Intrebare costuri incheiere abonament
Last Updated: Mar 01 2024 19:37, Started by
SwatKat
, Feb 12 2024 14:46
·
7
#19
Posted 12 February 2024 - 22:11
portarea se poate face in maxim 21 de zile, conform ancom, deci daca intiezi acum procedura se poate ca la data expirarii perioadei minime contractuale sa poti deja sa te consideri scapat de la vodafone, cel putin cu un numar de telefon.
|
#20
Posted 13 February 2024 - 12:07
Vreau sa va zic ca asa cum imi zice si nevasta, sunt un clasic in viata )) Adica ma despart cu greu de niste chestii care sunt cumva constante in viata. Plus ca am avut mereu in analiza costul de oportunitate cum ii zice la facultate, adica am adunat mereu timpul necesar pentru o actiune, efortul ce trebuie depus vs costuri.
Si de aia am preferat "stabilitate" la VDF, dar deja au depasit limita. Mi-au schimbat si pe partea de fix cablurile pe strada prin subteran si problemele au inceput sa curga... desi ani de zile cu cablul de pe stalp nu am avut niciio problema.. Toate astea s-au adunat, iar oferta cu iti reduc cu 4 euro abonam dar pierzi roaming cu UK ca nu mai avem pachet si e 12 euro/2gb m-a enervat la culme. Ca principiu in primul rand.... |
#21
Posted 13 February 2024 - 12:22
SwatKat, on 13 februarie 2024 - 12:07, said:
ma despart cu greu de niste chestii care sunt cumva constante in viata. Plus ca am avut mereu in analiza costul de oportunitate cum ii zice la facultate, adica am adunat mereu timpul necesar pentru o actiune, efortul ce trebuie depus vs costuri. A sunat VDF si a zis ca exact pe asta se bazeaza si ei cand nu imbunatatesc absolut nimic! Deeeeci: desi rationamentul tau pare foarte corect la prima vedere, el este folosit de VDF impotriva ta. Bravo, VDF, respect! P.S. Intrebarea este: oare ce ar trebui sa facem noi, consumatorii, pentru a anula aceasta strategie a VDF? |
#22
Posted 13 February 2024 - 12:33
Stai putin, ca fiecare are o linie, un nivel, nu? Adica nu pot sta mereu geana pe oferte, sa ma duc sa duc echipamente la magazin, sa astept altele si tot asa. Am zis doar ca dpmdv, am acceptat un cost mai mare al unor servicii, dar care functionau ok. Dar daca incep sa am probleme cu calitatea acestor servicii, e timpul sa fac ceva - asta am zis.
Fiecare isi seteaza si isi cunoaste costul de oportunitate - eu asa vad. Nu am vrut sa dau impresia ca e bine sa inghitim orice ra*at, sunt mici compromisuri pe care le facem in orice. Dar cand acestea devin mari, se schimba situatia... |
#23
Posted 13 February 2024 - 13:41
SwatKat, on 13 februarie 2024 - 12:33, said:
Stai putin, ca fiecare are o linie, un nivel, nu? [...] Fiecare isi seteaza si isi cunoaste costul de oportunitate [...] Dar cand acestea devin mari, se schimba situatia... Adevarat si eu fac la fel! Dar acu' cativa ani am inceput sa ridic nivelul, sa scad costurile "acceptabile", deci sa cresc pretentiile, sa fiu mai atent la ofertele concurentei si sa ma misc "mai des". Iar rezultatul este foarte bun (desi era "acceptabil" si daca nu ma "miscam")... |
#24
Posted 14 February 2024 - 22:50
adica vodafone nu vi se mai pare oretea de luat in considerare? cand au luat upc ati spus vai ce bine va fi? si a fost din ce in ce mai rau? de ce refuzati sa vedeti pierderile pe care le sufera an de an acest operator si sa va mutati cu totul in alta barca, la alt furnizor de servicii care va poate oferi aceleasi servicii pentru bani mai putini si la o calitate mai buna?
|
#25
Posted 16 February 2024 - 10:24
Bun, m-au sunat si sunt bucuros ca am clarificat ca pot inchide ambele abonamente fara costuri suplimentare. Ca si al doilea contract nu mai e sub prima perioada contractuala.
Mi-au oferit 14euro (ca sa pastrez optiunea de 1Gb si 100 min cu niste tari exotice - haha) si 6 euro pt copil, ca sa ramana si pt el nelimitat. Ideea e ca in vara pleaca copilul in tabara in Anglia si cred ca voi face trecerea la Digi doar pentru ca au un pret de 6 ori mai mic per Gb (0.7 la Digi la fata de 4.5 la Voda). |
#26
Posted 01 March 2024 - 14:26
daniel28, on 12 februarie 2024 - 15:50, said:
Salut. Vezi in contractul tau paragraful de mai jos. Poate avea un text diferit in functie de vechimea lui. Pentru contractele mai recente penalitatea este de 18% din lunile ramase. Dar suma de 18% se aplica la pretul intreg de 15 EUR, nu la cel redus pt ca golanii de la VDF pun in contract pretul intreg si reducerea o pun in alta linie ca discount. Deci 15 euro * 11 luni *18% = 29.7 EUR. Atat or sa iti ceara. Daca faci scandal la ANPC cred ca scapi si fara. Durata, reinnoirea si incetarea contractului Durata: nedeterminata, perioada minima contractuala 24 luni. Incetare: prin denuntare unilaterala, de catre oricare dintre Parti, cu cel putin 30 de zile inainte de data la care doreste incetarea Contractului. In cazul denuntarii unilaterale anticipate, inainte de expirarea perioadei minime contractuale, Clientul va plati o justa despagubire egala cu procentul de 18% din valoarea abonamentului serviciilor contractate inmultit cu numarul de luni ramase pana la expirarea perioadei minime. Eu am formularea urmatoare: Durata: nedeterminata, perioada minima contractuala 24 luni. Incetare: prin denuntare unilateralã, de catre oricare dintre Parti, cu cel puþin 30 de zile înainte de data la care doreste încetarea Contractului. In cazul denuntarii unilaterale anticipate, înainte de expirarea perioadei minime contractuale, Clientul va plati o taxa de reziliere avand la baza valoarea lunarã a serviciului contractat de Client (cu extraoptiuni incluse) inmultit cu numãrul de luni ramase pânã la expirarea perioadei minime contractuale. Intrebare: este asta o clauza abuziva si pot cere reziliere fara costuri? Practic mi se cere sa platesc tot abonamentul (nu 18%) pe lunile ramase din contract. |
#27
Posted 01 March 2024 - 15:48
Vrei sa-ti spunem raspunsul celor de la Vdf. sau raspunsul celor de la vdf. dupa ce depui sesizare la ANPC ?
Evident ei vor sustine ca e legala si daca esti naiv vei plati (cum banuiesc ca o fac cei mai multi altfel neavand sens continuarea unor asemenea practici). Astea fiind spuse daca intr-adevar au existat reduceri/subventii achizitii echipamente care au fost planuite sa fie recuperate esalonat de-a lungul desfasurarii contractului atunci acest tip de despagubiri sunt pertinente ; daca in schimb e vorba exclusiv de prestare servicii mobile atunci nu pot sustine ca au pierderi din incetarea prematura a contractului . |
#28
Posted 01 March 2024 - 19:37
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users