Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
18 ani de "Dacia" Logan
Last Updated: Mar 02 2024 20:00, Started by
djl
, Sep 05 2022 12:44
·
12
#127
Posted 25 November 2022 - 12:59
MembruAnonim, on 20 noiembrie 2022 - 11:08, said:
Asa e Octavian__, cum zici. Nu o sa mai avem noi fiabilitatea loganului de 2004, cu motoare tanc 1,4-1,6. Chiar a fost masina romanului ca Opel la nemti ptr @Octavian__, Golfu 4 ca sa-l dai,daca nu vrei sa ii mai schimbi kitul de ambreiaj playtech.ro/2022/anuntul-pentru-romanii-cu-masini-mai-vechi-de-15-ani-totul-se-intampla-din-30-decembrie/ Era vorba de masinile euro 3 Edited by Catalito, 25 November 2022 - 12:59. |
#128
Posted 25 November 2022 - 16:54
Putem compara Loganul1 cu Fiat Albea, Kalos, Clio si Accent.
As zice ca Albea se prezinta nasol de tot, multe pe care le-am vazut pe strazi arata a cazane, nu stiu de ce. Si Clio dezastru, am mers in vreo 3 Clio, aveau toate pana in 150mii km, erau cazane toate 3. Nu zic ca e regula dar vad multe care par cazane si iar nu inteleg de ce. Adica de ce ai avea grija de un Logan si nu de un Clio. Kalos berlina2005-2006 majoritatea impecabile, vopsea, estetic, motor. Am vazut cateva la 2000E la vanzare arata super de la prim proprietar. |
#129
Posted 03 December 2022 - 22:21
Albea era foarte slaba la motor si arata ca cineva in convalescenta , se spunea ca e proiectata caroseria de un supermann al designului, nu stiu ca sa spun dar poasibil avea ori gripa ori era beat .
Kalos masina care avea in ea un cip de autodistrugere, au cam disparut toate inafara de acelea de "baba tinuta in garaj" plus ca decapita soferul in caz de impact frontal , posibil de aici a inceput scaderea in vanzari. Accentul o masina ok , daca avea suspensii pentru Ro era si mai buna , parerea mea e peste Logan Clio symbol foarte rar vad unul sa ma minunez de cum e intretinut, imbatranesc urat plus nu-mi plac rotitele de roaba pe 14- ca si fapt divers pot sa-ti spun ca sunt muult sub Logan la stres , pe taxi nu au rezistat foarte mult fata de logan care daca se putea folosi masina 10 ani + si azi vedeai pe taxi logan 1 Le-ai lovit perfect pe toate , exact acestea erau in acelasi pret si te plimbai sa le vezi prin reprezentante |
#130
Posted 17 December 2022 - 12:13
#132
Posted 29 April 2023 - 20:38
Eram dator cu o poza. Asta-i loganu' lu' Sandu222:
Eu zic ca arata bine pentru o Dacie de 17ani si 240k. Nu intram in detalii cu locuri pe unde mai are rugina, ca mai are chiar si dupa reparatia de la aripi si praguri. Nici poza nu-i asa clara. A crescut suma totala cheltuita (de anul trecut si pana acum) de la 6000 la 7000lei. Si aici nu intra itp, revizii banale etc. Am jante frumoase pe 15, cu spitele prinse pe mijloc in genul celor Borbet T sau Brock de la BMW. Attached Files |
#133
Posted 30 April 2023 - 10:54
djl, on 05 septembrie 2022 - 12:44, said:
Luna asta se împlinesc 18 ani (cum ar fi ca cineva născut în 2004 să aibă ca primă mașină o "Dacia" Logan din 2004) de când a fost lansată (pe piață) "Dacia" Logan. Ce discuții au fost pe atunci cu "Dacia X90": https://forum.softpe...ivitate-de-ams/ https://forum.softpe...3515-dacia-x90/ Culmea, că acele "fotografii falsificate" erau aproape de realitate. "Dacia" Logan a fost o mare lovitură, chiar dacă ținta de preț de 5.000 Euro nu a fost atinsă vreodată, cea mai ieftină versiune costând parcă 5.800 Euro. Dar după "Dacia" 1310, a fost totuși o evoluție, ceva care a oferit omului obișnuit o mașină un pic mai bună. P.S. Îmi plac '1310', dar alea din prima serie, care erau mai bine făcute. Și a fost succes și pe plan internațional. Oare ce zice Nicolae Ceaușescu pe lumea ailaltă când vede un asemenea succes al industriei din România? Dacă știți "Dăciuțe" Logan din 2004-2008, postați-le pe aici. Tanc de masina, am carat cativa ani cu ea sezonier, nu am menajat-o , am dus-o si prin Bulgaria 🤣🤣 Vanduta acum ceva vreme insa ma intalnesc cu ea saptamanal 😉 |
#134
Posted 30 April 2023 - 13:07
sandu222, on 29 aprilie 2023 - 20:38, said:
Nu intram in detalii cu locuri pe unde mai are rugina, ca mai are chiar si dupa reparatia de la aripi si praguri |
#135
Posted 30 April 2023 - 16:52
Daca te-ai grabit, anul urmator a fost euro. 4.
Eu am preferat sa o vand si sa cumpar tichetul, am iesit pe plus vreo 3000 de lei la vremea respectiva ! |
#137
Posted 01 May 2023 - 09:27
Era dezavantajos la vanzare de la taxa aia abuziva legata de norma Euro, nu de norma in sine ..
Ca impozitu era similar euro3 vas euro4 |
#138
Posted 02 May 2023 - 10:26
Da, nu impozitul anual era problema, ci taxa aia de vanzare la euro 3 care era valabila in 2016.
|
#139
Posted 02 May 2023 - 12:06
Azi am schimbat cauciucurile pe fata , trecut pe vara (spatele e all season) , impecabil arata . Spalat cu detergent special, gresat cu wd 40 , verificat placute , purjat lichidul de frana si aerisit ca la carte , montat roti . Frana te face sa musti din volan . Dupa 15 ani de utilizare ma declar foarte multumit , timp in care a nenorocit cateva sh aduse de dincolo, inclusiv a vecinului care cand am luat masina a spus "logan ti-ai luat..." si care acum spune ca la ce face el mai bine lua si el un Logan ca la lipit de pamant un Passat si acum un Touran .
Logan 3 nu se apropie ca fiabilitate de L1 nici in vis . |
#140
Posted 02 May 2023 - 12:34
#141
Posted 02 May 2023 - 14:04
R 12 original era robust, am avut d 1300 prima serie cu frana de mana sub bord , cotiera sofer, cotiera spate , alb 13 , foarte trainica , nu era vorba de "facut motorul la 40k km " , mergea deosebit, avea carburator dublu corp original , consuma dar tragea de manca asfaltul . Masina a functionat din 1970 pana in 2010 la 3 proprietari eu fiind al 2-lea . Ca sa pot da un verdict mai asteptam 25 de ani cu L1
Trebuie tinut cont ca R 12 era peste D 1300 inclusiv la dotari , avea serie bec portbagaj, bec port acte, becuri stanga dreapta interior , manete sustinere inafara de sofer , insonorizare mai buna , planetare glentzer sport (de 2 ori mai groase ca cele OE dacia). La R12/d1300 aveai kit reparatie set motor vs la Logan pauza , blocul motor din fonta care daca ai grije cu antigelul duce 2 generatii vs aluminiu care odata il incingi si pa , nu aveai electronica , reparai capital pe 4 ziare Scanteia , veneai cu ciorapii lui doamna pe post de curea ventilator , indiferent ce carpeli dar ajungeai acasa, puneai un cartof in loc de condensator la delcou daca nu prindeai o broasca si o legai acolo , din 4 drumuri carai toata casa cand te mutai , porbagajul se deschidea de puteai sa pui si cotetul cu porc cu tot , pierdeai cheile si din 3 vecini la unul gaseai cheia care se potrivea . Edited by ldpe, 02 May 2023 - 14:12. |
|
#142
Posted 02 May 2023 - 18:00
adrian_r5, on 02 mai 2023 - 12:34, said:
Da' oare L1 "se apropie ca fiabilitate" de R12 ? Se apropie si-l depasese fara probleme. Am masina din 2006 si in afata de consumabile, sudat esapamentul 2 pivoti inferiori nimic altceva, e bec! La 120Kkm inca se vedeau urmele de honuire cu endoscopul, ce set motor sa mai vrei la el? Edited by Ion_Bumbu, 02 May 2023 - 18:02. |
#144
Posted 03 May 2023 - 20:13
Eu am primit-o de la parinti inlocuid vechiul VW betlee pe care am incvatat sa conduc , mai departe am vandut-o la un coleg de serviciu care a mers cu ea inca vreo 40k km fara probleme deosebite . Din cate am inteles a ramas masina in 2010 intr-o curte sub o copertina la tara , abandonata pana a predat-o la programul rabla si a luat un Renault symbol . Eu in 2008 am trecut de pe 1300 pe Logan 1 pe care sunt si acum .
Daca azi ar exista cu piese originale pe ea minim un Mercedes ai putea lua pe ea , repet, totul sa fie piesa originala , nimic contrafacut, diy, improvizatii. Am un amic ce se ocupa de masinini de epoca, restaurari , reparatii , foarte anevoioasa meserie, aduce piese de te miri din ce colt al Lumi unele la preturi enorme dar cere este , depinde si de marca de masina reparata . Edited by ldpe, 03 May 2023 - 20:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users