Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?
 Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa
 Stimulente AJOFM

Cumparare auto cu nr Germania afl...

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 

18 ani de "Dacia" Logan

* * * - - 7 votes
  • Please log in to reply
178 replies to this topic

#127
Catalito

Catalito

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 06.01.2022

View PostMembruAnonim, on 20 noiembrie 2022 - 11:08, said:

Asa e Octavian__, cum zici.
Nu o sa mai avem noi fiabilitatea loganului de 2004, cu motoare tanc 1,4-1,6. Chiar a fost masina romanului ca Opel la nemti :D

ptr @Octavian__, Golfu 4 ca sa-l dai,daca nu vrei sa ii mai schimbi kitul de ambreiaj ;)
playtech.ro/2022/anuntul-pentru-romanii-cu-masini-mai-vechi-de-15-ani-totul-se-intampla-din-30-decembrie/

Era vorba de masinile euro 3

Edited by Catalito, 25 November 2022 - 12:59.


#128
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,853
  • Înscris: 06.10.2008
Putem compara Loganul1 cu Fiat Albea, Kalos, Clio si Accent.

As zice ca Albea se prezinta nasol de tot, multe  pe care le-am vazut pe strazi arata a cazane, nu stiu de ce. Si Clio dezastru, am mers in vreo 3 Clio, aveau toate pana in 150mii km, erau cazane toate 3. Nu zic ca e regula dar vad multe care par cazane si iar nu inteleg de ce. Adica de ce ai avea grija de un Logan si nu de un Clio.

Kalos berlina2005-2006 majoritatea impecabile, vopsea, estetic, motor. Am vazut cateva la 2000E la vanzare arata super de la prim proprietar.

#129
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,560
  • Înscris: 08.03.2017
Albea era foarte slaba la motor si arata ca cineva in convalescenta , se spunea ca e proiectata caroseria de un supermann al designului, nu stiu ca sa spun dar poasibil avea ori gripa ori era beat .
Kalos masina care avea in ea un cip de autodistrugere, au cam disparut toate inafara de acelea de "baba tinuta in garaj" plus ca decapita soferul in caz de impact frontal , posibil de aici a inceput scaderea in vanzari.
Accentul o masina ok , daca avea suspensii pentru Ro era si mai buna , parerea mea e peste Logan
Clio symbol foarte rar vad unul sa ma minunez de cum e intretinut, imbatranesc urat  plus nu-mi plac rotitele de roaba pe 14- ca si fapt divers pot sa-ti spun ca sunt muult sub Logan la stres , pe taxi nu au rezistat foarte mult fata de logan care daca se putea folosi masina 10 ani + si azi vedeai pe taxi logan 1

Le-ai lovit perfect pe toate , exact acestea erau in acelasi pret si te plimbai sa le vezi prin reprezentante Posted Image

#130
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,481
  • Înscris: 13.06.2004

View Postdjl, on 24 noiembrie 2022 - 12:09, said:

Cum diferenţiezi un 'Logan' 1 faţă de un 'Logan' 2?       Posted Image

View PostDannyMC, on 24 noiembrie 2022 - 14:12, said:


Deci 'Logan' 1 cu aspectul ăla clasic a fost produs destul timp.

Edited by djl, 17 December 2022 - 12:13.


#131
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009
Opt ani.

#132
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,853
  • Înscris: 06.10.2008
Eram dator cu o poza. Asta-i loganu' lu' Sandu222:
Eu zic ca arata bine pentru o Dacie de 17ani si 240k. Nu intram in detalii cu locuri pe unde mai are rugina, ca mai are chiar si dupa reparatia de la aripi si praguri. Nici poza nu-i asa clara.
A crescut suma totala cheltuita (de anul trecut si pana acum) de la 6000 la 7000lei. Si aici nu intra itp, revizii banale etc. Am jante frumoase pe 15, cu spitele prinse pe mijloc in genul celor Borbet T sau Brock de la BMW.

Attached Files



#133
_o_

_o_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,036
  • Înscris: 20.02.2023

View Postdjl, on 05 septembrie 2022 - 12:44, said:

Luna asta se împlinesc 18 ani (cum ar fi ca cineva născut în 2004 să aibă ca primă mașină o "Dacia" Logan din 2004) de când a fost lansată (pe piață) "Dacia" Logan. Ce discuții au fost pe atunci cu "Dacia X90": https://forum.softpe...ivitate-de-ams/
https://forum.softpe...3515-dacia-x90/
Culmea, că acele "fotografii falsificate" erau aproape de realitate.
"Dacia" Logan a fost o mare lovitură, chiar dacă ținta de preț de 5.000 Euro nu a fost atinsă vreodată, cea mai ieftină versiune costând parcă 5.800 Euro. Dar după "Dacia" 1310, a fost totuși o evoluție, ceva care a oferit omului obișnuit o mașină un pic mai bună. P.S. Îmi plac '1310', dar alea din prima serie, care erau mai bine făcute.
Și a fost succes și pe plan internațional. Oare ce zice Nicolae Ceaușescu pe lumea ailaltă când vede un asemenea succes al industriei din România?   :D
Dacă știți "Dăciuțe" Logan din 2004-2008, postați-le pe aici.   :bigwhitegrin:
Logan 1.4 Preference,2006 adica chel line+ airbaguri si geamuri electrice fata, inca pe strada , merge foarte bine, fara interventii majore, bate spre 250k km.
Tanc de masina, am carat cativa ani cu ea sezonier, nu am menajat-o , am dus-o si prin Bulgaria 🤣🤣
Vanduta acum ceva vreme insa ma intalnesc cu ea saptamanal 😉

#134
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,841
  • Înscris: 14.08.2007

View Postsandu222, on 29 aprilie 2023 - 20:38, said:

Nu intram in detalii cu locuri pe unde mai are rugina, ca mai are chiar si dupa reparatia de la aripi si praguri
Primele semne de rugina la Loganul pe care l-am luat in 2005 le-am avut dupa vreo 3-4 ani. Toba a ruginit cel mai urat, a trebuit sa fac vreo doua interventii la ea din cauza ruginii, dar alte mari batai de cap n-am avut (rugina am ignorat-o). L-am dus la Rabla dupa 11 ani, era momentul ala cand impozitul pentru euro 3 era foarte mare si nu merita sa o vand (desi motorul era in stare foarte buna).

#135
_o_

_o_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,036
  • Înscris: 20.02.2023
Daca te-ai grabit, anul urmator a fost euro. 4.
Eu am preferat sa o vand si sa cumpar tichetul, am iesit pe plus vreo 3000 de lei la vremea respectiva !

#136
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,841
  • Înscris: 14.08.2007

View Post_o_, on 30 aprilie 2023 - 16:52, said:

Daca te-ai grabit, anul urmator a fost euro. 4.
Nu eu m-am grabit, cei de la Dacia erau foarte in urma cu normele :D

#137
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,958
  • Înscris: 06.04.2007
Era dezavantajos la vanzare de la taxa aia abuziva legata de norma Euro, nu de norma in sine ..
Ca impozitu era similar euro3 vas euro4

#138
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,841
  • Înscris: 14.08.2007
Da, nu impozitul anual era problema, ci taxa aia de vanzare la euro 3 care era valabila in 2016.

#139
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,560
  • Înscris: 08.03.2017
Azi am schimbat cauciucurile pe fata , trecut pe vara (spatele e all season) , impecabil arata . Spalat cu detergent special, gresat cu wd 40 , verificat placute , purjat lichidul de frana si aerisit ca la carte , montat roti . Frana te face sa musti din volan . Dupa 15 ani de utilizare ma declar foarte multumit  , timp in care a nenorocit cateva sh aduse de dincolo, inclusiv a vecinului care cand am luat masina a spus "logan ti-ai luat..." si care acum spune ca la ce face el mai bine lua si el un Logan ca la lipit de pamant un Passat si acum un Touran .
Logan 3 nu se apropie ca fiabilitate de L1 nici in vis .

#140
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,690
  • Înscris: 23.04.2007

View Postldpe, on 02 mai 2023 - 12:06, said:

Logan 3 nu se apropie ca fiabilitate de L1 nici in vis .
Da' oare L1 "se apropie ca fiabilitate" de R12 ?

Edited by adrian_r5, 02 May 2023 - 12:35.


#141
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,560
  • Înscris: 08.03.2017
R 12 original era robust, am avut d 1300 prima serie cu frana de mana sub bord , cotiera sofer, cotiera spate , alb 13 , foarte trainica , nu era vorba de "facut motorul la 40k km " , mergea deosebit, avea carburator dublu corp original , consuma dar tragea de manca asfaltul . Masina a functionat din 1970 pana in 2010 la 3 proprietari eu fiind al 2-lea Posted Image . Ca sa pot da un verdict mai asteptam 25 de ani cu L1 Posted Image
Trebuie tinut cont ca R 12 era peste D 1300 inclusiv la dotari , avea serie bec portbagaj, bec port acte, becuri stanga dreapta interior , manete sustinere inafara de sofer , insonorizare mai buna , planetare glentzer sport (de 2 ori mai groase ca cele OE dacia).
La R12/d1300 aveai kit reparatie set motor vs la Logan pauza , blocul motor din fonta care daca ai grije cu antigelul duce 2 generatii vs aluminiu care odata il incingi si pa , nu aveai electronica , reparai capital pe 4 ziare Scanteia , veneai cu ciorapii lui doamna pe post de curea ventilator , indiferent ce carpeli dar ajungeai acasa, puneai un cartof in loc de condensator la delcou daca nu prindeai o broasca si o legai acolo , din 4 drumuri carai toata casa cand te mutai , porbagajul se deschidea de puteai sa pui si cotetul cu porc cu tot , pierdeai cheile si din 3 vecini la unul gaseai cheia care se potrivea .

Edited by ldpe, 02 May 2023 - 14:12.


#142
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,564
  • Înscris: 31.01.2010

View Postadrian_r5, on 02 mai 2023 - 12:34, said:

Da' oare L1 "se apropie ca fiabilitate" de R12 ?

Se apropie si-l depasese fara probleme.
Am masina din 2006 si in afata de consumabile, sudat esapamentul 2 pivoti inferiori nimic altceva, e bec!
La 120Kkm inca se vedeau urmele de honuire cu endoscopul, ce set motor sa mai vrei la el?

Edited by Ion_Bumbu, 02 May 2023 - 18:02.


#143
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,481
  • Înscris: 13.06.2004
@ ldpe : dar ce s-a întâmplat cu "Dacia" din 1970?   :huh:

#144
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,560
  • Înscris: 08.03.2017
Eu am primit-o de la parinti inlocuid vechiul VW betlee pe care am incvatat sa conduc , mai departe am vandut-o la un coleg de serviciu care a mers cu ea inca vreo 40k km fara probleme deosebite . Din cate am inteles a ramas masina in 2010 intr-o curte sub o copertina la tara , abandonata pana a predat-o la programul rabla si a luat un Renault symbol . Eu in 2008 am trecut de pe 1300 pe Logan 1 pe care sunt si acum .
Daca azi ar exista cu piese originale pe ea minim un Mercedes ai putea lua pe ea , repet, totul sa fie piesa originala , nimic contrafacut, diy, improvizatii. Am un amic ce se ocupa de masinini de epoca, restaurari , reparatii , foarte anevoioasa meserie, aduce piese de te miri din ce colt al Lumi unele la preturi enorme dar cere este , depinde si de marca de masina reparata .

Edited by ldpe, 03 May 2023 - 20:17.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate