Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
E.ON - Experientele clientilor
Last Updated: Mar 28 2024 16:31, Started by
Vaccinatu
, Nov 23 2021 11:19
·
57
#1009
Posted 24 March 2022 - 16:00
utilizatorobraznic, on 24 martie 2022 - 11:50, said:
Am contract Promo Gas Digital din februarie. Toate bune momentan, am primit factura. Din câte știu prețul la acest abonament nu e fix pe un an. Care mai aveți Promo Gas Digital de prin Noiembrie încoace, v-au mărit tarifele până acum? Trebuie exprimat dezacordul in cele 15 zile .Atat. Mi a confirmat în scris Eon. victoria52, on 24 martie 2022 - 13:24, said: multumesc ma bucurasem degeaba citind ord 83 acolo IC 4 este 100 lei plus 50/zi calendaristica ,fara limita. Pana in iulie gasesc EI ceva sa tempereze acest ordin ca doar n-o sa scoatem atatia bani din buzunarele furnizorilor. Mail anpc Bucuresti am gasit - [email protected] poate este util pentru cine are probleme,am directionat si eu pe anpc timis reclamatiile pentru Restart dar anpc ul timisorean nu s-a obosit cu vreun raspuns pertinent. Actiune in justitie- ar fi eon bun de plata cu intarziere in intrarea in vigoare a contractului din 24 decembrie-14 februarie si acum imi pierd timpul cu reclamatii la engie si frustrare maxima. A aparut si o prima factura eon ,pot sa-mi calculez pagubele. |
#1010
Posted 25 March 2022 - 06:39
Is curius, eu is singurul fara factura de la eon ?
Contract activ din 6.01.2022. Is curios cat o sa mai traga timpul. Dar daca nu o sa emite factura am un feeling ca nu o sa functioneze autocitirea in aprilie (8-14)! Dar jur ca o sa ma cert cu ei ca m-au mintit in repetate randuri ca va functiona! |
#1011
Posted 25 March 2022 - 08:03
În cât timp ar trebui EON să răspundă la o solicitare? De când am trecut la ei ( decembrie anul trecut) îmi greșesc facturile lună de lună. După o sesizare la ANPC și rezolvare luna trecută cu privire la prețul practicat(greșit), luna asta mi au trecut un consum nereal, foarte mare, cu toate că trimit lunar indexul . M am saturat lună de lună să pierd timpul cu ei.....Offfff! Deci, în cât timp ar trebui legal să răspundă la solicitare(reclamație)? Că să știu când să mă adresez ANPC....Pot cere despăgubiri în acest caz?
|
#1012
Posted 25 March 2022 - 11:44
chance1, on 25 martie 2022 - 08:03, said: În cât timp ar trebui EON să răspundă la o solicitare? De când am trecut la ei ( decembrie anul trecut) îmi greșesc facturile lună de lună. După o sesizare la ANPC și rezolvare luna trecută cu privire la prețul practicat(greșit), luna asta mi au trecut un consum nereal, foarte mare, cu toate că trimit lunar indexul . M am saturat lună de lună să pierd timpul cu ei.....Offfff! Deci, în cât timp ar trebui legal să răspundă la solicitare(reclamație)? Că să știu când să mă adresez ANPC....Pot cere despăgubiri în acest caz? Uite din raspunsul lor: Conform prevederilor Art. II din Ordinul ANRE cu nr. 138/2021 privind modificarea unor ordine ale președintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei: “Art. II – Standardul de performanță pentru acticvitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul pre;edintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei nr. 37/2007, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 690 din 11 octombrie 2007, se modifică după cum urmează: 1.La articolul 7, alineatele (2) și (3) se modifică și vor avea următorul cuprins: (2) În cazul în care în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea solicitării furnizorul nu verifică corectitudinea facturii emise și nu comunică în scris consumatorului rezultatele verificării, precum și, după caz, modalitățile și termenul de soluționare, furnizorul va plăti consumatorului penalitățile prevăzute în anexa nr. 1. (3) În cazul depășirii termenului de 15 zile lucrătoare, furnizorul are obligația de a plăti penalitățile prevăzute în anexa nr. 1 pentru fiecare zi suplimentară în care nu își îndeplinește obligația stabilită de acest articol, inclusive pentru ziua în care își îndeplinește această obligație. 2.În anexa nr. 1, în tabel, poziția a doua se modifică și va avea următorul cuprins: Art. 7 Alin. (2) 15 zile lucratoare de la data primirii 30 lei IPG2-Solicitari privind facturile Alin. (3) fiecare zi suplimentara 5 lei Art. VI Prezentul Ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și intră în vigoare la data de 31 decembrie 2021.” În conformitate cu prevederile Standardului de performanță pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 37/2007, modificat prin Ordinul ANRE nr. 138/2021, în contul dumneavoastră de client a fost achitată suma de 130,00 lei în data de 04.03.2022 (codul de încasare nr. ) cu titlul de penalități pentru nerespectarea termenului de răspuns la petiția înregistrată cu nr. 6/ 858 ----------------------------------------------------- Cat despre pretul fix 12 luni, EON a precizat: La punctul 1.2 ale contractelor, sunt menționate serviciile incluse: ”Servicii incluse: - un preț de furnizare corelat cu evoluția pieței; - calitate și siguranță a furnizării prin condiții contractuale corecte; - acces gratuit, de pe telefon/tabletă sau PC, la contul personal E.ON Myline - istoric facturi și plăți, transmitere index contor, factură electronică, actualizare cantități lunare de consum;” Contractul de furnizare a gazelor naturale încheiat cu societatea noastră prevede posibilitatea ca furnizorul să propună clientului modificarea Condițiilor comerciale, pentru corelarea cu condițiile de piață, oricând pe parcursul derulării Contractului, lucru menționat la punctul 7 al Contractului: “7. Alte mențiuni Oricând pe parcursul derulării Contractului putem să vă propunem modificarea condițiilor comerciale pentru corelarea cu condițiile de piață. Vă vom transmite o notificare cuprinzând noile condiții comerciale cu 45 de zile înainte de aplicarea lor. Dacă nu sunteți de acord cu noile condiții, aveți 15 zile de la primire pentru a ne comunica refuzul Dvs., ceea ce atrage neprelungirea Contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale. Dacă nu primim niciun răspuns de la Dvs, noile condiții comerciale se consideră acceptate tacit și se vor aplica de la data cuprinsă în notificare.” Într-adevăr, atât timp cât consumatorul își exprimă, în termenul de 15 zile, dezacordul în raport cu notificarea cuprinzând noile condiții comerciale, acest refuz nu poate produce efecte mai devreme de maturarea contractului, moment care nu poate fi mai devreme de 12 luni de la intrarea sa în vigoare. Cu speranța că informațiile de mai sus, sunt de natură să clarifice aspectele sesizate, vă mulțumim pentru colaborare și rămânem în continuare la dispoziția dumneavoastră. Cu energie, Echipa E.ON ------------------------------------------------- Nu mai postez raspunsul EON si ptr cei de la Nova cu care m-am contrazis pe topicul NOVA ca ei au pret variabil, desi este mentionat ca fiind fix, acolo este o alta clauza - pe care am aratat-o, care le permite sa majoreze oricand. Deci exact este pe dos : La Nova este trecut pret fix dar au clauza permisiva majorarii, la EON este declarat pret variabil insa au realizat si ei prin raspunsul de mai sus ca este in fapt pret fix, de indata ce exprimi refuzul in termen. ------------------------------------------------- Pe cale de consecinta este un pret fix 12 luni, totul este sa exprimi refuzul in 15 zile. Este deja oficial acum, bazat pe raspunsul lor. Avantaj clienti EON indiferent ce plafonari / compensari asigura sau nu guvernul. Ramane acel abonament dar nu stiu cum poate fi evitat, nu exista alte oferte pe piata. |
#1013
Posted 25 March 2022 - 17:54
Malineanu, on 25 martie 2022 - 11:44, said: Uite din raspunsul lor: Conform prevederilor Art. II din Ordinul ANRE cu nr. 138/2021 privind modificarea unor ordine ale președintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei: “Art. II – Standardul de performanță pentru acticvitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul pre;edintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei nr. 37/2007, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 690 din 11 octombrie 2007, se modifică după cum urmează: 1.La articolul 7, alineatele (2) și (3) se modifică și vor avea următorul cuprins: (2) În cazul în care în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea solicitării furnizorul nu verifică corectitudinea facturii emise și nu comunică în scris consumatorului rezultatele verificării, precum și, după caz, modalitățile și termenul de soluționare, furnizorul va plăti consumatorului penalitățile prevăzute în anexa nr. 1. (3) În cazul depășirii termenului de 15 zile lucrătoare, furnizorul are obligația de a plăti penalitățile prevăzute în anexa nr. 1 pentru fiecare zi suplimentară în care nu își îndeplinește obligația stabilită de acest articol, inclusive pentru ziua în care își îndeplinește această obligație. 2.În anexa nr. 1, în tabel, poziția a doua se modifică și va avea următorul cuprins: Art. 7 Alin. (2) 15 zile lucratoare de la data primirii 30 lei IPG2-Solicitari privind facturile Alin. (3) fiecare zi suplimentara 5 lei Art. VI Prezentul Ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și intră în vigoare la data de 31 decembrie 2021.” În conformitate cu prevederile Standardului de performanță pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 37/2007, modificat prin Ordinul ANRE nr. 138/2021, în contul dumneavoastră de client a fost achitată suma de 130,00 lei în data de 04.03.2022 (codul de încasare nr. ) cu titlul de penalități pentru nerespectarea termenului de răspuns la petiția înregistrată cu nr. 6/ 858 ----------------------------------------------------- Cat despre pretul fix 12 luni, EON a precizat: La punctul 1.2 ale contractelor, sunt menționate serviciile incluse: ”Servicii incluse: - un preț de furnizare corelat cu evoluția pieței; - calitate și siguranță a furnizării prin condiții contractuale corecte; - acces gratuit, de pe telefon/tabletă sau PC, la contul personal E.ON Myline - istoric facturi și plăți, transmitere index contor, factură electronică, actualizare cantități lunare de consum;” Contractul de furnizare a gazelor naturale încheiat cu societatea noastră prevede posibilitatea ca furnizorul să propună clientului modificarea Condițiilor comerciale, pentru corelarea cu condițiile de piață, oricând pe parcursul derulării Contractului, lucru menționat la punctul 7 al Contractului: “7. Alte mențiuni Oricând pe parcursul derulării Contractului putem să vă propunem modificarea condițiilor comerciale pentru corelarea cu condițiile de piață. Vă vom transmite o notificare cuprinzând noile condiții comerciale cu 45 de zile înainte de aplicarea lor. Dacă nu sunteți de acord cu noile condiții, aveți 15 zile de la primire pentru a ne comunica refuzul Dvs., ceea ce atrage neprelungirea Contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale. Dacă nu primim niciun răspuns de la Dvs, noile condiții comerciale se consideră acceptate tacit și se vor aplica de la data cuprinsă în notificare.” Într-adevăr, atât timp cât consumatorul își exprimă, în termenul de 15 zile, dezacordul în raport cu notificarea cuprinzând noile condiții comerciale, acest refuz nu poate produce efecte mai devreme de maturarea contractului, moment care nu poate fi mai devreme de 12 luni de la intrarea sa în vigoare. Cu speranța că informațiile de mai sus, sunt de natură să clarifice aspectele sesizate, vă mulțumim pentru colaborare și rămânem în continuare la dispoziția dumneavoastră. Cu energie, Echipa E.ON ------------------------------------------------- Nu mai postez raspunsul EON si ptr cei de la Nova cu care m-am contrazis pe topicul NOVA ca ei au pret variabil, desi este mentionat ca fiind fix, acolo este o alta clauza - pe care am aratat-o, care le permite sa majoreze oricand. Deci exact este pe dos : La Nova este trecut pret fix dar au clauza permisiva majorarii, la EON este declarat pret variabil insa au realizat si ei prin raspunsul de mai sus ca este in fapt pret fix, de indata ce exprimi refuzul in termen. ------------------------------------------------- Pe cale de consecinta este un pret fix 12 luni, totul este sa exprimi refuzul in 15 zile. Este deja oficial acum, bazat pe raspunsul lor. Avantaj clienti EON indiferent ce plafonari / compensari asigura sau nu guvernul. Ramane acel abonament dar nu stiu cum poate fi evitat, nu exista alte oferte pe piata. |
#1014
Posted 25 March 2022 - 20:02
Malineanu, on 25 martie 2022 - 11:44, said: Uite din raspunsul lor: Conform prevederilor Art. II din Ordinul ANRE cu nr. 138/2021 privind modificarea unor ordine ale președintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei: “Art. II – Standardul de performanță pentru acticvitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul pre;edintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei nr. 37/2007, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 690 din 11 octombrie 2007, se modifică după cum urmează: 1.La articolul 7, alineatele (2) și (3) se modifică și vor avea următorul cuprins: (2) În cazul în care în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea solicitării furnizorul nu verifică corectitudinea facturii emise și nu comunică în scris consumatorului rezultatele verificării, precum și, după caz, modalitățile și termenul de soluționare, furnizorul va plăti consumatorului penalitățile prevăzute în anexa nr. 1. (3) În cazul depășirii termenului de 15 zile lucrătoare, furnizorul are obligația de a plăti penalitățile prevăzute în anexa nr. 1 pentru fiecare zi suplimentară în care nu își îndeplinește obligația stabilită de acest articol, inclusive pentru ziua în care își îndeplinește această obligație. 2.În anexa nr. 1, în tabel, poziția a doua se modifică și va avea următorul cuprins: Art. 7 Alin. (2) 15 zile lucratoare de la data primirii 30 lei IPG2-Solicitari privind facturile Alin. (3) fiecare zi suplimentara 5 lei Art. VI Prezentul Ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și intră în vigoare la data de 31 decembrie 2021.” În conformitate cu prevederile Standardului de performanță pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 37/2007, modificat prin Ordinul ANRE nr. 138/2021, în contul dumneavoastră de client a fost achitată suma de 130,00 lei în data de 04.03.2022 (codul de încasare nr. ) cu titlul de penalități pentru nerespectarea termenului de răspuns la petiția înregistrată cu nr. 6/ 858 ----------------------------------------------------- Cat despre pretul fix 12 luni, EON a precizat: La punctul 1.2 ale contractelor, sunt menționate serviciile incluse: ”Servicii incluse: - un preț de furnizare corelat cu evoluția pieței; - calitate și siguranță a furnizării prin condiții contractuale corecte; - acces gratuit, de pe telefon/tabletă sau PC, la contul personal E.ON Myline - istoric facturi și plăți, transmitere index contor, factură electronică, actualizare cantități lunare de consum;” Contractul de furnizare a gazelor naturale încheiat cu societatea noastră prevede posibilitatea ca furnizorul să propună clientului modificarea Condițiilor comerciale, pentru corelarea cu condițiile de piață, oricând pe parcursul derulării Contractului, lucru menționat la punctul 7 al Contractului: “7. Alte mențiuni Oricând pe parcursul derulării Contractului putem să vă propunem modificarea condițiilor comerciale pentru corelarea cu condițiile de piață. Vă vom transmite o notificare cuprinzând noile condiții comerciale cu 45 de zile înainte de aplicarea lor. Dacă nu sunteți de acord cu noile condiții, aveți 15 zile de la primire pentru a ne comunica refuzul Dvs., ceea ce atrage neprelungirea Contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale. Dacă nu primim niciun răspuns de la Dvs, noile condiții comerciale se consideră acceptate tacit și se vor aplica de la data cuprinsă în notificare.” Într-adevăr, atât timp cât consumatorul își exprimă, în termenul de 15 zile, dezacordul în raport cu notificarea cuprinzând noile condiții comerciale, acest refuz nu poate produce efecte mai devreme de maturarea contractului, moment care nu poate fi mai devreme de 12 luni de la intrarea sa în vigoare. Cu speranța că informațiile de mai sus, sunt de natură să clarifice aspectele sesizate, vă mulțumim pentru colaborare și rămânem în continuare la dispoziția dumneavoastră. Cu energie, Echipa E.ON ------------------------------------------------- Nu mai postez raspunsul EON si ptr cei de la Nova cu care m-am contrazis pe topicul NOVA ca ei au pret variabil, desi este mentionat ca fiind fix, acolo este o alta clauza - pe care am aratat-o, care le permite sa majoreze oricand. Deci exact este pe dos : La Nova este trecut pret fix dar au clauza permisiva majorarii, la EON este declarat pret variabil insa au realizat si ei prin raspunsul de mai sus ca este in fapt pret fix, de indata ce exprimi refuzul in termen. ------------------------------------------------- Pe cale de consecinta este un pret fix 12 luni, totul este sa exprimi refuzul in 15 zile. Este deja oficial acum, bazat pe raspunsul lor. Avantaj clienti EON indiferent ce plafonari / compensari asigura sau nu guvernul. Ramane acel abonament dar nu stiu cum poate fi evitat, nu exista alte oferte pe piata. Malineanu, on 25 martie 2022 - 11:44, said: Uite din raspunsul lor: Conform prevederilor Art. II din Ordinul ANRE cu nr. 138/2021 privind modificarea unor ordine ale președintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei: “Art. II – Standardul de performanță pentru acticvitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul pre;edintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei nr. 37/2007, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 690 din 11 octombrie 2007, se modifică după cum urmează: 1.La articolul 7, alineatele (2) și (3) se modifică și vor avea următorul cuprins: (2) În cazul în care în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea solicitării furnizorul nu verifică corectitudinea facturii emise și nu comunică în scris consumatorului rezultatele verificării, precum și, după caz, modalitățile și termenul de soluționare, furnizorul va plăti consumatorului penalitățile prevăzute în anexa nr. 1. (3) În cazul depășirii termenului de 15 zile lucrătoare, furnizorul are obligația de a plăti penalitățile prevăzute în anexa nr. 1 pentru fiecare zi suplimentară în care nu își îndeplinește obligația stabilită de acest articol, inclusive pentru ziua în care își îndeplinește această obligație. 2.În anexa nr. 1, în tabel, poziția a doua se modifică și va avea următorul cuprins: Art. 7 Alin. (2) 15 zile lucratoare de la data primirii 30 lei IPG2-Solicitari privind facturile Alin. (3) fiecare zi suplimentara 5 lei Art. VI Prezentul Ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și intră în vigoare la data de 31 decembrie 2021.” În conformitate cu prevederile Standardului de performanță pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 37/2007, modificat prin Ordinul ANRE nr. 138/2021, în contul dumneavoastră de client a fost achitată suma de 130,00 lei în data de 04.03.2022 (codul de încasare nr. ) cu titlul de penalități pentru nerespectarea termenului de răspuns la petiția înregistrată cu nr. 6/ 858 ----------------------------------------------------- Cat despre pretul fix 12 luni, EON a precizat: La punctul 1.2 ale contractelor, sunt menționate serviciile incluse: ”Servicii incluse: - un preț de furnizare corelat cu evoluția pieței; - calitate și siguranță a furnizării prin condiții contractuale corecte; - acces gratuit, de pe telefon/tabletă sau PC, la contul personal E.ON Myline - istoric facturi și plăți, transmitere index contor, factură electronică, actualizare cantități lunare de consum;” Contractul de furnizare a gazelor naturale încheiat cu societatea noastră prevede posibilitatea ca furnizorul să propună clientului modificarea Condițiilor comerciale, pentru corelarea cu condițiile de piață, oricând pe parcursul derulării Contractului, lucru menționat la punctul 7 al Contractului: “7. Alte mențiuni Oricând pe parcursul derulării Contractului putem să vă propunem modificarea condițiilor comerciale pentru corelarea cu condițiile de piață. Vă vom transmite o notificare cuprinzând noile condiții comerciale cu 45 de zile înainte de aplicarea lor. Dacă nu sunteți de acord cu noile condiții, aveți 15 zile de la primire pentru a ne comunica refuzul Dvs., ceea ce atrage neprelungirea Contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale. Dacă nu primim niciun răspuns de la Dvs, noile condiții comerciale se consideră acceptate tacit și se vor aplica de la data cuprinsă în notificare.” Într-adevăr, atât timp cât consumatorul își exprimă, în termenul de 15 zile, dezacordul în raport cu notificarea cuprinzând noile condiții comerciale, acest refuz nu poate produce efecte mai devreme de maturarea contractului, moment care nu poate fi mai devreme de 12 luni de la intrarea sa în vigoare. Cu speranța că informațiile de mai sus, sunt de natură să clarifice aspectele sesizate, vă mulțumim pentru colaborare și rămânem în continuare la dispoziția dumneavoastră. Cu energie, Echipa E.ON ------------------------------------------------- Nu mai postez raspunsul EON si ptr cei de la Nova cu care m-am contrazis pe topicul NOVA ca ei au pret variabil, desi este mentionat ca fiind fix, acolo este o alta clauza - pe care am aratat-o, care le permite sa majoreze oricand. Deci exact este pe dos : La Nova este trecut pret fix dar au clauza permisiva majorarii, la EON este declarat pret variabil insa au realizat si ei prin raspunsul de mai sus ca este in fapt pret fix, de indata ce exprimi refuzul in termen. ------------------------------------------------- Pe cale de consecinta este un pret fix 12 luni, totul este sa exprimi refuzul in 15 zile. Este deja oficial acum, bazat pe raspunsul lor. Avantaj clienti EON indiferent ce plafonari / compensari asigura sau nu guvernul. Ramane acel abonament dar nu stiu cum poate fi evitat, nu exista alte oferte pe piata. Mulțumesc mult pentru răspuns! |
#1015
Posted 28 March 2022 - 14:15
Mii de multumiri @Malineanu pentru lamurirea acestui aspect.
|
#1016
Posted 31 March 2022 - 11:36
Conform ANRE, termenul de răspuns la sesizari DN este de 15 zile calendaristice, iar la EE de 5 zile lucrătoare de la înregistrare.
Attached Files |
#1017
Posted 31 March 2022 - 15:15
dmiki, on 31 martie 2022 - 11:36, said:
Conform ANRE, termenul de răspuns la sesizari DN este de 15 zile calendaristice, iar la EE de 5 zile lucrătoare de la înregistrare. IPG2 - Rezolvarea solicitărilor consumatorilor cu privire la facturi Art. 7 (2)În cazul în care în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea solicitării furnizorul nu verifică corectitudinea facturii emise şi nu comunică în scris consumatorului rezultatele verificării, precum şi, după caz, modalităţile şi termenul de soluţionare, furnizorul va plăti consumatorului penalităţile prevăzute în anexa nr. 1. Art. 7(3)În cazul depăşirii termenului de 15 zile lucrătoare, furnizorul are obligaţia de a plăti penalităţile prevăzute în anexa nr. 1 pentru fiecare zi suplimentară în care nu îşi îndeplineşte obligaţia stabilită de acest articol, inclusiv pentru ziua în care îşi îndeplineşte această obligaţie. |
#1018
Posted 31 March 2022 - 18:45
dmiki, on 31 martie 2022 - 11:36, said:
Conform ANRE, termenul de răspuns la sesizari DN este de 15 zile calendaristice, iar la EE de 5 zile lucrătoare de la înregistrare. Ai uitat sa scrii ca depinde cine este furnizorul. Restart de aproape un an a incalcat tot ce se poate si n-a platit nici unui client (n-a postat cineva victoria aceasta) despagubiri, Cu tot ANRE-ul si ANPC-ul ... EON a gresit minor si mi-a acordat deja 2 despagubiri, deci termenele astea legale sunt relative, precum teoria lui Einstein ... |
|
#1019
Posted 01 April 2022 - 10:52
av_myjob, on 31 martie 2022 - 15:15, said:
Ordinul-nr-37-din-2007 privind aprobarea Standardului de performanţă pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale... IPG2 - Rezolvarea solicitărilor consumatorilor cu privire la facturi Art. 7 (2)În cazul în care în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea solicitării furnizorul nu verifică corectitudinea facturii emise şi nu comunică în scris consumatorului rezultatele verificării, precum şi, după caz, modalităţile şi termenul de soluţionare, furnizorul va plăti consumatorului penalităţile prevăzute în anexa nr. 1. Art. 7(3)În cazul depăşirii termenului de 15 zile lucrătoare, furnizorul are obligaţia de a plăti penalităţile prevăzute în anexa nr. 1 pentru fiecare zi suplimentară în care nu îşi îndeplineşte obligaţia stabilită de acest articol, inclusiv pentru ziua în care îşi îndeplineşte această obligaţie. dar eu unde ma mai adresez daca ANRE spune ca REO nu mai este furnizor, si in consecinta nu mai are obligatii? ANRE a raspuns asa la solicitarile mele ca REO (gaz - contract fara pret fix, umflat pe perioada 1-18.11.2021) sa-mi plateasca despagubiri pentru intarziere la refacerea a doua facturi (cele de adio pentru doua locuri de consum), si sa refaca alte doua facturi reclamate (cele 'corectate'), unde aveau 0 TVA si la plafonare, si la compensare: "Așa cum de altfel ați fost informat prin corespondența anterioară, Restart Energy One S.A. nu mai are calitatea de furnizor de gaze naturale, motiv pentru care prevederile Standardului de performanță pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul președintelui ANRE nr. 37/2007, cu modificările și completările ulterioare nu mai sunt aplicabile acestuia, conform art. 3 care stabilește că ”(...) titularii licenţelor pentru furnizarea gazelor naturale vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.”" adica daca nu mai este furnizor, nu i se aplica ordinul pentru perioada cand era furnizor? si ulterior poate emite facturi daca nu mai este furnizor? si daca REO nu mai este furnizor, eu mai sunt client? bun, si au spulberat si speranta mea de a afla pe cale oficiala cum se aplica TVA in mod corect, primind in acelasi raspuns o eschiva de la ANRE, care ma trimite la biblioteca: "În ceea ce privește aplicarea cotei de TVA, la prețul plafonat/compensat, pentru facturile atașate reclamațiilor, vă recomandăm să consultați Ordonanţa De Urgenţă nr. 118 din 4 octombrie 2021 privind stabilirea unei scheme de compensare pentru consumul de energie electrică şi gaze naturale pentru sezonul rece 2021-2022, precum şi pentru completarea Ordonanţei Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni şi în Rezervaţia Biosferei "Delta Dunării", cu modificările și completările ulterioare, act normativ emis de Guvernul României." Edited by animi, 01 April 2022 - 10:53. |
#1020
Posted 01 April 2022 - 11:54
animi, on 01 aprilie 2022 - 10:52, said:
dar eu unde ma mai adresez daca ANRE spune ca REO nu mai este furnizor, si in consecinta nu mai are obligatii? ANRE a raspuns asa la solicitarile mele ca REO (gaz - contract fara pret fix, umflat pe perioada 1-18.11.2021) sa-mi plateasca despagubiri pentru intarziere la refacerea a doua facturi (cele de adio pentru doua locuri de consum), si sa refaca alte doua facturi reclamate (cele 'corectate'), unde aveau 0 TVA si la plafonare, si la compensare: "Așa cum de altfel ați fost informat prin corespondența anterioară, Restart Energy One S.A. nu mai are calitatea de furnizor de gaze naturale, motiv pentru care prevederile Standardului de performanță pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul președintelui ANRE nr. 37/2007, cu modificările și completările ulterioare nu mai sunt aplicabile acestuia, conform art. 3 care stabilește că ”(...) titularii licenţelor pentru furnizarea gazelor naturale vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.”" adica daca nu mai este furnizor, nu i se aplica ordinul pentru perioada cand era furnizor? si ulterior poate emite facturi daca nu mai este furnizor? si daca REO nu mai este furnizor, eu mai sunt client? bun, si au spulberat si speranta mea de a afla pe cale oficiala cum se aplica TVA in mod corect, primind in acelasi raspuns o eschiva de la ANRE, care ma trimite la biblioteca: "În ceea ce privește aplicarea cotei de TVA, la prețul plafonat/compensat, pentru facturile atașate reclamațiilor, vă recomandăm să consultați Ordonanţa De Urgenţă nr. 118 din 4 octombrie 2021 privind stabilirea unei scheme de compensare pentru consumul de energie electrică şi gaze naturale pentru sezonul rece 2021-2022, precum şi pentru completarea Ordonanţei Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni şi în Rezervaţia Biosferei "Delta Dunării", cu modificările și completările ulterioare, act normativ emis de Guvernul României." ANRE este tinut in loc de Ordinul președintelui ANRE nr. 37/2007, cu modificările și completările ulterioare nu mai sunt aplicabile acestuia, conform art. 3 care stabilește că ”(...) titularii licenţelor pentru furnizarea gazelor naturale vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.”, asta au vrut sa-ti comunice. |
#1021
Posted 02 April 2022 - 09:39
hmm este vreun termen in care furnizorul este obligat sa emite factura?
Deja au trecut 4 luni decand sunt client eon si 0 facturi |
#1022
Posted 02 April 2022 - 09:42
#1023
Posted 02 April 2022 - 14:05
Eu nu am gasit nimic.
Atat ca in fiecare luna se emite factura ce ii fals cum se pare |
|
#1024
Posted 02 April 2022 - 14:07
Malineanu, on 25 martie 2022 - 11:44, said:
Uite din raspunsul lor: Conform prevederilor Art. II din Ordinul ANRE cu nr. 138/2021 privind modificarea unor ordine ale președintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei: “Art. II – Standardul de performanță pentru acticvitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul pre;edintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei nr. 37/2007, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 690 din 11 octombrie 2007, se modifică după cum urmează: 1.La articolul 7, alineatele (2) și (3) se modifică și vor avea următorul cuprins: (2) În cazul în care în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea solicitării furnizorul nu verifică corectitudinea facturii emise și nu comunică în scris consumatorului rezultatele verificării, precum și, după caz, modalitățile și termenul de soluționare, furnizorul va plăti consumatorului penalitățile prevăzute în anexa nr. 1. (3) În cazul depășirii termenului de 15 zile lucrătoare, furnizorul are obligația de a plăti penalitățile prevăzute în anexa nr. 1 pentru fiecare zi suplimentară în care nu își îndeplinește obligația stabilită de acest articol, inclusive pentru ziua în care își îndeplinește această obligație. 2.În anexa nr. 1, în tabel, poziția a doua se modifică și va avea următorul cuprins: Art. 7 Alin. (2) 15 zile lucratoare de la data primirii 30 lei IPG2-Solicitari privind facturile Alin. (3) fiecare zi suplimentara 5 lei Art. VI Prezentul Ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și intră în vigoare la data de 31 decembrie 2021.” În conformitate cu prevederile Standardului de performanţă pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 37/2007, modificat prin Ordinul ANRE nr. 138/2021, în contul dumneavoastră de client a fost achitată suma de 130,00 lei în data de 04.03.2022 (codul de încasare nr. ) cu titlul de penalități pentru nerespectarea termenului de răspuns la petiția înregistrată cu nr. 6/ 858 ----------------------------------------------------- Cat despre pretul fix 12 luni, EON a precizat: La punctul 1.2 ale contractelor, sunt menționate serviciile incluse: ”Servicii incluse: - un preț de furnizare corelat cu evoluția pieței; - calitate şi siguranţă a furnizării prin condiţii contractuale corecte; - acces gratuit, de pe telefon/tabletă sau PC, la contul personal E.ON Myline - istoric facturi şi plăţi, transmitere index contor, factură electronică, actualizare cantități lunare de consum;” Contractul de furnizare a gazelor naturale încheiat cu societatea noastră prevede posibilitatea ca furnizorul să propună clientului modificarea Condițiilor comerciale, pentru corelarea cu condiţiile de piaţă, oricând pe parcursul derulării Contractului, lucru menționat la punctul 7 al Contractului: “7. Alte mențiuni Oricând pe parcursul derulării Contractului putem să vă propunem modificarea condițiilor comerciale pentru corelarea cu condiţiile de piaţă. Vă vom transmite o notificare cuprinzând noile condiţii comerciale cu 45 de zile înainte de aplicarea lor. Dacă nu sunteți de acord cu noile condiții, aveți 15 zile de la primire pentru a ne comunica refuzul Dvs., ceea ce atrage neprelungirea Contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale. Dacă nu primim niciun răspuns de la Dvs, noile condiții comerciale se consideră acceptate tacit și se vor aplica de la data cuprinsă în notificare.” Într-adevăr, atât timp cât consumatorul își exprimă, în termenul de 15 zile, dezacordul în raport cu notificarea cuprinzând noile condiţii comerciale, acest refuz nu poate produce efecte mai devreme de maturarea contractului, moment care nu poate fi mai devreme de 12 luni de la intrarea sa în vigoare. Cu speranţa că informaţiile de mai sus, sunt de natură să clarifice aspectele sesizate, vă mulţumim pentru colaborare şi rămânem în continuare la dispoziţia dumneavoastră. Cu energie, Echipa E.ON ------------------------------------------------- Nu mai postez raspunsul EON si ptr cei de la Nova cu care m-am contrazis pe topicul NOVA ca ei au pret variabil, desi este mentionat ca fiind fix, acolo este o alta clauza - pe care am aratat-o, care le permite sa majoreze oricand. Deci exact este pe dos : La Nova este trecut pret fix dar au clauza permisiva majorarii, la EON este declarat pret variabil insa au realizat si ei prin raspunsul de mai sus ca este in fapt pret fix, de indata ce exprimi refuzul in termen. ------------------------------------------------- Pe cale de consecinta este un pret fix 12 luni, totul este sa exprimi refuzul in 15 zile. Este deja oficial acum, bazat pe raspunsul lor. Avantaj clienti EON indiferent ce plafonari / compensari asigura sau nu guvernul. Ramane acel abonament dar nu stiu cum poate fi evitat, nu exista alte oferte pe piata. sALUT, paRCA AI POSTAT PE ACEST TOPIC CE TREBUIE FACUT PE A PRIMI CEVA BANUTI PENTRU NESERIOZITATEA CELOR D ELA EON... sTANDARDE D ECALITATE... CHIAR M-AU SUPARAT... imi poti pune, te rog linkul cu ce trebuie facut? multumesc |
#1025
Posted 02 April 2022 - 18:44
khristian78, on 02 aprilie 2022 - 14:07, said:
sALUT, paRCA AI POSTAT PE ACEST TOPIC CE TREBUIE FACUT PE A PRIMI CEVA BANUTI PENTRU NESERIOZITATEA CELOR D ELA EON... sTANDARDE D ECALITATE... CHIAR M-AU SUPARAT... imi poti pune, te rog linkul cu ce trebuie facut? multumesc Plangere catre ANRE in care scrii pe scurt ca ai inregistrat cererea xx in data de yy referitoare la problema zzzzzzz catre furnizorul aaaaaaa si ca au trecut mai mult de bbbbb zile si nu ai primit nici un raspuns in acest sens sau cererea nu a fost solutionata corect sau ti s-a refuzat raspunsul , motivezi cererea in baza preved, ORDINUL nr. 37 din 1 octombrie 2007 privind aprobarea Standardului de performanţă pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale SAU Ordinul nr. 6/2017 privind aprobarea Standardului de performanţă pentru activitatea de furnizare a energiei electrice depinde cu ce erai la furnizor GN sau EE |
#1026
Posted 02 April 2022 - 19:08
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users