Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...
 Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat
 Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate
 Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier

S-a dus seceta pedologica?
 

Zborurile tot mai nesigure?

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#19
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,973
  • Înscris: 03.12.2005
Explozibilii lichizi de pe la jumatatea anilor 2000 au fost ultima amenintare majora pentru securitatea la bord, atunci cand s-au introdus limitele de cantitate pentru lichide si prezentarea in punguta separata. Si deja cu noile scannere 3d si obligatia asta poate fi anulata curand fara riscuri pentru siguranta.

#20
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,757
  • Înscris: 23.05.2013

View Postmirel3003, on 03 iunie 2023 - 09:27, said:

Companiile aeriene fac overbooking si te trezesti in aeroport ca nu poti zbura... ca au vandut mai multe locuri fata de cate locuri are avionul... si autoritatile nu fac nimic in aceasta privinta...
Ce sa faca autoritatile cand e un lucru legal si normal?

In toata aria de turism de practica overbooking-ul pentru a maximiza gradul de ocupare.
Pe baza datelor istorice se ofera mai multe locuri decat disponibile pentru a compensa cu no-show-uri care sunt la ordinea zilei.
Sa nu fie locuri pentru toti in avion/hotel se intampla mai rar, ceea ce inseamna ca ei optimizeaza gradul de ocupare, decat sa tina unele locuri rezervate si apoi sa fie neocupate.

Cand se intampla asta, atat la hotel cat si la avion, exista mai multe variante. La avion se poate oferi cineva voluntar sa renunte la loc si compania va compensa cu bani, alt zbor, cazare, etc.
La hotel poti cere sa fi cazat la alte hoteluri in preajma, asemanatoare sau superioare. Toate astea se pot negocia cu compania aeriana sau hotelul.

Unii se bucura la asta, de asta cand se poate, se ofera, pentru ca nu toti sunt in interes de serviciu unde TREBUIE sa fie acolo la data x, ora y, drept urmare pot castiga de pe urma acestui lucru.

Evident ca este profitabil, castiga de pe N locuri, au de unde compensa pentru unul, doua ocazional.

#21
balauru69

balauru69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,869
  • Înscris: 27.08.2005
Initiator, poti sa stai acasa daca ti se pare ca e o problema sa zbori cu avionul. Sau calatoresti cu masina.

Briceag in avion? Iti iei slanina de acasa si o tai in avion? De ce ti-ar trebui asa ceva in timpul zborului, sau in concediu?

#22
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 28.10.2018
Mai mult decat atat, daca un pasager nu se prezinta la primul segment de zbor, le pierde pe toate celelalte. Daca e zbor dus-intors si nu s-a prezentat la dus, intorsul se anuleaza automat.


Si da, e voie cu briceag in avion. Zbor tot timpul cu unul in rucsac in cabina.

Edited by abac, 03 June 2023 - 10:52.


#23
helen76

helen76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 17.10.2018
Nu,nu am impresia. Si nu inseamna ca trebuie sa fim anxiosi cand zburam ,asa nu mai mergem niciunde :)
Prea multe filme

#24
vio69c

vio69c

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,866
  • Înscris: 17.08.2022

View Postsebulbus, on 03 iunie 2023 - 10:16, said:

Nu mai abera. Un avion de pasageri nu e microbuz sa il poti repara la coltul blocului.


Evident ca nu......
Totusi

Avioane verificate de mântuială - Pasagerii sunt în pericol - Scrisoare deschisă a angajaților de la Romaero

View Postabac, on 03 iunie 2023 - 10:52, said:

Si da, e voie cu briceag in avion. Zbor tot timpul cu unul in rucsac in cabina.

Si nu, nu e voie la cabina, e voie in bagajul de cala...
faptul ca tu incalci regula poate duce ca si altul sa o faca si poate fi ultima oara....

Edited by vio69c, 03 June 2023 - 11:15.


#25
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 28.10.2018
Haidi bre, citeste si tu regulamentul sa vezi cu ce briceag e voie inainte sa faci pe atotstiutorul nestiutor.

#26
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,973
  • Înscris: 03.12.2005

View Postvio69c, on 03 iunie 2023 - 11:12, said:


Lasa gargarele sindicale. Alea-s contre ca sa isi stoarca vreun avantaj salarial. Daca aveau ceva concret de aratat, AACR e dupa colt, la distanta de mers pe jos. Chiar si asa, e plin articolul ala de referinte la ce am zis anterior.
Asta pe langa faptul ca Romaero are ca si clienti numai obscuri cu 1-2 avioane in flota de prin tari de lumea a 3a.

Wizzair, de exemplu, face mentenanta la Lufthansa Technik, Tarom la ei in cotet, BlueAir erau la ei la Bacau etc.

#27
carturarulobosit

carturarulobosit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,398
  • Înscris: 07.05.2018

View Postd4m4g3, on 03 iunie 2023 - 10:44, said:

Ce sa faca autoritatile cand e un lucru legal si normal?

In toata aria de turism de practica overbooking-ul pentru a maximiza gradul de ocupare.
Pe baza datelor istorice se ofera mai multe locuri decat disponibile pentru a compensa cu no-show-uri care sunt la ordinea zilei.
Sa nu fie locuri pentru toti in avion/hotel se intampla mai rar, ceea ce inseamna ca ei optimizeaza gradul de ocupare, decat sa tina unele locuri rezervate si apoi sa fie neocupate.

Cand se intampla asta, atat la hotel cat si la avion, exista mai multe variante. La avion se poate oferi cineva voluntar sa renunte la loc si compania va compensa cu bani, alt zbor, cazare, etc.
La hotel poti cere sa fi cazat la alte hoteluri in preajma, asemanatoare sau superioare. Toate astea se pot negocia cu compania aeriana sau hotelul.

Unii se bucura la asta, de asta cand se poate, se ofera, pentru ca nu toti sunt in interes de serviciu unde TREBUIE sa fie acolo la data x, ora y, drept urmare pot castiga de pe urma acestui lucru.

Evident ca este profitabil, castiga de pe N locuri, au de unde compensa pentru unul, doua ocazional.

de ce ar fi normal.

eu imi programez concediul, fac rezervare la hotel etc, ajung la aeroport si-mi spune ca nu ma poate lua ca e overbooking.

e normal?

#28
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,757
  • Înscris: 23.05.2013
Este un inconvenient. Dar daca se ofera un voluntar sa renunte la loc, ala va castiga teoretic mai mult si tu vei lua locul lui.
Sau renunti tu si ceri compensare pentru diverse. E drept ca la low-cost cel mai probabil sa nu ofere prea multe extra.

Si cum de ce ar fi normal, pentru ca e normal ca orice firma sa isi optimizeze locurile, veniturile, etc.
Nu au de ce sa faca gesturi caritabile, si daca s-ar renunta la asta, costurile pentru locurile neocupate ar ajunge adaugate la biletele celor care efectiv merg.
Nu ti-ar placea nici asta. Dar pentru un om de rand care da 20-200E pe un bilet de avion e usor de facut scandal, fara sa stie care sunt costurile asociate in industrie, de la avioane, mentenanta, locuri in aeroport, costuri de fel si chip. Asadar ca orice firma daca n-ar putea scoate banii, ar scumpi mult sau ar disparea.

In orice caz, e normal pentru ca asa e regula in turism din totdeauna atat la avion cat si la hotel si tot de atata timp este legal pentru ca asa este inteligent si economic per total, nu privind doar din prisma a una-doua persoane care se supara cand se intampla odata asta.

Daca nu s-ar gasi paine in magazine si s-ar face doar la comanda sigura cu plata inainte ar fi placut? Nu. Vrem disponibilate mereu, vrem bun, vrem proaspat, vrem acum, vrem aici, dar costurile pentru a avea toate astea se reflecta tot in ce platim. La fel si aici. Daca vrei siguranta 100% in acest aspect, ar fi cu totul alte costuri pe care deasemenea nu le vrei.

#29
Soulstream

Soulstream

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,028
  • Înscris: 03.02.2014
Statistic, avionul mereu a fost cel mai sigur mod de transport, si asta nu s-a schimbat in ultimii ani.

Ce da impresia de nesiguranta este psihicul uman. Atunci cand se intampla un accident aviatic, aproape intotdeauna mor toti pasagerii (din motive evidente) si stirea este "178 de pasageri au murit intr-un accident aviativ". Acel numar este mereu mare si da impresia de nesiguranta, dar adevarul e ca accidentele sunt rare si numarul total anual este mic. Daca luam restul mijloacelor de transport (masina, tren etc), in caz de accident mai ai sanse de supravieturire (dar accidentele sunt mai dese), pe cand intr-un avion accidentele sunt rare, dar si daca se intampla, sanse aproape zero de supravietuire.

#30
dtd234

dtd234

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,062
  • Înscris: 29.03.2021

View Postsebulbus, on 03 iunie 2023 - 09:33, said:

Mergi si te culca. Mentenanta avionului e platita, efectuata si controlata la fel de strict de autoritati externe companiei aeriene.
La fel si perimetrul aeroportuar. Mi-ar placea sa incerci sa sari gardul doar ca sa traiesti ce se intampla dupa pe pielea ta.

Si, apoi, mai am o intrebare. Sa zicem ca totusi sare gardul si ajunge inauntru. Crezi ca vine la imbarcare fara boarding pass si nu se intampla nimic? Sau il ia mai tarziu din mers, cu usile inchise si motoarele pornite? Pe unde intra, mai exact?

Mie nu mi-a cerut nimeni biletul la verificat dupa ce am intrat in autobuzu cela care te duce la avion.

View Postlaffin, on 03 iunie 2023 - 10:35, said:


pai hotaraste-te, oar e nesigur oar e sigur...

Eu am vrut sa subliniez ca controlul acela nu ajuta la nimic ba din contra lasa oamenii normal neajutorati in caz de ceva atac terorist. Daca iei cutitele la toti oameni si ajunge cumva unu singur cu cutit pe avion practic pui viata tuturor in pericol. Dar daca lasi cutitele la toti atunci fiecare om se poate apara. Ei ar trebui sa interzica bombe nu cutite si sticle cu pepsi
Si sa faca control pe islaz ca din ce am vazut pe la noi e doar un gard si boscheti si fac pariu ca si cel mai incepator terorist trece fara probleme pe acolo

#31
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,404
  • Înscris: 06.02.2008

View Postdtd234, on 03 iunie 2023 - 08:53, said:

Aveti si voi impresia ca zburatul cu avionul e tot mai nesigur?
De cand cu teroristii..

Mie mi se pare că a devenit tot mai nesigur, dar nu din motivul ăsta cu securitatea și terorismul. Ci pentru că nu mai ești sigur că decolezi la data stabilită după ce ai luat bilet, cel puțin la low-cost. Anulează ca nebunii, fapt excepțional înainte de pandemie.

#32
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,973
  • Înscris: 03.12.2005

View Postdtd234, on 03 iunie 2023 - 12:55, said:

Mie nu mi-a cerut nimeni biletul la verificat dupa ce am intrat in autobuzu cela care te duce la avion.



Eu am vrut sa subliniez ca controlul acela nu ajuta la nimic ba din contra lasa oamenii normal neajutorati in caz de ceva atac terorist. Daca iei cutitele la toti oameni si ajunge cumva unu singur cu cutit pe avion practic pui viata tuturor in pericol. Dar daca lasi cutitele la toti atunci fiecare om se poate apara. Ei ar trebui sa interzica bombe nu cutite si sticle cu pepsi
Si sa faca control pe islaz ca din ce am vazut pe la noi e doar un gard si boscheti si fac pariu ca si cel mai incepator terorist trece fara probleme pe acolo


Iar aberezi. Standardul curent de securitate implica minim supraveghere video, patrulare periodica si alte chestii care raman surpriza pentru cand vei incerca sa sari si gardul asta.

Legat de prima parte, daca ai impresia ca zona de platforma e nesupravegheata te inseli.
Bun, sa zicem ca reusesti sa ajungi neobservat. La iesirea spre bus sau burduf se face numaratoarea de capatani si inca o data la bord, ori in timpul imbarcarii ori in timpul controlului de cabina, inainte de instructaj. Ce crezi ca se intampla cand nu coincid numerele?

#33
FlapJack7

FlapJack7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.02.2023

View PostEMPP, on 03 iunie 2023 - 09:47, said:

eu îmi port brișca ascunsă  în talpa pantofilor
Ești amator, eu acolo țin Katana. Posted Image

#34
yekun

yekun

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,426
  • Înscris: 13.10.2022

View Postdtd234, on 03 iunie 2023 - 12:55, said:




Daca iei cutitele la toti oameni si ajunge cumva unu singur cu cutit pe avion practic pui viata tuturor in pericol. Dar daca lasi cutitele la toti atunci fiecare om se poate apara.

Ninja, potoleste te, nu e nevoie sa ti cari sabia in avion, exista profesia de IIBA- insotitor inarmat la bordul avioanelor, sunt angajati ai SRI, antrenati exact pentru asta, se urcă la bord ca pasager normal.

Chiar ti se pare o idee bună să i lase pe toți pasagerii cu cutitele la ei, unii putand fi pe jumătate beți ?

#35
shase

shase

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,249
  • Înscris: 21.03.2023
E cel mai sigur mijloc de transport, conform statisticilor. Nu mi se pare ca e real ceea ce zici.

#36
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,961
  • Înscris: 15.04.2019

View Postdtd234, on 03 iunie 2023 - 08:53, said:

Daca apare unu din ala in avion nu ai ce sa ii faci ca nu ai briceag la tine ca ti l-au confiscat la control.
Daca vrei sa fii pregatit pentru teroristi, te antrenezi inainte. Ii poti omori cu un creion, cu o punga de plastic sau cu ciorapii purtati o luna.:)

View Postdtd234, on 03 iunie 2023 - 12:55, said:

Daca iei cutitele la toti oameni si ajunge cumva unu singur cu cutit pe avion practic pui viata tuturor in pericol. Dar daca lasi cutitele la toti atunci fiecare om se poate apara.
Eu sunt mai ramolit, nu-s suficient de rapid pentru cutit. D'aia vreau sa intru cu pistol (cu gloante speciale, sa nu dau gauri in fuselaj).
P.S. Pilotul lasa mansa si se dueleaza sau il apara pasagerii?

Edited by __Dan__, 03 June 2023 - 13:55.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate