Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

18 ani de "Dacia" Logan

* * * - - 7 votes
  • Please log in to reply
178 replies to this topic

#163
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Ma rog, asa ma simt si eu in Megane, ca in CRMS, adica centrul radio mobil pe senile, o versiune de BTR 50PU, nu asa de sigur doar ca asa vad din el in spate...

Edited by Ion_Bumbu, 10 May 2023 - 20:55.


#164
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007

View Postldpe, on 10 mai 2023 - 20:43, said:

Azi ma uitam la un spring nou in parcare la mine si ma tot gandeam cum i-ar sta cu un motor de 0,9 Tce ? cred ca ar fi the best in materie de masina de oras de la Tico incoace .
................
Am condus 30 + 30 Km pe autostrada catre Turda azi cu un L3 la 12000 km la bord ,
...
........nu coboara mult sub umar si iti da un sentiment de siguranta , asa era la VW betlee , cand inchideam usa aveam sentimentul ca nimic nu se mai poate intampla .
Spring cu 1.0 aspirat  asta eu zic ca ar fi best pt oras cu propulsie ICE.

E ok , dar ca vizibilitate L1/facelift sta mai bine, atat in fata cat si lateral vezi mai bine.
L3 are parbrizu mai alungit/inclinat si bordul (mult) mai sus decat L1 , geamurile laterale mai mici (la L1 ai senzatie de microbuz) , bate clar la vizibilitate L1
Vad simt cand ies cu L1 la colturi de strada unde e doar cedeaza trecerea (nu stop) e mai lejer cu L1, vezi mai bine.
..si vezi, eu zic in comparatie cu Stepway...cu L3 e si mai accentuata treaba



#165
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

View Postldpe, on 10 mai 2023 - 20:43, said:

spring
cu un motor de 0,9 Tce ? cred ca ar fi the best in materie de masina de oras

View PostOctavian___, on 11 mai 2023 - 09:32, said:

Spring cu 1.0 aspirat  asta eu zic ca ar fi best pt oras cu propulsie ICE.
De ce ar fi "best pt oras" cu un ICE si nu cu motor electric ?


PS - Renault Kwid

Edited by adrian_r5, 11 May 2023 - 21:08.


#166
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Pt oras electric e best of the best :))

Noi discutam discutii la propulsie ICE, la cat e de mica s usoara Spring ar fi mers brici cu un 1.0, 0.9
1000 kg electric, probabil nici 900 kg termic



#167
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
Incep Spring-urile sa-si dea drumul dupa rodaj
https://www.realitat...f62817afe5c75c2

Nu postez pe topic-ul dedicat ca incepe weekend-ul si sa nu le stric ziua Posted Image
Tipic romanesc, cum iese ceva din garantie incep problemele - daca ii puneau 0,9 tce vreo 5 ani nu stiai ce ai sub capota la greutatea ei .
La electrice daca s-au apucat de "economie" cu contacte de "aluminiu cuprat" e clara situatia , un contact imperfect la amperajele utilizate si ai pus-o .

#168
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

View PostOctavian___, on 12 mai 2023 - 06:52, said:

Noi discutam discutii la propulsie ICE
Atunci e vina mea ca n-am prins ideea  Posted Image

PS - ca sa fiu in ton cu cele spuse de colegu' referitor la "kit reparatie set motor" ...  eu as vrea un Cléon de 1108 cm 3  Posted Image


View Postldpe, on 12 mai 2023 - 06:57, said:

"Cauza probabilă a producerii incendiului a fost stabilită ca fiind scurtcircuitul electric”, au transmis reprezentanții ISU Timiș   Posted Image

Edited by adrian_r5, 12 May 2023 - 07:40.


#169
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,854
  • Înscris: 06.10.2008
Cred ca a luat-o pe ulei loganul meu, ca prea bine  ^trage^ pt. cei 65CP de vreo jumate de an. E drept am schimbat ambreiajul, i-am desfundat tevile, am ^curatat^ catalizatorul si am umblat la tija westgate, teoretic a crescut presiunea de la 0.8 la 1.2 dar nu si motorina. A inceput sa consume ceva ulei, de la 300ml/8000km la 600ml. Da forja cat a luat, n-a vazut in 18ani.
Am mers 30km numai cu %*# km/h Posted Image  de ramaneau surprinsi(cred) aia cu masini serioase cum poate depasi un Logan la viteze mai mari. Mai era in fata un Duster cu statie, eu si cu ala depaseam tot. La un momendat unul cu o Kia Sportage mai noua s-a tinut dupa noi vreo 10km(probabil ranit in orgoliu ca a fost depasit de 2 dacii) dar i-a fost frica sa depaseasca, ca ar fi trebuit sa-i dea 160-170. A depasit si el toata coloana intr-o localitate pe linie continua si cu semn de depasire interzisa, cred ca a fost f. fericit.
Intre timp am luat baterie, am reparat repartitorul de frana(am fost la reprezentanta Dacia ca ma saturasem de amatori) si am mai trecut un ITP. Nu mi-a mai zis nimic de data asta, gaze perfect, frana perfect

Edited by sandu222, 15 February 2024 - 19:09.


#170
ionut76

ionut76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,371
  • Înscris: 05.04.2006
A venit momentul sa fac niste reparatii capitale la Loganul meu din 2005: frine fata si spate, distribuitorul de frinare spate (sau cum ii spune), ulei, filtre si manopera = 2500 lei :( Discurile nu au mai fost schimbate si nici sabotii. Masina nu prea mai frina cum trebuie, mi-era si rusine sa ma duc la ITP. Am pus piciorul in prag si am zis sa schimb tot. Zis si facut: comanda pe net, au venit piesele pe seria masinii. Teapa ! Desi masina mea nu are ABS, pe masina sunt piese de pe modelul cu ABS. Deci a trebuit sa le schimb (retur si au venit altele). Ma mai dau cu ea citiva ani, are doar 80.000 km (neimpliniti la data la care scriu aceste rinduri).

#171
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
Aeriseste pompa centrala de frana ca de acolo se trag multe , se aeriseste prin destrangerea piulitelor cu simt de raspundere pe ambele circuite, pe rand , 2 persoane necesare .

#172
ionut76

ionut76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,371
  • Înscris: 05.04.2006
Da, stiu cum se face, nu e prima data cind aerisesc un sistem de frina :) Multumesc pentru sfat ! Am schimbat, cum am spus, tot si trebuie sa dau citeva ture pentru ca placutele/sabotii sa se aseze bine, cum se spune. Fiind masina tatalui meu (80+ ani) nu facem multi km anual, doar vreo 2000 si ceva. De aceea si are atit de putini km in acesti 19 ani. Masina se tne bine, nu are rugina, nu s-a prea matuit vopseaua, motorul se aude perfect, in fine, are anii, dar se tine excelent. Multi o considera rabla/voucher/cazan, poate ca si e, insa nu ma indur sa o dau la casat, dar nici sa o vind. Am bagat de curind o noua tura de ulei in usi, aripi si praguri ca solutie anticoroziva si, uite ca a tinut fara sa rugineasca. Daca as sti ca si un Logan actual ar fi la fel de fiabil si rezistent dupa 20 de ani (hai macar 10 ani) as cumpara si miine unul. Ce nu cred ca am spus, Loganul asta al meu e "Dacia Vinzari Speciale", adica e, probabil, facut pentru Jandarmerie sau asa ceva (culoarea e acel albastru marin).

#173
DannyHuwe

DannyHuwe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,577
  • Înscris: 30.03.2023

View Postionut76, on 16 februarie 2024 - 13:49, said:

A venit momentul sa fac niste reparatii capitale la Loganul meu din 2005: frine fata si spate, distribuitorul de frinare spate (sau cum ii spune), ulei, filtre si manopera = 2500 lei :( Discurile nu au mai fost schimbate si nici sabotii. Masina nu prea mai frina cum trebuie, mi-era si rusine sa ma duc la ITP. Am pus piciorul in prag si am zis sa schimb tot. Zis si facut: comanda pe net, au venit piesele pe seria masinii. Teapa ! Desi masina mea nu are ABS, pe masina sunt piese de pe modelul cu ABS. Deci a trebuit sa le schimb (retur si au venit altele). Ma mai dau cu ea citiva ani, are doar 80.000 km (neimpliniti la data la care scriu aceste rinduri).
se face aerisirea prin cadere,cand schimbi lichidul de frana(inclusiv de catre cei de la service reprezentanta-consider ca ia banii degeaba,nu sta sa se scurga lichidul de frana vechi la fiecare roata ).
Personal ca sa nu dau banii de pomana, imi fac singur cu aparatul acesta cu presiune de la o roata
https://selectauto.r...0947332461.html
Am vazut pe youtube la tutorialelogan acum cativa ani
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pgnz1exV8mc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


#174
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023

 ionut76, on 16 februarie 2024 - 16:40, said:

Fiind masina tatalui meu (80+ ani) nu facem multi km anual, doar vreo 2000 si ceva. De aceea si are atit de putini km in acesti 19 ani.
Mai traieste Dom' Profesor? Tare!
Prin CK-uri nu poti face piese pentru Logan???

#175
ionut76

ionut76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,371
  • Înscris: 05.04.2006
Da, sigur, tata are 80 de ani si se tine foarte bine.
Daca vii sa vezi ce mai e prin CK-uri te apuca plinsul. Hala e, cica, in renovare, mai sunt citeva masini, e complicat. Am facut citeva piese din plastic pentru Logan prin printare 3D, insa nu au iesit foarte bine, erau niste capse/braduti din aia pentru tapiterie. Piese se gasesc, dar trebuie mers cu piesa veche in mina la magazin, pe codul ei risti sa iei altceva, cum am patit eu. Incerc sa tin masina in stare excelenta de dragul ei si pentru ca are inca foarte multa vitalitate motorul. Kilometri putini, dar sunt ani multi.

#176
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017

Vizualizare mesajionut76, pe 16 februarie 2024 - 16:40, a scris:

De aceea si are atit de putini km in acesti 19 ani.
Stai linistit ca a mea are 17 ani si nu am 80k km impliniti cu ea , mai am 600 km pana la 80 Posted image dar sincer putine masini noi imi prezinta interes ca sa o schimb , nu am nevoie de viteze dar daca nu-mi pot baga mana la motor e o mare problema pentru mine , numai asa simt ca am masina . La sistemul de franare masini pe care le-am avut numai eu am umblat , niciodata nu am lasat pe nimeni sa schimbe ceva doar test de frana , atat , la schimbat antigel, ulei motor cutie , ulei servo doar eu pun mana , nu suport sa umble cineva la ele si in al doilea rand nu am incredere , pana si momentul de strangere il respect cu strictete la piesele sensibile ...unde vezi asa ceva in service ? sau la schimb antigel cand il vad ca da jos ce exista si baga nou fara sa spele nimic , acolo ramane mal la greu prin radiator incalzire si cel principal dar nu conteaza , banul sa iasa . Am vazut multe in service asa ca mai bine mai incet dar cu treaba buna .
Cu vopseaua am avut probleme , s-a cojit lacul , am slefuit , vopsit,lac , cuptor , am un amic ce se ocupa , nu ma am cu vopsitul ca iese una grade porcheria maxima , la trafalet ma bag dar la pistol coaja de ananas fac nu de portocala .

#177
DannyHuwe

DannyHuwe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,577
  • Înscris: 30.03.2023
Motul Inugel Optimal Type D, cel mai bun antigel ptr Logan. Il folosesc de 3 schimburi, nu lasa bale/mal deloc.
Nu recomand antigelul Dacia,infunda caloriferul de caldura din aeroterma. A trebuit sa pun calorifer nou Valeo (identic cu cel OE) le-am comparat una langa alta in magazinul epiesa.
Stau in tricou iarna, motorul ajunge mai repede la temperatura de regim cu antigelul Motul.
Corp clapeta mpp injectie, am cumparat Metalic,OE, produs pentru Mexic.

Edited by DannyHuwe, 19 February 2024 - 12:22.


#178
ionut76

ionut76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,371
  • Înscris: 05.04.2006
O chestie... teava de evacuare la Loganul nostru/meu/a lui tata este curata, adica chiar curata. Si motorul este Euro 3. NU consuma aproape deloc ulei, 1.6 MPI. Nevasta-mea are Sportage 1.6 GDI (cu injectie directa), din 2015, Euro 6. Teava la Sportage este plina de funingine, masina consuma putin ulei, dar e ceva cunoscut, nu e motorul defect. Ambele masini sunt pe benzina, cam cu acelasi numar de km si, dupa parerea mea, Sportage-ul polueaza mai mult. Si atunci vin si intreb: cit mai dureaza pina ne vor scoate pe astia cu Euro 3 si 4 de pe sosea din motive de poluare ?

#179
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,854
  • Înscris: 06.10.2008
Am dat inapoi 2 spire la tija westage de la Logan, se aprindea la 3500rpm martorul de suprapresiune(sau ma rog ce reprezinta ala exact, ca mai indica si bujiile si poluarea parca).
Oricum imi placea cum suna turbina dupa 3000, zici ca era supercharger Posted Image

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate