Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

E.ON - Experientele clientilor

- - - - -
  • Please log in to reply
2117 replies to this topic

#1045
WekTorALL

WekTorALL

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 09.04.2019
Am contestat o factura la E.ON pe la sfarsit de februarie, pe 1 martie am primit un numar de inregistrare, dar nu am primit un raspuns la ea nici pana astazi... Aveti idee, mi se cuvin ceva penalitati pentru intarzierea asta aberanta? Ar trebui sa le cer intr-un mail explicit asta?

#1046
Heavyd

Heavyd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,604
  • Înscris: 08.08.2007
Intrun final am primit prima factura care este "gresit".
In loc sa ma facturezze din ianuarie pana 14 aprilie cand am facut autocitirea m-au facturat numa 06.01.2022 - 08.03.2022.
Am zis clar le sun si ghici o doamna imi explica ca daca ati facut autocitirea in Aprilie se va factura in Mai :)) daca faceti in Mai autocitirea se va factura in Iunie.
Chiar asa de prapaditi is ca in loc sa zica ca ok am gresit ne cerem scuze, baga minciuni la greu?
Am Locul de consum lui bunamea atasat la cont si acolo cand fac citirea sa zicem in Aprilie la sfarsitul luni se factureaza pana la indexul autocitit in aprilie!

#1047
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,158
  • Înscris: 15.05.2008
Edit,mai bine fara polemici.

Edited by ceanu1980, 27 April 2022 - 09:16.


#1048
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Cum se poate lua legatura cu ei? La telefon nu se poate, adresa de mail ioc, pe chat nu.

#1049
Heavyd

Heavyd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,604
  • Înscris: 08.08.2007

View Postarab, on 27 aprilie 2022 - 10:12, said:

Cum se poate lua legatura cu ei? La telefon nu se poate, adresa de mail ioc, pe chat nu.
Insisti la telefon, sau cum am zis si lor, trebuie ssa vin personal pana la Targu Mures sa vorbim :)?

#1050
ilbiscione

ilbiscione

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 10.03.2022
Stie cineva de ce nu se poate poate transmite indexul direct din aplicatie? Inteleg ca lucreaza la problema asta, dar de 3luni?

#1051
brody0875

brody0875

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 03.02.2006
Uite ca la E.ON se poate si facturare la 3 luni. Mă rog de ei din ianuarie sa-mi emită facturi. Este normal ? Sa fac o sesizare la ANPC si/sau ANRE ?

Attached Files

  • Attached File  1.pdf   523.53K   15 downloads

Edited by brody0875, 27 April 2022 - 17:17.


#1052
Heavyd

Heavyd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,604
  • Înscris: 08.08.2007
da si eu am primit factura din 06.01 -> 08.03 ..... dar in rest au uitat...

Cica sercetu ce nu vrea public sa admite eon-u ca blocheaza intentionat autocitirea pana nu iti fu*** prima factura cu o ditamai estimare ;)

#1053
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

View PostWekTorALL, on 26 aprilie 2022 - 21:38, said:

Am contestat o factura la E.ON pe la sfarsit de februarie, pe 1 martie am primit un numar de inregistrare, dar nu am primit un raspuns la ea nici pana astazi... Aveti idee, mi se cuvin ceva penalitati pentru intarzierea asta aberanta? Ar trebui sa le cer intr-un mail explicit asta?
normal

#1054
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

View Postbrody0875, on 27 aprilie 2022 - 17:17, said:

Uite ca la E.ON se poate si facturare la 3 luni. Mă rog de ei din ianuarie sa-mi emită facturi. Este normal ? Sa fac o sesizare la ANPC si/sau ANRE ?
vezi si tu ce ai scris in contract. La mine au scris o luna si la o luna
trimit factura.

View PostWekTorALL, on 26 aprilie 2022 - 21:38, said:

Am contestat o factura la E.ON pe la sfarsit de februarie, pe 1 martie am primit un numar de inregistrare, dar nu am primit un raspuns la ea nici pana astazi... Aveti idee, mi se cuvin ceva penalitati pentru intarzierea asta aberanta? Ar trebui sa le cer intr-un mail explicit asta?
direct la anre cerere pt despagubiri pentru incalcarea standardelor prin depasirea termenelor

#1055
animi

animi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 30.09.2021
avem prima factura! reclamata, re-reclamata, facuta pentru perioada 9.01-8.04 (cand am reusit sa trimit prima autocitire prin site-ul lor, care apare si inregistrata). calculul este defalcat pe luni calendaristice, asa ca aici nu ar fi nimic de comentat.
n-am primit raspunsul la reclamatie, sa vad daca se prezinta cu ceva pentru nerespectarea standardelor.

de bine: de la 1.04 nu mai apare abonamentul.

#1056
Heavyd

Heavyd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,604
  • Înscris: 08.08.2007
Gata astazi am primit raspuns de la eon pentru reclamatie de la ANRE ca au emis tarziu factura + index declarat gresit.
310 ron compensare pentru intarziere ;)

#1057
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

View PostHeavyd, on 29 aprilie 2022 - 15:09, said:

Gata astazi am primit raspuns de la eon pentru reclamatie de la ANRE ca au emis tarziu factura + index declarat gresit.
310 ron compensare pentru intarziere Posted Image

Bravo ! Si tie si lor. Sa stii ca EON au fost mereu super eleganti in acordarea despagubirilor. Prompti.

Si cred ca sunt cei mai corecti din toti la capitolul asta

#1058
nucutza

nucutza

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 14.12.2001
Merge foarte greu "myline" astazi atit pe fix cit si pe mobil. Practic inutilizabil.
Am incercat si de pe 4G si de pe internet fix.
E la fel si la altii ?

#1059
victoria52

victoria52

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 232
  • Înscris: 18.12.2021

View Postnucutza, on 01 mai 2022 - 11:04, said:

Merge foarte greu "myline" astazi atit pe fix cit si pe mobil. Practic inutilizabil.
Am incercat si de pe 4G si de pe internet fix.
E la fel si la altii ?
intr-adevar ,merge greu,da informatii gresite(ex sold facturi 0 desi am o factura de 555 lei neplatita)

#1060
persona695

persona695

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,599
  • Înscris: 17.07.2014
De mai multe luni sunt probleme cu aplicația. Cred că dacă anulez factura electronică nu o sa mai storneze deamboulea de 2-3 ori pe lună și nu o sa mai întârzie cu facturarea.

Attached Files



#1061
victoria52

victoria52

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 232
  • Înscris: 18.12.2021
Factura pe aprilie se refera la perioada 15/2-31/3  ,e cu abonament,care va dispare de la 1/4 iar pretul este 2,28 lei/mc compensat s,respectiv
3,02 lei/mc necompensat,pentru 245 mc  -559 lei(compensat).

#1062
daddy0307

daddy0307

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 26.05.2007
de ce sa dispara abonamentul de la 01.04? e trecut in contract si eu am si pe primele 8 zile din aprilie cand am dat autocitirea abonamentul la Promo.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate