Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Prețurile RCA au crescut masiv la unii asigurători
Last Updated: Apr 06 2023 06:08, Started by
Adm
, Sep 15 2021 07:06
·
0
#343
Posted 09 March 2023 - 16:24
kriiss, on 09 martie 2023 - 11:17, said: Fii serios : - drumurile s-au imbunatatit vizibil in ultimii ani , nu ca nu s-ar putea mai bine. Sa vezi cum e si la altii - Ungaria , Italia , chiar Austria a inceput sa scartaie. Vorbesc aici de DN-uri/DJ-uri, autostrazile sunt mai intretinute. - controale RAR ar trebui mult mai multe , la ce bombe circula pe drumuri. - cel mai mare pret la combustibil ?? O simpla verificare pe net si te convingi ca nu e deloc asa... - asigurari aberante ? Pretul lor a crescut mult in ultimul timp dar nu as spune ca sunt aberante. Aberante erau cand dadeam 200 ron/an (adica 40 de euro) la City si la altii ca ei si ei aveau probleme cu platile la greu. Ia vezi in vest cat costa asigurarea . Prea multa lume are masina in RO , cand de fapt ei isi permit doar bicicleta. Altfel ca statul ne fura la greu , sunt de acord ! |
#344
Posted 09 March 2023 - 16:58
DanyHiker, on 09 martie 2023 - 16:19, said:
Deci in opinia ta din pretul de 1,7 euro/litru de benzina din Germania nu merge 50% la statul german? Ai suferi mult sa-ti spun ca treaba cu accizele e reglementata la nivel UE si peste tot se plateste cam la fel? Apoi nu stiu pe ce drumuri comunale sau forestiere circuli, dar iti pot confirma ca in general drumurile nationale si majoritatea celor judetene sunt ok. Exceptii. Si eu stiu pensionar de 80 de ani care e mai apt de munca decat unul de 50 de ani. Putem să purtăm discuții contradictorii mult și bine, realitatea e foarte ușor de văzut. La noi nu e vorba numai de accize, ci și de TVA. Referindu-ne strict la accize, statul are puterea de a le scădea oricând, dacă vrea. Sunt doar armonizate de către legislația europeană, fiind specificate doar cotele minime, restul deoinzând exclusiv de legislația fiecărei țări. Și nu, nu sunt la fel pentru toate statele. Să-ți mai spun că anul trecut, când s-a aflat că va crește barilul, statul nostru mult iubit le-a majorat. Am în familie persoane care lucrează în domeniul petrolier, așa că știu foarte bine despre ce vorbesc. Umblu și pe drumuri comunale/forestiere, însă cel mai des prin Ploiești, respectiv București, unde și locuiesc. În fiecare zi fac slalom printre guri de canale, cratere (unele de zici că-s cauzate de vreun meteorit) sau îmi rup mașina din cauza șinelor de tramvai, nereparate de pe vremea lui Pazvante. Este imposibil să locuiești aici sau măcar să fi trecut și să zici că drumurile sunt bune la altceva în afară de stricat amortizoare, bucși, casete de direcție, etc. Altfel, pur și simplu ești masochist sau refuzi efectiv să accepți realitatea și anume că muncești ca un sclav ca ulterior să ți se ia banii în schimbul unor servicii de care nici măcar nu beneficiezi. Asta că drumurile naționale/județene sunt în regulă e iarăși o utopie. Pe lângă că și alea prezintă destule neconformități, mai e vorba și de cum sunt gândite sau de ce volum de trafic pot susține astfel încât să nu apară blocaje kilometrice sau chiar să se creeze situații periculoase. Dacă tu zici că e ok să fac 10 ore din din București până în Brașov, atunci ai o mare problemă. Ultima idee nu e chiar o excepție. Și de n-ar fi, ITP pe bune (să se verifice strict ce ține de siguranța rutieră, nu că e sărită vopseaua) și problema e rezolvată. Foarte multe reparații costă cât n-ar fi respectivii proprietari dispuși să plătească. Nu văd rostul dezbaterilor pe marginea unor subiecte care sunt clare din capul locului. |
#345
Posted 09 March 2023 - 17:10
In concluzie avem carburant mai ieftin decat in majoritatea tarilor UE. Ce ai vrea mai mult? Sa avem preturi de dumping?
Despre drumurile din Bucuresti....mai avem tara si in afara capitalei. Acolo e treaba primariei. Horica00, on 09 martie 2023 - 16:58, said: . Dacă tu zici că e ok să fac 10 ore din din București până în Brașov, atunci ai o mare problemă. Hai ca deviem de la gropile din "toata tara" asa cum ai spus, la canalele din capitala di la aglomeratia din Busteni. Eu vorbesc de drumuri la modul general si trebuie sa fii orb sa nu vezi ca sunt mai ok decat in urma cu 20 de ani. Departe de a fi perfecte sau fara probleme, dar totusi practicabile in mare masura. Sigur nu impuscate toate asa cum le vezi tu. Cam asta incerc sa-ti spun. Edited by DanyHiker, 09 March 2023 - 17:17. |
#346
Posted 09 March 2023 - 19:26
Este inexplicabil sa creasca rca-ul cu 2-300 lei la motorizarile mici, la salariile mici din Ro.
Sa mai zic de faptul ca va creste si rovigneta din 2026? https://www.digi24.r...in-2026-2269207 |
#347
Posted 10 March 2023 - 09:36
De ce sunt salariile mici in Romania?
Masina e un drept? |
#348
Posted 10 March 2023 - 13:02
Observ aici pe topic multe persoane care susțin căcănărelile astea, ceea ce mi se pare extrem de trist.
Însă atrag atenția în continuare că: -plătim (prin taxe/impozite) niște servicii de care nu beneficiem și n-am beneficiat niciodată. Poate doar politrucii din USL care își trântesc viluțe pe lângă cele pe care le dețin deja. -prețurile la carburant sunt absolut nejustificate. 60% din prețul combustibilului se duce către stat. Beneficiem de ceva de pe urma acestui fapt ? De absolut nimic. Nu zic să avem prețuri de dumping, dar nici să fim vacă de muls. -prețurile de la RCA sunt rezultatul a ceea ce se numește specula, pe principiul ,,pentru că putem și nimeni nu ne face nimic". -faptul că dețin o mașină, pe care mi-o permit, nu înseamnă că trebuie să fiu muls de bani doar că a avea mașină înseamnă, în viziunea unora cu gândire obtuză, că sunt automat bogat. În concluzie, unora le place să fie storși de bani așa pur și simplu. Asta, sau sunt doar invidioși că ei n-au mașină. Citesc de mulți ani forumul de față. Când văd ce mentalitate au unii de pe aici, nu mă miră că țara asta e în mocirlă. Cât despre faptul că străzile sunt în gestiunea primăriilor, total de acord. Însă și către primării se duc sume consistente de bani. Oricum, și ele fac parte din același sistem infect. |
#349
Posted 10 March 2023 - 14:05
Horica00, on 10 martie 2023 - 13:02, said:
Observ aici pe topic multe persoane care susțin căcănărelile astea, ceea ce mi se pare extrem de trist. Sunt ipocriti care nici macar nu au masina dar isi dau cu parerea ca e mult, putin, ca trebuie la nivelul din Australia sau Papua..... Se baga toata lumea in seama de parca sunt cei mai mari specialisti in domeniu. Lasa-ma ca sunt satul. Am uitat sa precizez ca binenteles se pricep si la tancuri si la razboiul hibrid si la multe si marunte. |
#350
Posted 10 March 2023 - 14:31
Horica00, on 10 martie 2023 - 13:02, said:
Observ aici pe topic multe persoane care susțin căcănărelile astea, ceea ce mi se pare extrem de trist. Însă atrag atenția în continuare că: -plătim (prin taxe/impozite) niște servicii de care nu beneficiem și n-am beneficiat niciodată. Poate doar politrucii din USL care își trântesc viluțe pe lângă cele pe care le dețin deja. -prețurile la carburant sunt absolut nejustificate. 60% din prețul combustibilului se duce către stat. Beneficiem de ceva de pe urma acestui fapt ? De absolut nimic. Nu zic să avem prețuri de dumping, dar nici să fim vacă de muls. -prețurile de la RCA sunt rezultatul a ceea ce se numește specula, pe principiul ,,pentru că putem și nimeni nu ne face nimic". -faptul că dețin o mașină, pe care mi-o permit, nu înseamnă că trebuie să fiu muls de bani doar că a avea mașină înseamnă, în viziunea unora cu gândire obtuză, că sunt automat bogat. În concluzie, unora le place să fie storși de bani așa pur și simplu. Asta, sau sunt doar invidioși că ei n-au mașină. Citesc de mulți ani forumul de față. Când văd ce mentalitate au unii de pe aici, nu mă miră că țara asta e în mocirlă. Cât despre faptul că străzile sunt în gestiunea primăriilor, total de acord. Însă și către primării se duc sume consistente de bani. Oricum, și ele fac parte din același sistem infect. Pai nu inteleg atunci... daca tu ai dreptate de ce e asa in linkul de mai jos? Tu ai dreptate sau astia: https://www.news.ro/...023031621049991 |
#351
Posted 10 March 2023 - 15:10
ioppo, on 10 martie 2023 - 14:31, said: Pai nu inteleg atunci... daca tu ai dreptate de ce e asa in linkul de mai jos? Tu ai dreptate sau astia: https://www.news.ro/...023031621049991 Că tot suntem off topic, posibil să fie și un sondaj comandat. Dacă nu-i așa, după 2024 îmi fac bocceluță și fac pasul emigrării. Totuși, o să sper să mă înșel până în ultima clipă. Mu știu cine naiba mai votează asemenea monstruozitate după haosul pe care l-a creat. Hai că PSD are masa lui de votanți îndoctrinați, care îl votează orice ar fi. PNL a fost votat mai mult ca să nu iasă PSD, . Dacă adunătura asta care a făcut cu jet pe votul celor care l-au ales, tocmai pentru a nu reveni PSD la putere, mai are credibilitate, e foarte grav. |
#352
Posted 16 March 2023 - 22:22
Intră și Euroins în insolvență: https://www.libertat...euroins-4482633
|
|
#353
Posted 16 March 2023 - 22:37
Da, despre asta se vorbea de ceva timp. Interesant cum intra in insolventa intotdeauna cei care au cele mai multe polite rca...
|
#354
Posted 16 March 2023 - 22:54
Vai d pl noastra, se pare ca statul nu face chiar nimic, controale pl
|
#355
Posted 17 March 2023 - 10:23
Daca poate cineva sa explice DE CE trebuie sa creasca preturile la asigurari daca o companie de asigurari intra in faliment etc?
Eu, poate sunt mai naiv, nu inteleg?!?! Pana la acel moment, restul asiguratorilor nu plateau despagubiri? Nu aveau preturile conform cu cheltuielile aferente, profituri etc?? |
#356
Posted 17 March 2023 - 12:22
Piata se regleaza la pretul apropiat de cele corect cand pleaca un jucator care tinea pretul jos prin metode dubioase.
Mai simplu: cand o companie care doar incasa bani si nu presta pleaca, raman doar cele ce si presteaza, doar ca la preturi corecte. |
#357
Posted 17 March 2023 - 15:25
dem3ntor, on 17 martie 2023 - 10:23, said:
Daca poate cineva sa explice DE CE trebuie sa creasca preturile la asigurari daca o companie de asigurari intra in faliment etc? Eu, poate sunt mai naiv, nu inteleg?!?! Pana la acel moment, restul asiguratorilor nu plateau despagubiri? Nu aveau preturile conform cu cheltuielile aferente, profituri etc?? Motivul # 1 e ca daca Euroins se dovedeste ca nu e solventa ( si nu prea pare sa fie altfel nu i se ridica licenta ) daunele pe care Euroins ar fi trebuit sa le despagubeaca vor fi platite de FGA care se finanteaza din niste contributii/rezerve minime pe care fiecare asigurator le varsa (un procent din polita platita de tine se varsa direct acolo ) . Cum visteria FGA e practic goala dupa falimentul City chiar daca a fost crescut recent procentul pe care il varsa companiile e de asteptat ca acest procent sa creasca considerabil in perioada imediat urmatoare pt a asigura fondurile necesare . In consecinta companiile serioase care nu isi bat joc de cei carora trebuie sa le plateasca dauenle trebuie sa creasca preturile pt. a mentine suma pe care o pastreaza care le permite sa isi desfasoare activitatile intr-un mod sustenabil . Motivul #2 e mai subiectiv in sensul ca un procent mai insemnat al acestor companii cu preturi de dumping sunt mai predispusi sa fie autorii accidentelor . Aceeasi atitudine de ma doare-n pix de cel pe care il lovesc si de cata bataie de cap va avea in a-si repara masina avand de-a face cu un City/Euroins vs. o firma mai respectabila care i-ar costa maxim cateva sute de RON in plus anual o au si la volan si asta se traduce intr-un mod mai agresiv/neatent de a conduce . In consecinta sunt clienti mai putin dezirabili pe care incearca sa ori sa-i directioneze catre alte companii ori sa ii faca sa plateasca o prima care sa nu le aduca si lor probleme de solventa ca urmare a cresterii incidentei de daune platite . |
|
#358
Posted 17 March 2023 - 17:15
Prețurile cresc pentru că:
-prin dispariția de pe piață a unei entități, cererea devine mai mare decât oferta -specula, care în cazul de față e evidență Oricum, într-o țară unde instituțiile statului funcționează scenarii precum Astra,Carpatica, City sau Euroins nu sunt posibile. La noi însă, cei din ASF (o adunătură de piloși care n-au fost în stare să facă ceva concret în/cu viața lor) înghit salarii cel puțin uriașe plus primele de rigoare (și alea enorme) fără să aibă vreun scop concret. |
#359
Posted 17 March 2023 - 17:52
ioppo, on 17 martie 2023 - 12:22, said:
Piata se regleaza la pretul apropiat de cele corect cand pleaca un jucator care tinea pretul jos prin metode dubioase. Edited by andreic, 17 March 2023 - 17:55. |
#360
Posted 17 March 2023 - 18:00
andreic, on 17 martie 2023 - 17:52, said: Stii care e culmea, anul trecut in noiembrie cand m-am facut asigurarea, Euroins nu era asa ieftin, de fapot era aproape de Omniasig. Practic noi am ramas cu ideea de ieftin de la City dar Euroins nu prea a mai foist asa ieftin... problemele cu banii lipsa sunt inexplicabile, poate doar prin hotie. Mai are si cota mare de piata, vorba aia 2.5 mil. Toti care au fost la city pe vremuri au cam trecut la Euroins. De exemplu, anul trecut erau cu vreo 100 de lei mai ieftini decât Allianz. Am ales Allianz. Anul ăsta erau peste Groupama cu vreo 70/80 de lei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users