "stabilitate" la VDF, dar deja au depasit limita.
Mi-au schimbat si pe partea de fix cablurile pe strada prin subteran si problemele au inceput sa curga... desi ani de zile cu cablul de pe stalp nu am avut niciio problema..
Toate astea s-au adunat, iar oferta cu iti reduc cu 4 euro abonam dar pierzi roaming cu UK ca nu mai avem pachet si e 12 euro/2gb m-a enervat la culme. Ca principiu in primul rand....

#21
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,380
  • Înscris: 26.01.2019

View PostSwatKat, on 13 februarie 2024 - 12:07, said:

ma despart cu greu de niste chestii care sunt cumva constante in viata. Plus ca am avut mereu in analiza costul de oportunitate cum ii zice la facultate, adica am adunat mereu timpul necesar pentru o actiune, efortul ce trebuie depus vs costuri.

A sunat VDF si a zis ca exact pe asta se bazeaza si ei cand nu imbunatatesc absolut nimic! :D
Deeeeci: desi rationamentul tau pare foarte corect la prima vedere, el este folosit de VDF impotriva ta.
Bravo, VDF, respect! :)

P.S. Intrebarea este: oare ce ar trebui sa facem noi, consumatorii, pentru a anula aceasta strategie a VDF? :)

#22
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,229
  • Înscris: 01.12.2005
Stai putin, ca fiecare are o linie, un nivel, nu? Adica nu pot sta mereu geana pe oferte, sa ma duc sa duc echipamente la magazin, sa astept altele si tot asa. Am zis doar ca dpmdv, am acceptat un cost mai mare al unor servicii, dar care functionau ok. Dar daca incep sa am probleme cu calitatea acestor servicii, e timpul sa fac ceva - asta am zis.

Fiecare isi seteaza si isi cunoaste costul de oportunitate - eu asa vad. Nu am vrut sa dau impresia ca e bine sa inghitim orice ra*at, sunt mici compromisuri pe care le facem in orice. Dar cand acestea devin mari, se schimba situatia...

#23
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,380
  • Înscris: 26.01.2019

View PostSwatKat, on 13 februarie 2024 - 12:33, said:

Stai putin, ca fiecare are o linie, un nivel, nu?
[...]
Fiecare isi seteaza si isi cunoaste costul de oportunitate
[...]
Dar cand acestea devin mari, se schimba situatia...

Adevarat si eu fac la fel!
Dar acu' cativa ani am inceput sa ridic nivelul, sa scad costurile "acceptabile", deci sa cresc pretentiile, sa fiu mai atent la ofertele concurentei si sa ma misc "mai des".
Iar rezultatul este foarte bun (desi era "acceptabil" si daca nu ma "miscam")... :)

#24
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 27.02.2006
adica vodafone nu vi se mai pare oretea de luat in considerare? cand au luat upc ati spus vai ce bine va fi? si a fost din ce in ce mai rau? de ce refuzati sa vedeti pierderile pe care le sufera an de an acest operator si sa va mutati cu totul in alta barca, la alt furnizor de servicii care va poate oferi aceleasi servicii pentru bani mai putini si la o calitate mai buna?

#25
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,229
  • Înscris: 01.12.2005
Bun, m-au sunat si sunt bucuros ca am clarificat ca pot inchide ambele abonamente fara costuri suplimentare. Ca si al doilea contract nu mai e sub prima perioada contractuala.
Mi-au oferit 14euro (ca sa pastrez optiunea de 1Gb si 100 min cu niste tari exotice - haha) si 6 euro pt copil, ca sa ramana si pt el nelimitat.

Ideea e ca in vara pleaca copilul in tabara in Anglia si cred ca voi face trecerea la Digi doar pentru ca au un pret de 6 ori mai mic per Gb (0.7 la Digi la fata de 4.5 la Voda).

#26
yoncv

yoncv

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 25.04.2007

View Postdaniel28, on 12 februarie 2024 - 15:50, said:

Salut. Vezi in contractul tau paragraful de mai jos. Poate avea un text diferit in functie de vechimea lui. Pentru contractele mai recente penalitatea este de 18% din lunile ramase. Dar suma de 18% se aplica la pretul intreg de 15 EUR, nu la cel redus pt ca golanii de la VDF pun in contract pretul intreg si reducerea o pun in alta linie ca discount.
Deci 15 euro * 11 luni *18% = 29.7 EUR. Atat or sa iti ceara. Daca faci scandal la ANPC cred ca scapi si fara.

Durata, reinnoirea si incetarea contractului
Durata: nedeterminata, perioada minima contractuala 24 luni.
Incetare: prin denuntare unilaterala, de catre oricare dintre Parti, cu cel putin 30 de zile inainte de data la care doreste incetarea Contractului.
In cazul denuntarii unilaterale anticipate, inainte de expirarea perioadei minime contractuale, Clientul va plati o justa despagubire egala cu
procentul de 18% din valoarea abonamentului serviciilor contractate inmultit cu numarul de luni ramase pana la expirarea perioadei minime.


Eu am  formularea urmatoare:
Durata: nedeterminata, perioada minima contractuala 24 luni.
Incetare: prin denuntare unilateralã, de catre oricare dintre Parti, cu cel puþin 30 de zile înainte de data la care doreste încetarea
Contractului. In cazul denuntarii unilaterale anticipate, înainte de expirarea perioadei minime contractuale, Clientul va plati o taxa de
reziliere avand la baza valoarea lunarã a serviciului contractat de Client (cu extraoptiuni incluse) inmultit cu numãrul de luni ramase
pânã la expirarea perioadei minime contractuale.

Intrebare: este asta o clauza abuziva si pot cere reziliere fara costuri? Practic mi se cere sa platesc tot abonamentul (nu 18%) pe lunile ramase din contract.

#27
me_iauras

me_iauras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,381
  • Înscris: 08.01.2009
Vrei sa-ti spunem raspunsul celor de la Vdf. sau raspunsul celor de la vdf. dupa ce depui sesizare la ANPC  ?
Evident ei vor sustine ca e legala si daca esti naiv vei plati (cum banuiesc ca o fac cei mai multi altfel neavand sens continuarea unor asemenea practici).
Astea fiind spuse daca intr-adevar au existat reduceri/subventii achizitii echipamente care au fost planuite sa fie recuperate esalonat de-a lungul desfasurarii contractului atunci acest tip de despagubiri sunt pertinente ; daca in schimb e vorba exclusiv de prestare servicii mobile atunci nu pot sustine ca au pierderi din incetarea prematura a contractului .

#28
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,380
  • Înscris: 26.01.2019

View Postme_iauras, on 01 martie 2024 - 15:48, said:

daca esti naiv vei plati (cum banuiesc ca o fac cei mai multi altfel neavand sens continuarea unor asemenea practici)

Exact: "naivii" sunt "motorul" economiei moderne; practic, lumea ar inceta sa existe daca n-ar exista naivi... :D

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate