Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...

Cu autorulota prin jud. Buzau

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...
 Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto
 Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare
 

Toyota Yaris Cross

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
1286 replies to this topic

#73
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016
@dan59m seteaza afisarea consumului mediu din bord sa se reseteze automat la oprire. Cand pornesti, e deja resetat si inregistreaza din nou pe drumul care il faci.
Du-te la munte, fa un test. Cand ajungi sus, opresti masina si o repornesti, la vale. Sa vezi cat mergi electric, nu doar pana jos, ci poti merge in continuare multi km, mai ales daca drumul are o usoara coborare. La un moment dat, o sa-ti jndice totusi un mic consum de combustibil. Cam toate acceleratiile le vei avea electrice. Bateria ar trebui sa se incarce full si rapid de cand incepi coborarea de sus, in cativa km si sa se mentina asa toata coborarea. O sa folosesti mult frana.
Oricum, la Yaris Cross bateria  e cea mai mica dintre hibridele Toyota si motorul electric principal are vreo 90 CP.

#74
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016

 dan59m, on 07 august 2022 - 12:34, said:

Deci aici japonezii mai au de lucrat
Cred ca nimeni nu zice nu, inclusiv japonezii sunt constienti de imbunatatiri. Insa, deocamdata, bucura-te de ea asa cum e, caci oricum e (mult) mai economica decat altele, inclusiv iarna.

#75
CIP03

CIP03

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 557
  • Înscris: 03.03.2019
Nu inteleg cum ai scos 5.2 cu AC, ieri am facut un drum Urziceni-Galati (adica fara autostrada) si am scos 6.1.
Viteza medie sub 100km/h, numai drumuri proaste, nicio sansa sa mergi cu viteza!

#76
zapatilla

zapatilla

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 11.06.2008

 dan59m, on 07 august 2022 - 12:34, said:

Da MMike, consumul e bun, nu stiu la alte Yaris Cross cum e, la mine pe bune asta e. Acum nici nu sunt un vitezist, dar nici nu blochez traficul, un condus normal dar economic zic eu. Si cartea vorbeste de ceva similar, deci trebuie sa fiu multumit, dar tot as vrea sa vad de ce nu se incarca mai mult bateria prin motorul termic. Iar Zapatilla, daca butonul EV mode (care e diferit de regimul EV pe care il activeaza computerul, functie de cum gestionezi pedala de acceleratie) e dedicat momentelor cand vrei sa nu deranjezi, parcari , etc. ,ce te faci cand te prinde cu bateria descarcata ? Practic nu il poti folosi. Daca ai avea optiunea de a incarca bateria chiar stand pe loc, sau in EV mode... Deci aici japonezii mai au de lucrat, cred eu, inclusiv pentru regimul de iarna. Da vad ca nimeni nu zice nimic de accesul la programul masinii...
daca bateria de hibrid e descărcată ai nevoie de platforma și de reprezentanta. E o parte esențială sistemului , pentru ca motorul termic e pornit de motorul electric nr 1 , alimentat de bateria hibrida. Din ce scrii constat ca nu ai înțeles deloc ce presupune sistemul hibrid și sincer nu e treaba mea ca sa-ți corectez percepția greșita . Caută Webber auto pe YouTube și vizionează videoul despre cutiile hibride  ale Toyota dacă vrei sa înțelegi cum e gandit sistemul.

#77
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016

 CIP03, on 15 august 2022 - 13:08, said:

Nu inteleg cum ai scos 5.2 cu AC, ieri am facut un drum Urziceni-Galati (adica fara autostrada) si am scos 6.1.
Viteza medie sub 100km/h, numai drumuri proaste, nicio sansa sa mergi cu viteza!
A zis ca a mers cu 120 km pe ora cu pilot automat. Asta nu inseamna ca a avut viteza medie de 120 ci cred ca mai putin, poate mai putin de 100. In cazu asta se poate scoate 5.2 % (si cu AC). Tu cred ca mergi mult mai repede sau atingi frecvent si viteze mari. Mai ia in considerare si depasirile care papa combustibil. Daca mergi in Sport ai consumuri mai mari. Mergi pe Normal in afara. Poti incerca sa mergi si in Eco cu viteza, mai putin (sau cu atentie) la depasiri. AC pus pe automat pe Eco si nu foarte jos daca e posibil.

Sa va verificati la inceput si sfarsit de drum si nivelu de combustibil din rezervor, bine evidentiat in aplicatia MyT.

 zapatilla, on 16 august 2022 - 09:23, said:

daca bateria de hibrid e descărcată ai nevoie de platforma și de reprezentanta.
Daca ar fi cazu asta, masina nu ar mai functiona deloc, nici macar pornire motor stand pe loc. Atat timp cat masina merge, e ok,  bateria se incarca (din mai multe surse).

#78
nmc2006

nmc2006

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 11.03.2016
Salut! Am pus ochii de mult pe Yaris Cross hibrid, din cauza bugetului m-am oprit la prima echipare, Eco, nu prea imi place ca nu are senzori parcare spate dar am camera marsarier, sper sa-mi fie de ajuns. Problema e ca s-a tot scumpit, acum a ajuns deja la 23.660 euro. Programul rabla s-a terminat pe 2022, dealer-ul mi-a zis ca nu se stie daca si si cat vor mai fi la anul reducerile rabla plus acele tichete reduceri ptr emisii. Pot doar sa sper ca si la anul se vor mai putea scadea din pret 3300 euro cu doua rable. Pe langa asta dealer-ul mi-a zis ca nu imi poate garanta ca dupa 1 an cand va veni masina, pretul va mai fi cel de la momentul platii avansului, chestie care iarasi nu imi place.. si uite asa, stau in cumpana, nu stiu ce sa fac.

#79
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016
Avantajul versiunii Eco e ca e Eco(nomica) ! Tractiune (doar) 4x2, roti cu diametru mic, contribuie la economicitate. Are si o parte mai putin buna sa zic asa, dotari mai putine.

Vezi acum la dealer daca poate sa-ti acorde un discount, ca uneori se poate ! Nu se stie ce va fi peste cateva luni....

23660 Euro a ajuns cam cat era prin 2018 un CHR hybrid entry level cu motor 1.8 hsd 122 CP dar mai dotat si mai spatios....

#80
nmc2006

nmc2006

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 11.03.2016
Mda...nu-mi acorda niciun discount, nu vor, profita din plin ca cererea e mare si ca nu sunt masini. Acum un CH-R hibrid pleaca de la 29.000.. Si cred ca se vor mai scumpi. Sanatosi sa fim!..

#81
dan59m

dan59m

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 02.08.2022

Revin cu detalii despre consum la Yarisul meu, deoarece vad suspiciuni la ce am postat. Imaginea de mai sus este cu drumul meu de la gradina , despre care am spus ca se circula cu 50-70 km/ora maxim.

Aici se vede consumul mediu inainte sa alimentez, realizat cu benzina din plinul precedent. Ceea ce am spus ca realizez consumuri medii intre 4 si 4,3 l/100 km.

Aici se vede consumul realizat pe drumul de la Ocna Sibiului la Alba Iulia , unde locuiesc, drum pe autostrada , cu pilot automat adaptativ reglat la 115 km/ora , nu mai mult din cauza zgomotului care devine usor deranjant la viteze mai mari. Viteze la care am mai ajuns din cand in cand la unele depasiri ca sa nu ma pistoneze cu farurile "vitezistii".
Deci asta este la mine, merg constant cu Eco mode, nu ma mai tenteaza viteza, dar nici nu incurc pe nimeni. Si chiar in Eco mode , daca ai nevoie de un sprint , o tisnire, cand calci puternic pedala te baga in scaun, acum nu ca un bolid cu sute de cai , dar chiar te scoate din situatie f. bine.

#82
CIP03

CIP03

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 557
  • Înscris: 03.03.2019
Da, este vorba de condus in situatii ideale.
Doar ca nu e posibil asta mereu, la un drum lung prin sate ai caruta, tir, biciclist, 50 km/h urmat de accelerare ca iesi din sat si tot asa. Imposibil de scos consumul declarat de producator.
Am mai facut un drum de Urziceni-Galati, am lasat-o mai moale, am scos 5.9 dar am facut cu 30 minute in plus fata de data trecuta.
Daca esti pe drum cu o banda pe sens si vrei sa depasesti un tir nu o poti face in siguranta pe eco. Ma refer la un drum circulat cu masini care vin constant din sens opus.
Am facut pana acum 15000 km cu masina, revin cu costurile de la prima revizie.

#83
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016
Folositi constant butonul de schimbat modul de conducere de langa schimbator. Mergi in Eco si cand e cazu, se schimba rapid cu Normal (sau Sport), apoi se poate reveni din nou la Eco.

@dan59m nu se pot vedea pozele tale.

#84
CIP03

CIP03

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 557
  • Înscris: 03.03.2019

View PostMMike, on 19 august 2022 - 22:22, said:

Folositi constant butonul de schimbat modul de conducere de langa schimbator. Mergi in Eco si cand e cazu, se schimba rapid cu Normal (sau Sport), apoi se poate reveni din nou la Eco.

Asta si fac.

Azi noapte am avut o surpriza, am facut un drum de noapte (ora de la 12 la 3 noaptea) si cu toate ca am mers cu viteza de la 100 la 140km/h consumul a fost de 5.5L, am mers si in mod Sport acolo unde a fost cazul.
Cred ca consumul extra vine de la AC si de la condus pe canicula 30-40° C

#85
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016
Si depasirile papa combustibil dar si modul Sport folosit mai mult timp. De evitat la hibrida modu Sport pe cat posibil. Normal e suficient in orice situatie si Eco in oras. AC pus pe automat pe Eco.

Se pare ca pana pe la 120 km/h functioneaza ambele motoare simultan. Dupa, doar cel termic. Verificati pe displayu mare central, pus pe monitoru de energie cand arata  pe tot ecranu schematic masina, motoarele si bateria.

View PostCIP03, on 20 august 2022 - 11:57, said:

Cred ca consumul extra vine de la AC si de la condus pe canicula 30-40°
Nu cred. Mare atentie la presiunea pe pedala (si la cate depasiri faci), ca te "fura". Incearca mersu la viteza constanta pe cat posibil, cat ai liber in fata. In timpu mersului, mai "schimba" vitezele, adica iei picioru de pe acceleratie si il pui usor inapoi, cand se poate. Vezi cand mergi la vale, profita la maxim, apesi usor pe pedala astfel incat sa ramai in zona de full electric si ai si viteza.

Edited by MMike, 20 August 2022 - 16:57.


#86
dan59m

dan59m

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 02.08.2022
Revin cu imaginile in ordinea din postarea precedenta. Sper sa se vada acum.

Attached Files



#87
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016
Instalati-va pe telefon aplicatia MyT. Acolo aveti mai multe date, inclusiv locatia masinii, in sistem gps. Se poate face printscreen la aplicatie de pe telefon si postati pozele aici.



@dan59m ai consum normal de hibrida. In prima poza, cu consumu de 2.8%, drumu e usor la vale ?

Se pot scoate consumuri si mai mici, depinde de drum si viteza.

#88
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016
Oricum, cam dupa 120 km/h, consumu creste cam cu 0.5%, adica la mers cu 130-140 la ora cam vezi 5.7-5.9% consum mediu si putin peste 6 daca mergi mai tare, dar e ok. Cam cum are @CIP03 consumu.

#89
dan59m

dan59m

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 02.08.2022
Nu neapărat MMike, e un drum cu urcușuri și coborâri ușoare care se compensează. Apoi recordul obținut  de mine a fost de 2,6 tot pe drumul ăsta  , fără să fac ceva special.
Numai că  eu am început sa postez pt. problema încărcării bateriei, la care nu prea am primit răspunsuri. Nici legat de accesul la softul  mașinilor hybride ???


#90
CIP03

CIP03

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 557
  • Înscris: 03.03.2019
Consuma mai putin daca afara e mai racoare, asta este o realitate constatata si nu o presupunere. Inca nu stiu temperatura ideala, probabil 15-20°C.

Consumum e mai mic atat timp cat vrei sa fie mai mic, cand te obisnuiesti cu masina uiti de consum!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate