Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation
 

Zborurile tot mai nesigure?

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#1
dtd234

dtd234

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,062
  • Înscris: 29.03.2021
Aveti si voi impresia ca zburatul cu avionul e tot mai nesigur?
De cand cu teroristii nu te mai lasa sa treci de control nici macar cu un briceag,dar afara unde e pista e un islaz mare pe unde orice terorist poate intra daca insista. Daca apare unu din ala in avion nu ai ce sa ii faci ca nu ai briceag la tine ca ti l-au confiscat la control.
Apoi aceasta moda low-cost parca face angajatii tot mai sictiriti,nu m-as mira daca unu ar uita sa schimbe uleiul la avion sau sa reconditioneze ceva turbina

#2
ovidiu21

ovidiu21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,362
  • Înscris: 09.08.2006

View Postdtd234, on 03 iunie 2023 - 08:53, said:

Aveti si voi impresia ca zburatul cu avionul e tot mai nesigur?
De cand cu teroristii nu te mai lasa sa treci de control nici macar cu un briceag,dar afara unde e pista e un islaz mare pe unde orice terorist poate intra daca insista. Daca apare unu din ala in avion nu ai ce sa ii faci ca nu ai briceag la tine ca ti l-au confiscat la control.
Apoi aceasta moda low-cost parca face angajatii tot mai sictiriti,nu m-as mira daca unu ar uita sa schimbe uleiul la avion sau sa reconditioneze ceva turbina
Ai vazut prea multe filme gen 9/11 ;)

#3
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,982
  • Înscris: 30.08.2017

View Postdtd234, on 03 iunie 2023 - 08:53, said:

Aveti si voi impresia ca zburatul cu avionul e tot mai nesigur?


Nu

#4
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,029
  • Înscris: 20.12.2007

View Postdtd234, on 03 iunie 2023 - 08:53, said:

Aveti si voi impresia ca zburatul cu avionul e tot mai nesigur?
De cand cu teroristii nu te mai lasa sa treci de control nici macar cu un briceag,dar afara unde e pista e un islaz mare pe unde orice terorist poate intra daca insista. Daca apare unu din ala in avion nu ai ce sa ii faci ca nu ai briceag la tine ca ti l-au confiscat la control.
Apoi aceasta moda low-cost parca face angajatii tot mai sictiriti,nu m-as mira daca unu ar uita sa schimbe uleiul la avion sau sa reconditioneze ceva turbina
Pai ia incearca si tu sa vezi daca e chiar asa de usor sa intri

#5
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,843
  • Înscris: 04.10.2007
Da sunt tot mai nesigure dar nu din perspectiva pe care ai prezentat-o tu, ci din alt motiv....

Companiile aeriene fac overbooking si te trezesti in aeroport ca nu poti zbura... ca au vandut mai multe locuri fata de cate locuri are avionul... si autoritatile nu fac nimic in aceasta privinta...

#6
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,402
  • Înscris: 17.04.2006
Nu

#7
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,657
  • Înscris: 03.12.2005
Mergi si te culca. Mentenanta avionului e platita, efectuata si controlata la fel de strict de autoritati externe companiei aeriene.
La fel si perimetrul aeroportuar. Mi-ar placea sa incerci sa sari gardul doar ca sa traiesti ce se intampla dupa pe pielea ta.

Si, apoi, mai am o intrebare. Sa zicem ca totusi sare gardul si ajunge inauntru. Crezi ca vine la imbarcare fara boarding pass si nu se intampla nimic? Sau il ia mai tarziu din mers, cu usile inchise si motoarele pornite? Pe unde intra, mai exact?

Edited by sebulbus, 03 June 2023 - 09:33.


#8
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,318
  • Înscris: 09.09.2006

View Postsebulbus, on 03 iunie 2023 - 09:33, said:

[...] Mi-ar placea sa incerci sa sari gardul doar ca sa traiesti pe pielea tac e se intampla dupa [...]
Oh yess...Posted Image

#9
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 12.01.2018

View Postdtd234, on 03 iunie 2023 - 08:53, said:

nu ai briceag la tine ca ti l-au confiscat la control.

eu îmi port brișca ascunsă  în talpa pantofilor

#10
vio69c

vio69c

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,557
  • Înscris: 17.08.2022
Zborurile sunt foarte sigure.
Din punct de vedere al aparaturii de zbor.
Zborurile sunt foarte sigure si din punct de vedere al securitatii pasagerilor.
Sunt suficiente controale ala pasagerilor si bagajelor lor

Acum....daca sunt corupti, daca banii de intretinere sau piese se deturneaza in buzunarele personale, daca revizia se face de mantuiala, pasagerul care are asemenea frici sa apeleze la o companie serioasa si sa plateasca pretul.

View Postmirel3003, on 03 iunie 2023 - 09:27, said:

si autoritatile nu fac nimic in aceasta privinta...

Este treaba exclusiva a companiei.

Edited by vio69c, 03 June 2023 - 09:57.


#11
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,982
  • Înscris: 30.08.2017

View Postmirel3003, on 03 iunie 2023 - 09:27, said:

... si autoritatile nu fac nimic in aceasta privinta...

Pentru că legislația permite overbooking-ul. Iar asta peste tot prin lume. Habar n-am de ce, mie unul mi se pare aberantă această situație.

#12
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,064
  • Înscris: 15.05.2008
Poate omu posteaza din orcia si isi face probleme de mentenanta.

#13
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,657
  • Înscris: 03.12.2005

View Postvio69c, on 03 iunie 2023 - 09:56, said:

Acum....daca sunt corupti, daca banii de intretinere sau piese se deturneaza in buzunarele personale, daca revizia se face de mantuiala, pasagerul care are asemenea frici sa apeleze la o companie serioasa si sa plateasca pretul.

Nu mai abera. Un avion de pasageri nu e microbuz sa il poti repara la coltul blocului.

Navigabilitatea aeronavei e acordata de autoritatea aeronautica a statului de inmatriculare numai dupa ce confirma provenienta pieselor de schimb, autorizarea unitatii unde s-a facut mentenanta si inscrierea in evidente a lucrarilor.

Iar ca sa autorizezi o unitate de reparatii pentru un tip de aeronava te duci tot la autoritate cu licentele mecanicilor, lista de dotari tehnice si programul de pregatire recurenta.


Si dupa ce am spus toate astea, iei in calcul ca toate astea se auditeaza periodic pentru prelungirea licentei, si personal si organizatie si companie aeriana si aeronava si piese de schimb.
Numai apa de la bude urca in avion fara licenta.

Din prima zi a Blue Air pana in prima zi de pensie a mecanicului de la Lufthansa lucrurile merg absolut identic.

#14
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 12.01.2018

View Postceanu1980, on 03 iunie 2023 - 10:13, said:

mentenanta.
omu n-are voie cu brișca în avion de acolo nesiguranța lui.unde ai citit de mentenanță?

#15
Phobos

Phobos

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,830
  • Înscris: 23.09.2005
Nu prea putem spune ca-s tot mai nesigure.

[ https://i.postimg.cc/R0Gzn1YV/Untitled.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ce chestie, nici nu m-am gandit ca e asa:

(Google Translate)

Siguranța aeroporturilor s-a îmbunătățit semnificativ

De la atacurile teroriste din 11 septembrie din New York și Washington, controalele de siguranță înainte ca un pasager să i se permită să se îmbarce într-o aeronavă sunt mult mai stricte. A dispărut de mult îngrijorarea că avionul ar putea fi deturnat așa cum au fost în anii 1970 și 80. De fapt, din 11 septembrie, nu a existat nici măcar deturnarea unei aeronave în 21 de ani.

https://simpleflying...over-the-years/

Edited by Phobos, 03 June 2023 - 10:25.


#16
Victor5

Victor5

    Verba volant, scripta manent

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,271
  • Înscris: 05.04.2011

View Postdtd234, on 03 iunie 2023 - 08:53, said:

angajatii tot mai sictiriti,nu m-as mira daca unu ar uita sa schimbe uleiul la avion sau sa reconditioneze ceva turbina
Sau sa nu schimbe cureaua de distributie la 80.000 km :)

#17
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,309
  • Înscris: 16.03.2007

View Postdtd234, on 03 iunie 2023 - 08:53, said:

avionul e tot mai nesigur?

View Postdtd234, on 03 iunie 2023 - 08:53, said:

nu te mai lasa sa treci de control nici macar cu un briceag

pai hotaraste-te, oar e nesigur oar e sigur...

#18
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,625
  • Înscris: 23.04.2007

View Postvio69c, on 03 iunie 2023 - 09:56, said:

sa apeleze la o companie serioasa si sa plateasca pretul.
Astia de la Germanwings owned by the German airline Lufthansa se incadreaza la categoria "o companie serioasa" ?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate