Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Portare abonament Orange spre Vod...
 La multi ani @Therockstar!

Compresor AC

Tratament stranut invers caini

Sfaturi pentru o pompa de fantana
 Se pot refolosi ?

Numar de telefon ciudat

Ansamblul Nordis Mamaia

Isi va reveni unghia aceasta?
 Analize medicale de preventive

Invertor sudura Stahlwerk ARC 200...

Program decupare si indreptare do...

Schimbat capete de bara
 

E.ON - Experientele clientilor

- - - - -
  • Please log in to reply
1109 replies to this topic

#1
Vaccinatu

Vaccinatu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 17.09.2021
Deschid acest topic pentru a ne sfatui intre noi, fosti, actuali si viitori clienti si, de ce nu, de a ii ajuta pe cei ce lucreaza pentru acest mare trust sa gaseasca modalitati de satisfacere si a nevoilor noastre, in paralel cu dorinta lor de a face profit.
Sunt pe acest forum topicuri de acest tip ce au atins sute de pagini. Unele chiar utile. De ce nu am strange aici informatiile de care are nevoie utilizatorul final?
Nu cred ca trebuie sa mai amintesc contextul actual, in care preturile la EE si GN au explodat, in care unii furnizori nu au respectat contractele, in care multi dintre ei au trantit usa in nasul clientului castigat cu promisiuni mincinoase. Sau faptul ca institutiile care ar trebui sa ne protejeze sunt, voit sau nu, incapabile sa o faca. Despre factorul politic nu pomenesc. Suntem mai mult decat convinsi de bunele sale intentii si punerea lor in aplicare (eu sunt un tip glumet, nu luati de bune toate afirmatiile mele Posted Image ).
Asadar, ce e bine si ce e rau la E.ON?

#2
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,111
  • Înscris: 13.03.2017
Conform regulamentului forumului ar cam trebui sa-ti expui primul parerea
Deci - ce e bine si ce e rau la E.ON?

#3
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,778
  • Înscris: 25.01.2007
m-or jumulit destul. la ei dadeam 1.9 lei mc de gaz, acum platesc 1.1 la nova.
si daca tot e ca trebuie sa ne protejeze cineva, io vreau protejat la benzinarie. si la tutungerie. se pune?

#4
Vaccinatu

Vaccinatu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 17.09.2021
Spre exemplu, eu am completat pe 18.11.2021 cererile de noi contracte, pe site, asa cum am facut-o si la alti furnizori. Am primit numar de inregistrare. Pentru ca alti doritori cu numar de inregistrare mai mare decat al meu au primit deja drafturi de contract pentru a fi finalizate, am incercat sa cer clarificari.
Adresa de mail pe care sa le scriu nu am gasit. Asa ca am incercat, in paralel, sa ii contactez atat telefonic cat si pe chatul aplicatiei, din contul de client. In ambele variante, aplicatia "Ioana" m-a deconectat fara motiv. Pe chat, cea mai mica pozitia de asteptare a fost de al patru-lea client. Mentionez ca am tastat DA din secunda in secunda ca sa ajung la acea pozitie. Altfel ma zburau dupa cateva minute. Am pierdut astfel mai mult de 2 ore.
Intr-un final am lasat iar o cerere pa aplicatie, cerere trimisa catre "nimeni". Care nimeni iti raspunde ca odinioara "stai pe aici ca baga pui!", dar cu termenii elevati de acum: stimate client, esti miezul pentru noi, te vom contacta in cel mai scurt timp, fraiere!!!

Am uitat sa mentionez in postarea initiala ca topicurile astea de energie (ca pe astea m-am uitat, avand o experienta nefericita cu un alt furnizor), sunt pline de trolli ce fac jocuri pro si contra, in functie de interesele platitorului. Discerneti tinand cont si de faptul ca nu toata lumea face afirmatii corecte.

#5
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,632
  • Înscris: 26.06.2009
Eu am o experienta buna cu ei pe partea de gaz. Am semnat contract in piata concurentiala in Mai 2021 la pretul de 0,1 lei (sau 0.138 lei pret de furnizare final cu toate incluse) + TVA. Pret fix pe 12 luni (deci pana in mai 2022). Pana acum nu mi-au modificat preturile deloc si mi s-au parut foarte ok din punctul asta de vedere.

Aplicatia online este simplu de utilizat. Dau citirea lunar ca sa nu am surprize la regularizari. Gazul vine, eu il ard :-) totul pare ok.

O sa vad in primavara 2022 unde ma duc pentru ca presupun ca vor creste semnificativ pretul. Sincer competitia mi s-a parut fie mica (adica furnizorii mari aveau preturi mai mari sau similare), fie riscanta (nu am avut eu super incredere in ei... defect profesional :-)

#6
sellermn

sellermn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 15.01.2006
Vaccinatu, e vreo smecherie cand introduci CLC la ei pe site cand introduci datele online pentru cerere de contract? Client actual Restart. Introduc CLC de pe factura Restart si imi apare mesaj "Ceva nu a funcționat, te rugam sa incerci din nou."

#7
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,422
  • Înscris: 20.06.2009
Nu mai sînt clientul lor de un an și ceva (experiențe și cu Nova, Tinmar, Enel și Engie), dar tre' să recunosc un lucru: de departe, cea mai bună aplicație online o are E.ON! Părerea mea, evident...

#8
addumi

addumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,791
  • Înscris: 10.02.2017
Ce-i CLC-ul asta?

#9
Vaccinatu

Vaccinatu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 17.09.2021

 sellermn, on 23 noiembrie 2021 - 12:09, said:

Vaccinatu, e vreo smecherie cand introduci CLC la ei pe site cand introduci datele online pentru cerere de contract? Client actual Restart. Introduc CLC de pe factura Restart si imi apare mesaj "Ceva nu a funcționat, te rugam sa incerci din nou."
Tin minte ca am avut aceeasi problema dar nu mai stiu exact cum am rezolvat. Incerca cu numerele alea de pe factura, parca unul nu e cel ce intuitiv doresti sa-l tastezi. Am avut multe contracte de mutat in ziua aia si chiar nu mai stiu cum am facut. Imi pare rau...

#10
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,422
  • Înscris: 20.06.2009

 addumi, on 23 noiembrie 2021 - 12:23, said:

Ce-i CLC-ul asta?
Cod Loc de Consum. Este un identificator, atribuit de către distribuitor.

 sellermn, on 23 noiembrie 2021 - 12:09, said:

Vaccinatu, e vreo smecherie cand introduci CLC la ei pe site cand introduci datele online pentru cerere de contract? Client actual Restart. Introduc CLC de pe factura Restart si imi apare mesaj "Ceva nu a funcționat, te rugam sa incerci din nou."
Dacă te afli într-o zonă a E.ON/Delgaz Grid (adică fostul E.ON Distribuție), trebuie introdus codul de 10 cifre care începe cu 500...

Edited by crislacor, 23 November 2021 - 12:25.


#11
sellermn

sellermn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 15.01.2006
Nu ma aflu.
Dupa ce aleg furnizorul actual din Lista furnizori (adica restart) imi apare precompletat in casuta CLC : DGE insa CLC-ul meu incepe cu DGS.
Incerc sa iau legatura cu ei pe Chat, dupa ce ma intreaba AI ul de cateva ori daca vreau sa astept si eu ii raspund ca Da, la un moment dat imi spune ca s-a terminat convorbirea cu consultantul :)
Si asta de cateva ori in aproximativ 1 ora.
Mai incercam :)

#12
katti

katti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,923
  • Înscris: 16.09.2008
Serviciul clienti e o catastrofa. Efectiv nu ai cu cine sa vorbesti. La mail nu raspund in afara de mailul automat cu numarul de sesizare.
In rest e ok, trecand pe langa faptul ca au vrut sa ma fraiereasca cu pretul la gaz, dar s-a rezolvat. Am trimis cerere pt contract in piata libera spre sfarsitul lui aprilie, 0,083 lei/kWh pret promotional (fara TVA, transport si distributie). Dupa 3 zile primesc contractul cu 0,100 lei/kWh, la fel, fara toate astea incluse. Si ca sa nu zic ca pretul e trecut in contract strategic pe ultima pagina, in anexa. Ca poate nu se uita lumea.
Sun la call center, dupa jumat de ora de muzica vorbesc cu cineva, ei nu pot corecta, tine de departamentul de contractare, sa trimit mail raspuns, si vor corecta. OK, trimit mail, explic situatia, cu screenshot cu oferta, tot ce trebe. Sesizarea dvs a fost inregistrata, rezolvarea poate dura pana la 30 de zile. Bine ca ati putut face contractul in 3 zile. Peste o saptamana, apoi peste 2 am mai incercat sa vorbesc la call center, si pe chat pe MyLine, pierdere de vreme, efectiv. Numai niste roboti pe acolo.
Ma rog, dupa 30 de zile fara raspuns, dar deja cu factura primita cu noul pret, trimit sesizare la ANRE, cu toate documentele, numar de sesizare EON, absolut tot atasat.
Si sa vezi minune, la 3 zile dupa sesizarea ANRE, primesc contractul corectat cu pretul din oferta, factura emisa stornata si re-emisa cu pretul corect, totul frumos si cum trebuie. A mai venit si un mail de la EON care parea fi scris de o persoana si nu de un robot, cu cereri de scuze pentru eroarea cauzata de "o problema de sistem" (yeah, right...).
Deci acum am pret beton la gaz pana in aprilie 2022, si sper ca, cel putin cu mine, ies in pierdere. Posted Image

#13
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
voi n-ati inteles: el a facut deja contract cu EON dar vrea sa ii confirmam noi ca a fost cea mai buna alegere.

#14
katti

katti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,923
  • Înscris: 16.09.2008

 rex, on 23 noiembrie 2021 - 12:59, said:

voi n-ati inteles: el a facut deja contract cu EON dar vrea sa ii confirmam noi ca a fost cea mai buna alegere.
Nu, mesajul a fost asta, de fapt.

 katti, on 23 noiembrie 2021 - 12:53, said:

Serviciul clienti e o catastrofa.
Iar partea cu contractul nou a fost exemplul pentru aceasta constatare.

Si eventual pot sa mai adaug ca cel putin pana in acest moment, nu au incercat marirea fortata a pretului din contract. Probabil au inteles ca ar fi ilegala, nu cum au facuti alti furnizori.

Ce am mai auzit din experienta unor colegi, prieteni, e ca serviciile extra, pachetele 3in1 cu nu stiu ce servicii de mentenanta si service incluse sunt o mare pacaleala. Nu cumparati nimic altceva de la EON in afara de serviciul de furnizare gaz/curent, pentru ca acele servicii extra sunt jalnice. Sunt Nspe mii de firme serioase si autorizate care ofera aceleasi servicii (gen verificarea periodica a instalatiei, revizii centrale, instalare, aer conditionat si nustiuce mai incearca ei sa vanda).

Edited by katti, 23 November 2021 - 13:11.


#15
cain2k

cain2k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 865
  • Înscris: 29.06.2008
Salut!

Pe partea de contractare, merg tare greu, și dacă nu sunt impulsionați, stai și aștepți.

Trimiți actele, tot ce trebuie, trec cele 30 de zile - liniște.

Prin februarie mi-am tras gaz la casă și aveam nevoie de un contract de furnizare că să monteze distribuitorul contorul - tot de-al lor - Distrigaz Grid.

S-au mișcat cumva că să facă contractul pentru furnizare ? Nimic - aveam totul prin curte tras, avize, procese verbale - doar contractul lipsea. Vorbit, sunat, nimic...

Deci NU EON.

#16
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,046
  • Înscris: 15.05.2008
seller aceeasi treaba si eu acum,astept frumos pe cheat,dupa timpul scurs ma anunta ca urmez eu,ca mai este o persoana,imi da mesaj,paulete nu ne-ai scris nimic pret de x timp,asa ca ma tirez,daca mai vrei ceva,napoi la coada Posted Image

#17
sellermn

sellermn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 15.01.2006
ceanu1980, intr-un final am reusit. La intrebarea mea legata de problema cu mesajul de eroare la introducerea codului CLC si dat Salvare mi s-a raspuns ca nu se intreaba asa ceva pe Chat si sa ii contactez prin intermediul formularului de contact de pe site. Mi s-a spus ca ar fi "o eroare de sistem".
Ce sa mai zic? Astept sa se rezolve eroarea de sistem.:)

#18
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,046
  • Înscris: 15.05.2008
Pentru o schimbare de titular nu se poate alege serviciu universal?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate