Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Camping Franta - Chamonix

Folie pentru protectie solara

Tur Slovenia.

Dilae din Slatina, cel mai destep...
 Nikon Z6III

Caști bluetooth pentru smart...

Mutare tablou electric exterior

La mulți ani @leomagic44!
 Recomanadare viniluri

Tv ars din cauza la cctv?

Recomandare soundbar pentru telev...

Vecinii din curte au pus monopol ...
 La multi ani @MariusEXxTREME!

Temperatura AC

Sunt sigure bolurle de plastic (B...

Dimensionare putere centrala / ca...
 

Toyota Yaris Cross

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
1363 replies to this topic

#1
CIP03

CIP03

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 557
  • Înscris: 03.03.2019
Azi am condus Toyota Yaris Cross SUV Hibrid Exclusive Elegant HYB 4x4
Pret de lista 28000 Euro+ TVA.
Prima impresie, arata ca bradul de craciun: plina de luminite si avertizari!
Contra: azi am condus pe autostrada si mi s-a parut ca o misca destul de serios vantul, este un SUV de oras dar nu ma astepam sa tin volanul asa ferm. Pe alocuri mi -a lasat impresia ca pierde banda.

Pro: revin!

#2
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
28+TVA...
Pai la banii ăștia iei Yaris GR care e absolut OZN fata de conserva asta și își ține și prețul, se și mișcă.
Cross/SUV de oraș? Sa ce? Sa escaladezi bordurile? Da știu că în Ro sunt unele orașe catastrofal proiectate unde ai de urcat borduri, dar într-un loc normal nu ai ce căuta cu mașina pe borduri. De altfel rolul bordurii e să împiedice mașinile să ajungă acolo.
Șmecherii iau Jimny/Defender să poată parca și escalada scările. 😁

Edited by SpeedDemon, 11 December 2021 - 04:13.


#3
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,070
  • Înscris: 08.08.2018
In 28000 + TVA cumperi Rav4 Hyb, care este mult mult mult peste Yaris Cross din toate punctele de vedere, si in plus se vinde ca painea calda si la second.

#4
marcone

marcone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 947
  • Înscris: 21.03.2004
vorba aia, less (car) is more (money).

#5
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

View PostSpeedDemon, on 11 decembrie 2021 - 04:06, said:

28+TVA...
Pai la banii ăștia iei Yaris GR
Second hand ca noua ...

#6
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,061
  • Înscris: 15.04.2019

View PostSpeedDemon, on 11 decembrie 2021 - 04:06, said:

Cross/SUV de oraș? Sa ce? Sa escaladezi bordurile?

Nu. E ca sa escaladezi gropile din carosabil. Si ca sa poti parca cu rotile langa bordura si bara (nezgariata) deasupra.

#7
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,816
  • Înscris: 06.09.2004

View PostSpeedDemon, on 11 decembrie 2021 - 04:06, said:

28+TVA...
Pai la banii ăștia iei Yaris GR care e absolut OZN fata de conserva asta și își ține și prețul, se și mișcă.
serios??!!! de unde? in Romania nu te lasa nici sa faci test drive cu yaris gr daca nu dai avans, cu termen de livrare nedefinit, dar oricum dupa 2023. nici dealerii Toyota din germania nu mai accepta comenzi…

#8
Freaka-the-Disk

Freaka-the-Disk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 06.10.2021

View Postborn2lose, on 11 decembrie 2021 - 12:03, said:

in Romania nu te lasa nici sa faci test drive cu yaris gr

nimic pierdut, avand in vedere problemele urate de conceptie pe care le are motorul.

#9
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Pai ce probleme are motorul ăla? Duce 450 de cai pe interne stock, e Toyota e fiabil. In ce mă privește e cel mai grozav hothatch de la Megane 3 RS încoace. Daca nu ar fi chestie de bani mi-aș fi luat instant unul.
Vroiam sa mă duc când era unul disponibil la dealerul local, mă îmbrăcăm frumos și cu atitudine că dau avans și RS-ul la tradein poate mă lasa la test. În esență e super asemănătoare și totuși diferita, fata de Megane 3 RS. Dar nu mai era până m-am trezit eu.
Gen tot coupe, tot manuala, tot frana de mana clasica. De fapt e chiar mai lent decât un Megane RS 275 pe circuit, are doar 8:04 pe Nurburgring fata de 7:54 (bine trophyR, a mea e un pic mai lentă, 100 kg in plus și fără amortizoare Ohlins), dar are accelerație mega, aderență multa, awd reglabil și e mult mai modern la interior parca. Plus că la modificări potențialul e mult mai mare, motorul mai bun, awd.
Când am vrut eu era 37k echiparea de top, aia circuit cu 3 diferențiale, reglabila puterea fata spate.

Edited by SpeedDemon, 11 December 2021 - 15:10.


#10
Freaka-the-Disk

Freaka-the-Disk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 06.10.2021

View PostSpeedDemon, on 11 decembrie 2021 - 15:00, said:

Pai ce probleme are motorul ăla?


o selectie rapida, la intamplare:

https://m.youtube.co...h?v=wqMhIpD83Uo

https://m.youtube.co...h?v=llD0B2Xc9Vg

la un moment dat am auzit o expresie, din partea comunitatii Samsung pentru comunitatea iPhone, apropos de down-time al acestora din urma: “nu mai functioneaza iPhone? ce sa-ti spun, ia-ti un Samsung?…”. nu mai putin cazul de fata.

si care este “scopul” a 3 diferentiale atata timp cat habar nu au care este “destinatia”? Subaru, de exemplu, are idei putine dar fixe, apropos de diferentiale/tractiune integrala, dar abominatia asta neterminata, recte GR, unde foloseste 3 diferentiale? la rally? haha, aberatii pédé.

#11
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
GR-ul ăla a suferit un "money shift", gen când ești la 6-7 mii rpm in a 4-a și bagi 3 in loc de 5 ducând motorul la o turație mult peste ce a fost el proiectat sa duca. Bine se poate și mai rău, 2 in loc de 4...1 in loc de 3 nu știu dacă te lasă.
Subaru BRZ/Toyota GT86 da e o mașină problematica deși ai avea așteptari de la un natural aspirat.

Yaris GR a fost creat special pt regula WRC cu 2500/an de unități vândute pt a putea participa, Toyota face 25000. Da, scopul e raliul, genul asta de mașini totuși sunt mai safe pe strada, duce putere multa fiind awd și controlabilă.
Iar lungimea e perfecta, are 4 metri în capăt. 😁
De luat Yaris GR merge luat și fără LSD-uri, in Europa, iar varianta FWD parca e doar in Japonia. Doar echiparea circuit are 3 diferențiale și butonul ăla.
E o mașină testată de Akio Toyoda și Tommi Makkinen, s-a pus mult suflet în construirea ei.
Da mașina asta e un "Rally special" in toată regula. Nu cred că o să o folosească prea multi la asta fiind scumpă, dar probabil are suspensia mai moale, mai ok oe drumurile din Ro.

Edited by SpeedDemon, 11 December 2021 - 16:50.


#12
CIP03

CIP03

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 557
  • Înscris: 03.03.2019
Yaris Cross e platit si livrat, cred ca e prima masina livrata in Romania! 28.000 euro, - rabla, - discount 4% ca le-am fost simpatic am iesit undeva la 24.000 fara TVA pentru acest model Hibrid Exclusive Elegant HYB 4x4.
Am condus si azi, la fel in anumite curbe parca pierde banda (zici ca cineva trage de volan) poate ceva nu am setat bine. La orice masina care trece pe langa la o distanta mica scoate un semnal sonor foarte enevant. Mai butonam si sper sa o aduc in parametrii optimi!

#13
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,677
  • Înscris: 21.12.2006
Dezactivează Lane Assist, ca să nu mai facă corecții sau macar seteaza-l la o agresivitate mai mică.

Aceeași senzație că derapează mașina am avut-o și eu la I30, dar de fapt ea încerca să mă mențină pe bandă.

Să o folosești cu plăcere, și poate îi deschizi jurnal în secțiunea dedicată!

#14
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,517
  • Înscris: 26.04.2005

View PostCIP03, on 12 decembrie 2021 - 02:10, said:


La orice masina care trece pe langa la o distanta mica scoate un semnal sonor foarte enevant. Mai butonam si sper sa o aduc in parametrii optimi!


Ai senzor de unghi mort activat

#15
ingersedat

ingersedat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 12.02.2007
Si eu ma gandesc sa cumpar un Toyota Yaris Cross Active la ~19K EUR (reducerea rabla inclusa)

#16
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 SpeedDemon, on 11 decembrie 2021 - 15:00, said:


Când am vrut eu era 37k echiparea de top, aia circuit cu 3 diferențiale, reglabila puterea fata spate.
Yaris GR pornește de la 37.292 euro.
Yaris Cross pornește de la 17.247 euro.

#17
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,335
  • Înscris: 25.04.2016

View PostCIP03, on 12 decembrie 2021 - 02:10, said:

Yaris Cross .... Hibrid Exclusive Elegant HYB 4x4.
Alte impresii ? :)
Cum stai cu consumu ?

#18
CIP03

CIP03

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 557
  • Înscris: 03.03.2019

View PostMMike, on 04 aprilie 2022 - 09:45, said:

Alte impresii ? Posted Image
Cum stai cu consumu ?

Iarna cu AC-ul pornit 6.5L, acum de cand s-a incalzit a scazut consumul la 5L,
Am facut un experiment fara AC mers usor, nu am depasit 80kh, temperatura de afara 15-20C, am avut o medie de 3.9L
Consumul oscileaza, maxim am avut 7L la un drum Bucuresti-Alba Iulia.

Alte probleme, un sunet ciudat la ventilator la 2 liniute se aude destul de tare si un alt sunet de "trancanit" la viteze intre 40kh si 80kh la urmatoarea revizie o sa le aduc la cunostinta aceste probleme.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate