E.ON - Experientele clientilor
Last Updated: Mar 28 2024 16:31, Started by
Vaccinatu
, Nov 23 2021 11:19
·
57
#1045
Posted 26 April 2022 - 21:38
Am contestat o factura la E.ON pe la sfarsit de februarie, pe 1 martie am primit un numar de inregistrare, dar nu am primit un raspuns la ea nici pana astazi... Aveti idee, mi se cuvin ceva penalitati pentru intarzierea asta aberanta? Ar trebui sa le cer intr-un mail explicit asta?
|
#1046
Posted 27 April 2022 - 09:00
Intrun final am primit prima factura care este "gresit".
In loc sa ma facturezze din ianuarie pana 14 aprilie cand am facut autocitirea m-au facturat numa 06.01.2022 - 08.03.2022. Am zis clar le sun si ghici o doamna imi explica ca daca ati facut autocitirea in Aprilie se va factura in Mai ) daca faceti in Mai autocitirea se va factura in Iunie. Chiar asa de prapaditi is ca in loc sa zica ca ok am gresit ne cerem scuze, baga minciuni la greu? Am Locul de consum lui bunamea atasat la cont si acolo cand fac citirea sa zicem in Aprilie la sfarsitul luni se factureaza pana la indexul autocitit in aprilie! |
#1047
Posted 27 April 2022 - 09:04
Edit,mai bine fara polemici.
Edited by ceanu1980, 27 April 2022 - 09:16. |
#1048
Posted 27 April 2022 - 10:12
Cum se poate lua legatura cu ei? La telefon nu se poate, adresa de mail ioc, pe chat nu.
|
#1049
Posted 27 April 2022 - 11:03
#1050
Posted 27 April 2022 - 17:09
Stie cineva de ce nu se poate poate transmite indexul direct din aplicatie? Inteleg ca lucreaza la problema asta, dar de 3luni?
|
#1051
Posted 27 April 2022 - 17:17
Uite ca la E.ON se poate si facturare la 3 luni. Mă rog de ei din ianuarie sa-mi emită facturi. Este normal ? Sa fac o sesizare la ANPC si/sau ANRE ?
Attached FilesEdited by brody0875, 27 April 2022 - 17:17. |
#1052
Posted 27 April 2022 - 17:40
da si eu am primit factura din 06.01 -> 08.03 ..... dar in rest au uitat...
Cica sercetu ce nu vrea public sa admite eon-u ca blocheaza intentionat autocitirea pana nu iti fu*** prima factura cu o ditamai estimare |
#1053
Posted 27 April 2022 - 18:16
WekTorALL, on 26 aprilie 2022 - 21:38, said:
Am contestat o factura la E.ON pe la sfarsit de februarie, pe 1 martie am primit un numar de inregistrare, dar nu am primit un raspuns la ea nici pana astazi... Aveti idee, mi se cuvin ceva penalitati pentru intarzierea asta aberanta? Ar trebui sa le cer intr-un mail explicit asta? |
#1054
Posted 28 April 2022 - 07:28
brody0875, on 27 aprilie 2022 - 17:17, said:
Uite ca la E.ON se poate si facturare la 3 luni. Mă rog de ei din ianuarie sa-mi emită facturi. Este normal ? Sa fac o sesizare la ANPC si/sau ANRE ? trimit factura. WekTorALL, on 26 aprilie 2022 - 21:38, said:
Am contestat o factura la E.ON pe la sfarsit de februarie, pe 1 martie am primit un numar de inregistrare, dar nu am primit un raspuns la ea nici pana astazi... Aveti idee, mi se cuvin ceva penalitati pentru intarzierea asta aberanta? Ar trebui sa le cer intr-un mail explicit asta? |
|
#1055
Posted 29 April 2022 - 15:02
avem prima factura! reclamata, re-reclamata, facuta pentru perioada 9.01-8.04 (cand am reusit sa trimit prima autocitire prin site-ul lor, care apare si inregistrata). calculul este defalcat pe luni calendaristice, asa ca aici nu ar fi nimic de comentat.
n-am primit raspunsul la reclamatie, sa vad daca se prezinta cu ceva pentru nerespectarea standardelor. de bine: de la 1.04 nu mai apare abonamentul. |
#1056
Posted 29 April 2022 - 15:09
Gata astazi am primit raspuns de la eon pentru reclamatie de la ANRE ca au emis tarziu factura + index declarat gresit.
310 ron compensare pentru intarziere |
#1057
Posted 29 April 2022 - 18:10
Heavyd, on 29 aprilie 2022 - 15:09, said:
Gata astazi am primit raspuns de la eon pentru reclamatie de la ANRE ca au emis tarziu factura + index declarat gresit. 310 ron compensare pentru intarziere Bravo ! Si tie si lor. Sa stii ca EON au fost mereu super eleganti in acordarea despagubirilor. Prompti. Si cred ca sunt cei mai corecti din toti la capitolul asta |
#1058
Posted 01 May 2022 - 11:04
Merge foarte greu "myline" astazi atit pe fix cit si pe mobil. Practic inutilizabil.
Am incercat si de pe 4G si de pe internet fix. E la fel si la altii ? |
#1059
Posted 01 May 2022 - 14:49
|
#1060
Posted 01 May 2022 - 15:04
De mai multe luni sunt probleme cu aplicația. Cred că dacă anulez factura electronică nu o sa mai storneze deamboulea de 2-3 ori pe lună și nu o sa mai întârzie cu facturarea.
Attached Files |
#1061
Posted 03 May 2022 - 12:29
Factura pe aprilie se refera la perioada 15/2-31/3 ,e cu abonament,care va dispare de la 1/4 iar pretul este 2,28 lei/mc compensat s,respectiv
3,02 lei/mc necompensat,pentru 245 mc -559 lei(compensat). |
#1062
Posted 03 May 2022 - 12:40
de ce sa dispara abonamentul de la 01.04? e trecut in contract si eu am si pe primele 8 zile din aprilie cand am dat autocitirea abonamentul la Promo.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users