Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Zborurile tot mai nesigure?
#55
Posted 03 June 2023 - 21:17
dtd234, on 03 iunie 2023 - 12:55, said:
Daca iei cutitele la toti oameni si ajunge cumva unu singur cu cutit pe avion practic pui viata tuturor in pericol. Dar daca lasi cutitele la toti atunci fiecare om se poate apara. Pe de alta parte... varianta ta cu "toti cu cutite la purtator" este de noaptea mintii si de vise urate. dtd234, on 03 iunie 2023 - 12:55, said:
Ei ar trebui sa interzica bombe nu cutite si sticle cu pepsi |
#56
Posted 03 June 2023 - 22:45
Pe mine ma enerveaza aplauzele de la aterizarea pe pista.
|
#57
Posted 03 June 2023 - 22:48
mirel3003, on 03 iunie 2023 - 09:27, said:
Da sunt tot mai nesigure dar nu din perspectiva pe care ai prezentat-o tu, ci din alt motiv.... Companiile aeriene fac overbooking si te trezesti in aeroport ca nu poti zbura... ca au vandut mai multe locuri fata de cate locuri are avionul... si autoritatile nu fac nimic in aceasta privinta... Edited by tfmercedez, 03 June 2023 - 22:48. |
#58
Posted 04 June 2023 - 00:05
cel mai frica imi este de bateriile din electronice. pot sa fie vechi/cu probleme, sa fie lasate pornite prin bagaje.. toti sunt plini de electronice desi unii erau corigenti la fizica, electronicele lor daca nu-s noi, sunt praf..
plus felul in care sar romanii sa-si ia bagajele cand avionul abia a aterizat, clar au chestii ilegale ma gandesc.. :/ Edited by Punter, 04 June 2023 - 00:07. |
#59
Posted 04 June 2023 - 00:45
apropo, sa vars tot...de ce nu se interzice mancarea si bautura in avion? de ce sunt lasati oamenii sa se plimbe ca prin mall?
|
#60
Posted 04 June 2023 - 08:21
Punter, on 04 iunie 2023 - 00:45, said:
apropo, sa vars tot...de ce nu se interzice mancarea si bautura in avion? de ce sunt lasati oamenii sa se plimbe ca prin mall? Dece s-ar interzice cand serviciul si meniul sunt atat de simplificate si eficient realizate ? Nu toata lumea merge pana la Madrid si Roma. Sunt calatori care calatoresc 8-10 ore si este medical recomandat sa faca miscare in timpul zborului. Plus ca toate regulile au fost facute pentru oameni normali, cu minim de civilizatie sociala si decenta. Edited by vio69c, 04 June 2023 - 08:21. |
#61
Posted 04 June 2023 - 09:15
Am mai zis-o, problema cu lichidele necontrolate tine de posibilitatea de a disimula in ele explozibili lichizi. Ce intra pe fluxul securizat e verificat separat si marfa si auditat furnizorul, nu e aceeasi situatie.
Mai averi putina rabdare sa se generalizeze generatia noua de scannere si veti putea urca din nou la bord cu lichide si laptopuri fara cotrobait prin bagaje. |
#62
Posted 04 June 2023 - 09:59
dtd234, on 03 iunie 2023 - 08:53, said:
De cand cu teroristii nu te mai lasa sa treci de control nici macar cu un briceag, dtd234, on 03 iunie 2023 - 08:53, said:
afara unde e pista e un islaz mare pe unde orice terorist poate intra daca insista. dtd234, on 03 iunie 2023 - 08:53, said:
Daca apare unu din ala in avion nu ai ce sa ii faci ca nu ai briceag la tine ca ti l-au confiscat la control. mirel3003, on 03 iunie 2023 - 09:27, said:
Companiile aeriene fac overbooking si te trezesti in aeroport ca nu poti zbura... sebulbus, on 03 iunie 2023 - 10:16, said:
Navigabilitatea aeronavei e acordata de autoritatea aeronautica a statului de inmatriculare ... ... se auditeaza periodic pentru prelungirea licentei, si personal si organizatie si companie aeriana si aeronava si piese de schimb. vio69c, on 03 iunie 2023 - 11:12, said:
Si nu, nu e voie la cabina, e voie in bagajul de cala... sebulbus, on 03 iunie 2023 - 11:26, said:
Daca aveau ceva concret de aratat, AACR e dupa colt, la distanta de mers pe jos. sebulbus, on 03 iunie 2023 - 11:26, said:
Tarom la ei in cotet, ManelistDeSuccesMaxim, on 03 iunie 2023 - 22:45, said:
Pe mine ma enerveaza aplauzele de la aterizarea pe pista. |
#63
Posted 04 June 2023 - 10:05
Mi s-a intamplat de mai multe ori sa asist la aplauze frenetice, nu sunt de acord cu asa ceva
|
#64
Posted 04 June 2023 - 10:41
Punter, on 04 iunie 2023 - 00:45, said:
apropo, sa vars tot...de ce nu se interzice mancarea si bautura in avion? de ce sunt lasati oamenii sa se plimbe ca prin mall? pt ca aeroporturile fac bani din inchirierea spatiilor comerciale. Daca nu ar lasa acele magazine, aeroporturile aar cere mai multi bani de la liniile aeriene care s-ar transforma instant in preturi mai mari pt bilete. |
|
#65
Posted 04 June 2023 - 10:54
radunic, on 04 iunie 2023 - 09:59, said:
De fapt te lasă dacă are lama mai mică de 6 cm. incearca la El AL cu o lama de jumatate centimetru..... ----------------- 4 iunie 2023 noaptea Cursa Paris-Athena In timpul zborului un barbat aflat în stare de nebunie, sevraj sau betie a determinatcăpitanul aeronavei să efectueze o aterizare de urgență pe aeroportul „Macedonia” din Salonic. Tipul a tipat a atacat pasagerii, a varsat mancarea pe jos era in criza puternica..... Ce se intampla daca avea si un briceag la el ? Edited by vio69c, 04 June 2023 - 10:58. |
#66
Posted 04 June 2023 - 22:08
ManelistDeSuccesMaxim, on 03 iunie 2023 - 22:45, said:
Pe mine ma enerveaza aplauzele de la aterizarea pe pista. Or fi din astia ca OP, care se bucura ca au ajuns teferi la destinatie Nici mie nu-mi plac, dar le inteleg rostul numai in cazul unei aterizari in conditii de vreme rea. In rest, zboruyl n-a fost niciodata mai sigur. Ai mai multe sanse sa mori pe sosea daca mergi cu masina, sa zicem, la Paris, decat daca mergi cu acionul. Ba chiar subnt multi care spun ca cea mai nesigura parte a unei calatorii cu avionul e drumul la/de la aeroport |
#67
Posted 04 June 2023 - 22:30
Cele mai multe accidente se intampla la decolare sau aterizare,si n procentaj de 98% din cauza factorului uman. Se considera factor uman si atunci cand a survenit o defectiune tehnica pe care pilotii au gestionat o incorect.
Ultimele cazuri de avioane facute pachet,ori puse pe burta din cauza conditiilor meteo,cred ca au fost prin anii 80-90. Probleme de ordin tehnic au fost la 737 MAX,o situatie prin care aviatia comerciala nu cred ca a mai trecut din vremea lui McDouglass DC 10. Totusi,in ultimii ani,erorile de pilotaj au devenit tot mai rare,sau chiar mai putin periculoase,intrucat exista foarte multe sisteme de protectie care corecteaza erorile pilotilor pana la un anumit punct. In tarile civilizate aviatia e foarte sigura. In tari precum India,Nepal,Rusia,fost republici sovietice,ori tari din Africa,sansele sa mierlesti cu avionul sunt considerabile. |
#68
Posted 05 June 2023 - 22:57
''In tari precum India,Nepal,Rusia,fost republici sovietice,ori tari din Africa,sansele sa mierlesti cu avionul sunt considerabile.''
ia baga 8-10 exemple dina astea ''considerabile'' ca sa te credem! |
#69
Posted 05 June 2023 - 23:02
|
#70
Posted 06 June 2023 - 09:37
ManelistDeSuccesMaxim, on 05 iunie 2023 - 23:02, said:
Si dreasa cu banda scotch pe la aripi, pentru ca daca profit nu e, nimic nu e. avioanele sunt atat de sigure pt ca au redundante peste redundante. Citisem ca folosesc de 3 ori mai multe suruburi decat ar fi necesar tocmai ca sa nu fie probleme ca lipsesc 2-3 care pot scapa la o inspectie/revizie. |
#71
Posted 06 June 2023 - 09:57
tocmai, se folosesc coeficiente de siguranta mari
avioanele sunt proiectate sa functioneze cu un singur motor. deci daca iti pusca unu', esti safe |
#72
Posted 06 June 2023 - 10:21
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users