Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

18 ani de "Dacia" Logan

* * * - - 7 votes
  • Please log in to reply
181 replies to this topic

#145
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,642
  • Înscris: 28.11.2001

View Postutopium, on 30 aprilie 2023 - 13:07, said:

Primele semne de rugina la Loganul pe care l-am luat in 2005 le-am avut dupa vreo 3-4 ani. Toba a ruginit cel mai urat, a trebuit sa fac vreo doua interventii la ea din cauza ruginii, dar alte mari batai de cap n-am avut (rugina am ignorat-o). L-am dus la Rabla dupa 11 ani, era momentul ala cand impozitul pentru euro 3 era foarte mare si nu merita sa o vand (desi motorul era in stare foarte buna).


cand a fost impozit mai mare ptr euro 3 fata de alta clasa euro?
impozitul se calculeaza STRICT in functie de capacitatea cilindrica (si incadrarea vehicului)

#146
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022

View Postldpe, on 03 mai 2023 - 20:13, said:

Daca azi ar exista cu piese originale pe ea (...).
Daca asa ceva ar exista, nu s-ar vinde never ever...

#147
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,892
  • Înscris: 22.12.2005
Impresionat de Logan 1.0 GPL
mers 140 - 160.
consum gps - 10..11. consum benzina 7.8..8.1
tragea incredibil.
tinuta de drum super ok.

am facut drive test acum o vreme insa ala era apa de ploaie. in conditii reale e mult mai ok!

Recomand! ( evindent, celor care au nevoie de masina de "lucru"(copil, familie. calatorii, all in one).

#148
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,962
  • Înscris: 14.08.2007

View PostTarzy, on 04 mai 2023 - 07:58, said:

cand a fost impozit mai mare ptr euro 3 fata de alta clasa euro?
impozitul se calculeaza STRICT in functie de capacitatea cilindrica (si incadrarea vehicului)
Am scris intr-un comentariu ulterior ca taxa pe care ti-o cereau la vanzare/cumparare era problema de fapt, nu impozitul anual.

#149
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,612
  • Înscris: 13.06.2004

View PostTarzy, on 04 mai 2023 - 07:58, said:

cand a fost impozit mai mare ptr euro 3 fata de alta clasa euro?
impozitul se calculeaza STRICT in functie de capacitatea cilindrica (si incadrarea vehicului)

Nu a fost impozit, a fost o nenoricire numită "taxă de primă înmatriculare" ca să descurajeze înmatricularea maşinilor vechi. Cu cât maşina mai poluantă, cu atât taxa mai mare. O măgărie făcută de Tăriceanu - Citroceanu ca să-şi protejeze afacerile.
În cele din urmă a fost abolită, cred că la presiunea U.E. Pe urmă a fost aia cu timbrul de mediu, care a fost cam aceiaşi mizerie. Desfiinţată în 2017.
Deci dacă era o "Dacia" Logan de 11 ani 2.000 Euro probabil se mai adăugau 300 - 600 Euro la preţ.

Edited by djl, 06 May 2023 - 12:33.


#150
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,857
  • Înscris: 06.10.2008

View Postutopium, on 30 aprilie 2023 - 13:07, said:

Primele semne de rugina la Loganul pe care l-am luat in 2005 le-am avut dupa vreo 3-4 ani. Toba a ruginit cel mai urat, a trebuit sa fac vreo doua interventii la ea din cauza ruginii, dar alte mari batai de cap n-am avut (rugina am ignorat-o). L-am dus la Rabla dupa 11 ani, era momentul ala cand impozitul pentru euro 3 era foarte mare si nu merita sa o vand (desi motorul era in stare foarte buna).

Garantia la tabla era atunci de 6ani, la mine a aparut vizibil, deodata dupa vreo 6 ani si 3luni. Zici ca au gandit-o, de fapt au fost niste loturi de tabla nasoala, le aveau pe stoc si le-au folosit desi se stia ce probleme vor fi.

#151
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,980
  • Înscris: 06.04.2007

View Postfoxbat, on 04 mai 2023 - 19:03, said:

Impresionat de Logan 1.0 GPL
mers 140 - 160.
consum gps - 10..11. consum benzina 7.8..8.1
tragea incredibil.
tinuta de drum super ok.

am facut drive test acum o vreme insa ala era apa de ploaie. in conditii reale e mult mai ok!

Recomand! ( evindent, celor care au nevoie de masina de "lucru"(copil, familie. calatorii, all in one).
Buna descrierea, mergea mai bine la subiectu dedicat Logan/Sandero :))

Lumea sa inteleaga cu trasu incredibil e raportat la puterea aia 90-100 cp, e cum am spus si eu, un pic peste asteptari, se infige ok pe tr mici, se intinde fain pe autostrada si nu iti da emotii.
Ramane o masina noua de buget, dar poti spune ca a intrat in normalitate cu noile modele, nu mai face asa nota discordanta cu alte marci

#152
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,857
  • Înscris: 06.10.2008
Logan 3 sau Sandero sunt mult peste Logan 1, nu stiu fata de Logan 2. Dar si pretul este mai mare. Prin 2010 erau subiecte pe forumuri daca merita 1500-2000E in plus fata de un Logan nou, ca sa-ti iei Peugeot, Opel, Chevrolet, Kia etc. Acum lumea da 14-15.000E pe un Logan/Sandero nou si nu mai comenteaza nimeni nimic ca nu mai este nimic de zis. Costa un Sandero nou cat costa un Focus/Mazda/Astra/Megane etc la oferta in 2010.

#153
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,007
  • Înscris: 09.05.2009
Pentru ca toate s-au scumpit ca porcu'!

#154
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,587
  • Înscris: 08.03.2017

View Postsandu222, on 07 mai 2023 - 16:36, said:

Logan 3 sau Sandero sunt mult peste Logan 1,
Sper ca nu te referi la gadgeturile din dotare : ca are tableta, ca are senzori de parasire carosabil, franare de urgenta etc - eu m-am referit la motor si cutie iar motorul iti spun eu ca la l1 e peste l2 sau l3 . Un motor E4 e gandit sa reziste minim 15 ani vs un E6 undeva la 200k km, ma refer la acestea in 3 pistoane si urmeaza in 2 pistoane dupa care in 1 piston ca mobraPosted Image  .

Edited by ldpe, 07 May 2023 - 18:46.


#155
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,857
  • Înscris: 06.10.2008
Nu ma refer la motor ci la felul cum se prezinta, cum ruleaza, cum se conduce Logan 2022 VS Logan 2004 nou.

#156
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,587
  • Înscris: 08.03.2017
Da , la cele descrise sunt deacord, e mult mai comod, sta mai bine pe curbe fiind putin mai lat , turbo vine de jos bine , aproape ca un diesel , directie asistata electric - ce spui de l3 caroserie dotari + motor 1,6 16v din vechea garda Posted Image , cred ca s-ar bate sa le cumpere.

#157
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022

View Postldpe, on 08 mai 2023 - 20:09, said:

… l3 caroserie dotari + motor 1,6 16v din vechea garda

+10

#158
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,892
  • Înscris: 22.12.2005

View PostOctavian___, on 07 mai 2023 - 09:54, said:

Buna descrierea, mergea mai bine la subiectu dedicat Logan/Sandero Posted Image)

Lumea sa inteleaga cu trasu incredibil e raportat la puterea aia 90-100 cp, e cum am spus si eu, un pic peste asteptari, se infige ok pe tr mici, se intinde fain pe autostrada si nu iti da emotii.
Ramane o masina noua de buget, dar poti spune ca a intrat in normalitate cu noile modele, nu mai face asa nota discordanta cu alte marci

da. Intre drive-testul de reprezenta unde nu intelegi mare lucru si folositul masinutei in contexte reale e mare diferenta.
i-am "dat" ( si ca sa inteleaga- coborasem din EV cu cuplu instantaneu) si tragea bine! de consum nu mi venea sa cred..
si masina avea 30k km.
evident - problemele cunoscute - are nevoie de gaz bun (guita la cel slab calitativ) si zdranganitul de la tija turbina (deja de 2 in service pt filtrul de gaz).
insa este mult mult peste asteptari. eu nu merg cu Dusterul cu 160 "sfoara" ca ma usuca. Loganul asta era parfum!

#159
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,980
  • Înscris: 06.04.2007

View Postldpe, on 08 mai 2023 - 20:09, said:

....
..- ce spui de l3 caroserie dotari + motor 1,6 16v din vechea garda Posted Image , cred ca s-ar bate sa le cumpere.
" prea bun, prea ca la tara" :))))
Dar cu transmisia de Logan 3, pariu ca cel putin extrauban n-ar consuma mai mult decat 1.0 .
Urban Arad diferenta e neglijabila ~7,2% 1.0 si ~8,2% 1.6 16v, fara AC.
Cu un amendament...1.6 16v ia bataie (evident) mai mare decat 1.0.. pt ca e incomparabil mai fun.
1.0 e trist sa ii dai bataie, hacane si macane din toate incheieturile.

Fata de alte motocoase turbo nu te faci de ras, dar fata de un aspirat de putere similara ti-o iei destul de grav.

Unde e fain la motocoasa 1.0 turbo:  
- mers urban normal, e mai placut, accelereaza suav si mai consistent la turatii mici, unii ar zice ca te incorzi, dar are un oaresce "over reacting" pe benzina cand dai acc cat de mica la pedala, o uscheste destul de optimist :))
-  extraurban, e mai bun sau mai placut (si datorita transmisiei ) ,  ii dai bice fain pe tr 5, 6 , ii place in zona de ~2500-3500 rpm (pe tr 6 nu prea po sa mergi pe la ~3000+  rpm pe national/europene, doar daca esti dilau.. )


#160
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,624
  • Înscris: 31.01.2010
Aspirat de 1,6l am vrut sa iau da n-a iesit treaba...
1,6MPi e fain la condus, 1,6 16V e si mai si! :D

#161
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,980
  • Înscris: 06.04.2007
Merge bine si pe Megane, dar e ceva mai  grea masina si se simte

Lasa ca ai motor care are de toate, si 4 cilindri  si cuplu/putere, si consum mic daca vrei si tot :))

#162
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,587
  • Înscris: 08.03.2017
Azi ma uitam la un spring nou in parcare la mine si ma tot gandeam cum i-ar sta cu un motor de 0,9 Tce ? cred ca ar fi the best in materie de masina de oras de la Tico incoace . Caroserie usoara, consum mic , daca ar scoate chiar m-ar bate gandul la asa ceva .

Am condus 30 + 30 Km pe autostrada catre Turda azi cu un L3 la 12000 km la bord , stai super in el fata de L1 dar trebuie turat ca sa priceapa Posted Image . Bordul e mult mai placut ca design , geamurile laterale mai mici (scurte) , nu coboara mult sub umar si iti da un sentiment de siguranta , asa era la VW betlee , cand inchideam usa aveam sentimentul ca nimic nu se mai poate intampla .

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Facebook (1)

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate